Dude... ga een leven zoekenquote:Op maandag 13 juni 2005 15:35 schreef Fisher het volgende:
Onlangs kwam ik tot de conclusie dat veel mensen hier op Fok! zonder vrienden zitten. En deze toch wel erg wanhopig worden in hun zoektocht naar vrienden. Ik heb zelfs advertenties op marktplaats gezien hiervoor...
Dit is natuurlijk uiterst triest, daarom ga ik deze mensen helpen, ik ben namelijk in een goede bui...
Dus vandaar dit topic... vandaag deze dag, iedereen de vrienden zoekt kan zich hier verzamelen... of niet natuurlijk
![]()
![]()
![]()
Ik denk dat fisher heel serieus isquote:Op maandag 13 juni 2005 15:38 schreef Houniet het volgende:
dit meen je niet
ow, dat is echt naaien, ook voor jou is dit topic dan uitermate geschiktquote:Op maandag 13 juni 2005 15:38 schreef Ondergrond het volgende:
Ik had een vriend besteld op marktplaats, die onder rembours verstuurd zou worden.
Betaal ik netjes E 250 aan de postbooi, doe ik de deus eupen...
Niks geen vriend te zien!! Alleen een zak zand![]()
![]()
juist alles voor de goede zaakquote:Op maandag 13 juni 2005 15:38 schreef snellejelle het volgende:
[..]
hij probeert alleen maar mensen zoals jij te helpen
Daar kun je dan weer je zandbak mee vullen en nog een keer een vriend bestellen, misschien als hij dit keer dan wel komt kunnen jullie samen in de zandbak spelenquote:Op maandag 13 juni 2005 15:38 schreef Ondergrond het volgende:
Ik had een vriend besteld op marktplaats, die onder rembours verstuurd zou worden.
![]()
quote:Op maandag 13 juni 2005 15:38 schreef goddess-in-heaven het volgende:
houniet wil ook vrienden
ik heb zo'n pijn aan me k*t. was jij weer in de weer met je boter?quote:Op maandag 13 juni 2005 15:38 schreef Ondergrond het volgende:
![]()
quote:
quote:Op maandag 13 juni 2005 15:37 schreef goddess-in-heaven het volgende:
* meldt
Maar je hebt er wel 2 xbox spelletjes aan over gehoudenquote:Op maandag 13 juni 2005 15:39 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
ik heb zo'n pijn aan me k*t. was jij weer in de weer met je boter?
we houden 't wel lief hè... en ot blijven want ook underground zoekt vriendenquote:Op maandag 13 juni 2005 15:39 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
dit is een geweldig topicquote:Op maandag 13 juni 2005 15:39 schreef Geitje82 het volgende:
Een paar maanden geleden had ik een oproep op marktplaats gezet.
Ik kan jullie dit niet aanraden, geen van de reacties was serieus.
Dit topic vind ik een goed intiatief!
Ik heb ook een xboxquote:Op maandag 13 juni 2005 15:40 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
ik ga liever met die gast die een xbox heeft
en jeukquote:Op maandag 13 juni 2005 15:40 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Maar je hebt er wel 2 xbox spelletjes aan over gehouden
quote:Op maandag 13 juni 2005 15:39 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
Jullie hebbe mijn topic toch gelezenquote:Op maandag 13 juni 2005 15:40 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Maar je hebt er wel 2 xbox spelletjes aan over gehouden
Bummerquote:Op maandag 13 juni 2005 15:40 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
Godsamme wat een lekkere tieten heb jij. Mijn complimenten.quote:Op maandag 13 juni 2005 15:40 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
nee helaas, ik ben ouder. maar misschien komt die boter dan juist weer goed van pasquote:Op maandag 13 juni 2005 15:41 schreef Ondergrond het volgende:
[..]
[..]
Jullie hebbe mijn topic toch gelezen.
.
Goddess: Ben je 15 dan?.
Goddess heeft meteen vrienden gevondenquote:Op maandag 13 juni 2005 15:41 schreef neegij het volgende:
[..]
Godsamme wat een lekkere tieten heb jij. Mijn complimenten.
ijsmeisquote:Op maandag 13 juni 2005 15:41 schreef neegij het volgende:
[..]
Godsamme wat een lekkere tieten heb jij. Mijn complimenten.
me3quote:
jeetje, inderdaad, dat gaat echt makkelijk.quote:Op maandag 13 juni 2005 15:42 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Goddess heeft meteen vrienden gevonden![]()
Ik heb een gamecube is dat ook goed?quote:Op maandag 13 juni 2005 15:40 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
Dat zeg je verkeerd, je bedoeld, vrienden zijn precies wat ik zochtquote:Op maandag 13 juni 2005 15:43 schreef c0mpleX het volgende:
dit topic is precies wat ik zocht!
nee c0mplex voor jou is het al te laatquote:Op maandag 13 juni 2005 15:43 schreef c0mpleX het volgende:
dit topic is precies wat ik zocht!
We kunnen het natuurlijk altijd proberen, hé?quote:Op maandag 13 juni 2005 15:42 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
nee helaas, ik ben ouder. maar misschien komt die boter dan juist weer goed van pas
Ik heb wel een Arcade, met 80 spelletjes.quote:Op maandag 13 juni 2005 15:43 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
jeetje, inderdaad, dat gaat echt makkelijk.
dit topic is echt
die hoop ik hier te vinden.. ben ik dan eindelijk van mn eenzame dagen verlost?quote:Op maandag 13 juni 2005 15:43 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Dat zeg je verkeerd, je bedoeld, vrienden zijn precies wat ik zocht
Ik heb een omgebouwde xboxquote:Op maandag 13 juni 2005 15:43 schreef Geitje82 het volgende:
[..]
Ik heb een gamecube is dat ook goed?![]()
nieuwe vrienden erbij kunnen nooit kwaad hè...quote:
krijg ik dan ook spelletjes?quote:Op maandag 13 juni 2005 15:43 schreef Geitje82 het volgende:
[..]
Ik heb een gamecube is dat ook goed?![]()
Stop maar met zoeken, hier issie.quote:Op maandag 13 juni 2005 15:44 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
nee daar zoek ik vriendjes voor
is er dan niemand die vrienden met mij wil worden?quote:Op maandag 13 juni 2005 15:44 schreef Geitje82 het volgende:
[..]
nee c0mplex voor jou is het al te laat
meer detailsquote:Op maandag 13 juni 2005 15:44 schreef IJlien het volgende:
[..]
Ik heb een omgebouwde xboxbeat that!
goddess ga je nu met mij mee?
Helaas voor jou is er geen hoop meerquote:Op maandag 13 juni 2005 15:44 schreef c0mpleX het volgende:
[..]
die hoop ik hier te vinden.. ben ik dan eindelijk van mn eenzame dagen verlost?
quote:Op maandag 13 juni 2005 15:45 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Helaas voor jou is er geen hoop meer
We kunnen toch ook gewoon met z'n 3en?quote:Op maandag 13 juni 2005 15:44 schreef IJlien het volgende:
[..]
Ik heb een omgebouwde xboxbeat that!
goddess ga je nu met mij mee?
quote:Op maandag 13 juni 2005 15:45 schreef Geitje82 het volgende:
[..]
We kunnen toch ook gewoon met z'n 3en?
Mario Kart Double Dashquote:Op maandag 13 juni 2005 15:45 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
krijg ik dan ook spelletjes?
Ohh das ook een leuk idee!quote:Op maandag 13 juni 2005 15:45 schreef Geitje82 het volgende:
[..]
We kunnen toch ook gewoon met z'n 3en?
We kunnen de trilstand van de controllers wel wat hoger zetten..quote:Op maandag 13 juni 2005 15:46 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]3 meisjes en spelcomputers
Geilquote:Op maandag 13 juni 2005 15:46 schreef goddess-in-heaven het volgende:
dus 6 tietenquote:Op maandag 13 juni 2005 15:46 schreef goddess-in-heaven het volgende:
jaaa leukquote:Op maandag 13 juni 2005 15:46 schreef IJlien het volgende:
[..]
Ohh das ook een leuk idee!
Goddess?
ps van mij krijg je altijd meer spellen dan van geitje![]()
mag ik dan toekijken?quote:Op maandag 13 juni 2005 15:46 schreef goddess-in-heaven het volgende:
zekers nietquote:Op maandag 13 juni 2005 15:47 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
daar kan ijsmeis niet tegen op
Je bent wel heel erg wanhopig hequote:
hmmmmmmmm, en wij zijn er irl bijquote:Op maandag 13 juni 2005 15:48 schreef neegij het volgende:
[..]
mennnnnnnn 6 tieten! En een spelcomputer ook nog!
2 spelcomputersquote:Op maandag 13 juni 2005 15:48 schreef neegij het volgende:
[..]
mennnnnnnn 6 tieten! En een spelcomputer ook nog!
ok, maar kijken doe je met je oogjes, niet met je handjesquote:Op maandag 13 juni 2005 15:49 schreef c0mpleX het volgende:
[..]
zal moeilijk worden, mn handen gaan altijd mee als ik ergens heen ga![]()
nee, 't was een constructiefoutquote:Op maandag 13 juni 2005 15:49 schreef Geitje82 het volgende:
[..]
dat is zeker meegebakken in een big mac?
Je moet er wat voor over hebben , je hakt ze er dus maar afquote:Op maandag 13 juni 2005 15:49 schreef c0mpleX het volgende:
[..]
zal moeilijk worden, mn handen gaan altijd mee als ik ergens heen ga![]()
quote:Op maandag 13 juni 2005 15:50 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
ok, maar kijken doe je met je oogjes, niet met je handjes
quote:Op maandag 13 juni 2005 15:49 schreef goddess-in-heaven het volgende:
ijlien, ff in een wat hoger tempo posten he
we binden ze wel vastquote:Op maandag 13 juni 2005 15:50 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Je moet er wat voor over hebben , je hakt ze er dus maar af
Je wordt nou zo boter van de gedachte van geitje en goddess dat je flink bezig bent ?quote:
Ik heb nog wel een klontje boter...ga je lekker van glimmen...quote:Op maandag 13 juni 2005 15:50 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
ok, maar kijken doe je met je oogjes, niet met je handjes
Daar wordt hij alleen maar geiler vanquote:
nou zoals ik al eerder zei, extra kan nooit kwaadquote:Op maandag 13 juni 2005 15:51 schreef ymme het volgende:
Mmmm ja, idd dikke onzin!
Volgens mij is dit gewoon om je zelf te schuilen. Je hebt zelf zekers geen vrienden
he! niet zo he!quote:Op maandag 13 juni 2005 15:51 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Je wordt nou zo boter van de gedachte van geitje en goddess dat je flink bezig bent ?
Fisher wil jij mijn vriendje zijnquote:Op maandag 13 juni 2005 15:52 schreef Fisher het volgende:
[..]
nou zoals ik al eerder zei, extra kan nooit kwaad
pas wel op met boter hè.. vraag maar aan undergroundquote:Op maandag 13 juni 2005 15:51 schreef neegij het volgende:
[..]
Ik heb nog wel een klontje boter...ga je lekker van glimmen...Of motorolie...
en hij mag ook niets zeggen, dus we doen hem wel zo'n balletje in zn mondquote:
quote:Op maandag 13 juni 2005 15:52 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
en hij mag ook niets zeggen, dus we doen hem wel zo'n balletje in zn monden een masker over zn gezicht met een ritsje
tuurlijk knulquote:Op maandag 13 juni 2005 15:52 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Fisher wil jij mijn vriendje zijn![]()
quote:Op maandag 13 juni 2005 15:52 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
en hij mag ook niets zeggen, dus we doen hem wel zo'n balletje in zn monden een masker over zn gezicht met een ritsje
latente homoquote:Op maandag 13 juni 2005 15:52 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Fisher wil jij mijn vriendje zijn![]()
heb je een xbox?quote:Op maandag 13 juni 2005 15:54 schreef Zèna het volgende:
Ik moet zeggen dat ik dat helemaal niet triest vind waarom is dat triest??
Ik heb niet zo heel veel vrienden en ook geen behoefte aan veel mensen om me heen maar wat is er mis met een advertentie zetten om mensen teleren kennen..
Wil jij ook mijn vriendje zijn ?quote:
wanhopig, hopeloos is het. en ook een beetje zielig.quote:Op maandag 13 juni 2005 15:54 schreef Zèna het volgende:
Ik heb niet zo heel veel vrienden en ook geen behoefte aan veel mensen om me heen maar wat is er mis met een advertentie zetten om mensen teleren kennen..
dat kan geregeld worden.. u staat op de wachtlijstquote:Op maandag 13 juni 2005 15:54 schreef c0mpleX het volgende:
[..]
ik wil ook een Fishermans friend zijn
je hebt groot gelijkquote:Op maandag 13 juni 2005 15:54 schreef Zèna het volgende:
Slijmbal, een beetje Zena gelijk geven.... geile donderquote:Op maandag 13 juni 2005 15:55 schreef SlimShady het volgende:
[..]
wanhopig, hopeloos is het. en ook een beetje zielig.
inderdaad, in mijn haast en enthousiasme waarschijnlijk de verkeerde woordkeuze gebruiktquote:Op maandag 13 juni 2005 15:55 schreef SlimShady het volgende:
[..]
ik heb een playstationquote:Op maandag 13 juni 2005 15:55 schreef Zèna het volgende:
[..]
Nee maar ik zoek ook geen vrienden sorry...![]()
Er zijn wel ergere dingen zielig en wanhopig en hopeloos...quote:Op maandag 13 juni 2005 15:55 schreef SlimShady het volgende:
[..]
ik heb de 1ste nintendo, gameboy, playstation en xbox...quote:
En zooo dichtbij.. ik kan je bijna aanraken...quote:Op maandag 13 juni 2005 15:55 schreef Zèna het volgende:
[..]
Nee maar ik zoek ook geen vrienden sorry...![]()
uuuuuuuuuuuuuuuuuuh *denk*quote:Op maandag 13 juni 2005 15:56 schreef Zèna het volgende:
[..]
Er zijn wel ergere dingen zielig en wanhopig en hopeloos...
en geen vriendenquote:Op maandag 13 juni 2005 15:57 schreef Fisher het volgende:
[..]
ik heb de 1ste nintendo, gameboy, playstation en xbox...
draco?quote:Op maandag 13 juni 2005 15:58 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
uuuuuuuuuuuuuuuuuuh *denk*Nee, kan niets bedenken, sorry
ik heb een gameboy advance, gamecube en een xboxquote:Op maandag 13 juni 2005 15:57 schreef Fisher het volgende:
[..]
ik heb de 1ste nintendo, gameboy, playstation en xbox...
Ik heb een, ja eeuuhh, een euuhh, nietsquote:Op maandag 13 juni 2005 15:58 schreef Geitje82 het volgende:
[..]
ik heb een gameboy advance, gamecube en een xboxbling bling
oh, mag ik nou je vriendje zijn?quote:Op maandag 13 juni 2005 15:58 schreef Geitje82 het volgende:
[..]
niets, zelfs geen fiets?quote:Op maandag 13 juni 2005 15:58 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ik heb een, ja eeuuhh, een euuhh, niets![]()
mensen let op.. hier iemand welke niets heeft, wie helpt 'm uit z'n lijden?quote:Op maandag 13 juni 2005 15:58 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ik heb een, ja eeuuhh, een euuhh, niets![]()
quote:Op maandag 13 juni 2005 15:59 schreef Fisher het volgende:
[..]
mensen let op.. hier iemand welke niets heeft, wie helpt 'm uit z'n lijden?
en als je niet kan kiezen? overal kijken dan?quote:Op maandag 13 juni 2005 15:59 schreef Teardrop-nl het volgende:
http://www.marktplaats.nl/markt/contact/vrouwman.htm
http://www.marktplaats.nl/markt/contact/vrouwvrouw.htm
http://www.marktplaats.nl/markt/contact/manvrou.htm
http://www.marktplaats.nl/markt/contact/manman.htm
Misschien moeten jullie hier eens kijken
jij lijkt me een heel lief vriendinnetjequote:Op maandag 13 juni 2005 15:58 schreef Geitje82 het volgende:
[..]
Tear haalt z'n favorieten er eens bijquote:Op maandag 13 juni 2005 15:59 schreef Teardrop-nl het volgende:
Tja....quote:Op maandag 13 juni 2005 15:59 schreef Teardrop-nl het volgende:
Inderdaadquote:Op maandag 13 juni 2005 16:00 schreef Geitje82 het volgende:
[..]
Tear haalt z'n favorieten er eens bij
quote:Op maandag 13 juni 2005 16:00 schreef Geitje82 het volgende:
[..]
geweldig toch dat hij dit met ons wilt delenquote:Op maandag 13 juni 2005 16:00 schreef Geitje82 het volgende:
[..]
Jij begrijpt me tenminstequote:Op maandag 13 juni 2005 16:02 schreef Fisher het volgende:
[..]
geweldig toch dat hij dit met ons wilt delen
wie heb je?quote:Op maandag 13 juni 2005 16:03 schreef goddess-in-heaven het volgende:
http://www.marktplaats.nl(...)t/contact/manman.htm
ik heb hem
ah, maar wel duidelijk blijven hèquote:Op maandag 13 juni 2005 16:06 schreef SlimShady het volgende:
[..]
het was een verkapte 'wie is het, hoe oud is die, hoe ziet ie eruit'![]()
dat lijkt me vrij kansloosquote:Op maandag 13 juni 2005 16:10 schreef Fisher het volgende:
ik heb hier trouwens ook nog een tweaker, welke vrienden niet interesant vind maar dat is alleen maar schijn... hij speelt in z'n vrije tijd graag met linux en magic...
iemand?
iemand die lief én stoer is? die vind je nietquote:Op maandag 13 juni 2005 17:18 schreef Leintje het volgende:
Meisje, 18 zoekt!!! Liefst omgeving Zwolle. Voorwaarden: moet lief zijn, stoer, altijd aandacht aan me schenken. Spontaan met kadootjes aan komen zetten. Me ijs voeren in bed. 18+. Kinderen geen bezwaar.
hoiquote:Op maandag 13 juni 2005 17:18 schreef Leintje het volgende:
Meisje, 18 zoekt!!! Liefst omgeving Zwolle. Voorwaarden: moet lief zijn, stoer, altijd aandacht aan me schenken. Spontaan met kadootjes aan komen zetten. Me ijs voeren in bed. 18+. Kinderen geen bezwaar.
Dat heb ik ook een tijd gedaan. Maar het probleem is dat ze niet altijd passen.quote:Op maandag 13 juni 2005 18:59 schreef cerror het volgende:
Ik bestel mijn vrienden bij de wehkamp.
quote:Op maandag 13 juni 2005 19:03 schreef Snakey het volgende:
[..]
Dat heb ik ook een tijd gedaan. Maar het probleem is dat ze niet altijd passen.![]()
quote:You're too big to fit in here
too big to fit in here
too big to fit in here
ge hebt 't toch zo slechtquote:Op maandag 13 juni 2005 20:25 schreef Megter het volgende:
Sinds ik geen stage meer loop spreek ik m'n vrienden nauwelijks meer
quote:Op dinsdag 14 juni 2005 15:33 schreef SiemeN het volgende:
Oh, dit was dat topic waar ik gisteren besloten had niet in te reageren omdat ik het niet grappig vond, maarja, nu doe ik het toch.
goh, zomaar opeens klik je toch verkeerdquote:Op dinsdag 14 juni 2005 15:33 schreef SiemeN het volgende:
Oh, dit was dat topic waar ik gisteren besloten had niet in te reageren omdat ik het niet grappig vond, maarja, nu doe ik het toch.
ik denk dat hij vrienden zoektquote:Op dinsdag 14 juni 2005 16:26 schreef Fisher het volgende:
[..]
goh, zomaar opeens klik je toch verkeerd
wat kunnen we voor je doen?
uiteraardquote:Op donderdag 16 juni 2005 12:16 schreef WoeHoei het volgende:
bout topic, TS probeert te verbergen dat hij zelf vrienden zoekt en gaat daarom maar zoiets aanmaken![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |