abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 11 september 2005 @ 22:20:58 #31
93828 nickybol
onderduiknaam
pi_30498521
koetsnetsova trouwens ook nog

maar ik mag morgen lessen gaan geven op een middelbare school, met 24 man tegelijk.... dat wordt nog wat
  maandag 12 september 2005 @ 09:23:00 #32
122218 Crudus
Professioneel Krullevaar
pi_30506754
quote:
Op zondag 11 september 2005 21:59 schreef Komakie het volgende:

[..]
McEnroe
Dat wist ik niet eens. Vind em wel mannelijk met al zijn geraas en getier op de baan
Mmm. Begin nu ook te twijfelen. Ik hoorde dat laatst iemand zeggen, maar via google kan ik er niks over vinden. Ach ja, wat boeit het ook.
Prrrrrrrr.....talieloe....
  maandag 12 september 2005 @ 09:25:30 #33
122218 Crudus
Professioneel Krullevaar
pi_30506793
Agassi - Federer by the way
Jammer voor Agassi. Ik volg het tennis op tv toch al 12 jaar lang, maar ik heb nog nooit zo'n goede speler gezien als Roger Federer. Ongelofelijk.
Prrrrrrrr.....talieloe....
  maandag 12 september 2005 @ 12:36:28 #34
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_30510842
quote:
Op maandag 12 september 2005 09:23 schreef Crudus het volgende:

[..]

Mmm. Begin nu ook te twijfelen. Ik hoorde dat laatst iemand zeggen, maar via google kan ik er niks over vinden. Ach ja, wat boeit het ook.
Op zich vrij weinig.
ff opgezocht:
quote:
Two years later, McEnroe left the ATP tour for 6½ months before coming back to win three titles in the fall. While on sabbatical in 1986 he married actress Tatum O'Neal. They divorced in 1992. McEnroe married musician Patty Smyth in 1997.
Eerste de beste link als je op "John McEnroe+married" zoekt
quote:
Op maandag 12 september 2005 09:25 schreef Crudus het volgende:
Agassi - Federer by the way
Jammer voor Agassi. Ik volg het tennis op tv toch al 12 jaar lang, maar ik heb nog nooit zo'n goede speler gezien als Roger Federer. Ongelofelijk.
Waarom de smiley? ik vind dat Federer niet meer dan terecht gewonnen heeft. Hoewel Agassi echt 2 sets lang heel goed getennist heeft. Ik vond hem een tijd lang echt beter in de wedstrijd. 2de set sowieso en 3de set eigenlijk ook tot ongeveer 5-5. Daarna was hij gewoon op.

irritant dat commentaar op Eurosport trouwens. De hele tijd lopen zeiken over zijn gesteldheid en ouderdom. dat hij het waarschijnlijk niet lang genoeg zou volhouden enzo.
Mja, eerst wint hij 3 5setters maar in de finale zal hij waarschijnlijk na 3 sets wel instorten.

vervelende was dat hij eigenlijk wel gelijk had
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
  maandag 12 september 2005 @ 23:27:53 #35
26663 Paperclipjes
Nietjes zijn voor mietjes
pi_30527891
Babolat Soft Drive 2005

Het beste compromis tussen hanteerbaarheid en kracht.
De nieuwe uitvoering is 100% grafiet om de reactiviteit te verhogen.
Daarnaast is het racket comfortabel dankzij het Soft woofer systeem.

Materiaal : 100 %grafiet
Bladgrootte : 670 cm /104 sq in
Gewicht : 265 g
Stijfheid : 67 ra
Evenwicht : 340 mm
Lengte : 68,5 cm
Powerlevel : Gemiddeld
Type Slag : Gemiddeld

Is dit een aardig racketje?
Lancia Ypsilon Platinum (alles incl. wieldoppen)!
  maandag 12 september 2005 @ 23:47:42 #36
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_30528495
quote:
Op maandag 12 september 2005 23:27 schreef Paperclipjes het volgende:
Babolat Soft Drive 2005

Je eigen speelstijl is misschien ook wel belangrijk, maar ik ben geen racketexpert. Speel zelf met de Babolat Pure Teeam Drive en vind dat geweldig. Vasthouden en of een bal ermee slaan zegt mij meer dan wat cijfertjes. Misschien de andere experts hier....
Die Scheiße bleibt gleich, nur die Fliegen ändern sich| Kurt Cobain sagte mir, Ich soll kommen wie ich bin
en de kikker zei: "Je moet me nog kussen!" en ik stak de kikker terug in mijn binnenzak en zei: "Nee, ik heb veel liever een babbelende kikker!"
  dinsdag 13 september 2005 @ 00:26:28 #37
75556 erkel
back from Dagestan
pi_30529558
quote:
Op maandag 12 september 2005 12:36 schreef Komakie het volgende:

Waarom de smiley? ik vind dat Federer niet meer dan terecht gewonnen heeft. Hoewel Agassi echt 2 sets lang heel goed getennist heeft. Ik vond hem een tijd lang echt beter in de wedstrijd. 2de set sowieso en 3de set eigenlijk ook tot ongeveer 5-5. Daarna was hij gewoon op.

irritant dat commentaar op Eurosport trouwens. De hele tijd lopen zeiken over zijn gesteldheid en ouderdom. dat hij het waarschijnlijk niet lang genoeg zou volhouden enzo.
Mja, eerst wint hij 3 5setters maar in de finale zal hij waarschijnlijk na 3 sets wel instorten.

vervelende was dat hij eigenlijk wel gelijk had
Federer stond er weer op de juiste momenten en als het echt nodig was. Vooral in de wedstrijd tegen Hewitt op een bepaald moment, zat ik echt met open mond te kijken. Het was dacht ik breakpoint voor Hewitt en Hewitt was in de aanval...beukt die bal van hoek naar hoek en Federer had gewoon alles. En dan die ballen niet halfcourt terug, maar gewoon weer diep of met tyfus veel topspin. De commentator zei toen ook al: tegen elke andere speler was het al 3x een punt geweest.

Federer is al een fenomeen en zal de grootste tennisser ooit worden, als ie niet ernstrig geblesseerd raakt of motivatie problemen krijgt. Maar Nalbandian blijft de man
Weisst
  dinsdag 13 september 2005 @ 00:49:07 #38
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_30529982
quote:
Op maandag 12 september 2005 23:27 schreef Paperclipjes het volgende:
Babolat Soft Drive 2005

Heb het al eerder uitgelegd.
Prima racket. Babolat is prima merk dus in dat opzicht zit je niet verkeerd.
Maar wat XL al zei, je moet een racket vast houden en kijken of je hem lekker vast vindt houden. Dus ook een paar andere rackets vast pakken en kijken wat je daar van vindt.
quote:
Op dinsdag 13 september 2005 00:26 schreef erkel het volgende:

[..]

Federer stond er weer op de juiste momenten en als het echt nodig was. Vooral in de wedstrijd tegen Hewitt op een bepaald moment, zat ik echt met open mond te kijken. Het was dacht ik breakpoint voor Hewitt en Hewitt was in de aanval...beukt die bal van hoek naar hoek en Federer had gewoon alles. En dan die ballen niet halfcourt terug, maar gewoon weer diep of met tyfus veel topspin. De commentator zei toen ook al: tegen elke andere speler was het al 3x een punt geweest.

Federer is al een fenomeen en zal de grootste tennisser ooit worden, als ie niet ernstrig geblesseerd raakt of motivatie problemen krijgt. Maar Nalbandian blijft de man
Dat Federer een fenomeen is dat lijkt me wel duidelijk. Dat weet iedereen eigenlijk wel denk ik.
Wat de man presteert is gewoon ongelovelijk. Het knappe is dat het niet eens aan een gebrek aan tegenstand is. Er zijn zeker 10 spelers die ongeveer op hetzelfde niveau staan in de top (op verschillende ondergronden misschien maar dan nog) en hij staat daar gewoon net 1 stapje boven. En hij staat daar niet soms een stapje boven, maar gewoon standaard.

Het is gewoon alsof je een goeie 4 speler aan een 5 toernooi laat meedoen. (ofzo, doe maar voorbeeld ) Bijna altijd zal die 4 speler winnen omdat hij net iets harder slaat, iets preciezer is, iets vaster is en net iets meer inzicht heeft Het is net dat stapje beter.

Je kunt natuurlijk ook een andere speelsterkte nemen. Maar ik vond dit het makkelijkste omdat het mijn situatie een klein beetje is. Als je 3 en 4 spelers neemt dan krijg je hetzelfde idee

Maar das echt het verschil momenteel....
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
  dinsdag 13 september 2005 @ 20:35:40 #39
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_30551345
Net tennisclinic gehad van Tjerk Bogstra.

SUPERRUIG

Twee uurtjes.
Hij gaf het eerste uur clinic aan niveau 9 tm 7
Het tweede uur aan 6 en hoger

Na het eerste uur gaf hij mij aan dat ik het een niveau hoger ook mocht proberen. Voor mij een bevestiging dat het met mijn veldspel redelijk goed zit. We hebben met name forehand en backhand (plus in mindere mate volley gespeeld). Ik blijf toch een 9 en werd voor goede zeven aangezien. Tweede uur ging het niveau omhoog, verrassend genoeg kon mijn backhand het redelijk bijbenen.

Hij hamerde ontzettend op het voeten en loopwerk. Inderdaad een ondergeschoven kindje, het bleek vandaag maar weer eens hoeveel dat uitmaakt. Ik heb echt het gevoel dat ik na 2 uur les een stuk beter ben geworden. Het niet alleen op de bal lopen, maar ook ten opzichte van de lijnen lopen scheelt echt een stuk in mijn speelsnelheid. Op die manier hang ik ook nooit meer achterover.

Het eerste uur was overigens maar met 7 man op 2 banen. Enkele assistenten om ballen aan te geven en hij aan de zijlijn. Op vrijwel elke bal commentaar, echt het gevoel van priveles van de bondscoach. Tweede uur was een stuk drukker, met een man of 20/25 op drie banen. Al met al echt superleuk en leerzaam.

Indrukwekkend was het ook wanneer hij even de volley ging demonstreren. Hij vroeg de assistenten een hard aan te spelen. Daarna vier keer om een hardere bal vragen.... De arme drie kon het niet eens gecontroleerd aanspelen en hij legt het weg alsof het niks is.
Die Scheiße bleibt gleich, nur die Fliegen ändern sich| Kurt Cobain sagte mir, Ich soll kommen wie ich bin
en de kikker zei: "Je moet me nog kussen!" en ik stak de kikker terug in mijn binnenzak en zei: "Nee, ik heb veel liever een babbelende kikker!"
pi_30554010
Sja, tjerkie tjerkie matennaaier.
  dinsdag 13 september 2005 @ 21:52:00 #41
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_30554070
quote:
Op dinsdag 13 september 2005 21:50 schreef nickybol het volgende:
Sja, tjerkie tjerkie matennaaier.
Is dat zo?
pi_30554307
Ik zal het even uitleggen. Die kerel heeft dus enige tijd geleden het hele Nederlandse tennis genadeloos naar beneden gehaald en heeft meisjes als Tessy van der Ven tennistoeristen genoemd. Alles was fout, toptrainers ontbraken bij de bond, huidige trainers waren incompetent, etc. Natuurlijk is er ook een heleboel mis bij de bond, en is de huidige talentonwikkeling bij de bond niet toereikend, als je vervolgens zelf slechts part-time als daviscup coach gaat werken en voor de rest bij een autodealer gaat werken.... Sja dan ben je gewoon hartstikke hypocriet. Je mag best kritiek hebben, maar verlaat dan niet het zinkende schip...
  dinsdag 13 september 2005 @ 22:02:55 #43
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_30554514
quote:
Op dinsdag 13 september 2005 21:57 schreef nickybol het volgende:
Ik zal het even uitleggen. Die kerel heeft dus enige tijd geleden het hele Nederlandse tennis genadeloos naar beneden gehaald en heeft meisjes als Tessy van der Ven tennistoeristen genoemd. Alles was fout, toptrainers ontbraken bij de bond, huidige trainers waren incompetent, etc. Natuurlijk is er ook een heleboel mis bij de bond, en is de huidige talentonwikkeling bij de bond niet toereikend, als je vervolgens zelf slechts part-time als daviscup coach gaat werken en voor de rest bij een autodealer gaat werken.... Sja dan ben je gewoon hartstikke hypocriet. Je mag best kritiek hebben, maar verlaat dan niet het zinkende schip...
Volgens mij doet hij het wel goed bij 'het volk'.
Veel omstanders aan de baan die bleven ook staan omdat ze Tjerk zagen.

Traininkje met soms tot wel 40/50 supporters.
pi_30554661
Oh hij zal het vast wel goed doen bij het volk. Bekende persoon, zo`n daviscupcoach. En met zulke kritiek scoor je wel. Maar het meerendeel van de Nederlandse trainers die ook maar iets toptennis te maken hebben heeft ie zwaar beledigd en belachelijk gemaakt, en meisjes zoals Tessy van der Ven, die ik toevallig ken, tennistoeristen noemen terwijl ze keihard werken, is schaamteloos.

En wat heeft ie zelf nou eigenlijk bereikt? Zijn enige prestatie is het coachen van Jan Siemerink, de overigens toen ook niet veel progressie heeft geboekt, en zijn niveau al lang had bereikt, daar had Tjerk weinig mee te maken.
pi_30554722
Maargoed een training van een bekende persoon is natuurlijk een hele belevenis Ik kan mezelf nog een clinic van Martina Hingis herinneren, wow wat was ik toen onder de indruk.
  dinsdag 13 september 2005 @ 22:09:38 #46
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_30554778
quote:
Op dinsdag 13 september 2005 22:06 schreef nickybol het volgende:
Oh hij zal het vast wel goed doen bij het volk. Bekende persoon, zo`n daviscupcoach. En met zulke kritiek scoor je wel. Maar het meerendeel van de Nederlandse trainers die ook maar iets toptennis te maken hebben heeft ie zwaar beledigd en belachelijk gemaakt, en meisjes zoals Tessy van der Ven, die ik toevallig ken, tennistoeristen noemen terwijl ze keihard werken, is schaamteloos.

En wat heeft ie zelf nou eigenlijk bereikt? Zijn enige prestatie is het coachen van Jan Siemerink, de overigens toen ook niet veel progressie heeft geboekt, en zijn niveau al lang had bereikt, daar had Tjerk weinig mee te maken.
Het meisje waar hij vandaag enthousiast over was (ook een Tessy) is de meeste luie speler die ik ken.
pi_30554924
Tjerk zal vast niet enthousiast zijn geweest over Tessy van der Ven. Smerig van Tjerk. Maarja, waarom zouden we ons uberhaupt wat aantrekken van de kritiek van een autodealer
  dinsdag 13 september 2005 @ 22:19:17 #48
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_30555125
quote:
Op dinsdag 13 september 2005 22:14 schreef nickybol het volgende:
Tjerk zal vast niet enthousiast zijn geweest over Tessy van der Ven. Smerig van Tjerk. Maarja, waarom zouden we ons uberhaupt wat aantrekken van de kritiek van een autodealer
Nee hoor, die Tessy stond hier gewoon op de baan. Ik ken haar. Hij niet, maar aan zijn doen en laten en complimenten zag je dat hij haar spel leuk vond. Dat is het ook, maar als ze meer dan 5 meter voor een bal moet lopen geeft ze het punt liever weg. Ballen in de schaduw zijn not done, want dan word je niet bruin. Maar wel een pracht van een backhand en een vrachtwagen vol talent. Wel lekker cynisch dat Mr. Tennistoerist ontwetend in deze situatie hij juist de tennistoerist eruit pakt. Vandaar ook mijn lachende jank-smilie.
pi_30555233
Maargoed Tjerk is bij mij not done geworden. Ik zal mijn spelers zorgvuldig weghouden bij Tjerk.
  dinsdag 13 september 2005 @ 22:25:44 #50
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_30555406
quote:
Op dinsdag 13 september 2005 22:21 schreef nickybol het volgende:
Maargoed Tjerk is bij mij not done geworden. Ik zal mijn spelers zorgvuldig weghouden bij Tjerk.
Wat doe je zelf qua tennis? Je geeft les? Speelt zelf ook actief? Hoog?
pi_30555470
Ik had op mijn 10e een clinic van Jacco Elthingh, ik weet nog goed dat ik hem passeerde .
  dinsdag 13 september 2005 @ 22:29:00 #52
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_30555530
quote:
Op dinsdag 13 september 2005 22:27 schreef Chriz2k het volgende:
Ik had op mijn 10e een clinic van Jacco Elthingh, ik weet nog goed dat ik hem passeerde .
Dat heb ik met voetbal... Een verdediger van NAC Breda door de benen....
Staat prachtig op de foto
  woensdag 14 september 2005 @ 00:05:20 #53
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_30559310
Ik wil niet veel zeggen maar de kritiek die Bogstra heeft gehad op het trainen van de bond is echt 200% terecht geweest. Steeds meer toptalenten lopen weg naar privetrainers omdat de training bij de bond niet toereikend is/was. Tegenwoordig gaat het wel wat beter, maar veel tennisscholen en privetrainers bieden gewoon meer.

Ik geloof wel dat de bond en die privetrainers samenwerkingsverbanden aan willen gaan (of zijn aangegaan) iets wat natuurlijk de training moet verbeteren.

Hij is misschien maar parttime bondscoach maar dat zijn er al wel meer geweest en zullen er wel meer worden. Haarhuis was ook genoemd als Bondscoach en die heeft ook een baan bij een commercieel bedrijf. (tennisplanet).

Dat Bogstra bepaalde spelers en speelster tennistoeristen noemt vind ik ook geen schoonheidsprijs verdienen nee. Dat zijn gewoon kutopmerkingen die je niet behoord te maken als bekende trainer.

Maar ehm... Nickybol... Wat doe je precies met tennis?
Gezien je reacties verwacht ik trouwens wel iets indrukwekkends, want als je kritisch bent over een goede trainer (Als ie helemaal een debiel was zou hij ook geen bondscoach zijn. Laten we mekaar geen mietje noemen) verwacht ik daar zelf natuurlijk wel iets voor terug he
pi_30565634
M'n bovenlijf is echt 1 grote spierpijn zone.

Maar het ging wel verrekte lekker na zo'n lange tijd.
While we're living, the dreams we have as children fade away
AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach] | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide
  woensdag 14 september 2005 @ 10:45:40 #55
75556 erkel
back from Dagestan
pi_30565894
Erkel is ook benieuwd naar nickybol zijn bezigheden...
Weisst
  woensdag 14 september 2005 @ 11:21:16 #56
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_30566831
quote:
Op woensdag 14 september 2005 10:35 schreef zjroentje het volgende:
M'n bovenlijf is echt 1 grote spierpijn zone.

Maar het ging wel verrekte lekker na zo'n lange tijd.
  woensdag 14 september 2005 @ 11:24:04 #57
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_30566899
Ik vind niet dat je een goede tennisser moet zijn om kritiek op de bond(scoach) te uiten. Integendeel, elke tennisser zou daar een mening over moeten hebben. Op basis van posts en de tips die daarin gegeven worden verwacht ik wel dat Nickybol een goede tennisser is en daar ben ik dan inderdaad wel benieuwd naar.

Zjroentje, mooie sport he
pi_30571936
M'n onderarmen, echt auw gewoon. En m'n liezen voelen ook niet al te soepel aan.

Maar ik was natuurlijk wel het mannetje gisteren, met m'n enkelhandige backhand.
AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach] | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide
  woensdag 14 september 2005 @ 14:39:37 #59
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_30572067
quote:
Op woensdag 14 september 2005 14:35 schreef zjroentje het volgende:
M'n onderarmen, echt auw gewoon. En m'n liezen voelen ook niet al te soepel aan.

Maar ik was natuurlijk wel het mannetje gisteren, met m'n enkelhandige backhand.
Voor mij echt onmogelijk zo'n enkelhandige backhand. Ik kan me niet voorstellen dat ik die goed zou slaan. Alleen mijn backhand-dropshot is soms enkelhandig.
pi_30572101
Ik heb nooit een andere backhand gehad. Gewoon omdat Edberg dat ook had. Vind het ook een veel mooiere slag om te zien.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')