quote:
Op dinsdag 14 juni 2005 11:42 schreef L.Denninger het volgende:[..]
Nee, en in de tijd dat ik de beatles luisterde bestond er nog geen
DVD van Mozart DUS is mozart een broekie vergeleken met de beatles
![]()
Zowel Whodini als Dre begonnen begin jaren 80.
Dat JIJ Dre nou alleen maar wilt zien als iemand die in 2001 een album heeft gemaakt, prima, maar doe niet alsof ie daarvoor nooit iets gedaan heeft zeg..
[..]
"meneer gaat er vanuit"
![]()
Lekker belangrijk of ie het daarover heeft ook, het feit is dat Dre al zo'n 25 jaar meedraait.
En dat je dat
naar mijn mening mag classificeren als "oldskool".
En dat jij dat ook vindt, maar dan alleen voor Whodini, en niet voor Dre - een stelling die ik een beetje vreemd vind.
[..]
prima, je collectie is compleet *,
nu hoef je je alleen nog maar een beetje te verdiepen in de geschiedenis zodat je volgende keer kan meepraten
*
Toch grappig, Dre draait meer dan 20 jaar mee en die is niet oldskool, en jouw collectie gaat maar 18 jaar terug... en je hebt je mond vol over oldskool ![]()
Hee hater! Waar slaan die opmerkingen van jou nou helemaal op man? Heb ik je ooit iets misdaan of zo?
Ik noem wel wat meer artiesten dan alleen een Whodini op hoor. En dat ik met mijn collectie begonnen ben op mijn 12e wil niet zeggen dat er geen platen tussen zitten die niet ouder zijn dan 20 jaar.
Voor de rest laat ik het hierbij, voel me niet echt gedwongen me te verdedigen tegen een of andere L.Denninger die blijkbaar de hiphop-wijsheid in pacht heeft.
Sjappie.
Laters!!
AA