wie heb je?quote:Op maandag 13 juni 2005 16:03 schreef goddess-in-heaven het volgende:
http://www.marktplaats.nl(...)t/contact/manman.htm
ik heb hem
ah, maar wel duidelijk blijven hèquote:Op maandag 13 juni 2005 16:06 schreef SlimShady het volgende:
[..]
het was een verkapte 'wie is het, hoe oud is die, hoe ziet ie eruit'![]()
dat lijkt me vrij kansloosquote:Op maandag 13 juni 2005 16:10 schreef Fisher het volgende:
ik heb hier trouwens ook nog een tweaker, welke vrienden niet interesant vind maar dat is alleen maar schijn... hij speelt in z'n vrije tijd graag met linux en magic...
iemand?
iemand die lief én stoer is? die vind je nietquote:Op maandag 13 juni 2005 17:18 schreef Leintje het volgende:
Meisje, 18 zoekt!!! Liefst omgeving Zwolle. Voorwaarden: moet lief zijn, stoer, altijd aandacht aan me schenken. Spontaan met kadootjes aan komen zetten. Me ijs voeren in bed. 18+. Kinderen geen bezwaar.
hoiquote:Op maandag 13 juni 2005 17:18 schreef Leintje het volgende:
Meisje, 18 zoekt!!! Liefst omgeving Zwolle. Voorwaarden: moet lief zijn, stoer, altijd aandacht aan me schenken. Spontaan met kadootjes aan komen zetten. Me ijs voeren in bed. 18+. Kinderen geen bezwaar.
Dat heb ik ook een tijd gedaan. Maar het probleem is dat ze niet altijd passen.quote:Op maandag 13 juni 2005 18:59 schreef cerror het volgende:
Ik bestel mijn vrienden bij de wehkamp.
quote:Op maandag 13 juni 2005 19:03 schreef Snakey het volgende:
[..]
Dat heb ik ook een tijd gedaan. Maar het probleem is dat ze niet altijd passen.![]()
quote:You're too big to fit in here
too big to fit in here
too big to fit in here
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |