Dat weet je al....quote:
Ge bent nu wel Jaloers??quote:
Op jou altijd sugarpie honeybunchquote:
I Know.quote:
* Skaai deelt een Kahlua koffie met Orangequote:
Hoe groot is die harem van jou precies?quote:
quote:Op maandag 13 juni 2005 22:34 schreef Skaai het volgende:
[..]
* Skaai deelt een Kahlua koffie met Orange
quote:Op maandag 13 juni 2005 22:34 schreef Sanne het volgende:
[..]
Hoe groot is die harem van jou precies?![]()
Tja, zelfs ik heb mijn slechte kanten...quote:Op maandag 13 juni 2005 21:40 schreef Oblivion het volgende:
Ik zie wel dat er een bom is ontploft in een keuken...![]()
Ach, geef het beessie een naamquote:
Ja, zeker weten! Mijn vriendinnen (hebben het gevolgd, vonden het prachtig en herkenden de zooi in de keuken, omdat ik ook wel eens voor hen kook...!) vonden het wel "typisch wat voor mij"...quote:Op dinsdag 14 juni 2005 00:52 schreef Bluezz het volgende:
Van wat ik ervan gehoord heb was het heel erg leuk DM
Leuk is dat van fok he, dat je idd zomaar ineens in een wildvreemde keuken, huis etc. gewoon gaat staan koken en je komt nog op de radio ook
Probeer dat maar eens uit te leggen soms
Ik mag niks zeggen, dutch-mama....quote:Op dinsdag 14 juni 2005 00:18 schreef dutch-mamma het volgende:
[..]
Tja, zelfs ik heb mijn slechte kanten...![]()
Maar ik wil meteen het vooroordeel ontkrachten dat mannen niks van het huishouden kunnen. In geen tijd was het weer volledig schoon!!!![]()
Martijn heeft foto's gemaakt, zullen vanavond wel online komenquote:Op dinsdag 14 juni 2005 02:09 schreef Bluezz het volgende:
Hey karpertje, we komen ECHT een keertje eten bij jullie hoor
DM. Er worden toch altijd fotoos gemaakt door Kixass?
Ja, met een webcam voor én achter is je waarschijnlijk niks ontgaan...!quote:Op dinsdag 14 juni 2005 08:29 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Ik mag niks zeggen, dutch-mama....![]()
Het bewijs heeft hier ergens online gestaan...![]()
Zijn vaak wel de lekkerste koks!!![]()
URL URL URL!quote:Op dinsdag 14 juni 2005 11:20 schreef Nolius het volgende:
[..]
Martijn heeft foto's gemaakt, zullen vanavond wel online komen
Idd dat was erg leuk heb ook erg lekker gegetenquote:Op dinsdag 14 juni 2005 00:52 schreef Bluezz het volgende:
Van wat ik ervan gehoord heb was het heel erg leuk DM
Leuk is dat van fok he, dat je idd zomaar ineens in een wildvreemde keuken, huis etc. gewoon gaat staan koken en je komt nog op de radio ook
Probeer dat maar eens uit te leggen soms
Nee, hoor niks aan de handquote:Op dinsdag 14 juni 2005 14:56 schreef dutch-mamma het volgende:
Niemand last van zijn darmen, the day after?
Het gerecht is hier nog te lezenquote:Op dinsdag 14 juni 2005 19:22 schreef dutch-mamma het volgende:
[..]
URL URL URL!
Mijn vriendinnen geloven er niks van dat ik met een stel leuke jonge kerels het aanrecht heb gedeeld!![]()
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |