omdat 't een tyfus rotzooi is om die krengen te maken, en je wilt niet weten wat ermee gebeurt.. maar das in ieder restaurantquote:
tell us!quote:Op maandag 13 juni 2005 11:41 schreef Fisher het volgende:
[..]
omdat 't een tyfus rotzooi is om die krengen te maken, en je wilt niet weten wat ermee gebeurt.. maar das in ieder restaurant
Hou eens op, zat erover na te denken om vanavond weer eens te gaan maccenquote:Op maandag 13 juni 2005 11:41 schreef Fisher het volgende:
[..]
omdat 't een tyfus rotzooi is om die krengen te maken, en je wilt niet weten wat ermee gebeurt.. maar das in ieder restaurant
en ik had gelijkquote:Op maandag 13 juni 2005 11:41 schreef Fisher het volgende:
[..]
Heb ik vorige week weer es gedaanquote:Op maandag 13 juni 2005 11:42 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Hou eens op, zat erover na te denken om vanavond weer eens te gaan maccen
gisteren was trouwns erg, 't was redelijk druk.. dus een nieuwe maakt bigmac's.. ze waren klaar 't broodje zat pleurde in de vuilnisbak.. pakt 'm eruit en gooit hem er weer opquote:Op maandag 13 juni 2005 11:42 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
quote:Op maandag 13 juni 2005 11:43 schreef Fisher het volgende:
[..]
gisteren was trouwns erg, 't was redelijk druk.. dus een nieuwe maakt bigmac's.. ze waren klaar 't broodje zat pleurde in de vuilnisbak.. pakt 'm eruit en gooit hem er weer op
quote:Op maandag 13 juni 2005 11:43 schreef Fisher het volgende:
[..]
gisteren was trouwns erg, 't was redelijk druk.. dus een nieuwe maakt bigmac's.. ze waren klaar 't broodje zat pleurde in de vuilnisbak.. pakt 'm eruit en gooit hem er weer op
ik heb gisteren weer eens bij de KFC gegetenquote:Op maandag 13 juni 2005 11:42 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
En dan vragen sommige mensen zich nog af waarom ik nooit bij de mac eetquote:Op maandag 13 juni 2005 11:43 schreef Fisher het volgende:
[..]
jawel, maar ach.. er gebeurt zoveel bij de macquote:
ik woon op 100 meter maar ben er nog niet geweestquote:Op maandag 13 juni 2005 11:45 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
En dan vragen sommige mensen zich nog af waarom ik nooit bij de mac eet
iedere weekquote:Op maandag 13 juni 2005 11:45 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
En dan vragen sommige mensen zich nog af waarom ik nooit bij de mac eet
pissen in de fantaquote:Op maandag 13 juni 2005 11:45 schreef Fisher het volgende:
[..]
jawel, maar ach.. er gebeurt zoveel bij de mac
tell us!quote:Op maandag 13 juni 2005 11:45 schreef Fisher het volgende:
[..]
jawel, maar ach.. er gebeurt zoveel bij de mac
Maar voor jou is het veilig, je maakt vast je eigen big mac klaarquote:
dat had ik ook bij domino's. lekker eigen pizza makenquote:Op maandag 13 juni 2005 11:46 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Maar voor jou is het veilig, je maakt vast je eigen big mac klaar
ik heb eens gezien dat er een special gemaakt moest worden voor een "vriend" van collega... ging hij spuwen op 't broodje en daarna meegevenquote:
indeedquote:Op maandag 13 juni 2005 11:46 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Maar voor jou is het veilig, je maakt vast je eigen big mac klaar
gadverdammequote:Op maandag 13 juni 2005 11:46 schreef Fisher het volgende:
[..]
ik heb eens gezien dat er een special gemaakt moest worden voor een "vriend" van collega... ging hij spuwen op 't broodje en daarna meegeven
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |