abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_30555470
Ik had op mijn 10e een clinic van Jacco Elthingh, ik weet nog goed dat ik hem passeerde .
  dinsdag 13 september 2005 @ 22:29:00 #52
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_30555530
quote:
Op dinsdag 13 september 2005 22:27 schreef Chriz2k het volgende:
Ik had op mijn 10e een clinic van Jacco Elthingh, ik weet nog goed dat ik hem passeerde .
Dat heb ik met voetbal... Een verdediger van NAC Breda door de benen....
Staat prachtig op de foto
Die Scheiße bleibt gleich, nur die Fliegen ändern sich| Kurt Cobain sagte mir, Ich soll kommen wie ich bin
en de kikker zei: "Je moet me nog kussen!" en ik stak de kikker terug in mijn binnenzak en zei: "Nee, ik heb veel liever een babbelende kikker!"
  woensdag 14 september 2005 @ 00:05:20 #53
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_30559310
Ik wil niet veel zeggen maar de kritiek die Bogstra heeft gehad op het trainen van de bond is echt 200% terecht geweest. Steeds meer toptalenten lopen weg naar privetrainers omdat de training bij de bond niet toereikend is/was. Tegenwoordig gaat het wel wat beter, maar veel tennisscholen en privetrainers bieden gewoon meer.

Ik geloof wel dat de bond en die privetrainers samenwerkingsverbanden aan willen gaan (of zijn aangegaan) iets wat natuurlijk de training moet verbeteren.

Hij is misschien maar parttime bondscoach maar dat zijn er al wel meer geweest en zullen er wel meer worden. Haarhuis was ook genoemd als Bondscoach en die heeft ook een baan bij een commercieel bedrijf. (tennisplanet).

Dat Bogstra bepaalde spelers en speelster tennistoeristen noemt vind ik ook geen schoonheidsprijs verdienen nee. Dat zijn gewoon kutopmerkingen die je niet behoord te maken als bekende trainer.

Maar ehm... Nickybol... Wat doe je precies met tennis?
Gezien je reacties verwacht ik trouwens wel iets indrukwekkends, want als je kritisch bent over een goede trainer (Als ie helemaal een debiel was zou hij ook geen bondscoach zijn. Laten we mekaar geen mietje noemen) verwacht ik daar zelf natuurlijk wel iets voor terug he
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
pi_30565634
M'n bovenlijf is echt 1 grote spierpijn zone.

Maar het ging wel verrekte lekker na zo'n lange tijd.
While we're living, the dreams we have as children fade away
AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach] | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide
  woensdag 14 september 2005 @ 10:45:40 #55
75556 erkel
back from Dagestan
pi_30565894
Erkel is ook benieuwd naar nickybol zijn bezigheden...
Weisst
  woensdag 14 september 2005 @ 11:21:16 #56
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_30566831
quote:
Op woensdag 14 september 2005 10:35 schreef zjroentje het volgende:
M'n bovenlijf is echt 1 grote spierpijn zone.

Maar het ging wel verrekte lekker na zo'n lange tijd.
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
  woensdag 14 september 2005 @ 11:24:04 #57
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_30566899
Ik vind niet dat je een goede tennisser moet zijn om kritiek op de bond(scoach) te uiten. Integendeel, elke tennisser zou daar een mening over moeten hebben. Op basis van posts en de tips die daarin gegeven worden verwacht ik wel dat Nickybol een goede tennisser is en daar ben ik dan inderdaad wel benieuwd naar.

Zjroentje, mooie sport he
Die Scheiße bleibt gleich, nur die Fliegen ändern sich| Kurt Cobain sagte mir, Ich soll kommen wie ich bin
en de kikker zei: "Je moet me nog kussen!" en ik stak de kikker terug in mijn binnenzak en zei: "Nee, ik heb veel liever een babbelende kikker!"
pi_30571936
M'n onderarmen, echt auw gewoon. En m'n liezen voelen ook niet al te soepel aan.

Maar ik was natuurlijk wel het mannetje gisteren, met m'n enkelhandige backhand.
AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach] | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide
  woensdag 14 september 2005 @ 14:39:37 #59
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_30572067
quote:
Op woensdag 14 september 2005 14:35 schreef zjroentje het volgende:
M'n onderarmen, echt auw gewoon. En m'n liezen voelen ook niet al te soepel aan.

Maar ik was natuurlijk wel het mannetje gisteren, met m'n enkelhandige backhand.
Voor mij echt onmogelijk zo'n enkelhandige backhand. Ik kan me niet voorstellen dat ik die goed zou slaan. Alleen mijn backhand-dropshot is soms enkelhandig.
pi_30572101
Ik heb nooit een andere backhand gehad. Gewoon omdat Edberg dat ook had. Vind het ook een veel mooiere slag om te zien.
  woensdag 14 september 2005 @ 14:42:47 #61
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_30572178
quote:
Op woensdag 14 september 2005 14:40 schreef zjroentje het volgende:
Ik heb nooit een andere backhand gehad. Gewoon omdat Edberg dat ook had. Vind het ook een veel mooiere slag om te zien.
Heel sierlijk in ieder geval.
In een aanvallend spel vind ik een dubbelhandige mooier.
pi_30572301
De dubbelhandige is juist handiger bij verdedigend spel lijkt me. Met een enkelhandige heb je veel meer tijd nodig bij de voorbereiding.
  woensdag 14 september 2005 @ 14:54:25 #63
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_30572558
quote:
Op woensdag 14 september 2005 14:46 schreef zjroentje het volgende:
De dubbelhandige is juist handiger bij verdedigend spel lijkt me. Met een enkelhandige heb je veel meer tijd nodig bij de voorbereiding.
Mooier... Aanvallend vind ik mooier. Dubbelhandig straalt meer kracht uit. Je vliegt echt in die bal. In voorbereidingstijd zie ik geen verschillen. Je hebt enkelhandig een groter bereik, dat lijkt me verdedigend een voordeeltje.
pi_30572716
Nou, als je onder druk staat is enkelhandig niet zo fijn hoor. Door de dubbelhandige backhand kan je m.b.v die tweede hand de bal meer sturen en beter blokken. Met een enkelhandige vliegt ie mooi over de hekken heen. (En ja, ik praat uit ervaring )
  woensdag 14 september 2005 @ 17:57:18 #65
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_30577742
quote:
Op woensdag 14 september 2005 14:59 schreef zjroentje het volgende:
Nou, als je onder druk staat is enkelhandig niet zo fijn hoor. Door de dubbelhandige backhand kan je m.b.v die tweede hand de bal meer sturen en beter blokken. Met een enkelhandige vliegt ie mooi over de hekken heen. (En ja, ik praat uit ervaring )
Klopt, maar met een enkelhandige backhand heb je veel meer "reach" zeg maar.
Je hoeft dus minder afstand af te leggen om bij de bal te komen.
Ik sla een enkelhandige backhand. Vind het gewoon uiteindelijk makkelijker. Vroeger heb ik wel heel lang een dubbelhandige backhand gehad maar na een tijdje had ik genoeg kracht om enkelhandig te gaan spelen.
Het is verder een kwestie van techniek of je backhand over het hek vliegt of niet. Voor de 1 is het makkelijker om dit dubbelhandig te doen, ik vind het weer handiger om het enkelhandig te doen.

btw XL, je hoeft geen wereldcoach te zijn om kritiek te hebben op iemand, maar ik vind wel dat je zelf wel flink wat verstand moet hebben van het onderwerp om er een hard oordeel over te kunnen vellen.
Ik zeg niet dat Nickybol dat niet heeft, maar ik vind dat iemand die bij wijze van spreken nog nooit op een hoog niveau heeft gespeeld of het van dichtbij heeft meegemaakt, niet mag en kan oordelen over hoe een bondscoach te werk gaat.

Ik vind dat 1 of andere Harry die nog nooit heeft meegemaakt hoe het is om op niveau te trainen of training te geven niet kan oordelen hoe dat is.
pi_30582759
Ik ben zelf ook tennistrainer en ik weet zeker hoe het er op een hoog niveau aan toe gaat.

De kritiek van Tjerk is ook 100% terecht, maar ik vind de manier waarop en dat ie dan zelf het zinkende schip verlaat vrij laf. Maargoed veel valt er verder niet over te zeggen, het is natuurlijk wel een hele goede trainer geweest.

Komakie: je ziet het vaak dat spelers dubbelhandig beginnen en daarna enkelhandig gaan spelen in de loop van hun puberteit. Een goed voorbeeld is bevoorbeeld Sampras. Een enkelhandige backhand kost wat meer coordinatieve vaardigheden omdat timing en raakpunt cruciaal zijn. Ook kost het je wat meer kracht, en vooral een stevig spiercorset als je de slag goed wil uitvoeren. En dan heb ik het natuurlijk niet over de manier waarop menig huisvrouw met haar enkelhandige backhand op de bal slaat.

Maargoed een backhand selecteren is een kwestie van goed kijken naar iemands lichamelijke mogelijkheden en persoonlijke voorkeuren. Het zijn ook twee totaal verschillende slagen, de ene is echt een swing, de ander is meer een uitstrekking.
  donderdag 15 september 2005 @ 12:17:07 #67
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_30599149
quote:
Op woensdag 14 september 2005 20:40 schreef nickybol het volgende:
Ik ben zelf ook tennistrainer en ik weet zeker hoe het er op een hoog niveau aan toe gaat.

De kritiek van Tjerk is ook 100% terecht, maar ik vind de manier waarop en dat ie dan zelf het zinkende schip verlaat vrij laf. Maargoed veel valt er verder niet over te zeggen, het is natuurlijk wel een hele goede trainer geweest.
Mja daar zit wel wat in. Hoewel hij natuurlijk wel nog steeds bondscoach is. Maar was hij dat ook niet bij het FEDcup team?

Je kunt het natuurlijk ook anders zien. Als je geen mogelijkheden meer ziet bij je baas waar het beter van zou kunnen worden, dan ga je weg. Verlaat je een zinkend schip, maar dan geef ik je ook geen ongelijk.
Of dat in dit geval zo is vraag ik me af, want de KNLTB is zo'n groot orgaan dat er een hoop kan veranderen.

Maar goed, genoeg over Bogstra. Er zijn al te veel posts aan de beste man gewijd
quote:
Komakie: je ziet het vaak dat spelers dubbelhandig beginnen en daarna enkelhandig gaan spelen in de loop van hun puberteit. Een goed voorbeeld is bevoorbeeld Sampras. Een enkelhandige backhand kost wat meer coordinatieve vaardigheden omdat timing en raakpunt cruciaal zijn. Ook kost het je wat meer kracht, en vooral een stevig spiercorset als je de slag goed wil uitvoeren. En dan heb ik het natuurlijk niet over de manier waarop menig huisvrouw met haar enkelhandige backhand op de bal slaat.
De backhand van de huisvrouwen waar jij op doelt (denk ik) kun je ook eigenlijk geen backhand noemen Het is meer een spastische manier van de bal over het net brengen heb ik soms het gevoel.

Ik ben enkelhandig gaan spelen omdat ik het mooier vond en het had ook wat met het voetwerk te maken. Ik ben vrij groot (1.92m) en niet de bewegelijkste. Daar kan natuurlijk wel een hoop aan gedaan worden en het is dan niet vanzelfsprekend dat je enkelhandig gaat slaan (kijk naar bijvoorbeeld Safin) maar met een enkelhandige backhand had ik net wat meer "reach" en hoefde ik minder ver te lopen.
Daarnaast was ik sterk zat en pak ik techniek snel genoeg op om een goeie enkelhandige backhand te gaan slaan. Het heeft me toen een winter gekost maar in de zomer had ik een redelijk goeie enkelhandige backhand.

Nou ik er over nadenk was er nog een vrij belangrijke reden. Ik heb niet zo'n hele sterke rug. Tegenwoordig gaat het een stuk beter dan vroeger maar ik kon merken dat ik met een dubbelhandige backhand mijn rug op zo'n manier belaste dat ik daar last van kreeg als ik veel tenniste.
Met mijn enkelhandige backhand heb ik daar geen last meer van (of iig niet meer door het tennissen)
quote:
Maargoed een backhand selecteren is een kwestie van goed kijken naar iemands lichamelijke mogelijkheden en persoonlijke voorkeuren. Het zijn ook twee totaal verschillende slagen, de ene is echt een swing, de ander is meer een uitstrekking.
Je kunt ook een enkelhandige backhand slaan met alleen een soort uitstrekking. Dat heb ik wel een geleerd op training. Maar die pas je voornamelijk toe als je geen tijd hebt voor een volledige swing.
Vind een enkelhandige backhand trouwens met swing veel mooier
pi_30609618
Volgens mij begrijpen we elkaar verkeerd. Ik noem de enkelhandige backhand juist een uitstrekking, meestal gaat het racket niet over de schouders, tuurlijk zit er wel iets meer in, maar het grootste gedeelte is toch een uistrekking.

De dubbelhandige backhand is toch een veel complexere slag biomechanisch gezien, het racket gaat over de schouder en de achterste voet komt naar voren. En er zit inderdaad enige rotatie in je rug.

Over Tjerk, hij is ook fedcup coach geweest ja, hij heeft zn eigen speelsters tennistoeristen genoemd! Maargoed, daar is hij nu mee gestopt.

En over die backhand van huisvrouwen, huisvrouwen slaan meestal op de bal in plaats van door de bal
  donderdag 15 september 2005 @ 23:28:04 #69
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_30619817
Ja maar die bal is ook heel stout geweest hoor
Dan moet je erop slaan

Hij is namelijk niet zo stout geweest dat er helemaal doorheen geslagen moet worden

ehm.... do I make any sense
Denk het niet he.... ach zal het bier wel zijn (kom net terug van feestje )

Anyway, hoe bedoel je "over de schouder"?
Volgens mij heb ik daar namelijk een ander beeld bij dan jij bedoelt...
  vrijdag 16 september 2005 @ 00:17:18 #70
75556 erkel
back from Dagestan
pi_30621673
quote:
Op donderdag 15 september 2005 23:28 schreef Komakie het volgende:
Ja maar die bal is ook heel stout geweest hoor
Dan moet je erop slaan

Hij is namelijk niet zo stout geweest dat er helemaal doorheen geslagen moet worden

ehm.... do I make any sense
Denk het niet he.... ach zal het bier wel zijn (kom net terug van feestje )

Anyway, hoe bedoel je "over de schouder"?
Volgens mij heb ik daar namelijk een ander beeld bij dan jij bedoelt...
Ik denk dat hij de achterzwaai bedoelt, mijn dubbelhandige backhand eindigt ook meestal over mijn schouder. Met enkelhandig heb je meer een achterzwaai die in de ruimte eindigt op hoogte van je hoofd (zie voor perfecte uitvoering Federer )

Maar ga verder met de discussie, dit was ff mijn kleine bijdrage
Weisst
  vrijdag 16 september 2005 @ 01:33:29 #71
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_30624078
Ohw wacht ff ik snap em

Je bedoelt juist het einde van de slag terwijl ik zat te denken aan de voorbereiding en de eigenlijke slag. Nou volg ik je idd
pi_30641712

wat vinden jullie van het plaatje
  vrijdag 16 september 2005 @ 19:15:12 #73
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_30643808
Ik vind dat je de link moet posten en niet moet hotlinken
pi_30657963
quote:
Op vrijdag 16 september 2005 19:15 schreef Komakie het volgende:
Ik vind dat je de link moet posten en niet moet hotlinken
oke zal ik doen

http://img390.imageshack.us/my.php?image=nadal9ub.jpg
  zaterdag 17 september 2005 @ 10:55:35 #75
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_30658362
quote:
Ik houd niet zo van dit soort banners. Wel netjes gemaakt.
pi_30658423
quote:
Op zaterdag 17 september 2005 10:55 schreef XL het volgende:

[..]

Ik houd niet zo van dit soort banners. Wel netjes gemaakt.
oke is jou smaak niet maar toch bedankt voor het complimentje (netjes gemaakt)
  zaterdag 17 september 2005 @ 11:40:37 #77
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_30659638
Leuk gemaakt
Maar waarom eigenlijk? Te veel vrije tijd gehad de laatste paar dagen?
pi_30665569
quote:
Op zaterdag 17 september 2005 11:40 schreef Komakie het volgende:
Leuk gemaakt
Maar waarom eigenlijk? Te veel vrije tijd gehad de laatste paar dagen?
jah zkr veel vrije tijd
  zaterdag 17 september 2005 @ 19:08:43 #79
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_30671167
HD 7/8\9

Eerste set een spannende partij. Waarbij we 4-1 voorkomen. Eigenlijk vooral op wat trucjes. Vreemde opstellingen en ongehoord veel risico nemen. Beetje verwarring zaaien en dat lukte. Het was ook nodig want mijn maat was een voetballer met minder dan 10 uur tenniservaring. We speelden tegen een 7 en 8. De hele eerste set bleef spannend, daarna keerde mijn eigen service me weer de rug toe en hadden zij het beter in de gaten. Maar het blijft betreurenswaardig want na 4-1 scoorden zij 11 games op rij.

6-4, 6-0

De mix met gaat niet door.
pi_30671967
Waarom gaat de mix niet door?
  zaterdag 17 september 2005 @ 19:35:16 #81
30919 mitt
Michael Corleone
pi_30672004
foto?
Op dinsdag 9 september 2003 13:57 schreef Dr.Daggla het volgende:
[13:57:43] <@Daggla> ik weet ei'k ook niet wie corleone is.. Uit ER ofzo?
  zaterdag 17 september 2005 @ 20:04:39 #82
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_30673062
quote:
Op zaterdag 17 september 2005 19:34 schreef nickybol het volgende:
Waarom gaat de mix niet door?
Mixpartner basketbalt erg hoog en moet onverwachts op trainingskamp ofzo....
Inschrijven voor mixen met een andere was te laat. (Dan had ik ook bij de vijven moet spelen).

[ Bericht 1% gewijzigd door XL op 17-09-2005 22:08:26 (hahaha, vijfen met een F geschreven :')) ]
  zaterdag 17 september 2005 @ 22:05:03 #83
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_30677549
quote:
Op zaterdag 17 september 2005 19:35 schreef mitt het volgende:
foto?
  zaterdag 17 september 2005 @ 22:06:55 #84
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_30677624
quote:
Op zaterdag 17 september 2005 22:05 schreef Komakie het volgende:

[..]
Ik ga natuurlijk geen foto's van vrienden online zetten, zeker niet als zij daar zelfs niets van afweten. Denk aan een soort Hantuchova in het knap en droom lekker verder.
pi_30678055
quote:
Op zaterdag 17 september 2005 22:06 schreef XL het volgende:

[..]

Ik ga natuurlijk geen foto's van vrienden online zetten, zeker niet als zij daar zelfs niets van afweten. Denk aan een soort Hantuchova in het knap en droom lekker verder.
Hmmm .
  zondag 18 september 2005 @ 03:53:17 #86
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_30687633
quote:
Op zaterdag 17 september 2005 22:06 schreef XL het volgende:

[..]

Pfff.....
Tja zo ken ik er natuurlijk nog wel een paar....

"denk maar aan een Kournikova, maar dan met een ander hoofd en een ander gewicht"

Sorry X (wat dan weer een hele flauwe afkorting is van XL), Het zal de drank zijn die me melig maakt
Ik geef je verder gelijk...
  dinsdag 20 september 2005 @ 16:09:22 #87
26663 Paperclipjes
Nietjes zijn voor mietjes
pi_30760352
In mijn zoektocht naar een nieuw Babolat racket weer wat nieuws:

De opvolger van de Soft Drive welke ik in eerste instantie op het oog had. Racket heet; NS Drive.

Weet iemand iets van dit Racket???
Lancia Ypsilon Platinum (alles incl. wieldoppen)!
pi_30772712
Probeer het eens uit zou ik zeggen.
  dinsdag 20 september 2005 @ 22:14:09 #89
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_30772937
Wat wil je weten van dat racket?
Het gaat er toch om dat jij het lekker vindt spelen. Het moet lekker in je hand liggen en goed slaan. Gewoon proberen.

Wij kunnen wel allemaal mooie verhalen gaan houden, maar je hebt er weinig aan denk ik....
pi_30782462
Verdorie. Gisteren een spiertje in mijn buik verrekt ofzo. Erg irritant bij het serveren.

Maar de 6-0 6-0 van vorige week is al opgekallefaterd naar een 6-1 6-0 4-3 gisteren.
  woensdag 21 september 2005 @ 12:48:51 #91
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_30788051
quote:
Op woensdag 21 september 2005 09:16 schreef zjroentje het volgende:
Verdorie. Gisteren een spiertje in mijn buik verrekt ofzo. Erg irritant bij het serveren.

Maar de 6-0 6-0 van vorige week is al opgekallefaterd naar een 6-1 6-0 4-3 gisteren.
Wat is de rating van je tegenstander?
pi_30788081
3 of 4.
  woensdag 21 september 2005 @ 12:50:56 #93
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_30788127
quote:
Op woensdag 21 september 2005 12:49 schreef zjroentje het volgende:
3 of 4.
Dan mag je af een toe eens gebroken worden
pi_30788183
quote:
Op woensdag 21 september 2005 12:50 schreef XL het volgende:

[..]

Dan mag je af een toe eens gebroken worden
En ik kwam nog wel op een 1-0 voorsprong door een break.

Maar hij speelt bij lange na niet voluit. Op een breakpoint tegen serveerde hij een keer voluit, en voordat ik het wist lag de bal al tegen het hek hek achter me.
  woensdag 21 september 2005 @ 12:57:37 #95
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_30788315
quote:
Op woensdag 21 september 2005 12:53 schreef zjroentje het volgende:

[..]

En ik kwam nog wel op een 1-0 voorsprong door een break.

Maar hij speelt bij lange na niet voluit. Op een breakpoint tegen serveerde hij een keer voluit, en voordat ik het wist lag de bal al tegen het hek hek achter me.
Als hij wel voluit speelt is het waarschijnlijk ook veel minder leuk. De gasten die in de drie spelen zijn fysiek niet allemaal sterker dan ik. Ze slaan echter wel dermate hard dat ik het gevoel heb dat ik niet krachtig genoeg ben om de bal goed terug te spelen. Al is dat gevoel nu wel veel minder dan een jaar geleden, toen ik opnieuw begon.
pi_30788369
Ik ben gewoon nog veel te laat met mijn timing. Maar goed, dat is ook niet gek na zo'n lange periode van tennisinactiviteit.

Maar het ging al beter gisteren, en ik heb er gewoon plezier in. Dat is toch wel het belangrijkste.
  woensdag 21 september 2005 @ 13:01:19 #97
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_30788414
quote:
Op woensdag 21 september 2005 12:59 schreef zjroentje het volgende:
Ik ben gewoon nog veel te laat met mijn timing. Maar goed, dat is ook niet gek na zo'n lange periode van tennisinactiviteit.

Maar het ging al beter gisteren, en ik heb er gewoon plezier in. Dat is toch wel het belangrijkste.
Heb je voldoende mensen om tegen te spelen? Of is je trainings-drie heel geduldig?
pi_30788489
quote:
Op woensdag 21 september 2005 13:01 schreef XL het volgende:

[..]

Heb je voldoende mensen om tegen te spelen? Of is je trainings-drie heel geduldig?
M'n trainingsdrie is gewoon heel geduldig. Maar ik ga het volgende blok denk ik ook trainingen volgen, dan zit je wat meer in je eigen categorie.
  woensdag 21 september 2005 @ 15:21:50 #99
30919 mitt
Michael Corleone
pi_30792675
Dan kunnen we over een jaartje of drie wel een potje doen
Op dinsdag 9 september 2003 13:57 schreef Dr.Daggla het volgende:
[13:57:43] <@Daggla> ik weet ei'k ook niet wie corleone is.. Uit ER ofzo?
  woensdag 21 september 2005 @ 16:52:26 #100
75556 erkel
back from Dagestan
pi_30795310
Het zomerseizoen zit er bijna weer op Zondag laatste wedstrijd buiten en dan al bijna weer naar binnen.

Buiten is veel leukerrrrrder !
Weisst
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')