Over niets zoals gewoonlijkquote:
oh jaquote:Op maandag 13 juni 2005 11:03 schreef Geitje82 het volgende:
[..]
over dat jitz altijd alleenstaand zal blijven
quote:Op maandag 13 juni 2005 11:03 schreef Geitje82 het volgende:
[..]
Maar jitz heeft ijlien toch al ?quote:Op maandag 13 juni 2005 11:03 schreef Geitje82 het volgende:
[..]
niet meer dan logischquote:Op maandag 13 juni 2005 11:03 schreef Geitje82 het volgende:
[..]
Veel succesquote:Op maandag 13 juni 2005 11:04 schreef Houniet het volgende:
ik moet een verslag en een presentatie afhebben donderdag
oke thnx.. wat moet ik er mee?quote:Op maandag 13 juni 2005 11:04 schreef goddess-in-heaven het volgende:
* goddess-in-heaven gooit een maandverband richting de mannelijke stagiairs
ik heb 'm gevangen, gelukkig was het een ongebruiktequote:Op maandag 13 juni 2005 11:04 schreef goddess-in-heaven het volgende:
dank u, je had er 1 nodig.. wil je 'm terug?quote:Op maandag 13 juni 2005 11:04 schreef goddess-in-heaven het volgende:
*Teardrop ontwijktquote:Op maandag 13 juni 2005 11:04 schreef goddess-in-heaven het volgende:
Presentatie voor wie?quote:Op maandag 13 juni 2005 11:04 schreef Houniet het volgende:
ik moet een verslag en een presentatie afhebben donderdag
dat dacht jequote:Op maandag 13 juni 2005 11:05 schreef snellejelle het volgende:
[..]
ik heb 'm gevangen, gelukkig was het een ongebruikte
ben blij dat ik geen stagiair meer benquote:Op maandag 13 juni 2005 11:04 schreef goddess-in-heaven het volgende:
*hapquote:Op maandag 13 juni 2005 11:04 schreef goddess-in-heaven het volgende:
quote:
Misschien moet je dan wel in de zon gaan zitten ipv achter het glasquote:Op maandag 13 juni 2005 11:07 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
volgens mij komt het zonnetje nu eindelijk eens goed door.... misschien kleurt de rest van mn gezicht bij, zodat mn wallen niet zo opvallen
Zit je buiten dan?quote:Op maandag 13 juni 2005 11:07 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
volgens mij komt het zonnetje nu eindelijk eens goed door.... misschien kleurt de rest van mn gezicht bij, zodat mn wallen niet zo opvallen
zonnetje zou fijn zijn jah, ik heb geen jas bij me en zit hier met korte mouwenquote:Op maandag 13 juni 2005 11:07 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
voor de medestagiaires hier, me stage begeleider, me mentor en overige werknemers hier in het bedrijfquote:
dan gaat de lucht tenminste uit dat hokjequote:Op maandag 13 juni 2005 11:08 schreef goddess-in-heaven het volgende:
dr heeft weer iemand zitten dirken en heeft nu de deur open laten staan van de plee
das knap, toen was ik 14quote:Op maandag 13 juni 2005 11:08 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Die foto's in je fotoboek zijn 3,5 jaar oud!
oftewel in drie woorden; het gehele bedrijfquote:Op maandag 13 juni 2005 11:09 schreef Houniet het volgende:
[..]
voor de medestagiaires hier, me stage begeleider, me mentor en overige werknemers hier in het bedrijf
quote:Op maandag 13 juni 2005 11:08 schreef goddess-in-heaven het volgende:
dr heeft weer iemand zitten dirken en heeft nu de deur open laten staan van de plee
Dat is heel sociaal joh, op die manier stinkt het tenminste niet zo wanneer er iemand anders naar de wc gaatquote:Op maandag 13 juni 2005 11:08 schreef goddess-in-heaven het volgende:
Oeh oeh rekensommetje, dan ben je nu 17.5 jaar oud ?quote:
oe fuck, 15 danquote:Op maandag 13 juni 2005 11:10 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Oeh oeh rekensommetje, dan ben je nu 17.5 jaar oud ?
en de nobelprijs voor de wiskunde is voor Tearquote:Op maandag 13 juni 2005 11:10 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Oeh oeh rekensommetje, dan ben je nu 17.5 jaar oud ?
dat ook geloof ikquote:Op maandag 13 juni 2005 11:10 schreef snellejelle het volgende:
[..]
je bedoelt ze mot niet zoveel met jou ?
hoe kom je er eigenlijk bij dat ze 3,5 jaar oud zijn?quote:
dat wil je niet wetenquote:
Erm er staat een datum op die foto'squote:Op maandag 13 juni 2005 11:11 schreef Fisher het volgende:
[..]
hoe kom je er eigenlijk bij dat ze 3,5 jaar oud zijn?
lulhannes
ja verschrikkelijk gewoon, ik durf bijna niet meer op de weegschaalquote:Op maandag 13 juni 2005 11:12 schreef goddess-in-heaven het volgende:
zijn jullie ook dikker geworden door die dagen op kantoor zitten?
http://fotoboek.fok.nl/userpics/95657_marleenellenik.jpgquote:Op maandag 13 juni 2005 11:11 schreef Fisher het volgende:
[..]
lulhannes
op de fotos staan data van 2002quote:Op maandag 13 juni 2005 11:11 schreef Fisher het volgende:
[..]
lulhannes
oh, daar let ik niet opquote:Op maandag 13 juni 2005 11:12 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Erm er staat een datum op die foto's
Dus je hebt nog steeds zo'n babyface?quote:Op maandag 13 juni 2005 11:13 schreef Fisher het volgende:
[..]
oh, daar let ik niet op
maar voor de duidelijkheid, nee ze zijn van november vorig jaar en 2 maanden terug ofzo
quote:Op maandag 13 juni 2005 11:12 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
http://fotoboek.fok.nl/userpics/95657_marleenellenik.jpg
2002-01-24
rara politiepet![]()
18quote:
uiteraardquote:Op maandag 13 juni 2005 11:14 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Dus je hebt nog steeds zo'n babyface?![]()
nee, maar heb wel dikke vrienden gemaakt hier.. toch mensen?quote:Op maandag 13 juni 2005 11:12 schreef goddess-in-heaven het volgende:
ik was serieusquote:Op maandag 13 juni 2005 11:12 schreef Fisher het volgende:
[..]
ja verschrikkelijk gewoon, ik durf bijna niet meer op de weegschaal
quote:Op maandag 13 juni 2005 11:14 schreef c0mpleX het volgende:
[..]
nee, maar heb wel dikke vrienden gemaakt hier.. toch mensen?![]()
quote:Op maandag 13 juni 2005 11:12 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
http://fotoboek.fok.nl/userpics/95657_marleenellenik.jpg
2002-01-24
rara politiepet![]()
ik ben niet zwaarder geworden. eerder wat afgevallen omdat ik op school altijd veel eet en nu niet meerquote:
quote:Op maandag 13 juni 2005 11:14 schreef c0mpleX het volgende:
[..]
En nu vind je het vast heel gek dat er niemand reageertquote:Op maandag 13 juni 2005 11:14 schreef c0mpleX het volgende:
[..]
ik fietste normaal bijna 2 uur per dag (steeds heen en weer) en op school liep ik ook veel. nu zit ik de hele dag. heb aardig wat zitvlees ontwikkeld terwijl ik echt niet veel eetquote:Op maandag 13 juni 2005 11:15 schreef snellejelle het volgende:
[..]
ik ben niet zwaarder geworden. eerder wat afgevallen omdat ik op school altijd veel eet en nu niet meer
Was het maar zoquote:Op maandag 13 juni 2005 11:12 schreef goddess-in-heaven het volgende:
ach je hebt een nieuwe fietsquote:Op maandag 13 juni 2005 11:16 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
ik fietste normaal bijna 2 uur per dag (steeds heen en weer) en op school liep ik ook veel. nu zit ik de hele dag. heb aardig wat zitvlees ontwikkeld terwijl ik echt niet veel eet
Moet je maar tegen je vriend zeggen dat je meer sex wiltquote:Op maandag 13 juni 2005 11:16 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
ik fietste normaal bijna 2 uur per dag (steeds heen en weer) en op school liep ik ook veel. nu zit ik de hele dag. heb aardig wat zitvlees ontwikkeld terwijl ik echt niet veel eet
Tuurlijk poepie...quote:Op maandag 13 juni 2005 11:14 schreef c0mpleX het volgende:
[..]
Wij hebben er hier een stuk of 200quote:Op maandag 13 juni 2005 11:17 schreef Houniet het volgende:
18 valt opzich wel mee, hoeveel werknemers hebben jullie dan
ik wel, ik weeg al 3 jaar lang het zelfde, en sinds dat ik stage loop weeg ik spontaan 3 kilo meerquote:
367 intern, en nog iets van 600 'in the field'.quote:Op maandag 13 juni 2005 11:17 schreef Houniet het volgende:
18 valt opzich wel mee, hoeveel werknemers hebben jullie dan
wij zijn met 30quote:Op maandag 13 juni 2005 11:18 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
367 intern, en nog iets van 600 'in the field'.![]()
dat wordt zijn doodquote:Op maandag 13 juni 2005 11:17 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Moet je maar tegen je vriend zeggen dat je meer sex wilt
Ik ben gelukkig niet aangekomen..ik ben al blij dat ik 30 kilo ben afgevallen in 2 jaar tijd...quote:Op maandag 13 juni 2005 11:16 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
quote:Op maandag 13 juni 2005 11:20 schreef Fisher het volgende:
hee niet weglopen ik had je nog niet geteld...
Helemaal nietquote:Op maandag 13 juni 2005 11:20 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Ik weet zeker dat Tear in dat geval een helpende 'hand' biedt![]()
Sex kun je niet vaak genoeg hebbenquote:
geef de al getelden een stempel op een voorhoofdquote:Op maandag 13 juni 2005 11:20 schreef Fisher het volgende:
hee niet weglopen ik had je nog niet geteld...
30? zoveel ben ik in 15 jaar aangekomen denk ikquote:Op maandag 13 juni 2005 11:20 schreef Mr-Z het volgende:
[..]
Ik ben gelukkig niet aangekomen..ik ben al blij dat ik 30 kilo ben afgevallen in 2 jaar tijd...
Fisher begint wakker te wordenquote:Op maandag 13 juni 2005 11:21 schreef Fisher het volgende:
hmm, je komt me bekent voor had ik jou al gehad?
wel hoorquote:Op maandag 13 juni 2005 11:21 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Sex kun je niet vaak genoeg hebben![]()
quote:Op maandag 13 juni 2005 11:20 schreef Mr-Z het volgende:
[..]
Ik ben gelukkig niet aangekomen..ik ben al blij dat ik 30 kilo ben afgevallen in 2 jaar tijd...
nu je 't zegt.. beangstigend... stil allemaal, ik ga slapenquote:
ik iets van 32 kiloquote:Op maandag 13 juni 2005 11:22 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
![]()
Als ik 30 kilo afval weeg ik 35kilo![]()
Dat vraag ik ook altijdquote:Op maandag 13 juni 2005 11:22 schreef snellejelle het volgende:
[..]
en aan de postbode vraagtie, werk jij hier ook
das toch die kerel met dat rare pakje aan welke ik iedere dag zie?quote:Op maandag 13 juni 2005 11:22 schreef snellejelle het volgende:
[..]
en aan de postbode vraagtie, werk jij hier ook
ikke maar 52quote:Op maandag 13 juni 2005 11:22 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
![]()
Halloquote:Op maandag 13 juni 2005 11:23 schreef jitzzzze het volgende:
Zo stelletje postopkrikkende paupers
Ik heb al mn noodzakelijke dingen weer gedaan voor vandaag, dus ik ga jullie weer vervelen
ik 30quote:Op maandag 13 juni 2005 11:22 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
![]()
als ik 30 kilo afval ben ik doodquote:Op maandag 13 juni 2005 11:22 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
![]()
rood pakkie jaquote:Op maandag 13 juni 2005 11:23 schreef Fisher het volgende:
[..]
das toch die kerel met dat rare pakje aan welke ik iedere dag zie?
Nee dat is de tweakerdquote:Op maandag 13 juni 2005 11:23 schreef Fisher het volgende:
[..]
Dat kan ook de schoonmaker zijnquote:Op maandag 13 juni 2005 11:23 schreef Fisher het volgende:
[..]
ik zwaai altijd naar ze wanneer ze voorbij komen in de regen en ik zit in de autoquote:
gemeenquote:Op maandag 13 juni 2005 11:24 schreef Fisher het volgende:
[..]
ik zwaai altijd naar ze wanneer ze voorbij komen in de regen en ik zit in de auto
Zou je kunnen proberen voor vrijdag dood te gaan ?quote:
Ja ik zat op 100 kilo.. dus werd wel eens tijd om daar wat aan te gaan doen hequote:Op maandag 13 juni 2005 11:22 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
![]()
je kunt drie weken zonder eten....quote:Op maandag 13 juni 2005 11:27 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Zou je kunnen proberen voor vrijdag dood te gaan ?
Dan maken Jitz en ik het ook nog mee
Hij is al bijna op de helftquote:Op maandag 13 juni 2005 11:27 schreef jitzzzze het volgende:
Wat een ellende, ik kan niets meer doen en de dag is nog maar net begonnen
quote:Op maandag 13 juni 2005 11:27 schreef ijsmeis het volgende:
Ze verneuken tegenwoordig ook elk topic.
Hoeveel notes hebben ze al ?.
mja, 't is een experiment welke eraan ligt bij hoeweinig kilo je dood gaat en hoelang 't duurtquote:Op maandag 13 juni 2005 11:27 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Zou je kunnen proberen voor vrijdag dood te gaan ?
Dan maken Jitz en ik het ook nog mee
ijsmeisquote:Op maandag 13 juni 2005 11:28 schreef jitzzzze het volgende:
Fisher, de volgende opmerking komt uit ons fantopic:
[..]
IJsmeisquote:Op maandag 13 juni 2005 11:28 schreef jitzzzze het volgende:
Fisher, de volgende opmerking komt uit ons fantopic:
[..]
100 kiloquote:Op maandag 13 juni 2005 11:27 schreef Mr-Z het volgende:
[..]
Ja ik zat op 100 kilo.. dus werd wel eens tijd om daar wat aan te gaan doen he![]()
en nu 80quote:Op maandag 13 juni 2005 11:28 schreef Houniet het volgende:
vorige week woog ik nog 73 kilo
ik werk ook bij de mac, maar ik weeg op z'n max de helftquote:Op maandag 13 juni 2005 11:31 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Hij werkt bij de mac, hoe moeilijk kan het zijn?![]()
Thnx.. maar zo veel moeite heeft het eigenlijk niet gekost.. gewoon wat rustiger aan doen met eten en flink gaan fitnessen...quote:
jij ook?quote:Op maandag 13 juni 2005 11:32 schreef Fisher het volgende:
[..]
ik werk ook bij de mac, maar ik weeg op z'n max de helft
Verschilt per persoon denk ik, ik kan mac eten wat ik wil op dit moment, maar ik kom gewoon niet boven de 65 uit.quote:Op maandag 13 juni 2005 11:31 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
quote:Op maandag 13 juni 2005 11:31 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
quote:Op maandag 13 juni 2005 11:32 schreef Mr-Z het volgende:
[..]
Thnx.. maar zo veel moeite heeft het eigenlijk niet gekost.. gewoon wat rustiger aan doen met eten en flink gaan fitnessen...
En nu heb ik een ander probleem.. ik kan de vrouwen niet meer van mijn goddelijke lichaam af krijgen.. dus ik ga maar weer aankomen denk ik![]()
quote:Op maandag 13 juni 2005 11:28 schreef Mr-Z het volgende:
![]()
Woehoe de eerste stage loper heeft in mijn fotoboek gereageerd
![]()
werd tijd![]()
jaquote:
Leuk hé, dromen?quote:Op maandag 13 juni 2005 11:32 schreef Mr-Z het volgende:
[..]
Thnx.. maar zo veel moeite heeft het eigenlijk niet gekost.. gewoon wat rustiger aan doen met eten en flink gaan fitnessen...
En nu heb ik een ander probleem.. ik kan de vrouwen niet meer van mijn goddelijke lichaam af krijgen.. dus ik ga maar weer aankomen denk ik![]()
oosterhoutquote:Op maandag 13 juni 2005 11:33 schreef Fisher het volgende:
[..]
ja
wil er weg maar weinig fatsoenlijks hier in de buurt
idd, de enige reden waarom ik er nog werk is omdat ik er geen fuck doe en toch betaald krijgquote:Op maandag 13 juni 2005 11:35 schreef snellejelle het volgende:
[..]werk je bij de mac langs de A27?
net als op je stage dusquote:Op maandag 13 juni 2005 11:35 schreef Fisher het volgende:
[..]
idd, de enige reden waarom ik er nog werk is omdat ik er geen fuck doe en toch betaald krijg
dat doet het ookquote:
aha ik kom er vaak langs maar de buschauffeur wil er nooit door de mcdrivequote:Op maandag 13 juni 2005 11:35 schreef Fisher het volgende:
[..]
idd, de enige reden waarom ik er nog werk is omdat ik er geen fuck doe en toch betaald krijg
sla 'mquote:Op maandag 13 juni 2005 11:37 schreef snellejelle het volgende:
[..]
aha ik kom er vaak langs maar de buschauffeur wil er nooit door de mcdrive
Mep hem achter het stuur vandaag en rij er zelf doorheenquote:Op maandag 13 juni 2005 11:37 schreef snellejelle het volgende:
[..]
aha ik kom er vaak langs maar de buschauffeur wil er nooit door de mcdrive
gadverdammequote:Op maandag 13 juni 2005 11:39 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
doe die inderdaad maar vast open
kutdingenquote:Op maandag 13 juni 2005 11:39 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Die nieuwe Pitamac Beef is echt lekker![]()
omdat 't een tyfus rotzooi is om die krengen te maken, en je wilt niet weten wat ermee gebeurt.. maar das in ieder restaurantquote:
tell us!quote:Op maandag 13 juni 2005 11:41 schreef Fisher het volgende:
[..]
omdat 't een tyfus rotzooi is om die krengen te maken, en je wilt niet weten wat ermee gebeurt.. maar das in ieder restaurant
Hou eens op, zat erover na te denken om vanavond weer eens te gaan maccenquote:Op maandag 13 juni 2005 11:41 schreef Fisher het volgende:
[..]
omdat 't een tyfus rotzooi is om die krengen te maken, en je wilt niet weten wat ermee gebeurt.. maar das in ieder restaurant
en ik had gelijkquote:Op maandag 13 juni 2005 11:41 schreef Fisher het volgende:
[..]
Heb ik vorige week weer es gedaanquote:Op maandag 13 juni 2005 11:42 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Hou eens op, zat erover na te denken om vanavond weer eens te gaan maccen
gisteren was trouwns erg, 't was redelijk druk.. dus een nieuwe maakt bigmac's.. ze waren klaar 't broodje zat pleurde in de vuilnisbak.. pakt 'm eruit en gooit hem er weer opquote:Op maandag 13 juni 2005 11:42 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
quote:Op maandag 13 juni 2005 11:43 schreef Fisher het volgende:
[..]
gisteren was trouwns erg, 't was redelijk druk.. dus een nieuwe maakt bigmac's.. ze waren klaar 't broodje zat pleurde in de vuilnisbak.. pakt 'm eruit en gooit hem er weer op
quote:Op maandag 13 juni 2005 11:43 schreef Fisher het volgende:
[..]
gisteren was trouwns erg, 't was redelijk druk.. dus een nieuwe maakt bigmac's.. ze waren klaar 't broodje zat pleurde in de vuilnisbak.. pakt 'm eruit en gooit hem er weer op
ik heb gisteren weer eens bij de KFC gegetenquote:Op maandag 13 juni 2005 11:42 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
En dan vragen sommige mensen zich nog af waarom ik nooit bij de mac eetquote:Op maandag 13 juni 2005 11:43 schreef Fisher het volgende:
[..]
jawel, maar ach.. er gebeurt zoveel bij de macquote:
ik woon op 100 meter maar ben er nog niet geweestquote:Op maandag 13 juni 2005 11:45 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
En dan vragen sommige mensen zich nog af waarom ik nooit bij de mac eet
iedere weekquote:Op maandag 13 juni 2005 11:45 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
En dan vragen sommige mensen zich nog af waarom ik nooit bij de mac eet
pissen in de fantaquote:Op maandag 13 juni 2005 11:45 schreef Fisher het volgende:
[..]
jawel, maar ach.. er gebeurt zoveel bij de mac
tell us!quote:Op maandag 13 juni 2005 11:45 schreef Fisher het volgende:
[..]
jawel, maar ach.. er gebeurt zoveel bij de mac
Maar voor jou is het veilig, je maakt vast je eigen big mac klaarquote:
dat had ik ook bij domino's. lekker eigen pizza makenquote:Op maandag 13 juni 2005 11:46 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Maar voor jou is het veilig, je maakt vast je eigen big mac klaar
ik heb eens gezien dat er een special gemaakt moest worden voor een "vriend" van collega... ging hij spuwen op 't broodje en daarna meegevenquote:
indeedquote:Op maandag 13 juni 2005 11:46 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Maar voor jou is het veilig, je maakt vast je eigen big mac klaar
gadverdammequote:Op maandag 13 juni 2005 11:46 schreef Fisher het volgende:
[..]
ik heb eens gezien dat er een special gemaakt moest worden voor een "vriend" van collega... ging hij spuwen op 't broodje en daarna meegeven
Weer een klant minder bij de macquote:
beter spuug dan spermaquote:Op maandag 13 juni 2005 11:46 schreef Fisher het volgende:
[..]
ik heb eens gezien dat er een special gemaakt moest worden voor een "vriend" van collega... ging hij spuwen op 't broodje en daarna meegeven
das waarquote:
dat kan helpen iddquote:Op maandag 13 juni 2005 11:48 schreef snellejelle het volgende:
[..]
ik doe voortaan wel pas bijdehand als ik mijn eten al heb
wie zegt dat het in de mayo moetquote:Op maandag 13 juni 2005 11:49 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
dat kan iig niet in de mayo want die zit een afgesloten dingetje
vaginale sappenquote:Op maandag 13 juni 2005 11:48 schreef Fisher het volgende:
[..]
das waar
er word trouwens wel geneukt in 't magazijn tussen verpakkingsmateriaal dusse
Alles kan in dit topicquote:Op maandag 13 juni 2005 11:50 schreef Geitje82 het volgende:
waar kan je vermiste dieren opgeven?
www.vermistedieren.nlquote:Op maandag 13 juni 2005 11:50 schreef Geitje82 het volgende:
waar kan je vermiste dieren opgeven?
d'r poes kwijtquote:Op maandag 13 juni 2005 11:51 schreef snellejelle het volgende:
[..]
www.vermistedieren.nl
is je huisdier weg?
februariquote:Beste bezoeker, Vermistedieren.nl is tijdelijk offline vanwegen hackers en fouten bij onze hosting.
Wij zullen terug komen met een nieuwe site zodra deze klaar is, deze zal medio Februari 2005 gereed zijn.
dr geitje is weggelopenquote:Op maandag 13 juni 2005 11:51 schreef snellejelle het volgende:
[..]
www.vermistedieren.nl
is je huisdier weg?
quote:Op maandag 13 juni 2005 11:51 schreef snellejelle het volgende:
[..]
www.vermistedieren.nl
is je huisdier weg?
Droppen in het asielquote:Op maandag 13 juni 2005 11:53 schreef Geitje82 het volgende:
[..]
bij ons is er een kat aan komen lopen
idd gewoon naar het asiel brengenquote:Op maandag 13 juni 2005 11:53 schreef Geitje82 het volgende:
[..]
De dierenambulance krijgt ook wel eens meldingen van weggelopen dieren, probeer t daar eensquote:Op maandag 13 juni 2005 11:53 schreef Geitje82 het volgende:
[..]
quote:Op maandag 13 juni 2005 11:48 schreef Fisher het volgende:
[..]
das waar
er word trouwens wel geneukt in 't magazijn tussen verpakkingsmateriaal dusse
thanksquote:Op maandag 13 juni 2005 11:54 schreef Remzerrr het volgende:
[..]
De dierenambulance krijgt ook wel eens meldingen van weggelopen dieren, probeer t daar eens
pffrt, veel.. dan blijf ik lullen hier en moet ik ook nog nadenken geen top combiquote:Op maandag 13 juni 2005 11:54 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Wat heb je allemaal al zien gebeuren in de keuken?
vertel nou nog iets leuks! ik hou van horrorverhalenquote:Op maandag 13 juni 2005 11:55 schreef Fisher het volgende:
[..]
pffrt, veel.. dan blijf ik lullen hier en moet ik ook nog nadenken geen top combi
Een paar dingetjes danquote:Op maandag 13 juni 2005 11:55 schreef Fisher het volgende:
[..]
pffrt, veel.. dan blijf ik lullen hier en moet ik ook nog nadenken geen top combi
so do Iquote:Op maandag 13 juni 2005 11:58 schreef jitzzzze het volgende:
Ik ben eten, tot zo
dan pak je een broodje , stop je die in je mond, ga je kauwen totdat het redelijk vloeibaar is en slik je het door...........quote:Op maandag 13 juni 2005 11:59 schreef goddess-in-heaven het volgende:
ik wil ook eten
Ik zie niet eens een foto van ijsmeisquote:Op maandag 13 juni 2005 12:00 schreef Houniet het volgende:
zeg eens eerlijk, ik zie geen tieten hoor
Probeer het uitquote:Op maandag 13 juni 2005 12:00 schreef snellejelle het volgende:
zou mijn leuke medestagiaire wat losser worden als ik heel hard "BOE" roep?
ijsmeis is een triest kindquote:Op maandag 13 juni 2005 12:00 schreef Houniet het volgende:
zeg eens eerlijk, ik zie geen tieten hoor
kijk zown instructie wil ik nou voor mijn ikea bankquote:Op maandag 13 juni 2005 12:00 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
dan pak je een broodje , stop je die in je mond, ga je kauwen totdat het redelijk vloeibaar is en slik je het door...........
Voila je bent aan het eten
mag zij wel zomaar mijn foto neerplanten? (al staat ie in mn fotoboek)quote:Op maandag 13 juni 2005 12:00 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Ik zie niet eens een foto van ijsmeis
mjah dat lijkt me wel, vrij openbaar het fotoboekquote:Op maandag 13 juni 2005 12:01 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
mag zij wel zomaar mijn foto neerplanten? (al staat ie in mn fotoboek)
Ikea spullen hebben altijd een goede handleidingquote:Op maandag 13 juni 2005 12:01 schreef snellejelle het volgende:
[..]
kijk zown instructie wil ik nou voor mijn ikea bank
dat is dan wel weer jammerquote:Op maandag 13 juni 2005 12:02 schreef snellejelle het volgende:
[..]
mjah dat lijkt me wel, vrij openbaar het fotoboek
Nope dat mag niet, staat ergens in de fok regels volgens mij, iets van foto's mogen niet zonder toestemming worden geplaatst, ook al zijn ze openbaarquote:Op maandag 13 juni 2005 12:01 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
mag zij wel zomaar mijn foto neerplanten? (al staat ie in mn fotoboek)
maar die is kwijtquote:Op maandag 13 juni 2005 12:03 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Ikea spullen hebben altijd een goede handleiding
Dan moet je maar het een en ander proberenquote:
goeie tipquote:Op maandag 13 juni 2005 12:04 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Dan moet je maar het een en ander proberen
Beter worden ze vandaag nietquote:
dan haal ik die van ijsmeis snel weer wegquote:Op maandag 13 juni 2005 12:05 schreef goddess-in-heaven het volgende:
Foto's plaatsen van een medefokker
Foto's plaatsen van een medefokker zonder zijn of haar toestemming is niet toegestaan.
Ook al kom je de foto tegen op een andere site of staat deze in het fotoboek van FOK! dan is het alsnog niet toegestaan om foto's te plaaten of te linken. Doe je dit wel dan kan er een ban aan vast zitten.
Meldt het aan een moderatorquote:Op maandag 13 juni 2005 12:05 schreef goddess-in-heaven het volgende:
Foto's plaatsen van een medefokker
Foto's plaatsen van een medefokker zonder zijn of haar toestemming is niet toegestaan.
Ook al kom je de foto tegen op een andere site of staat deze in het fotoboek van FOK! dan is het alsnog niet toegestaan om foto's te plaaten of te linken. Doe je dit wel dan kan er een ban aan vast zitten.
parteeeeeeeeeeeeeequote:Op maandag 13 juni 2005 12:06 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Meldt het aan een moderatorZeg daarbij dat ze jou belachelijk maakt en ijsmeis krijgt een ban
heb ik gedaan.quote:Op maandag 13 juni 2005 12:06 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Meldt het aan een moderatorZeg daarbij dat ze jou belachelijk maakt en ijsmeis krijgt een ban
JAaaaaaa Goed ideequote:Op maandag 13 juni 2005 12:06 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Maar dat wilde ik zijn, ik wilde de primeur hebbenquote:Op maandag 13 juni 2005 12:12 schreef Mr-Z het volgende:
[..]
JAaaaaaa Goed idee![]()
De eerste Stagiare Ban
![]()
doe een paar doodsverwensingen in FB en je hebt 'm te pakkenquote:Op maandag 13 juni 2005 12:14 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Maar dat wilde ik zijn, ik wilde de primeur hebben
Jij wil overel de eerste in zijn om je ego steeds meer op te krikkenquote:Op maandag 13 juni 2005 12:14 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Maar dat wilde ik zijn, ik wilde de primeur hebben
quote:Op maandag 13 juni 2005 12:19 schreef snellejelle het volgende:
ik heb t meisje net maar es een mail gestuurd met de zeer heldere boodschap "BOE" ik ben benieuwd of ze reageert....
het valt mee:quote:Op maandag 13 juni 2005 12:20 schreef Mr-Z het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Ik denk dat ze nog minder zal gaan zeggen als dat ze al deed![]()
Wat is haar mail adres?![]()
en nee, je krijgt haar adres nietquote:Tjezus!
Niks beters te doen?
HAHAHA
Ah dus ze kan makkelijker communiceren via de computer.. Dat wordt veel via mail converseren, waardoor dalijk de stap naar het echt met elkaar praten steeds makkelijker wordtquote:Op maandag 13 juni 2005 12:22 schreef snellejelle het volgende:
[..]
het valt mee:
[..]
en nee, je krijgt haar adres niet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |