Wat is Loik?quote:
Ik kwam erachter toen ik het nét had gepostquote:
Wie?quote:
*goedkeurend knikt*quote:Op maandag 13 juni 2005 16:23 schreef Nolius het volgende:
Inmiddels hebben de ingredienten al in huis gehaald van het gerecht dat we live gaan koken
[afbeelding]
quote:
Ken jij mij niet meer? Van die gezellige onthoofingen op FOK! En alle lulletjes die eraf werden gesneden? Ken je me echt niet meer?quote:
Aangezien/hoewel/omdat je dit in culinair post, denk ik niet dat ik het recept wil weten...quote:Op maandag 13 juni 2005 17:18 schreef McMan het volgende:
[..]
Ken jij mij niet meer? Van die gezellige onthoofingen op FOK! En alle lulletjes die eraf werden gesneden? Ken je me echt niet meer?![]()
Nou, met 8 man is het nu wel druk genoegquote:Op maandag 13 juni 2005 17:22 schreef McMan het volgende:
Kom je ook even langs, kom je gezellig mee-eten?
We eten geen lulletjes en hoofden, hoorquote:Op maandag 13 juni 2005 17:22 schreef McMan het volgende:
Kom je ook even langs, kom je gezellig mee-eten?
quote:Op maandag 13 juni 2005 17:24 schreef Nolius het volgende:
[..]
Nou, met 8 man is het nu wel druk genoeg
quote:Op maandag 13 juni 2005 16:49 schreef Oblivion het volgende:
Hoop je er zelf wat van op te steken, Nolius?
Je kunt altijd nog meenemen. Ik heb geen idee van hoeveelhedenquote:Op maandag 13 juni 2005 17:26 schreef dutch-mamma het volgende:
Kzit er trouwens ernstig aan te denken straks nog wat prei en een komkommer mee te nemen... Voor 8 man is het anders wat schraal...
En heb je rijst, voor erbij?
Veelvraat. Ook bier thee is er nooit genoeg!quote:Op maandag 13 juni 2005 18:54 schreef Nolius het volgende:
[..]
Je kunt altijd nog meenemen. Ik heb geen idee van hoeveelheden![]()
Is nu gedaanquote:Op maandag 13 juni 2005 20:10 schreef classpc het volgende:
Onderste cam moet een beetje scherpgesteld worden.
Ze vinden het eten nu een en al heerlijkheidquote:
quote:Op maandag 13 juni 2005 21:21 schreef Nolius het volgende:
Het hoofdgerecht duurt nog 5 minuten hoor ik net
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |