Borg moest toch later weer aan de bak, ik heb eigenlijk weinig zin in een 30 jarige Mastodontachtige Clijsters over een aantal jaar wegens financiele problemen.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 15:57 schreef Vlens_de_Vos het volgende:
[..]
Bjorn Borg komt enigszins in de beurt. Die stopte toen ie 25 was. Dus ik verwacht een comeback van Clijsters in 2017..
Toptennis bedrijven en er accuut zonder noodzaak mee stoppen is nét ietsje anders dan je baan als kantoormedewerker opzeggen.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 16:04 schreef Juan Zueco het volgende:
Clijsters is al multi-miljonaire, dus waarom niet rentenieren op je 24e?
Bovendien lijkt Kim mij wel een meid, die rap wil trouwen en er een paar kindjes uit wil poepen. Dat combineert nu eenmaal niet al te best met top-tennis.
J.
Mee eens.quote:Op donderdag 1 september 2005 18:46 schreef Elgigante het volgende:
[..]
Toptennis bedrijven en er accuut zonder noodzaak mee stoppen is nét ietsje anders dan je baan als kantoormedewerker opzeggen.
Nogal moeilijk te zien, is er geen groter plaatje?quote:Op donderdag 1 september 2005 23:07 schreef zjroentje het volgende:
Wat een foeilelijk stadion.
Open die foto maar eens in een nieuw venster...quote:Op donderdag 1 september 2005 23:11 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Nogal moeilijk te zien, is er geen groter plaatje?
het zou goed kunnen, Davenport is zo'n zelfde huismus blijkbaar.quote:Op donderdag 1 september 2005 23:10 schreef Juan Zueco het volgende:
[..]
Mee eens.
Maar, ik denk dat ik er met mijn opmerking niet ver naast zit.
Kim is een moeke. Huisje, boompje, beestje..
J.
Met verwarmde of verkoelde stoeltjes.quote:Op donderdag 1 september 2005 18:39 schreef mitt het volgende:
[afbeelding]
zie hier het stadion voor de Tennis Masters Cup in Shanghai.
Als ik het Chinees goed gelezen heb is het gloedjenieuw
Ongeplaatst?quote:Op woensdag 7 september 2005 19:16 schreef mitt het volgende:
GROOT NIEUWS:
Raemon Sluiter heeft in de eerste ronde van een Challenger een wedstrijd gewonnen. Ergens in Turkije ofzo.
Hij is daar ongeplaatst en moet nu tegen WANG.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Trek het je niet aan, zelfs Wang Sr. kent hem nauwelijks.quote:
Hey! bijna dezelfde naam!!!quote:Op donderdag 15 september 2005 13:12 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Trek het je niet aan, zelfs Wang Sr. kent hem nauwelijks.
We moeten nog een nachtje wachten op deze toppert. Regen.quote:Op woensdag 14 september 2005 21:35 schreef Butra het volgende:
Wessels morgenochtend vroeg tegen ene Wang Jr. in Beijing. Dé kans om weer eens een kwartfinale te halen..
Niet helemaal, maar wel een tie-break gespeeld tegen de nummer één geplaatstquote:Op vrijdag 16 september 2005 13:30 schreef Norrage het volgende:
Ooh..Als Gimelstob een set kan pakken tegen Nadal! Misschien kan Wessels dan wel winnen!
Niemand kent hem, maar hij wint daar wel ff het toernooi...quote:Op woensdag 14 september 2005 22:25 schreef nickybol het volgende:
Wang Jr. wie kent hem niet.
Dit is zoals het gebeurt is ja.quote:Op maandag 19 september 2005 17:57 schreef Komakie het volgende:
Het was toch anders
Hij stoot toch op de helft van Hewitt en weer terug over het net? Daarna gaf Hewitt de bal nog een zetje mee en dat mag wel. Dat is de enige uizondering op de regel dat je niet met je racket over het net mag.
Ik kan me dat moment ook nog wel herinneren volgens mij.
Federer slaat dwarrelbal, Stuit op de helft van Hewitt en daarna weer terug over het net en Hewitt legt de bal dan schuin weg door met zijn racket over het net te komen. Mag gewoon.
Het is zelfs zo dat je de bal dan in het net van de tegenstander mag slaan
Dat kan. Federer sloeg de bal diagonaal naar links van Hewitt, terwijl Hewiit aan het net was. Toen sloeg Hewitt de bal kort en zachtjes op de helft van Federer. De camera was achter Federer en vandaaruit leek wel dat Hewitt zijn racket over het net speelde.quote:Op maandag 19 september 2005 17:57 schreef Komakie het volgende:
Het was toch anders
Hij stoot toch op de helft van Hewitt en weer terug over het net? Daarna gaf Hewitt de bal nog een zetje mee en dat mag wel. Dat is de enige uizondering op de regel dat je niet met je racket over het net mag.
Ik kan me dat moment ook nog wel herinneren volgens mij.
Federer slaat dwarrelbal, Stuit op de helft van Hewitt en daarna weer terug over het net en Hewitt legt de bal dan schuin weg door met zijn racket over het net te komen. Mag gewoon.
Het is zelfs zo dat je de bal dan in het net van de tegenstander mag slaan
Klopt NIET. Vroeger was het zo dat Amerika op Hardcourt en Roland Garros op gravel werden gespeeld, terwijl Aus. Open en Wimbledon op gras werden gespeeld.quote:Op dinsdag 20 september 2005 23:43 schreef Tennis-boy het volgende:
Klopt dat dat op Roland Garros oorspronkelijk op gras werd gespeeld? Ik heb daar wat van gehoord maar ik kan het nergens op het internet vinden.
belachelijk zeg.quote:Op woensdag 21 september 2005 00:19 schreef Ambrosius het volgende:
Over Roland Garros gesproken, volgend jaar duurt dat 15 dagen, het begint op de zondag en eindigt twee weken later ook op de zondag.
US Open werd in de jaren 70 een tijdje op gravel gespeeld.quote:Op woensdag 21 september 2005 04:10 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
Klopt NIET. Vroeger was het zo dat Amerika op Hardcourt en Roland Garros op gravel werden gespeeld, terwijl Aus. Open en Wimbledon op gras werden gespeeld.
Waar staat Federer???quote:Op donderdag 22 september 2005 16:42 schreef Norrage het volgende:
Tennis Magazine heeft een leuke top 40 gemaakt van beste spelers ooit. Vond het wel leuk om het hier neer te zetten.
De top 4 is nog niet bekend maar zal waarschijnlijk gaan tussen Sampras, Graf, Navratilova en Evert.(ja, mannen en vrouwen gemixed)
40. Sabatini
39. Rafter
38. Wade
37. Kuerten
36. Capriati
35. Stan Smith
34. Hewitt
33. Hana Mandikova
32. Tracy Austin
31. Henin-Hardenne
30. Ashe
29. Davenport