HAHAHAHAHA!!!quote:Op maandag 13 juni 2005 10:46 schreef dvdk het volgende:
1 van de old skool niggaz zoals Dre of Snoop,.
quote:Op maandag 13 juni 2005 13:03 schreef AboruAsli het volgende:
[..]
HAHAHAHAHA!!!
Oldskool noemt 'ie ze.![]()
Dre is toch wel redelijk oldskool ja, met z'n World Class Wreckin' Cru.quote:Op maandag 13 juni 2005 13:03 schreef AboruAsli het volgende:
[..]
HAHAHAHAHA!!!
Oldskool noemt 'ie ze.![]()
Ik vind inderdaad van niet. Betwijfel overigens of TS ooit gehoord heeft van de World Class Wreckin' Cru (Dr Dre met oogschaduw en een strak roze pakje).quote:Op maandag 13 juni 2005 14:19 schreef L.Denninger het volgende:
[..]
Dre is toch wel redelijk oldskool ja, met z'n World Class Wreckin' Cru.
Of vind jij van niet ?
*Can we rock? What's up doc?*quote:Op maandag 13 juni 2005 14:23 schreef MaartenHG het volgende:
[..]
Nee, maar z'n poging met Fu-Schnickens vond ik wel humor eigenlijk...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie er nu nog over mijn avatar begint, is officieel een mongool. (Artikel 29.c)
Goh, ik vind 't wel grappig dat jij Whodini wel oldskool vindt terwijl ze uit dezelfde periode als Dre stammen.quote:Op maandag 13 juni 2005 15:10 schreef AboruAsli het volgende:
[..]
Ik vind inderdaad van niet. Betwijfel overigens of TS ooit gehoord heeft van de World Class Wreckin' Cru (Dr Dre met oogschaduw en een strak roze pakje).
Bij oldskool denk ik toch echt eerder aan Grandmaster Caz, Busy Bee, Cold Crush Bros., Whodini etc. etc.
Maar goed, voor de nieuwere generatie zijn Dre en Eazy E dus oldskool begrijp ik.
Maakt ook niet uit hoor, maar vind het wel lachwekkend.
Laters!!
AA
Whahahaha jij weet duidelijk niet wat old skool isquote:Op maandag 13 juni 2005 14:19 schreef L.Denninger het volgende:
[..]
Dre is toch wel redelijk oldskool ja, met z'n World Class Wreckin' Cru.
Of vind jij van niet ?
SChrijf niet meteen de hele generatie af op 1 vage opmerking van z'n heaumeauxje. ben 15 en weet heus wel wat (echte) old skool isquote:Op maandag 13 juni 2005 15:10 schreef AboruAsli het volgende:
[..]
Ik vind inderdaad van niet. Betwijfel overigens of TS ooit gehoord heeft van de World Class Wreckin' Cru (Dr Dre met oogschaduw en een strak roze pakje).
Bij oldskool denk ik toch echt eerder aan Grandmaster Caz, Busy Bee, Cold Crush Bros., Whodini etc. etc.
Maar goed, voor de nieuwere generatie zijn Dre en Eazy E dus oldskool begrijp ik.![]()
Maakt ook niet uit hoor, maar vind het wel lachwekkend.
Laters!!
AA
Vertel 's ?quote:Op maandag 13 juni 2005 20:56 schreef no1uknow het volgende:
[..]
SChrijf niet meteen de hele generatie af op 1 vage opmerking van z'n heaumeauxje. ben 15 en weet heus wel wat (echte) old skool is![]()
Whodini en Dre uit dezelfde periode? Sorry hoor, maar in de tijd dat ik platen van Whodini draaide bestond er nog geen Chronic- of Doggiestyle-album . En aangezien TS Dre en Snoop in één zin noemt, ga ik ervan uit dat TS het niet over de Dre uit de tijd van de World Class Wreckin Crew heeft.quote:Op maandag 13 juni 2005 15:26 schreef L.Denninger het volgende:
[..]
Goh, ik vind 't wel grappig dat jij Whodini wel oldskool vindt terwijl ze uit dezelfde periode als Dre stammen.
Ik denk persoonlijk dat jij liever graag doet alsof je er wat van weet
Naja, maakt mij verder ook niet uit hoor, maar vind het wel lachwekkend
Cya !
Led.
Nee, en in de tijd dat ik de beatles luisterde bestond er nog geen DVD van Mozart DUS is mozart een broekie vergeleken met de beatlesquote:Op dinsdag 14 juni 2005 09:56 schreef AboruAsli het volgende:
[..]
Whodini en Dre uit dezelfde periode? Sorry hoor, maar in de tijd dat ik platen van Whodini draaide bestond er nog geen Chronic- of Doggiestyle-album .
"meneer gaat er vanuit"quote:En aangezien TS Dre en Snoop in één zin noemt, ga ik ervan uit dat TS het niet over de Dre uit de tijd van de World Class Wreckin Crew heeft.
prima, je collectie is compleet *,quote:En ik doen alsof ik er wat vanaf weet? Gast, laat me niet lachen! Kom maar een keer kijken en luisteren naar mijn collectie tapes, vinyl, cd's en video's. 18 jaar hiphop geschiedenis, dus weet niet wat jouw definitie van lachwekkend is. Ik denk persoonlijk dat jij lachwekkend bent.
Ik denk het niet. Jij bent lachwekkend. Belerend gedoe. Ga ergens in een jazzcafé interessant lopen blaten. En als er 1 ding lachwekkend is is het wel 18 jaar hiphopgeschiedenis.quote:Op dinsdag 14 juni 2005 09:56 schreef AboruAsli het volgende:
[..]
Whodini en Dre uit dezelfde periode? Sorry hoor, maar in de tijd dat ik platen van Whodini draaide bestond er nog geen Chronic- of Doggiestyle-album . En aangezien TS Dre en Snoop in één zin noemt, ga ik ervan uit dat TS het niet over de Dre uit de tijd van de World Class Wreckin Crew heeft.
En ik doen alsof ik er wat vanaf weet? Gast, laat me niet lachen! Kom maar een keer kijken en luisteren naar mijn collectie tapes, vinyl, cd's en video's. 18 jaar hiphop geschiedenis, dus weet niet wat jouw definitie van lachwekkend is. Ik denk persoonlijk dat jij lachwekkend bent.
Laters!!
AA
jij bent eerder lachwekend,ga toch spelen in onzinquote:Op dinsdag 14 juni 2005 12:02 schreef Zzyzx het volgende:
[..]
Ik denk het niet. Jij bent lachwekkend. Belerend gedoe. Ga ergens in een jazzcafé interessant lopen blaten. En als er 1 ding lachwekkend is is het wel 18 jaar hiphopgeschiedenis.
Pfffft lamenielachu.quote:Op dinsdag 14 juni 2005 12:04 schreef Uzumaki_Naruto het volgende:
[..]
jij bent eerder lachwekend,ga toch spelen in onzin
Hee hater! Waar slaan die opmerkingen van jou nou helemaal op man? Heb ik je ooit iets misdaan of zo?quote:Op dinsdag 14 juni 2005 11:42 schreef L.Denninger het volgende:
[..]
Nee, en in de tijd dat ik de beatles luisterde bestond er nog geen DVD van Mozart DUS is mozart een broekie vergeleken met de beatles
Zowel Whodini als Dre begonnen begin jaren 80.
Dat JIJ Dre nou alleen maar wilt zien als iemand die in 2001 een album heeft gemaakt, prima, maar doe niet alsof ie daarvoor nooit iets gedaan heeft zeg..
[..]
"meneer gaat er vanuit"
Lekker belangrijk of ie het daarover heeft ook, het feit is dat Dre al zo'n 25 jaar meedraait.
En dat je dat naar mijn mening mag classificeren als "oldskool".
En dat jij dat ook vindt, maar dan alleen voor Whodini, en niet voor Dre - een stelling die ik een beetje vreemd vind.
[..]
prima, je collectie is compleet *,
nu hoef je je alleen nog maar een beetje te verdiepen in de geschiedenis zodat je volgende keer kan meepraten![]()
*
Toch grappig, Dre draait meer dan 20 jaar mee en die is niet oldskool, en jouw collectie gaat maar 18 jaar terug... en je hebt je mond vol over oldskool
Dit is vet, niet sterkquote:
Is 't vervelend als je iemand probeert af te zeiken en de bal kaatst in je gezicht terug ?quote:Op dinsdag 14 juni 2005 12:13 schreef AboruAsli het volgende:
[..]
Hee hater! Waar slaan die opmerkingen van jou nou helemaal op man? Heb ik je ooit iets misdaan of zo?
Excuses aanvaardquote:Voor de rest laat ik het hierbij, voel me niet echt gedwongen me te verdedigen tegen een of andere L.Denninger die blijkbaar de hiphop-wijsheid in pacht heeft.
Jullie hebben elkaar in de nerd-battle alvast verslagenquote:Op dinsdag 14 juni 2005 12:32 schreef L.Denninger het volgende:
[..]
Is 't vervelend als je iemand probeert af te zeiken en de bal kaatst in je gezicht terug ?
[..]
Excuses aanvaard![]()
quote:
wat is het nouquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |