Mmm. Begin nu ook te twijfelen. Ik hoorde dat laatst iemand zeggen, maar via google kan ik er niks over vinden. Ach ja, wat boeit het ook.quote:Op zondag 11 september 2005 21:59 schreef Komakie het volgende:
[..]
McEnroe
Dat wist ik niet eens. Vind em wel mannelijk met al zijn geraas en getier op de baan
Op zich vrij weinig.quote:Op maandag 12 september 2005 09:23 schreef Crudus het volgende:
[..]
Mmm. Begin nu ook te twijfelen. Ik hoorde dat laatst iemand zeggen, maar via google kan ik er niks over vinden. Ach ja, wat boeit het ook.
Eerste de beste link als je op "John McEnroe+married" zoektquote:Two years later, McEnroe left the ATP tour for 6½ months before coming back to win three titles in the fall. While on sabbatical in 1986 he married actress Tatum O'Neal. They divorced in 1992. McEnroe married musician Patty Smyth in 1997.
Waarom dequote:Op maandag 12 september 2005 09:25 schreef Crudus het volgende:
Agassi - Federer by the way![]()
Jammer voor Agassi. Ik volg het tennis op tv toch al 12 jaar lang, maar ik heb nog nooit zo'n goede speler gezien als Roger Federer. Ongelofelijk.![]()
Je eigen speelstijl is misschien ook wel belangrijk, maar ik ben geen racketexpert. Speel zelf met de Babolat Pure Teeam Drive en vind dat geweldig. Vasthouden en of een bal ermee slaan zegt mij meer dan wat cijfertjes. Misschien de andere experts hier....quote:Op maandag 12 september 2005 23:27 schreef Paperclipjes het volgende:
Babolat Soft Drive 2005
Het beste compromis tussen hanteerbaarheid en kracht.
De nieuwe uitvoering is 100% grafiet om de reactiviteit te verhogen.
Daarnaast is het racket comfortabel dankzij het Soft woofer systeem.
Materiaal : 100 %grafiet
Bladgrootte : 670 cm /104 sq in
Gewicht : 265 g
Stijfheid : 67 ra
Evenwicht : 340 mm
Lengte : 68,5 cm
Powerlevel : Gemiddeld
Type Slag : Gemiddeld
Is dit een aardig racketje?
Federer stond er weer op de juiste momenten en als het echt nodig was. Vooral in de wedstrijd tegen Hewitt op een bepaald moment, zat ik echt met open mond te kijken. Het was dacht ik breakpoint voor Hewitt en Hewitt was in de aanval...beukt die bal van hoek naar hoek en Federer had gewoon alles. En dan die ballen niet halfcourt terug, maar gewoon weer diep of met tyfus veel topspin. De commentator zei toen ook al: tegen elke andere speler was het al 3x een punt geweest.quote:Op maandag 12 september 2005 12:36 schreef Komakie het volgende:
Waarom desmiley? ik vind dat Federer niet meer dan terecht gewonnen heeft. Hoewel Agassi echt 2 sets lang heel goed getennist heeft. Ik vond hem een tijd lang echt beter in de wedstrijd. 2de set sowieso en 3de set eigenlijk ook tot ongeveer 5-5. Daarna was hij gewoon op.
irritant dat commentaar op Eurosport trouwens. De hele tijd lopen zeiken over zijn gesteldheid en ouderdom. dat hij het waarschijnlijk niet lang genoeg zou volhouden enzo.
Mja, eerst wint hij 3 5setters maar in de finale zal hij waarschijnlijk na 3 sets wel instorten.
vervelende was dat hij eigenlijk wel gelijk had
Heb het al eerder uitgelegd.quote:Op maandag 12 september 2005 23:27 schreef Paperclipjes het volgende:
Babolat Soft Drive 2005
Het beste compromis tussen hanteerbaarheid en kracht.
De nieuwe uitvoering is 100% grafiet om de reactiviteit te verhogen.
Daarnaast is het racket comfortabel dankzij het Soft woofer systeem.
Materiaal : 100 %grafiet
Bladgrootte : 670 cm /104 sq in
Gewicht : 265 g
Stijfheid : 67 ra
Evenwicht : 340 mm
Lengte : 68,5 cm
Powerlevel : Gemiddeld
Type Slag : Gemiddeld
Is dit een aardig racketje?
Dat Federer een fenomeen is dat lijkt me wel duidelijk. Dat weet iedereen eigenlijk wel denk ik.quote:Op dinsdag 13 september 2005 00:26 schreef erkel het volgende:
[..]
Federer stond er weer op de juiste momenten en als het echt nodig was. Vooral in de wedstrijd tegen Hewitt op een bepaald moment, zat ik echt met open mond te kijken. Het was dacht ik breakpoint voor Hewitt en Hewitt was in de aanval...beukt die bal van hoek naar hoek en Federer had gewoon alles. En dan die ballen niet halfcourt terug, maar gewoon weer diep of met tyfus veel topspin. De commentator zei toen ook al: tegen elke andere speler was het al 3x een punt geweest.
Federer is al een fenomeen en zal de grootste tennisser ooit worden, als ie niet ernstrig geblesseerd raakt of motivatie problemen krijgt. Maar Nalbandian blijft de man![]()
Is dat zo?quote:Op dinsdag 13 september 2005 21:50 schreef nickybol het volgende:
Sja, tjerkie tjerkie matennaaier.
Volgens mij doet hij het wel goed bij 'het volk'.quote:Op dinsdag 13 september 2005 21:57 schreef nickybol het volgende:
Ik zal het even uitleggen. Die kerel heeft dus enige tijd geleden het hele Nederlandse tennis genadeloos naar beneden gehaald en heeft meisjes als Tessy van der Ven tennistoeristen genoemd. Alles was fout, toptrainers ontbraken bij de bond, huidige trainers waren incompetent, etc. Natuurlijk is er ook een heleboel mis bij de bond, en is de huidige talentonwikkeling bij de bond niet toereikend, als je vervolgens zelf slechts part-time als daviscup coach gaat werken en voor de rest bij een autodealer gaat werken.... Sja dan ben je gewoon hartstikke hypocriet. Je mag best kritiek hebben, maar verlaat dan niet het zinkende schip...
Het meisje waar hij vandaag enthousiast over was (ook een Tessy) is de meeste luie speler die ik ken.quote:Op dinsdag 13 september 2005 22:06 schreef nickybol het volgende:
Oh hij zal het vast wel goed doen bij het volk. Bekende persoon, zo`n daviscupcoach. En met zulke kritiek scoor je wel. Maar het meerendeel van de Nederlandse trainers die ook maar iets toptennis te maken hebben heeft ie zwaar beledigd en belachelijk gemaakt, en meisjes zoals Tessy van der Ven, die ik toevallig ken, tennistoeristen noemen terwijl ze keihard werken, is schaamteloos.
En wat heeft ie zelf nou eigenlijk bereikt? Zijn enige prestatie is het coachen van Jan Siemerink, de overigens toen ook niet veel progressie heeft geboekt, en zijn niveau al lang had bereikt, daar had Tjerk weinig mee te maken.
Nee hoor, die Tessy stond hier gewoon op de baan. Ik ken haar. Hij niet, maar aan zijn doen en laten en complimenten zag je dat hij haar spel leuk vond. Dat is het ook, maar als ze meer dan 5 meter voor een bal moet lopen geeft ze het punt liever weg. Ballen in de schaduw zijn not done, want dan word je niet bruin. Maar wel een pracht van een backhand en een vrachtwagen vol talent. Wel lekker cynisch dat Mr. Tennistoerist ontwetend in deze situatie hij juist de tennistoerist eruit pakt. Vandaar ook mijn lachende jank-smilie.quote:Op dinsdag 13 september 2005 22:14 schreef nickybol het volgende:
Tjerk zal vast niet enthousiast zijn geweest over Tessy van der Ven. Smerig van Tjerk. Maarja, waarom zouden we ons uberhaupt wat aantrekken van de kritiek van een autodealer
Wat doe je zelf qua tennis? Je geeft les? Speelt zelf ook actief? Hoog?quote:Op dinsdag 13 september 2005 22:21 schreef nickybol het volgende:
Maargoed Tjerk is bij mij not done geworden. Ik zal mijn spelers zorgvuldig weghouden bij Tjerk.
Dat heb ik met voetbal... Een verdediger van NAC Breda door de benen....quote:Op dinsdag 13 september 2005 22:27 schreef Chriz2k het volgende:
Ik had op mijn 10e een clinic van Jacco Elthingh, ik weet nog goed dat ik hem passeerde.
quote:Op woensdag 14 september 2005 10:35 schreef zjroentje het volgende:
M'n bovenlijf is echt 1 grote spierpijn zone.
Maar het ging wel verrekte lekker na zo'n lange tijd.
Voor mij echt onmogelijk zo'n enkelhandige backhand. Ik kan me niet voorstellen dat ik die goed zou slaan. Alleen mijn backhand-dropshot is soms enkelhandig.quote:Op woensdag 14 september 2005 14:35 schreef zjroentje het volgende:
M'n onderarmen, echt auw gewoon.En m'n liezen voelen ook niet al te soepel aan.
Maar ik was natuurlijk wel het mannetje gisteren, met m'n enkelhandige backhand.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |