Ik geef toe, ik heb niet goed gezocht, maar... wáár kan ik 'm naluisteren?quote:Op woensdag 15 juni 2005 16:34 schreef Bluezz het volgende:
Leuk foto's!!!
Ik moet nog steeds de hele uitzending naluisteren, ik liep maandag steeds heen en weer naar de TV
Nog nietquote:Op woensdag 15 juni 2005 16:59 schreef dutch-mamma het volgende:
[..]
Ik geef toe, ik heb niet goed gezocht, maar... wáár kan ik 'm naluisteren?
OK, ik merk het welquote:Op woensdag 15 juni 2005 17:00 schreef Nolius het volgende:
[..]
Nog niet
Ik heb de uitzending nog niet binnen hier.
FOK! gewoon uitleggen is soms al moeilijkquote:Op dinsdag 14 juni 2005 00:52 schreef Bluezz het volgende:
Van wat ik ervan gehoord heb was het heel erg leuk DM
Leuk is dat van fok he, dat je idd zomaar ineens in een wildvreemde keuken, huis etc. gewoon gaat staan koken en je komt nog op de radio ook
Probeer dat maar eens uit te leggen soms
Ere wie ere toekomt: die borden heb ik niet opgemaakt, dat is werk van de koks onder ons! Ik kan het niet zo mooi, ik pleur het altijd maar zo op een bordje...quote:Op woensdag 15 juni 2005 19:41 schreef ChrisJX het volgende:
Maar het ziet er mooi uitEn ik hoorde van Nolius dat het erg lekker was (en jullie om kwart voor 11 nog aan het toetje moesten
) dus dat is mooi
Als het maar smaaktquote:Op woensdag 15 juni 2005 19:49 schreef dutch-mamma het volgende:
Ere wie ere toekomt: die borden heb ik niet opgemaakt, dat is werk van de koks onder ons! Ik kan het niet zo mooi, ik pleur het altijd maar zo op een bordje...![]()
Gefeliciteerd nog, blauwequote:Op woensdag 15 juni 2005 21:02 schreef Martijn_77 het volgende:
@ Nolius zijn er nog meer foto's?
quote:Op donderdag 16 juni 2005 10:24 schreef McMan het volgende:
WE hadden nog wat naaktfoto's van van Arno en Martijn. Die kunnen we jullie echt niet aandoen.
In elke man zit wel wat goeds, je moet het er alleen uittrekken!quote:Op donderdag 16 juni 2005 10:24 schreef McMan het volgende:
WE hadden nog wat naaktfoto's van van Arno en Martijn. Die kunnen we jullie echt niet aandoen.
In elke vrouw zit wel iets goeds, alleen je moet het er zelf insteken. (niks persoonlijk hoor schatquote:Op donderdag 16 juni 2005 13:24 schreef Oblivion het volgende:
[..]
In elke man zit wel wat goeds, je moet het er alleen uittrekken!![]()
Wat hebben jullie ervoor over?quote:Op donderdag 16 juni 2005 13:35 schreef McMan het volgende:
[..]
In elke vrouw zit wel iets goeds, alleen je moet het er zelf insteken
quote:Op donderdag 16 juni 2005 13:35 schreef McMan het volgende:
[..]
In elke vrouw zit wel iets goeds, alleen je moet het er zelf insteken. (niks persoonlijk hoor schat)
hehe was me sig he-le-maal vergeten.quote:Op donderdag 16 juni 2005 13:42 schreef Oblivion het volgende:
[..]![]()
Je had nog niet door dat ik vanuit jouw sig typte?![]()
![]()
Enne hou maar die foto's, ze voegen inderdaad weinig toe...![]()
Nu kan ik de foto's alsnog plaatsen vriend.quote:Op donderdag 16 juni 2005 16:28 schreef Nolius het volgende:
[..]
Dude, je liet je dollen door een vrouw![]()
Oke en dank jequote:Op donderdag 16 juni 2005 06:24 schreef Nolius het volgende:
[..]
Gefeliciteerd nog, blauwe
Maar er zijn wel wat meer foto's, maar die zijn niet echt de moeite
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |