kijk zown instructie wil ik nou voor mijn ikea bankquote:Op maandag 13 juni 2005 12:00 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
dan pak je een broodje , stop je die in je mond, ga je kauwen totdat het redelijk vloeibaar is en slik je het door...........
Voila je bent aan het eten
mag zij wel zomaar mijn foto neerplanten? (al staat ie in mn fotoboek)quote:Op maandag 13 juni 2005 12:00 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Ik zie niet eens een foto van ijsmeis
mjah dat lijkt me wel, vrij openbaar het fotoboekquote:Op maandag 13 juni 2005 12:01 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
mag zij wel zomaar mijn foto neerplanten? (al staat ie in mn fotoboek)
Ikea spullen hebben altijd een goede handleidingquote:Op maandag 13 juni 2005 12:01 schreef snellejelle het volgende:
[..]
kijk zown instructie wil ik nou voor mijn ikea bank
dat is dan wel weer jammerquote:Op maandag 13 juni 2005 12:02 schreef snellejelle het volgende:
[..]
mjah dat lijkt me wel, vrij openbaar het fotoboek
Nope dat mag niet, staat ergens in de fok regels volgens mij, iets van foto's mogen niet zonder toestemming worden geplaatst, ook al zijn ze openbaarquote:Op maandag 13 juni 2005 12:01 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
mag zij wel zomaar mijn foto neerplanten? (al staat ie in mn fotoboek)
maar die is kwijtquote:Op maandag 13 juni 2005 12:03 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Ikea spullen hebben altijd een goede handleiding
Dan moet je maar het een en ander proberenquote:
goeie tipquote:Op maandag 13 juni 2005 12:04 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Dan moet je maar het een en ander proberen
Beter worden ze vandaag nietquote:
dan haal ik die van ijsmeis snel weer wegquote:Op maandag 13 juni 2005 12:05 schreef goddess-in-heaven het volgende:
Foto's plaatsen van een medefokker
Foto's plaatsen van een medefokker zonder zijn of haar toestemming is niet toegestaan.
Ook al kom je de foto tegen op een andere site of staat deze in het fotoboek van FOK! dan is het alsnog niet toegestaan om foto's te plaaten of te linken. Doe je dit wel dan kan er een ban aan vast zitten.
Meldt het aan een moderatorquote:Op maandag 13 juni 2005 12:05 schreef goddess-in-heaven het volgende:
Foto's plaatsen van een medefokker
Foto's plaatsen van een medefokker zonder zijn of haar toestemming is niet toegestaan.
Ook al kom je de foto tegen op een andere site of staat deze in het fotoboek van FOK! dan is het alsnog niet toegestaan om foto's te plaaten of te linken. Doe je dit wel dan kan er een ban aan vast zitten.
parteeeeeeeeeeeeeequote:Op maandag 13 juni 2005 12:06 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Meldt het aan een moderatorZeg daarbij dat ze jou belachelijk maakt en ijsmeis krijgt een ban
heb ik gedaan.quote:Op maandag 13 juni 2005 12:06 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Meldt het aan een moderatorZeg daarbij dat ze jou belachelijk maakt en ijsmeis krijgt een ban
JAaaaaaa Goed ideequote:Op maandag 13 juni 2005 12:06 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Maar dat wilde ik zijn, ik wilde de primeur hebbenquote:Op maandag 13 juni 2005 12:12 schreef Mr-Z het volgende:
[..]
JAaaaaaa Goed idee![]()
De eerste Stagiare Ban
![]()
doe een paar doodsverwensingen in FB en je hebt 'm te pakkenquote:Op maandag 13 juni 2005 12:14 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Maar dat wilde ik zijn, ik wilde de primeur hebben
Jij wil overel de eerste in zijn om je ego steeds meer op te krikkenquote:Op maandag 13 juni 2005 12:14 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Maar dat wilde ik zijn, ik wilde de primeur hebben
quote:Op maandag 13 juni 2005 12:19 schreef snellejelle het volgende:
ik heb t meisje net maar es een mail gestuurd met de zeer heldere boodschap "BOE" ik ben benieuwd of ze reageert....
het valt mee:quote:Op maandag 13 juni 2005 12:20 schreef Mr-Z het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Ik denk dat ze nog minder zal gaan zeggen als dat ze al deed![]()
Wat is haar mail adres?![]()
en nee, je krijgt haar adres nietquote:Tjezus!
Niks beters te doen?
HAHAHA
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |