abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 13 juni 2005 @ 00:45:38 #1
37895 Sharkdoggie
Made of chocolate
pi_27874547
Nieuw topic, nieuwe kansen. Waarom Star Trek? Nu dat Enterprise is afgelopen en er een Trekloze periode is aangebroken zal dit meer een reeks worden die zich richt op Trek in het algemeen.

Aan alles komt een einde.

[ Bericht 28% gewijzigd door Sharkdoggie op 13-06-2005 00:53:12 ]
Op zondag 29 augustus 2004 03:57 schreef nikky het volgende:
*drukt Sharkdoggie stevig tegen haar boezum aan en kroelt een beetje in zijn haren*
  maandag 13 juni 2005 @ 00:47:33 #2
37895 Sharkdoggie
Made of chocolate
pi_27874580
Waar we gebleven waren:
quote:
Op maandag 13 juni 2005 00:38 schreef klappernoot2000 het volgende:

[..]

juist! en bovendien kon je hem uitschakelen als hij tóch vervelend werd..

Hier een fotootje toen hij nog niet helemaal geprogrammeerd was.

* Sharkdoggie wacht op hitsig seksuele getinte opmerking van Sessy
*drukt Sharkdoggie stevig tegen haar boezum aan en kroelt een beetje in zijn haren*
  maandag 13 juni 2005 @ 00:49:18 #3
9568 Witchfynder
/dev/bassguitar
pi_27874613
Deze topics zijn echt veel minder leuk zonder Sessy.
Mijn band: Conorach || MySpace || Twitter || Lastfm
"The band makes it rock. The crew makes it roll" - Dave Mustaine
There are two kinds of people in the world: those who like Heavy Metal and those who hate music.
  maandag 13 juni 2005 @ 01:06:26 #4
81237 releaze
best of both worlds
pi_27874919
las ik ergens een poosje terug op ST.com geloof ik, dat picardo en spiner samen een voorstelling of cd ofzo hadden uitgegeven.. kon je de poster ook downloaden was geloof ik een voorstelling.

the doctor vond ik zelf een van de leukste, boeiendste characters. net als data overigens, twee van die figuren die altijd in persoonlijke ontwikkeling zijn, waarvan de meeste episodes ook echt om hun persoontje gaat.

vond de doctor echt een hartverwarmende gast, in mijn optiek vraag me ook echt af hoe het met hem is "afgelopen"
  maandag 13 juni 2005 @ 06:41:45 #5
9568 Witchfynder
/dev/bassguitar
pi_27876463

There are two kinds of people in the world: those who like Heavy Metal and those who hate music.
  maandag 13 juni 2005 @ 09:31:25 #6
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
pi_27877781
quote:
Op maandag 13 juni 2005 00:47 schreef Sharkdoggie het volgende:
Waar we gebleven waren:
[..]

* Sharkdoggie wacht op hitsig seksuele getinte opmerking van Sessy
Ze hadden een beenscheer-subroutine toe moeten voegen.
pi_27880385
Hmm hij heeft blijkbaar dus toch haar, alleen op de verkeerde plaatsen.
  maandag 13 juni 2005 @ 12:14:12 #8
18413 Summoner
Posterboy of the Apocalypse
pi_27882383
Gisteren Insurrection weer eens gekeken.

Robert Picardo was een paar jaar (vijf, zes, zeven?) geleden te gast in een programma van Paul de Leeuw. Die helemaal klaar was om Picardo met de grond gelijk te maken. Maar Robert stal de show, bracht zelfs Paul ontzettend aan het lachen met een briljant, goofy liedje over z'n EMH action figure. Geweldige man.
  maandag 13 juni 2005 @ 13:04:58 #9
37895 Sharkdoggie
Made of chocolate
pi_27884085
quote:
Op maandag 13 juni 2005 12:14 schreef Summoner het volgende:
Robert Picardo was een paar jaar (vijf, zes, zeven?) geleden te gast in een programma van Paul de Leeuw. Die helemaal klaar was om Picardo met de grond gelijk te maken. Maar Robert stal de show, bracht zelfs Paul ontzettend aan het lachen met een briljant, goofy liedje over z'n EMH action figure. Geweldige man.
Dat had ik graag gezien. Zag hem wel een keer in een aflevering van Ally McBeal.
  maandag 13 juni 2005 @ 13:27:28 #10
81237 releaze
best of both worlds
pi_27884939
quote:
Op maandag 13 juni 2005 12:14 schreef Summoner het volgende:
Gisteren Insurrection weer eens gekeken.

geweldig die had ik ook graag willen zien
  maandag 13 juni 2005 @ 15:09:08 #11
9568 Witchfynder
/dev/bassguitar
pi_27888836
Als je zo kijkt naar de fotos van de bruggen in de OP, had de Enterprise-D toch een hoop verloren ruimte op de brug. Voyager ook wel, maar de Galaxy-class slaat alles.
  maandag 13 juni 2005 @ 16:43:42 #12
37895 Sharkdoggie
Made of chocolate
pi_27892235
quote:
Op maandag 13 juni 2005 15:09 schreef Witchfynder het volgende:
Als je zo kijkt naar de fotos van de bruggen in de OP, had de Enterprise-D toch een hoop verloren ruimte op de brug. Voyager ook wel, maar de Galaxy-class slaat alles.
Doe mij maar zo'n Ent-D bridge. Aan de ene zijde een counselor (Troi in mini-jurk ) en aan mijn andere been zijde een leuke first officer. Van de ENT-E zou ik snel gek worden van die blauwe licht.
  maandag 13 juni 2005 @ 18:20:25 #13
9568 Witchfynder
/dev/bassguitar
pi_27894731
Ik zie mezelf wel op een Sovvy lekker verfrommeld staan achter een console in het hoekje.

Op Tactical.
pi_27898847
Picardo had toch aanvankelijk Neelix willen zijn, daar had hij toch ook voor ge-auditioned dacht ik?
  dinsdag 14 juni 2005 @ 07:33:35 #15
9568 Witchfynder
/dev/bassguitar
pi_27908914
Ik zou het niet weten.
pi_27946760

• Robert Picardo Slims Down 'The 4400'
    quote:
    Like many of the 4400, Applebaum returned with an extraordinary power -- his saliva accelerates human metabolism and weight loss. "I'm the first person to commercially market my special ability," Picardo says. "But I do not lick people on the show. That's in the European version."
    BRON: zap2it

• pi_27947361
    LICK PEOPLE? Ik zal maar niet vermelden wat ik me daar bij voorstel...
      woensdag 15 juni 2005 @ 13:30:04 #18
    45 SiGNe
    Uitspraak: Sign
    pi_27949049
    Misschien spuugt ie ze gewoon in het gezicht/
    pi_27949292
    Picardo speelde ook in een aflevering van ER, daar was ie makelaar met duidelijke EMH trekjes . Wel grappig om te zien.
    Smoke me a kipper, I'll be back for breakfast.
      woensdag 15 juni 2005 @ 15:05:20 #20
    37895 Sharkdoggie
    Made of chocolate
    pi_27952613
    Hij zat ook in Gremlins 2 volgens IMDB maar ik kan hem niet meer herinneren.
    pi_27984734
    Eerder EMH die Picardo trekjes heeft zou ik zeggen. Dat zie je bij veel acteurs, dat ze bepaalde gewoontes er toch inhouden, maakt niet uit WAT ze spelen.

Ohja ik heb laatst die ep met Jolene in Stargate gezien... Ik vond dat ze nogal hysterisch deed voor iemand die zogenaamd een groot krijgsvrouw is... Dan mag je toch meer zelfbeheersing verwachten zou ik zeggen.
      donderdag 16 juni 2005 @ 15:43:04 #22
    9568 Witchfynder
    /dev/bassguitar
    pi_27986784
    Ze speelde niet zomaar een krijgsvrouw, maar iemand die met bepaalde emoties doet wat zij doet. Denk ook aan hoe Worf in het begin reageerde op Romulans. Hij is ook een officier en een krijger en toch reageert hij zo onprofessioneel en emotioneel.
      zondag 19 juni 2005 @ 00:19:37 #23
    37895 Sharkdoggie
    Made of chocolate
    pi_28054922
    Wanneer komt de tweede Ent box uit? Iemand die dat weet?
      zondag 19 juni 2005 @ 14:20:28 #24
    18413 Summoner
      zondag 19 juni 2005 @ 19:30:58 #25
    9568 Witchfynder
    /dev/bassguitar
    pi_28068605
    Hey Summo, kan jij mij nog Romulan-thema boeken aanraden die zich afspelen in de 24ste eeuw? Ik heb vandaag Titan zien liggen en die ga ik zeker halen voor de vakantie en 'Red Sector' heb ik al.... weet je nog meer?
      FOK!fossiel zondag 19 juni 2005 @ 19:42:46 #26
    8443 cptmarco
    it's captain...
    pi_28068898
    quote:
    Op maandag 13 juni 2005 20:31 schreef Sessy het volgende:
    Picardo had toch aanvankelijk Neelix willen zijn, daar had hij toch ook voor ge-auditioned dacht ik?
    klopt....in eerste instantie vondt hij de rol van The Doctor niet leuk genoeg...
      zondag 19 juni 2005 @ 20:08:29 #27
    18413 Summoner
    pi_28069681
    quote:
    Op zondag 19 juni 2005 19:30 schreef Witchfynder het volgende:
    Hey Summo, kan jij mij nog Romulan-thema boeken aanraden die zich afspelen in de 24ste eeuw? Ik heb vandaag Titan zien liggen en die ga ik zeker halen voor de vakantie en 'Red Sector' heb ik al.... weet je nog meer?
    Nope, ik heb me eigenlijk tot nu toe vrij afzijdig gehouden van Trek Lit. Omdat veel van die series tegenstrijdig zijn. Maar tegenwoordig lijkt het wel alsof er meer rekening met continuiteit gehouden wordt. Titan is trouwens briljant, een echte aanrader. Heavy on Romulans. Ook wel cool is dat er een aantal homoseksuele crewmembers zijn, het werd eens tijd zeg.
      zondag 19 juni 2005 @ 22:49:15 #28
    9568 Witchfynder
    /dev/bassguitar
    pi_28075400
    Toen ik een aantal jaren geleden nog in de Starfleet Lounge chatte op de Paramount server, was daar ook eens een discussie over homoseksualiteit en waarin je dat in Trek niet ziet. Een Amerikaan redeneerde dat in de 23ste eeuw men dat wel 'gecorrigeerd' zou hebben.

Waar ik nu nog op zit te wachten is op hoofdkarakters die eens niet uit de directe Amerikaanse invloedsfeer komen. Picard komt uit Frankrijk. Als Amerikanen eens de oceaan oversteken, gaan zij naar Frankrijk. Ik wil nou wel eens een kapitein zien uit Duitsland of een chief tactical officer uit Honduras of een chief medical officer uit Uganda ofzo.

In Stargate Atlantis hebben ze een begin gemaakt door met karakters uit Canada en Tjechië (!!!) te komen, hopelijk kan Trek dat nu ook. Iowa just don't cut it anymore.
      zondag 19 juni 2005 @ 23:08:41 #29
    95608 Speth
    Rorschach
    pi_28076044
    quote:
    Op zondag 19 juni 2005 22:49 schreef Witchfynder het volgende:
    Toen ik een aantal jaren geleden nog in de Starfleet Lounge chatte op de Paramount server, was daar ook eens een discussie over homoseksualiteit en waarin je dat in Trek niet ziet. Een Amerikaan redeneerde dat in de 23ste eeuw men dat wel 'gecorrigeerd' zou hebben.

Waar ik nu nog op zit te wachten is op hoofdkarakters die eens niet uit de directe Amerikaanse invloedsfeer komen. Picard komt uit Frankrijk. Als Amerikanen eens de oceaan oversteken, gaan zij naar Frankrijk. Ik wil nou wel eens een kapitein zien uit Duitsland of een chief tactical officer uit Honduras of een chief medical officer uit Uganda ofzo.

In Stargate Atlantis hebben ze een begin gemaakt door met karakters uit Canada en Tjechië (!!!) te komen, hopelijk kan Trek dat nu ook. Iowa just don't cut it anymore.
    Picard was Frans, Chakotay was een indiaan, Chekov was een rus... Die andere dude uit Enterprise (naam kwijt) was een Brit... Doen ze al genoeg imo.
      zondag 19 juni 2005 @ 23:09:00 #30
    18413 Summoner
    pi_28076057
    quote:
    Op zondag 19 juni 2005 22:49 schreef Witchfynder het volgende:
    Zulke types heb je ook wel op TrekBBS. Ik verwonder me er dan altijd over dat zo iemand fan kan zijn van Trek en het toch klaarspeelt om één van de meest fundamentele principes volledig langs zich heen te laten gaan.
    quote:

Ja, TOS was in de jaren '60 grensverleggend bezig met characters uit Swahili, Rusland en Azië. Om een Captain met de Amerikaanse nationaliteit kon Roddenberry niet heen. Wel jammer inderdaad dat Sisko, Janeway en Archer van Amerikaanse komaf waren. Star Trek: Titan heeft niet zoveel menselijke crewmembers, maar wel twee Aboriginals.
      zondag 19 juni 2005 @ 23:26:09 #31
    9568 Witchfynder
    /dev/bassguitar
    pi_28076610
    quote:
    Op zondag 19 juni 2005 23:08 schreef Speth het volgende:

[..]

Picard was Frans, Chakotay was een indiaan, Chekov was een rus... Die andere dude uit Enterprise (naam kwijt) was een Brit... Doen ze al genoeg imo.
    Je snapt niet wat ik zeggen wilde: ze nemen alleen maar mensen uit landen die vooraan in de amerikaanse geest zitten (op Canada na klaarblijkelijk).

Chakotay is een indiaan, dus gewoon een Amerikaan hoor.
      zondag 19 juni 2005 @ 23:35:57 #32
    45 SiGNe
    pi_28076894
    Die andere "Dude" was Malcolm Reed.
    ik vind het eingenlijk wel logisch dat ze voornamelijk Amerikanen nemen, het is een Amerikaanse serie.
    in Nederlandse series komen ook geen russen of indianen voor..

daarbij zijn er ook maar weinig landen met een ruimteprogramma, alleen de Nasa en de russen hebben mensen in de ruimte gebracht.
    pi_28077084
    quote:
    Op zondag 19 juni 2005 23:08 schreef Speth het volgende:

[..]

Waarom is er eigenlijk niemand uit Australie of zo op trek? Ik bedoel ja Trip en Archer waren in Australie hun training gaan doen, maar ze kwam er niet vandaan.
      zondag 19 juni 2005 @ 23:51:54 #34
    45 SiGNe
    pi_28077347
    Trouwens, dat er toevallig geen "buitenlanders" meedoen mat de hoofdbemanning hoeft nog niet te betekenen dat er geen "buitenlanders" in de rest van de crew zitten, Voyager had geloof ik 73 man bemanning en Enterprise iets van 450?
    hoeveel bemanning heb je totaal gezien aan boord n een sprekende rol?
    Ik durf te wedden dat er op de Enterprise een Nederlander aan boord was om te kijken hoe sla groeit in de ruimte
      zondag 19 juni 2005 @ 23:55:22 #35
    9568 Witchfynder
    /dev/bassguitar
    pi_28077463
    Het gaat meer om de boodschap die men met Trek uit wil dragen, althans, Roddenberry.
    Men schotelt een wereld voor waar de Aarde al lang één is, maar toevallig is iedereen van betekenis een Amerikaan. Natuurlijk, Trek wordt voor de Amerikaanse tv gemaakt, maar op deze manier 'leren ze nooit iets'.
      maandag 20 juni 2005 @ 00:11:47 #36
    95608 Speth
    Rorschach
    pi_28077861
    quote:
    Op zondag 19 juni 2005 23:55 schreef Witchfynder het volgende:
    Het gaat meer om de boodschap die men met Trek uit wil dragen, althans, Roddenberry.
    Men schotelt een wereld voor waar de Aarde al lang één is, maar toevallig is iedereen van betekenis een Amerikaan. Natuurlijk, Trek wordt voor de Amerikaanse tv gemaakt, maar op deze manier 'leren ze nooit iets'.
    Gelukkig zit er geen politieke boodschap in zeg...
    pi_28078717
    quote:
    Op zondag 19 juni 2005 23:51 schreef SiGNe het volgende:
    Trouwens, dat er toevallig geen "buitenlanders" meedoen mat de hoofdbemanning hoeft nog niet te betekenen dat er geen "buitenlanders" in de rest van de crew zitten, Voyager had geloof ik 73 man bemanning en Enterprise iets van 450?
    hoeveel bemanning heb je totaal gezien aan boord n een sprekende rol?
    Ik durf te wedden dat er op de Enterprise een Nederlander aan boord was om te kijken hoe sla groeit in de ruimte
    Er zijn geen Nederlanders in Stafleet. Roken is volgens Tom Paris verboden op aarde in de toekomst, en daar zullen jointjes ook wel onder vallen.
      maandag 20 juni 2005 @ 01:56:34 #38
    45 SiGNe
    pi_28079383
    valt me tegen dat ze in de toekomst nog steeds niet legaliseren...
    pi_28081619
    alcohol hebben ze ook al verboden.

Je zou er bijna een religieuze ideologie achter gaan zoeken eigenlijk.
      maandag 20 juni 2005 @ 10:09:36 #40
    9568 Witchfynder
    /dev/bassguitar
    pi_28081761
    quote:
    Op maandag 20 juni 2005 00:50 schreef Sessy het volgende:

[..]

Er zijn geen Nederlanders in Stafleet. Roken is volgens Tom Paris verboden op aarde in de toekomst, en daar zullen jointjes ook wel onder vallen.
    Dan zouden er ook geen Amerikanen en Fransen in Starfleet moeten zitten, want hen tref je aan in de Amsterdamse coffeeshops.

Tja, wat zou Nederland moeten doen in een tijd waar geld niet meer bestaat? Misschien nemen ze wel Nederlanders aan als diplomaten die de Ferengi gek moeten maken of wellicht zullen er een hoop bij Starfleet Medical zitten, samen met een heel stel Zwitsers.
    Maar als je zo gaat redeneren zou Engineering vol moeten zitten met Duitsers.

"Captin, ve don't hav mo'e pover! Zhe verdamte ship can not take anymo'!"
      maandag 20 juni 2005 @ 10:11:00 #41
    9568 Witchfynder
    /dev/bassguitar
    pi_28081795
    quote:
    Op maandag 20 juni 2005 10:03 schreef Sessy het volgende:
    alcohol hebben ze ook al verboden.

Je zou er bijna een religieuze ideologie achter gaan zoeken eigenlijk.
    Space Amish.

Maar alcohol wordt nog wel gedronken hoor/zie je hier en daar in afleveringen, zeker in de koloniën. Ik denk dat alcohol net zo verboden was als tijden de Drooglegging.
      maandag 20 juni 2005 @ 14:02:23 #42
    18413 Summoner
    pi_28088360
    quote:
    Op zondag 19 juni 2005 23:51 schreef SiGNe het volgende:
    Voyager had geloof ik 73 man bemanning
    Met de Maquis erbij eerder 170-180.
      maandag 20 juni 2005 @ 14:10:21 #43
    9568 Witchfynder
    /dev/bassguitar
    pi_28088617
    Ik kijk nu naar "The Offspring" en jullie lekker niet. Lekker puh.

maandag 20 juni 2005 @ 14:15:24 #44
    37895 Sharkdoggie
    Made of chocolate
    pi_28088788
    quote:
    Op maandag 20 juni 2005 14:10 schreef Witchfynder het volgende:

Buiten?

* Sharkdoggie jaloers is
      maandag 20 juni 2005 @ 14:23:16 #45
    9568 Witchfynder
    /dev/bassguitar
    pi_28089063
    Nah, wel naast het balkon én ik heb een groot glas ijsthee.

Star Trek is goed bij elke weersoort.
      maandag 20 juni 2005 @ 14:35:55 #46
    18413 Summoner
    pi_28089478
    quote:
    Op maandag 20 juni 2005 14:10 schreef Witchfynder het volgende:
    Alleen omdat ik ervoor kies die nu niet te kijken.
      maandag 20 juni 2005 @ 14:38:22 #47
    9568 Witchfynder
    /dev/bassguitar
    pi_28089553
    quote:
    Op maandag 20 juni 2005 14:35 schreef Summoner het volgende:

[..]

Alleen omdat ik ervoor kies die nu niet te kijken.
    Anarchist.

maandag 20 juni 2005 @ 15:00:09 #48
    37895 Sharkdoggie
    Made of chocolate
    pi_28090217
    TNG boxen bij de kruidvat voor 64,95
    Iemand die nog geen TNG box heeft?
    pi_28090941
    quote:
    Op maandag 20 juni 2005 14:02 schreef Summoner het volgende:

[..]

Met de Maquis erbij eerder 170-180.
    147 werd ergens in seizoen 1 of 2 gezegd. Een aantal seizoenen later werd 143 gezegd.
    pi_28090994
    quote:
    Op maandag 20 juni 2005 10:09 schreef Witchfynder het volgende:

[..]

Dan zouden er ook geen Amerikanen en Fransen in Starfleet moeten zitten, want hen tref je aan in de Amsterdamse coffeeshops.
    Volgens mij heeft Troi anders best wat jointjes op. Ze lult uit haar nek en vreet aan 1 stuk door chocola.
      maandag 20 juni 2005 @ 15:34:46 #51
    18413 Summoner
    pi_28091397
    quote:
    Op maandag 20 juni 2005 15:21 schreef Sessy het volgende:
    147 werd ergens in seizoen 1 of 2 gezegd. Een aantal seizoenen later werd 143 gezegd.
    Bij z'n launch had Voyager een crew compliment van 141. Toen zijn er een paar dood gegaan, maar is er een gehele Maquis crew bij gekomen. Misschien waren het er uiteindelijk rond de 160.
      maandag 20 juni 2005 @ 15:45:33 #52
    37895 Sharkdoggie
    Made of chocolate
    pi_28091743
    quote:
    Op maandag 20 juni 2005 15:22 schreef Sessy het volgende:

[..]

Volgens mij heeft Troi anders best wat jointjes op. Ze lult uit haar nek en vreet aan 1 stuk door chocola.
    Hoorde bij haar beroep.
      maandag 20 juni 2005 @ 17:56:27 #53
    9568 Witchfynder
    /dev/bassguitar
    pi_28095544
    quote:
    Op maandag 20 juni 2005 15:34 schreef Summoner het volgende:

[..]

Bij z'n launch had Voyager een crew compliment van 141. Toen zijn er een paar dood gegaan, maar is er een gehele Maquis crew bij gekomen. Misschien waren het er uiteindelijk rond de 160.
    Dat zouden er toch al minder moeten zijn dan er op hoort te zitten dacht ik. Volgens mij horen er rond de 175, 200 man op een Intrepid te zitten.
      maandag 20 juni 2005 @ 18:41:41 #54
    18413 Summoner
    pi_28096702
    Hoe kom je daarbij WF? Bron?

Als Voyager met een crew complement van ruim 140 man op een missie vertrekt, zal dat wel normaal zijn.
      maandag 20 juni 2005 @ 20:08:41 #55
    9568 Witchfynder
    /dev/bassguitar
    pi_28099240
    Welnee, dat hoeft helemaal niet. Het schip was nog vrij nieuw, kan best dat er nog een stuk of 20 zeer gespecialiseerde mensen nog niet aan boord waren.
      maandag 20 juni 2005 @ 21:17:12 #56
    18413 Summoner
      maandag 20 juni 2005 @ 21:21:17 #57
    37895 Sharkdoggie
    Made of chocolate
    pi_28101281
    Ik vond het jammer dat ze weinig nieuwe bemanningsleden aanboord namen. Zou leuker zijn als er meer onbekendere DQ rassen erbij zaten tussen de normale bemanningsleden (als ik DQ crew als Neelix, 7of9, en die Borg kids niet meetelt). Een Hirogen had ik al geweldig gevonden.
      maandag 20 juni 2005 @ 23:23:50 #58
    9568 Witchfynder
    /dev/bassguitar
    pi_28105039
    Ja nou ja, ze kunnen niet jan en alleman gebruik laten maken van hun resources. Hoe meer mensen aan boord, hoe meer ze moeten voeden, beschermen etc.

Wat ik jammer blijf vinden, is dat we betrekkelijk weinig crew hebben gezien. Sowieso zien we weinig non-coms in Trek. We kennen alleen O'Brien en vooruit, yeoman Rand, maar eigenlijk zou de meerderheid van elke crew moeten bestaan uit crewmen, pettyofficers etc. Ik had er graag meer willen zien in allerlei bijrollen. Nu lijkt het alsof iedereen vanaf ensign werkt de iedereen er onder alleen maar rondjes loopt op zo'n schip.
      maandag 20 juni 2005 @ 23:40:10 #59
    37895 Sharkdoggie
    Made of chocolate
    pi_28105457
    quote:
    Op maandag 20 juni 2005 23:23 schreef Witchfynder het volgende:
    Ja nou ja, ze kunnen niet jan en alleman gebruik laten maken van hun resources. Hoe meer mensen aan boord, hoe meer ze moeten voeden, beschermen etc.
    Het had juist geholpen om de dreiging in de DQ echter te maken. Bijv. dat na een Year of Hell scenario Voyager wel nieuwe bemanningsleden moest aannemen. De Borg zou ook beter uit de verf komen als Voyager eens zware verliezen zou moeten verduren.
    pi_28105873
    quote:
    Op maandag 20 juni 2005 17:56 schreef Witchfynder het volgende:

[..]

Dat zouden er toch al minder moeten zijn dan er op hoort te zitten dacht ik. Volgens mij horen er rond de 175, 200 man op een Intrepid te zitten.
    Daarom klaagde Janeway ook eerst steeds dat ze undermanned waren en dat ze toe waren aan een vakantie (die toen fout ging, weet je nog, ze probeerden verhaaltjes voor zichzelf te stelen die mensen daar).
    Ze vertrokken oorspronkelijk voor een paar weken.
      dinsdag 21 juni 2005 @ 00:10:56 #61
    45 SiGNe
    pi_28106132
    Bij de eerste reis zijn er toch ook een aantal crewleden overleden? Ze hadden de EMH niet voor niets nodig.
    pi_28108289
    Ja de eerste officier, de dokter, de chief engineer volgens mij ook.
      dinsdag 21 juni 2005 @ 11:02:04 #63
    9568 Witchfynder
    /dev/bassguitar
    pi_28111495
    Wie was eigenlijk de tweede na de First Officer? Tuvok?
    Op de Enterprise was Data het en hij was toen een Lt-Cmdr.

Volgens mij kun je aan het feit dat er zo weinig medische staf aan boord was al zien dat ze niet compleet waren. Of ander is het raar verdeeld. Maar één arts en een paar hospikken/verpleegster die ook meteen de pijp uit gingen?

Wanneer ze zelfs een opstandige piloot met een aanzienlijk strafblad tot hospik maken.....
      dinsdag 21 juni 2005 @ 13:20:01 #64
    45 SiGNe
    pi_28115653
    Het schip was toch ook niet ontworpen voor verkenningsmissies? Anders hadden ze ookwel wat meer schilden en wapens gehad.
    Wat was eigenlijk de officiële functie van Voyager?

Ik denk ook dat andere rassen op starfleetschepen meer een soort uitwisselingsstudenten zijn en dat er op de schepen van die rassen ook maar enkele mensen aanwezig zijn.
    in het hier en nu zie je ook regelmatig dat studenten of werknemers naar het buitenland gaan om kennis op te doen.
      dinsdag 21 juni 2005 @ 22:52:36 #65
    9568 Witchfynder
    /dev/bassguitar
    pi_28117727
    Intrepid class schepen zijn ontworpen om in ruige gebieden op zoek te gaan naar bijv de Maquis. Starfleet zou het zonde vinden om daar Galaxy-class schepen heen te moeten sturen, plus dat de kleinere Intrepids zich makkelijker door de Badlands zouden kunnen bewegen.

Voyager had als missie om strijders van de Maquis te arresteren.
      dinsdag 21 juni 2005 @ 23:10:47 #66
    37895 Sharkdoggie
    Made of chocolate
    pi_28118449
    Ik heb 2 gratis ST postcards, voor de mensen die interesse hebben.
    Deze en deze. Zie mijn msn.
    Zijn trouwens echte postcards. Geen E-cards of dergelijks.

[ Bericht 13% gewijzigd door Sharkdoggie op 21-06-2005 23:28:21 ]
      dinsdag 21 juni 2005 @ 23:24:37 #67
    9568 Witchfynder
    /dev/bassguitar
    pi_28119010
    Cool
      woensdag 22 juni 2005 @ 00:33:24 #68
    18413 Summoner
    pi_28121030
    quote:
    Op dinsdag 21 juni 2005 13:20 schreef SiGNe het volgende:
    Het schip was toch ook niet ontworpen voor verkenningsmissies? Anders hadden ze ookwel wat meer schilden en wapens gehad.
    Wat was eigenlijk de officiële functie van Voyager?
    Dit stukje van Memory Alpha is wel duidelijk over de allround functie van de Intrepid Class:
    quote:
    Nearly 350 meters long, the Intrepid class is a sleek and long vessel, sporting the fastest top speed on record for a Starfleet vessel, with the exception of the new Sovereign class and the ground-breaking Prometheus class. (VOY: "Message in a Bottle")

The class serves multiple functions. An Intrepid could be seen on patrol or escort duty as easily as on long-range missions of exploration or survey. State of the art computer systems give it unprecedented storage capacity, access speed, and rigor conditioning. This, combined with a wide array of sensors covering a large amount of the exposed surface, makes the Intrepid class a premier ship of the line for Starfleet's scientific endeavours. Advanced shielding and Type-X phasers makes the vessel reliable also in combat situations.
    De Intrepid class USS Bellerophon ("Inter Arma Enim Silent Leges", DS9) was op een transport missie om Federation delegates naar Romulus te brengen voor een conferentie.

woensdag 22 juni 2005 @ 00:42:33 #69
    6290 Dr_Crouton
    Uw advertentieruimte hier.
    pi_28121224
    Blijft een mooie schip, hoe zwak de serie VOY ook was.
    The Internets, I needs it..
      woensdag 22 juni 2005 @ 10:35:10 #70
    9568 Witchfynder
    /dev/bassguitar
    pi_28126261
    Hm, hoe zou muziek klinken in de UFP in de 24ste eeuw? We horen alleen maar klassiek, avant garde, klingon operas en zeer frappante buitenaardse volksmuziek.
    pi_28128086
    Nee hoor, klingon metal hebben we ook gehoord in de episode waar de dokter zich een holografisch gezinnetje creerde. En in Field of Fire had Ezri Dax een droom over een voormalige host (Jaran?) van haar die moordenaar was waarin hij op een soort piano speelde.
      woensdag 22 juni 2005 @ 12:45:42 #72
    9568 Witchfynder
    /dev/bassguitar
    pi_28130041
    Klingon metal? Dat zou ik toch wel onthouden hebben zou je denken.
    pi_28130278
    Zijn zoon had dreadlocks en luisterde naar Klingon metal en de dokter vond het herrie en wilde dat hij het meteen uitzette waarop de zoon boos wegliep.
      woensdag 22 juni 2005 @ 13:03:46 #74
    9568 Witchfynder
    /dev/bassguitar
    pi_28130496
    Hehehehe

Als men meer naar opzwepende Metal zou luisteren, zou de Federation de oorlogen vast sneller winnen.
    pi_28132268
    Ja of je speelt het op de Vorta af en die plegen allemaal spontaan zelfmoord.
      woensdag 22 juni 2005 @ 15:22:27 #76
    9568 Witchfynder
    /dev/bassguitar
    pi_28134750
    Dan wordt Death Metal wel erg letterlijk.

Ik heb zo'n idee dat Andorians best goede metal zouden kunnen maken.
      woensdag 22 juni 2005 @ 15:27:35 #77
    46705 Kleffe_Dop
    Sic Mundus Creatus Est
    pi_28134912
    Heeft niks met Enterprise te maken, maar van beide kanten wel met star trek:
    quote:
    Kim Cattrall verliefd op tegenspeler
    door onze redactie
    AMSTERDAM - Actrice Kim Cattrall uit Sex And The City heeft haar 27-jarige Canadese vriendje Alan Wyse ingeruild voor haar tegenspeler Alexander Siddig (39). Het verliefde stel speelt in de West End-hit Whose Life Is It Anyway?.

De Sex And The City-ster speelt de rol van Claire Harrison, een vrouw die verlamd is tot haar nek. De knappe dokter Scott, gespeeld door de Star Trek-acteur Siddig, zorgt voor de nodige afleiding...

Tijdens de uitreiking van de Glamour' s Women Of The Year Awards in London, waar Cattrall zich gelukkig mocht prijzen met de prijs voor Theater Actrice Van Het Jaar, verscheen de sexy actrice voor het eerst met haar nieuwe aanwinst op de rode loper.

Een bron merkte op. "Hun chemie is geweldig."
      woensdag 22 juni 2005 @ 17:29:39 #78
    9568 Witchfynder
    /dev/bassguitar
    pi_28138518
    Goh. Is Siddig niet meer getrouwd met Nana Visitor joh? Heb ik zeker gemist dan.

Heet hij nu trouwens officiëel Alexander Siddig of is het een artiestennaam?
      woensdag 22 juni 2005 @ 18:05:09 #79
    18413 Summoner
    pi_28139458
    quote:
    Op woensdag 22 juni 2005 12:45 schreef Witchfynder het volgende:
    Klingon metal? Dat zou ik toch wel onthouden hebben zou je denken.
    Ja, het was ook geen Klingon metal, meer abstracte Klingon industrial/noise. Als je échte Klingon metal wil horen, check dan Stovokor:

http://www.purevolume.com/stovokor/
      woensdag 22 juni 2005 @ 18:06:37 #80
    18413 Summoner
    pi_28139495
    quote:
    Op woensdag 22 juni 2005 17:29 schreef Witchfynder het volgende:
    Goh. Is Siddig niet meer getrouwd met Nana Visitor joh? Heb ik zeker gemist dan.
    Die zijn al een paar jaar uit elkaar. Maar ze hebben wel een kind samen.
      woensdag 22 juni 2005 @ 19:31:43 #81
    9568 Witchfynder
    /dev/bassguitar
    pi_28141818
    Dat kind wist ik wel. Moeilijk te missen ook.

Maar ja, ik heb al laaaaaang al die mensen niet meer bijgehouden. Weet ik veel wat ze allemaal doen tegenwoordig.
      woensdag 22 juni 2005 @ 19:43:48 #82
    9568 Witchfynder
    /dev/bassguitar
    pi_28142134
    quote:
    Op woensdag 22 juni 2005 18:05 schreef Summoner het volgende:

[..]

Ja, het was ook geen Klingon metal, meer abstracte Klingon industrial/noise. Als je échte Klingon metal wil horen, check dan Stovokor:

Wat erg
    Wel zo jammer, maar het is gewoon kut.
      woensdag 22 juni 2005 @ 20:02:05 #83
    18413 Summoner
      woensdag 22 juni 2005 @ 20:10:23 #84
    11502 nipeng
    The last ride is free
    pi_28142822
    Een Klingon metalband
    We hebben Manowar toch al
    pi_28143358
    quote:
    Op woensdag 22 juni 2005 15:22 schreef Witchfynder het volgende:
    Dan wordt Death Metal wel erg letterlijk.

Ik heb zo'n idee dat Andorians best goede metal zouden kunnen maken.
    En Goth denk ik ook.

Als ze muziek hebben tenminste. Ik bedoel bij minustemperaturen bevriezen je vingertjes he.
    pi_28143513
    quote:
    Op woensdag 22 juni 2005 18:05 schreef Summoner het volgende:

[..]

Haha geweldig

Die songnamen ook. Life in Exile, For the Glory of Qonos, Dialogue: Blood Wine
    "Make money. Make more money. Make other people produce so as to make more money."
    Hubbard Communications Office Policy Letter (9 March 1972)
      woensdag 22 juni 2005 @ 21:13:18 #87
    9568 Witchfynder
    /dev/bassguitar
    pi_28144724
    quote:
    Op woensdag 22 juni 2005 20:28 schreef Sessy het volgende:

[..]

En Goth denk ik ook.

Als ze muziek hebben tenminste. Ik bedoel bij minustemperaturen bevriezen je vingertjes he.
    Dat heeft jullie Russen ook nooit tegen gehouden.

Ik denk dat de Andorians ook wel een "binnen" zullen hebben. Ik zie hen wel aan voor muziek met veel snaarinstrumenten en toeters.

Ik ben ook wel benieuwd hoe Romulan muziek verschilt van Vulcan. De Romulans kunnen theoretisch gesproken er veel meer emotie in kwijt. Rock n' Romulan!
      woensdag 22 juni 2005 @ 21:15:27 #88
    37895 Sharkdoggie
    Made of chocolate
    pi_28144794
    Volgens mij hebben de Bynars pas goede muziek.
      woensdag 22 juni 2005 @ 23:28:30 #89
    45 SiGNe
    pi_28149195
    En volgens mij maken de Borg wel lekkere Techno
      woensdag 22 juni 2005 @ 23:29:12 #90
    9568 Witchfynder
    /dev/bassguitar
    pi_28149216
    Techno en Industrial.
    pi_28149262
    quote:
    Op woensdag 22 juni 2005 21:13 schreef Witchfynder het volgende:

[..]

Dat heeft jullie Russen ook nooit tegen gehouden.
    Enkel dankzij Vodka! Maar de Andorians hebben ook Andorian ale.
    De parallel tussen Russen en Andorians doortrekkend verklaart dit wel mijn fascinatie met de ras...
    quote:
    Ik denk dat de Andorians ook wel een "binnen" zullen hebben. Ik zie hen wel aan voor muziek met veel snaarinstrumenten en toeters.
    Wederom de overeenkomsten extrapolerend hebben ze vast ook een ballalaika en een "bojan" in het russisch, een soort harmonica maar met meer rijen toetsen dan wat men in europa kent.

De Aenar zie ik wel voor het soort dat harp speelt aan.
      donderdag 23 juni 2005 @ 00:13:01 #92
    18413 Summoner
    pi_28150523
    quote:
    Op woensdag 22 juni 2005 21:15 schreef Sharkdoggie het volgende:
    Volgens mij hebben de Bynars pas goede muziek.
    Heheh idd, waarschijnlijk zeer kille, abstracte IDM.
      donderdag 23 juni 2005 @ 00:29:08 #93
    45 SiGNe
    pi_28150902
    En de Ferengi maken commerciële house en top40 muziek
    Ik zie ze er ook wel voor aan om rap te maken..
      donderdag 23 juni 2005 @ 00:31:34 #94
    9568 Witchfynder
    /dev/bassguitar
    pi_28150949
    De Klingon muziek lijkt afgeleid van omschrijvingen van Vikingmuziek. Hoewel er nooit geschreven muziek gevonden is, zijn er wel getuigenissen van gevonden. Een Arabische handelaar ofzo omschreef het als het meest erge geluid dat hij ooit gehoord had. Niet dat die Arabieren zulke geweldige klanken voortbrengen....

Sowieso vond ik in de films en het begin van TNG het 'barbaarse' van de Klingons er wel érg dicht op liggen. Gelukkig deed men er in DS9 wat aan, met de introductie van andere klassen.
      donderdag 23 juni 2005 @ 04:08:55 #95
    37895 Sharkdoggie
    Made of chocolate
    pi_28152824
    quote:
    Op donderdag 23 juni 2005 00:29 schreef SiGNe het volgende:
    En de Ferengi maken commerciële house en top40 muziek
    Ik zie ze er ook wel voor aan om rap te maken..
    Het is wachten op de eerste verklede Trekkie die gaat rappen.
      donderdag 23 juni 2005 @ 04:53:09 #96
    6290 Dr_Crouton
    pi_28152955
    quote:
    Op donderdag 23 juni 2005 04:08 schreef Sharkdoggie het volgende:

[..]

Het is wachten op de eerste verklede Trekkie die gaat rappen.
    Deed Tim Russ niet een paar rap-platen?
      donderdag 23 juni 2005 @ 05:18:02 #97
    37895 Sharkdoggie
    Made of chocolate
    pi_28152980
    quote:
    Op donderdag 23 juni 2005 04:53 schreef Dr_Crouton het volgende:

[..]

Geen idee. Op de Voyager DVD staat een extra over zijn muziek. Toen hij begon te zingen en op zijn gitaar zat te spelen zette ik het snel af.
      donderdag 23 juni 2005 @ 07:20:25 #98
    9568 Witchfynder
    /dev/bassguitar
    pi_28153179
    Trekkies die gaan zingen zijn altijd minder een succes geweest dan zangers die gingen Trekken. Het is een feit.
      donderdag 23 juni 2005 @ 14:59:18 #99
    45 SiGNe
    pi_28163738
    Ik bedoelde meer het produceren van rap, het zingen van rap kan je aan de Kazon overlaten denk ik.
      donderdag 23 juni 2005 @ 15:09:40 #100
    18413 Summoner
    pi_28164009
    quote:
    Op donderdag 23 juni 2005 04:53 schreef Dr_Crouton het volgende:
    Russ maakt softe rock. Het is Cirroc Lofton die binnenkort met een hip hop plaat komt.
      donderdag 23 juni 2005 @ 16:58:03 #101
    9568 Witchfynder
    /dev/bassguitar
    pi_28167116
    Patrick Stewart doet de stem van Bullock, een CIA hoge piet, in 'American Dad' Het karakter lijkt zelfs een beetje op hem.

[ Bericht 21% gewijzigd door Witchfynder op 23-06-2005 17:07:24 ]
    pi_28173897
    Wat voor muziek zouden de Ocampa hebben? Vast hele korte liedjes.
      donderdag 23 juni 2005 @ 21:47:52 #103
    6290 Dr_Crouton
    pi_28175391
    quote:
    Op donderdag 23 juni 2005 15:09 schreef Summoner het volgende:

[..]

Russ maakt softe rock. Het is Cirroc Lofton die binnenkort met een hip hop plaat komt.
    Een 'oh jaaa'-tje.
    pi_28175988
    quote:
    Op donderdag 23 juni 2005 21:05 schreef Sessy het volgende:
    Wat voor muziek zouden de Ocampa hebben? Vast hele korte liedjes.
    Die zullen wel staan te swingen op 'blub, ik ben een vis'.
    pi_28176625
    Geen wonder dat de Kazon ze probeerden te vernietigen.
      donderdag 23 juni 2005 @ 23:16:42 #106
    37895 Sharkdoggie
    Made of chocolate
    pi_28178445
    Zit te twijfelen om naar een beurs te gaan in Utrecht (jaarbeurs) op 24&25 september. Komen best redelijk bekende mensen: o.a Robert Picardo (The Docter), Marina Sirtis (Troi) en Dwight Schultz (Barclay)

http://www.screenheroes.com

Ik zou alleen al gaan voor Orli Shoshan (Shaak Ti in SW Episode 2&3).

vrijdag 24 juni 2005 @ 04:35:03 #107
    6290 Dr_Crouton
    pi_28182929
    quote:
    Op donderdag 23 juni 2005 23:16 schreef Sharkdoggie het volgende:
    Zit te twijfelen om naar een beurs te gaan in Utrecht (jaarbeurs) op 24&25 september. Komen best redelijk bekende mensen: o.a Robert Picardo (The Docter), Marina Sirtis (Troi) en Dwight Schultz (Barclay)

[afbeelding]
    Koel! Ik denk dat ik wel ga...
      vrijdag 24 juni 2005 @ 08:32:57 #108
    9568 Witchfynder
    /dev/bassguitar
    pi_28183870
    quote:
    Op donderdag 23 juni 2005 22:22 schreef Sessy het volgende:
    Geen wonder dat de Kazon ze probeerden te vernietigen.
    Net zo'n geval als met de Bajorans. Hun muziek was ook wel een oorlogsverklaring waard.
      vrijdag 24 juni 2005 @ 08:34:54 #109
    9568 Witchfynder
    /dev/bassguitar
    pi_28183891
    quote:
    Op donderdag 23 juni 2005 23:16 schreef Sharkdoggie het volgende:

[afbeelding]
    Je vergeet Carel Struyken.

Grappig dat de helft van de oude Battlestar Galactica cast komt.
      vrijdag 24 juni 2005 @ 08:48:44 #110
    37895 Sharkdoggie
    Made of chocolate
    pi_28184071
    quote:
    Op vrijdag 24 juni 2005 08:34 schreef Witchfynder het volgende:

[..]

Je vergeet Carel Struyken.
    Ik vraag me af of hij Nederlands spreekt. Iemand die dat toevallig weet?
      vrijdag 24 juni 2005 @ 09:36:47 #111
    9568 Witchfynder
    /dev/bassguitar
    pi_28185103

Carel Struyken was born in the Hague, The Netherlands. When he was only 4 years old his family moved to Curacao, an island in the Caribbean. At 16 he returned to his country, where he finished high school. He graduated from the directing program at the film school in Amsterdam, following which he did a year at the American Film Institute in Los Angeles. After that he collaborated on a number of projects of writer/director Rene Daalder. He was "discovered" as an actor at the corner of Hollywood and Vine in Los Angeles by a lady who had abandoned her car in the middle of the street, calling after him: "We need you for a movie!".

Ik denkt het wel dus.

Volgens mij heeft hij ook ten tijde van TNG een interview gehad met de Nederlandse tv.
      vrijdag 24 juni 2005 @ 11:56:29 #112
    9568 Witchfynder
    /dev/bassguitar
    pi_28189121
    Hey, was er geen aflevering van TNG waarin Troi het commando van de Enterprise tijdelijk over moest nemen en zij dat moeilijk vond omdat ze helemaal geen ervaring had?

Of ben ik helemaal in de war met 'Remember Me', waarin Crusher de enige overgebleven crewlid zou zijn?
      vrijdag 24 juni 2005 @ 14:14:51 #113
    18413 Summoner
    pi_28193989
    quote:
    Op vrijdag 24 juni 2005 11:56 schreef Witchfynder het volgende:
    Hey, was er geen aflevering van TNG waarin Troi het commando van de Enterprise tijdelijk over moest nemen en zij dat moeilijk vond omdat ze helemaal geen ervaring had?
    Yep, "Disaster".

Trouwens WF je moet van de zomer echt aan Star Trek: Titan beginnen. Het lijkt een prachtserie te worden.
      vrijdag 24 juni 2005 @ 15:58:12 #114
    9568 Witchfynder
    /dev/bassguitar
    pi_28197164
    Yep! Ik ben van plan om Titan mee te nemen op vakantie.

Hm, Disaster, ff zoeken.

Bij het opnieuw kijken van heel TNG ben ik inmiddels aanbeland bij 4x02 trouwens.

Edit: ik lees net het volgende over Disaster:

This Episode was Designed as a Test Run For The Forthcoming "Star Trek: Deep Space Nine" Series Starting A Few Months Later By Putting Colm Meaney and Michelle Forbes, Both Originally Planned For The New Show In a High Command Situation To See The Reaction Of Viewers and to See that Meaney and Forbes were Capable of Holding Higher Roles.

Waarom hebben we Ro Laren niet terug gezien in DS9 dan?
      vrijdag 24 juni 2005 @ 16:07:59 #115
    9568 Witchfynder
    /dev/bassguitar
    pi_28197441
    Hey Summo, heb jij "Captain's Blood' gelezen? Van Shatner/Reeves-Stevens (x2)? Speelt zich ook na Nemesis af en krijgt ook goede kritieken. Sowieso zijn de boeken van dat trio lang niet slecht. Ik heb nu alles van de serie gelezen tot aan Preserver. Spectre, Preserver die er tussen in vond ik wat langdradig worden zo met dat mirror universe, maar desondanks was ik erg geamuseerd.
      vrijdag 24 juni 2005 @ 17:14:23 #116
    18413 Summoner
    pi_28199068
    quote:
    Op vrijdag 24 juni 2005 15:58 schreef Witchfynder het volgende:
    Bij het opnieuw kijken van heel TNG ben ik inmiddels aanbeland bij 4x02 trouwens.
    Heb jij de DVD boxen?
    quote:
    Waarom hebben we Ro Laren niet terug gezien in DS9 dan?
    Michelle Forbes zei 'nee', omdat ze een langdurige rol in een tv-serie niet zag zitten. En omdat men toch een sterk vrouwelijk Bajoran character wilde hebben, werd het uiteindelijk Kira Nerys.
      vrijdag 24 juni 2005 @ 17:18:23 #117
    18413 Summoner
    pi_28199146
    quote:
    Op vrijdag 24 juni 2005 16:07 schreef Witchfynder het volgende:
    Hey Summo, heb jij "Captain's Blood' gelezen? Van Shatner/Reeves-Stevens (x2)? Speelt zich ook na Nemesis af en krijgt ook goede kritieken. Sowieso zijn de boeken van dat trio lang niet slecht. Ik heb nu alles van de serie gelezen tot aan Preserver. Spectre, Preserver die er tussen in vond ik wat langdradig worden zo met dat mirror universe, maar desondanks was ik erg geamuseerd.
    Niet gelezen. Ik weet ook niet of ik er aan begin, want ik haat het als Trek boeken elkaar tegenspreken. Ik heb Titan al min of meer in m'n 'personal canon' opgenomen. En ik wil sowieso eerst Tales of the Dominion War lezen. Naja, misschien bekijk ik daarna die Reeves-Stevens serie eens.
      vrijdag 24 juni 2005 @ 20:19:52 #118
    9568 Witchfynder
    /dev/bassguitar
    pi_28203630
    quote:
    Op vrijdag 24 juni 2005 17:14 schreef Summoner het volgende:
    Heb jij de DVD boxen?
    Nee
    Later als ik DVD boxen geld heb, begin ik er gelijk aan. Ik denk dat ik dan DS9 het eerst zal kopen, want dat is toch mijn favoriet.
    quote:
    Michelle Forbes zei 'nee', omdat ze een langdurige rol in een tv-serie niet zag zitten. En omdat men toch een sterk vrouwelijk Bajoran character wilde hebben, werd het uiteindelijk Kira Nerys.
    Ach so. En verder hebben we natuurlijk zooooo veel van Forbes gezien in al haar oscar winnende films.
      vrijdag 24 juni 2005 @ 20:21:53 #119
    9568 Witchfynder
    /dev/bassguitar
    pi_28203694
    quote:
    Op vrijdag 24 juni 2005 17:18 schreef Summoner het volgende:

[..]

Niet gelezen. Ik weet ook niet of ik er aan begin, want ik haat het als Trek boeken elkaar tegenspreken. Ik heb Titan al min of meer in m'n 'personal canon' opgenomen. En ik wil sowieso eerst Tales of the Dominion War lezen. Naja, misschien bekijk ik daarna die Reeves-Stevens serie eens.
    Ja, dat is dan ook weer zo. Zul je zeker wel met deze serie hebben. Alhoewel, afgezien van het feit dat door een vaag verhaal Kirk weer tot leven gewekt is, is er verder niks zó ingrijpends gebeurd dat het niet bij de rest zou kunnen passen. De hoofdpersonen in de serie zijn vooral Kirk en Picard met hier en daar een Bones, een Spock en een langsvliegend TNG/DS9 persoon, maar verder vooral nieuwe karakter, waaronder een half-Klingon science officer met een cola-verslaving.
      vrijdag 24 juni 2005 @ 20:51:46 #120
    18413 Summoner
    pi_28204592
    quote:
    Op vrijdag 24 juni 2005 20:21 schreef Witchfynder het volgende:
    een half-Klingon science officer met een cola-verslaving.
    Toevallig Slug-o-Cola?

"Drink Slug-o-Cola! The slimiest cola in the galaxy!"
      zaterdag 25 juni 2005 @ 00:16:50 #121
    9568 Witchfynder
    /dev/bassguitar
    pi_28210650

Nee, dat wordt niet genoemd. Ik weet ook niet meer in welk boek het is, maar deze science figuur (of engineer, kan ook best) moet ergens aan sleutelen, maar het is hard werk. Dan wordt ze door een officier verrast met een krat cola en dat is een grote verrassing, omdat door het koolzuur het moeilijk met warp te vervoeren is....ofzo.
      zaterdag 25 juni 2005 @ 12:58:19 #122
    6290 Dr_Crouton
    pi_28219447
    Slurm?
    pi_28220056
    Als koolzuur met warp moeilijk te vervoeren is, hoe dronk Chakotay dan champagne met die blonde meid die iedereen na 24 uur vergat of zo iets? Anders repliceer je toch cola.
      zaterdag 25 juni 2005 @ 15:34:14 #124
    9568 Witchfynder
    /dev/bassguitar
    pi_28223533
    Weet iiiiiiik veel. Ik heb dat boek niet geschreven.
      zaterdag 25 juni 2005 @ 16:55:00 #125
    18413 Summoner
    pi_28225660
    Hehe, ja lekker boeiend.

Misschien moet die half-Klingon eens aan iemand van Slug-o-Cola vragen hoe ze dat probleem opgelost hebben.
      zaterdag 25 juni 2005 @ 21:49:56 #126
    37895 Sharkdoggie
    Made of chocolate
    pi_28234608
    quote:
    Op dinsdag 21 juni 2005 23:10 schreef Sharkdoggie het volgende:
    Ik heb 2 gratis ST postcards, voor de mensen die interesse hebben.
    Deze en deze. Zie mijn msn.
    Zijn trouwens echte postcards. Geen E-cards of dergelijks.
    Iemand interesse?
      zaterdag 25 juni 2005 @ 22:17:37 #127
    37895 Sharkdoggie
    Made of chocolate
    pi_28235398
      zondag 26 juni 2005 @ 00:07:12 #128
    9568 Witchfynder
    /dev/bassguitar
    pi_28238498
    quote:
    Op zaterdag 25 juni 2005 22:17 schreef Sharkdoggie het volgende:
    Klingon Hard-on
    Nou, voer voor Sessy weer.
      zondag 26 juni 2005 @ 00:15:29 #129
    37895 Sharkdoggie
    Made of chocolate
    pi_28238762
    quote:
    Op zondag 26 juni 2005 00:07 schreef Witchfynder het volgende:

[..]

Nou, voer voor Sessy weer.
    quote:
    Dit is gewoon een variant op slash-porn. Slash-porn is een scienc-fiction porno variant, meetsal in verhaal vorm. De schrijvers zijn overwegend vrouw, net als de lezers.

Populaire thema's: Spock en Kirk zitten op een verlaten planeet en spock moet weer eens van paren om niet te sterven. Of Agent Mulder die over de knie gaat bij Principal Skinner, Terwijl Scully stiekem toekijkt.

Tjah ik heb 't ook niet bedacht. Maar het schijn allemaal best populair te zijn op het web.
    Sessy schreef toch ook fanfics?
      zondag 26 juni 2005 @ 09:43:48 #130
    9568 Witchfynder
    /dev/bassguitar
    pi_28243310
    Whahaha! Ja, nu je het zegt.

Er staat een foutje in dat stukje trouwens: het moet zijn (assistent-)director Skinner. Principal Skinner is uit The Simpsons.
    pi_28250532
    quote:
    Op zaterdag 25 juni 2005 22:17 schreef Sharkdoggie het volgende:
    Klingon Hard-on
    OMFG!!!! MIJN NIEUWE FAVORIETE WEBSITE!!!!
    pi_28250551
    quote:
    Op zondag 26 juni 2005 00:15 schreef Sharkdoggie het volgende:

Sessy schreef toch ook fanfics?
    De laatste tijd, sinds ik schilder, bijna niet meer.
      zondag 26 juni 2005 @ 17:44:48 #133
    9568 Witchfynder
    /dev/bassguitar
    pi_28253669
    En wát schilder je zoal wel niet, hmmm?
    pi_28255735
    Een paar schilderijen hebben naakte vrouwen erop maar de meeste zijn landschappen. Vrij saai.
      zondag 26 juni 2005 @ 22:10:12 #135
    9568 Witchfynder
    /dev/bassguitar
    pi_28256317
    Tenzij er naakte vrouwen in liggen.

Staan die schilderijen ook op je site? Ben wel benieuwd nu.
    pi_28256420
    Er staan er een aantal gelinkt vanuit m'n fotoboek. Zonder naakte vrouwen overigens.
      maandag 27 juni 2005 @ 00:16:34 #137
    9568 Witchfynder
    /dev/bassguitar
    pi_28260256
    Maar die wil ik ooooook ziiieeeen.
    pi_28260922
    Ik zal ze morgen eens fotograferen
      maandag 27 juni 2005 @ 02:27:20 #139
    9568 Witchfynder
    /dev/bassguitar
    pi_28262601
    Yaaaay! Let's crack open that vat of Romulan ale, lads!
    pi_28267921
    quote:
    Op donderdag 23 juni 2005 16:58 schreef Witchfynder het volgende:
    Patrick Stewart doet de stem van Bullock, een CIA hoge piet, in 'American Dad' Het karakter lijkt zelfs een beetje op hem.

[afbeelding]
    Hij speelt in meerdere afleveringen van deze extreem geestige serie mee.
    Aflevering 1.15, die nog uitgezonden moet worden, draagt de titel 'Star Trek'.
      maandag 27 juni 2005 @ 15:00:51 #141
    9568 Witchfynder
    /dev/bassguitar
    pi_28273869
    Cool!
      maandag 27 juni 2005 @ 22:08:49 #143
    37895 Sharkdoggie
    Made of chocolate
    pi_28285604
    pi_28290992
    nee het moet juist niet sexueel worden... Met andere woorden, holy creep!
      dinsdag 28 juni 2005 @ 18:52:31 #145
    9568 Witchfynder
    /dev/bassguitar
    pi_28311302
    Daar krijg je het al...iedereen associeert Sessy al meteen met brute porno hehehe.

Nou ja, porno iig. Dat brute is mijn inbreng.

pi_28314444
    LOL 10 000 woorden over marteling klinkt vrij bruut eerlijk gezegd.
    Als ik privaatrecht niet hoef te herkansen dan kan ik dat gaan schrijven anders niet helaas
      dinsdag 28 juni 2005 @ 21:55:03 #147
    37895 Sharkdoggie
    Made of chocolate
    pi_28317902
    quote:
    Op dinsdag 28 juni 2005 20:24 schreef Sessy het volgende:
    Als ik privaatrecht niet hoef te herkansen
    Dat klinkt al als een marteling.
    pi_28321927
    Ja eigenlijk wel. Privaatrecht takehometoetsen betekenen voor mij twee dagen niks zinnigs eten, slecht en weinig slapen, en de hele tijd monotone arbeid verrichten voor zo'n 15 uur per dag.

De schilderijfoto's komen er nog aan trouwens. Ik heb morgen m'n theorieexamen, ik ben de vorige keer met 7 fout gezakt en sindsdien heb ik wekelijks een uurtje geleerd (da's nou een halfjaar geleden) en ik zit nou die toetsen op een cd van m'n rijleraar te maken en ik bak er nog niks van... 8 fout... 7 fout...
    Duim voor me jongens okay?
      woensdag 29 juni 2005 @ 02:20:16 #149
    9568 Witchfynder
    /dev/bassguitar
    pi_28325878
    Ik heb het in 4 keer moeten doen. Veel succes!
    pi_28345896
    Zo, m'n theorie heb ik (1 fout)
    Als het goed is vraagt m'n rijschool deze week het praktijkexamen voor me aan.
      donderdag 30 juni 2005 @ 22:16:14 #152
    9568 Witchfynder
    /dev/bassguitar
    pi_28370957
    Wauw! Erg leuk! De eerste is mijn favoriet denk ik, compositorisch gezien en qua kleurgebruik. De derde vind ik qua, hm, 'verhaal' het meest interessant, maar ik weet het niet...er is iets mee. Misschien dat ik persoonlijk de achtergrond te licht vind voor de dramatisch dynamiek van de personen.

Whehehe.
      donderdag 30 juni 2005 @ 22:27:18 #153
    81237 releaze
    best of both worlds
    pi_28371342
    die eerste vind ik erg tof sessy Mooi!
      donderdag 30 juni 2005 @ 22:43:42 #154
    37895 Sharkdoggie
    Made of chocolate
    pi_28371850
    Tweede spreekt mij toch het meest aan, vooral vanwege de kleurgebruik. Mooi hoor.
      vrijdag 1 juli 2005 @ 09:31:08 #155
    9568 Witchfynder
    /dev/bassguitar
    pi_28379292
    Sessy
    pi_28382802
    Teehee dankje jongens (en releaze ). Ik ben momenteel ook druk bezig met schilderen, alleen dan van muren. Ik heb afgesproken met m'n ma en stiefpa dat ik in elk geval 1 muurschildering van bergen maak, maar ik zit te denken of ik niet ergens een leuke muis met sombrero kan schilderen. (Ik ben bezig met de benedenverdieping en dat worden hele warme gele, pompoenoranje en donkerrode tinten allemaal).
    Ik krijg er een niet-noemenswaardige schadevergoeding voor gederfde levensvreugde voor terug, maar dat is niet het belangrijkste.

Het belangrijkste is dat de muren nu egaal worden. De ex van m'n stiefpa was nogal raar. Ze merkte dat de witte verf barsten was gaan vertonen na een aardbeving of zo (?!) en schilderde deze barsten vol met... jawel, beige verf, want volgens haar was beige "bijna wit". Daardoor hadden we eerst een wit-met-beige-vlekken gang en daar irriteerde ik me mateloos aan, iedere keer dat ik er doorheen liep, en dat doe je toch redelijk vaak op een dag. En hoe vaker ik er doorheen liep, hoe meer ik me er per keer aan irriteerde.

Trouwens ondanks voorwaarschuwingen (type "nat!") is m'n moeder gisteren eerst door de verf en vervolgens over de trap gelopen, dus waarschijnlijk gaan we nieuw tapijt leggen op de trap (deze sluit zonder deuren of zo aan op de gang) en dat vind ik helemaal niet erg want dat grijze tapijt past niet in de geplande kleurengamma. Maar ja daar zit wel een prijskaartje aan.

Verder zijn we nog steeds bezig met de aanbouw en als we daarmee klaar zijn wordt de tuinkamer verbouwd en de 2 kleine slaapkamers boven tot 1 kamer gesloopt, en de gang boven wordt gerenoveerd. Daarna moeten we de waterschade in de woonkamer eens gaan herstellen, en de buitenkant van het huis moet volgend jaar geschilderd worden waarschijnlijk. Met de aanleg van de tuin ben ik bijna klaar (toen ik hier kwam wonen waren er brandnetels tot aan je middel en verder niks daar)
    Soms denk ik dat tegen de tijd dat we eindelijk alles gedaan hebben hier, wij waarschijnlijk eindelijk een boerderijtje in Belgie gaan kopen. Tsja aan de andere kant, je huis wordt wel duurder als het in goede staat verkeert.

De pest is alleen, het is ons huis niet.

[ Bericht 1% gewijzigd door Sessy op 01-07-2005 11:47:54 ]
      vrijdag 1 juli 2005 @ 15:53:28 #157
    9568 Witchfynder
    /dev/bassguitar
    pi_28391249
    Wat een verhaal! Tja, veel succes.
    Ik gruwel persoonlijk van de door jou genoemde kleuren, maar ik heb dan ook een compleet andere smaak zo te zien hehehe. Desondanks ben ik benieuwd!
    pi_28402476
    Mijn moeder gruwelt er ook van, zij wil alles wit hebben. Daar wordt ik depressief van en m'n stiefpa houdt van geel dus het is geel geworden.
    Het is trouwens niet felgeel of zo, meer zo'n soort botergeel.
      zaterdag 2 juli 2005 @ 02:29:23 #159
    9568 Witchfynder
    /dev/bassguitar
    pi_28405714
    Ik houd zelf meer van bordeaux en donkerblauw met wit enzo voor in het huis. Lekker klassiek. Ons huis is echter veel wit met bruin en blauw.
      zaterdag 2 juli 2005 @ 09:36:38 #160
    37895 Sharkdoggie
    Made of chocolate
    pi_28407517
    quote:
    Former Deep Space Nine recurring actors J.G. Hertzler (Martok) and Robert O'Reilly (Gowron) recently exchanged their Bat'leths for microphones in order to record an album of hiphop music called Kling Bling.

The CD was officially unveiled during a mini-convention last weekend in Düsseldorf, Germany, hosted by the European Elite Force Clan. Hertzler was the star guest at the event, along with Reiner Schöne, a German actor who portrayed Esoqq in the TNG episode "Allegiance." Herzler answered questions from fans and signed copies of the CD, which is also currently available from the Elite Force Clan's web site for a price of ¤24.50. The clan's web site revealed little information about the album, beyond the fact it contains a song called "Where da Klingons, baby?"

Hertzler and O'Reilly have been working together for a while, appearing as a duo at many Trek conventions, where they have also performed early versions of their Klingon rap. According to an old convention report on the official Star Trek site, one of their songs has the refrain "If there's a problem, yo / We'll resolve it / Kill 'em all first / That's the only way to solve it."

With Kling Bling, the two former DS9 actors are joining a long line of Trek stars who have recorded music albums. William Shatner (James T. Kirk) and Leonard Nimoy (Spock) started the trend with songs such as Mr. Tambourine Man and The Ballad Of Bilbo Baggins, and Brent Spiner (Data) joined in the fun with a recording called Old Yellow Eyes Is Back. More recently, Tim Russ (Tuvok) released two albums of guitar rock, and Shatner got back in the game with an album called Has Been. Only last month, Cirroc Lofton (Jake Siko) announced he's working on a rap album of his own, called Divine Intervention.
      zaterdag 2 juli 2005 @ 09:54:51 #161
    9568 Witchfynder
    /dev/bassguitar
    pi_28407645
    ROFL!

Dit is denk ik wel het eerst album dat niet serieus bedoeld is. Hoewel serieus bedoeld, zijn de albums van Nimoy en Shatner niet zo ontvangen. Ik geloof dat van het stel Brent Spiner wel de enige is die écht goed kan zingen.
      zaterdag 2 juli 2005 @ 12:16:44 #162
    6290 Dr_Crouton
    pi_28409805
    The Ballad Of Bilbo Baggins! Dat was echt ERG...!
      zaterdag 2 juli 2005 @ 22:28:58 #163
    9568 Witchfynder
    /dev/bassguitar
    pi_28427461
    Summo, Star Trek Titan is binnen!

8,99 bij BOL. Prima tov de 12,99 bij de boekhandel.
      zaterdag 2 juli 2005 @ 22:30:01 #164
    37895 Sharkdoggie
    Made of chocolate
    pi_28427498
    Is iemand toevallig lid van TFD? Ik wil namelijk weten of leden dan echt 10% kortingen kunnen krijgen op alle merchandise bij ACME winkels.
      zondag 3 juli 2005 @ 00:41:53 #165
    9568 Witchfynder
    /dev/bassguitar
    pi_28432417
    Goh, ik ben er al jaren geen lid meer van, dus ik zou het niet weten. Ik weet wel dat toen ik er lid van was, er al mensen waren die gezeur kregen bij bepaalde winkels waar ze korting zouden moeten krijgen. Maar ja, daar was acme toen nog niet bij.

Als je zegt "ACME winkel" dan zie ik me een winkel vol met TNT en jetpacks en mobiele manholes enzo.
      zondag 3 juli 2005 @ 00:44:51 #166
    37895 Sharkdoggie
    Made of chocolate
    pi_28432511
    quote:
    Op zondag 3 juli 2005 00:41 schreef Witchfynder het volgende:
    Als je zegt "ACME winkel" dan zie ik me een winkel vol met TNT en jetpacks en mobiele manholes enzo.
    Ik wil alleen een reuze katapult, vogelzaad, magneet, ijzerenkorrels en vuurwerk inslaan. ,
      zondag 3 juli 2005 @ 00:45:59 #167
    9568 Witchfynder
    /dev/bassguitar
    pi_28432559
    pi_28447708
    niet kunstmest en motorolie?
      zondag 3 juli 2005 @ 17:23:32 #169
    18413 Summoner
    pi_28449235
    quote:
    Op zaterdag 2 juli 2005 22:28 schreef Witchfynder het volgende:
    Summo, Star Trek Titan is binnen!
    Woohoo! In the words of 7o9: "Fun will now commence!"
      zondag 3 juli 2005 @ 18:13:22 #170
    37895 Sharkdoggie
    Made of chocolate
    pi_28450417
    quote:
    Op zondag 3 juli 2005 16:27 schreef Sessy het volgende:
    niet kunstmest en motorolie?
    Interesse in bodypainting?
      zondag 3 juli 2005 @ 21:46:24 #171
    9568 Witchfynder
    /dev/bassguitar
    pi_28456632
    quote:
    Op zondag 3 juli 2005 17:23 schreef Summoner het volgende:

[..]

Woohoo! In the words of 7o9: "Fun will now commence!"
    Vanochtend begonnen met lezen rond een uur of 10 en onderbrekingen gehad qua douchen, eten, reizen, meer eten en gezellig doen en nu begin ik aan hoofdstuk 7! Zó leuk dus.
      zondag 3 juli 2005 @ 21:47:01 #172
    9568 Witchfynder
    /dev/bassguitar
    pi_28456647
    quote:
    Op zondag 3 juli 2005 18:13 schreef Sharkdoggie het volgende:

[..]

pi_28465302
    quote:
    Op zondag 3 juli 2005 18:13 schreef Sharkdoggie het volgende:

[..]

Graag. Ik schilder altijd overal op. Zelfs op muren. Maar mensen heb ik nog nooit beschilderd.
      maandag 4 juli 2005 @ 09:39:30 #174
    37895 Sharkdoggie
    Made of chocolate
    pi_28466908
    quote:
    Op maandag 4 juli 2005 02:55 schreef Sessy het volgende:

[..]

Graag. Ik schilder altijd overal op. Zelfs op muren. Maar mensen heb ik nog nooit beschilderd.
    Met jou wou ik altijd al vies doen.
      maandag 4 juli 2005 @ 10:22:49 #175
    9568 Witchfynder
    /dev/bassguitar
    pi_28467747
    Hey, get a holodeck you two!
      maandag 4 juli 2005 @ 13:12:33 #176
    18413 Summoner
    pi_28473451
    Yeah, remember how this used to be a Star Trek thread? Oh, the memories...
      maandag 4 juli 2005 @ 18:45:36 #177
    9568 Witchfynder
    /dev/bassguitar
    pi_28485037
    We kunnen gaan RPG'en.
      maandag 4 juli 2005 @ 18:50:11 #178
    37895 Sharkdoggie
    Made of chocolate
    pi_28485168
    quote:
    Op maandag 4 juli 2005 13:12 schreef Summoner het volgende:
    Yeah, remember how this used to be a Star Trek thread? Oh, the memories...
    Zouden idd. weer meer over ST moeten lullen. Anders zou dit weer een slowchatreeks worden.
    pi_28485840
    quote:
    Op maandag 4 juli 2005 18:45 schreef Witchfynder het volgende:
    We kunnen gaan RPG'en.
    YEAH!
      maandag 4 juli 2005 @ 20:42:39 #180
    9568 Witchfynder
    /dev/bassguitar
    pi_28489138
    Ok. Op wat voor schip zitten we en hoe heet het?

I've got dibs on Security!
      maandag 4 juli 2005 @ 20:50:18 #181
    37895 Sharkdoggie
    Made of chocolate
    pi_28489449
    Ik zit 24/7 in de holodeck!
      maandag 4 juli 2005 @ 20:50:51 #182
    37895 Sharkdoggie
    Made of chocolate
    pi_28489471
    Dit krijgt wel een hoog FOk! Eiland gehalte.
      maandag 4 juli 2005 @ 21:00:47 #183
    18413 Summoner
    pi_28489837
    Lieutenant-Commander Witchfynder, Star Trek: Titan impressies?
      maandag 4 juli 2005 @ 21:06:11 #184
    37895 Sharkdoggie
    Made of chocolate
    pi_28490036
    quote:
    Op maandag 4 juli 2005 20:42 schreef Witchfynder het volgende:
    Ok. Op wat voor schip zitten we
    Oberth klasse. Die schepen hebben altijd al geluk gehad in ST.
      maandag 4 juli 2005 @ 21:12:40 #185
    6290 Dr_Crouton
    pi_28490298
    quote:
    Op maandag 4 juli 2005 20:50 schreef Sharkdoggie het volgende:
    Dit krijgt wel een hoog FOk! Eiland gehalte.
    En jij begon al met 24/7 holodeck...
      maandag 4 juli 2005 @ 21:32:33 #186
    9568 Witchfynder
    /dev/bassguitar
    pi_28491069
    quote:
    Op maandag 4 juli 2005 21:00 schreef Summoner het volgende:
    Lieutenant-Commander Witchfynder, Star Trek: Titan impressies?
    Yeah hehehe.

Ik heb wel een themaweek zeg: 1 boek over de USS Titan, 1 over de wonderlijke waargebeurde avonturen van de HMS Speedwell en 1 over John Harrison, de uitvinder van de lengtegraad.

Ik nomineer trouwens Summoner als onze captain.
      maandag 4 juli 2005 @ 21:39:26 #187
    9568 Witchfynder
    /dev/bassguitar
    pi_28491374
    quote:
    Op maandag 4 juli 2005 21:06 schreef Sharkdoggie het volgende:

[..]

Oberth klasse. Die schepen hebben altijd al geluk gehad in ST.
    Maar ze zijn al wel erg verouderd.
    En Sabre-class?

Niet al te groot, maar toch stevig.
      maandag 4 juli 2005 @ 21:41:44 #188
    37895 Sharkdoggie
    Made of chocolate
    pi_28491466
    quote:
    Op maandag 4 juli 2005 21:39 schreef Witchfynder het volgende:

[..]

Maar ze zijn al wel erg verouderd.
    En Sabre-class?

[afbeelding]

Niet al te groot, maar toch stevig.
    Dat is een net niet class vergeleken met de Defiant of de Akira class.
      maandag 4 juli 2005 @ 21:58:38 #189
    9568 Witchfynder
    /dev/bassguitar
    pi_28492157
    Steamrunner dan?

maandag 4 juli 2005 @ 22:47:36 #190
    18413 Summoner
    pi_28494068
    quote:
    Op maandag 4 juli 2005 21:32 schreef Witchfynder het volgende:
    Yeah hehehe.

Wat zijn je impressies van Star Trek: Titan tot nu toe?
      maandag 4 juli 2005 @ 22:54:23 #191
    9568 Witchfynder
    /dev/bassguitar
    pi_28494355
    Ik vind het super! Ik heb wel een beetje moeite te onthouden wie ook alweer wie is, vooral onder de engineering crew, maar ik kom er wel doorheen.

Ben benieuwd hoe het winnende ontwerp van het schip zal worden, trouwens.
    pi_28494702
    quote:
    Op maandag 4 juli 2005 18:50 schreef Sharkdoggie het volgende:

[..]

Zouden idd. weer meer over ST moeten lullen. Anders zou dit weer een slowchatreeks worden.
    Ik zag op ImdB dat de star-trekfilm nog steeds gepland staat. Nog steeds als prequel....helaas. Heeft iemand hier nog nieuws over?
      maandag 4 juli 2005 @ 23:24:46 #193
    9568 Witchfynder
    /dev/bassguitar
    pi_28495590
    Dat hebben ze van tafel geveegd. Ze denken nu aan een film met een compleet nieuwe crew enzo, maar er is nog niks beslist.....zeggen ze. Verwacht voorlopig iig niks.
      maandag 4 juli 2005 @ 23:34:34 #194
    9568 Witchfynder
    /dev/bassguitar
    pi_28495969
    np: Brent Spiner w/ Levar Burton, Jonathan Frakes, Michael Dorn & Patrick Stewart - "It's A Sin To Tell A Lie"
    pi_28496426
    quote:
    Op maandag 4 juli 2005 23:24 schreef Witchfynder het volgende:
    Dat hebben ze van tafel geveegd. Ze denken nu aan een film met een compleet nieuwe crew enzo, maar er is nog niks beslist.....zeggen ze. Verwacht voorlopig iig niks.
    Hmm, ik zou er zeker niet alleen nieuwe koppen in stoppen. We weten allemaal nog wel hoe stroef de eerste seizoenen van TNG zijn verlopen. Van mij mag Sisko wel als kapitein terugkomen.
      dinsdag 5 juli 2005 @ 00:22:54 #196
    9568 Witchfynder
    /dev/bassguitar
    pi_28497915
    Dat is een tv serie. Dat is heel wat anders. De meeste film beginnen met nieuwe koppen en een hoop zijn een succes, dus daar zie ik geen probleem in. Het voordeel is dat het dan vers is en zij heel vrij zijn in het verhaal, omdat zij geen rekening hoeven te houden met 7 jaar backstory, alleen qua setting. Nee, lijkt me prima zo. Tuurlijk, ik heb wel karakters die ik graag terug wil zien, met op nummer 1 denk ik Dr. Bashir, maar joh....
    pi_28498863
    I'll be Garak.
      dinsdag 5 juli 2005 @ 00:51:00 #198
    18413 Summoner
    pi_28498905
    quote:
    Op maandag 4 juli 2005 22:54 schreef Witchfynder het volgende:
    Ik vind het super! Ik heb wel een beetje moeite te onthouden wie ook alweer wie is, vooral onder de engineering crew, maar ik kom er wel doorheen.
    Ja, veel characters om in één keer te leren kennen. Ik denk dat dit later, als er meer delen van zijn, een groot voordeel gaat blijken.
    quote:
    Op maandag 4 juli 2005 23:24 schreef Witchfynder het volgende:
    Er is niks van tafel geveegd. Trek XI: untitled prequel = de film met een geheel nieuwe cast. Alles wijst erop dat de film, als die er komt, de Earth-Romulan War als setting heeft.

Een geheel frisse, nieuwe cast is eigenlijk een heel goed idee, want de mensen komen niet meer naar de bioscoop voor Captain Sisko, Janeway, Archer of zelfs Picard. Wat betreft de filmfranchise moet Star Trek van z'n oude imago af en opnieuw uitgevonden worden om succesvol te zijn. Het algemene publiek moet het als redelijk toegankelijke 'sci-fi film' zien en niet als Star Trek 11. "First Contact" was een film die het (relatief) grote publiek én de critici aansprak. Een vergelijkbare mainstream appeal + de moderne, gritty/edgy approach van een Erik Jendresen + een nieuwe cast is precies wat Trek nu nodig heeft.

Wat betreft de serie, kunnen ze twee kanten op. Het moderne concept van series als bijvoorbeeld 24, Lost en BSG (iets wat Manny Coto ongetwijfeld kan doen met z'n 25th century idee), of een TOS-achtige serie in de 23rd century. De laatste zou ook een succes kunnen zijn, getuige de populariteit van TOS-based fanseries als New Voyages en Starship Exeter (check trouwens de teaser van de nieuwe aflevering "The Tressaurian Intersection"!), evenals de populariteit van ENT's "In a Mirror, Darkly".
      dinsdag 5 juli 2005 @ 00:51:44 #199
    9568 Witchfynder
    /dev/bassguitar
    pi_28498930
    Tsk, zelf verzinnen. @ Sessy
      dinsdag 5 juli 2005 @ 00:59:50 #200
    9568 Witchfynder
    /dev/bassguitar
    pi_28499123
    quote:
    Op dinsdag 5 juli 2005 00:51 schreef Summoner het volgende:

[..]

Ja, veel characters om in één keer te leren kennen. Ik denk dat dit later, als er meer delen van zijn, een groot voordeel gaat blijken.
    [..]

Er is niks van tafel geveegd. Trek XI: untitled prequel = de film met een geheel nieuwe cast. Alles wijst erop dat de film, als die er komt, de Earth-Romulan War als setting heeft.

Een geheel frisse, nieuwe cast is eigenlijk een heel goed idee, want de mensen komen niet meer naar de bioscoop voor Captain Sisko, Janeway, Archer of zelfs Picard. Wat betreft de filmfranchise moet Star Trek van z'n oude imago af en opnieuw uitgevonden worden om succesvol te zijn. Het algemene publiek moet het als redelijk toegankelijke 'sci-fi film' zien en niet als Star Trek 11. "First Contact" was een film die het (relatief) grote publiek én de critici aansprak. Een vergelijkbare mainstream appeal + de moderne, gritty/edgy approach van een Erik Jendresen + een nieuwe cast is precies wat Trek nu nodig heeft.
    Ik ben het met je eens.
    pi_28499522
    quote:
    Op dinsdag 5 juli 2005 00:51 schreef Witchfynder het volgende:
    Tsk, zelf verzinnen. @ Sessy
    Okay dan ben ik de plaatselijke jurist die in d'r vrije tijd kleding naait en de muren van het schip onderschildert terwijl ze er een kamer vol planten en dieren op nahoudt?
      dinsdag 5 juli 2005 @ 02:35:43 #202
    9568 Witchfynder
    /dev/bassguitar
    pi_28500785
    Ok

Lt-Cmdr Sessy, JAG Officer to the U.S.S. ???

hehehe
      dinsdag 5 juli 2005 @ 12:36:54 #203
    9568 Witchfynder
    /dev/bassguitar
    pi_28507386
    Ik kijk eindelijk weer naar 'Darmok'.
    Wat een geweldige aflevering.
    pi_28508196
    quote:
    Op dinsdag 5 juli 2005 00:51 schreef Summoner het volgende:

[..]

[..]

Wat betreft de serie, kunnen ze twee kanten op. Het moderne concept van series als bijvoorbeeld 24, Lost en BSG (iets wat Manny Coto ongetwijfeld kan doen met z'n 25th century idee), of een TOS-achtige serie in de 23rd century. De laatste zou ook een succes kunnen zijn, getuige de populariteit van TOS-based fanseries als New Voyages en Starship Exeter (check trouwens de teaser van de nieuwe aflevering "The Tressaurian Intersection"!), evenals de populariteit van ENT's "In a Mirror, Darkly".
    Klinkt op zich goed, maar puur persoonlijk zie ik nog een prequel niet zitten. Star Trek moet weer vooruit kijken en niet achteruit. Het publiek zit niet meer te wachten op de Romulans, Klingons of Cardassians. Nieuwe species, nieuwe delen van het heelal en nieuwe technologien. Zoals je al zei, het moet verfrissend werken en om dan weer de Romulans van stal te halen lijkt mij dan niet zo'n goed idee.
      dinsdag 5 juli 2005 @ 13:28:48 #205
    9568 Witchfynder
    /dev/bassguitar
    pi_28509401
    Romulans zijn gaaf!
    Nee, beter diepen ze bepaalde dingen uit dan dat ze ons overspoelen met weer vage wezens.
    Dat vond ik ook zo geweldig aan Enterprise. Eindelijk zagen we meer van de Andorians.
    Ik zou eerlijk gezegd ook meer willen zien van de Romulans, maar dan van na Nemesis. Als ik in Titan lees over burgeroorlogen en grote instabiliteit in het Beta-kwadrant, dan kwijl ik gewoon. Super!
    pi_28513443
    quote:
    Op dinsdag 5 juli 2005 13:28 schreef Witchfynder het volgende:
    Romulans zijn gaaf!
    Nee, beter diepen ze bepaalde dingen uit dan dat ze ons overspoelen met weer vage wezens.
    Dat vond ik ook zo geweldig aan Enterprise. Eindelijk zagen we meer van de Andorians.
    Ik zou eerlijk gezegd ook meer willen zien van de Romulans, maar dan van na Nemesis. Als ik in Titan lees over burgeroorlogen en grote instabiliteit in het Beta-kwadrant, dan kwijl ik gewoon. Super!
    Mmmmmmm burgeroorlog!
      dinsdag 5 juli 2005 @ 15:53:54 #207
    9568 Witchfynder
    /dev/bassguitar
    pi_28514756
    Jaaaaaaaaaaaaaa

With hot Romulan chicks in skimpy uniforms.
    pi_28515286
    Ik vond de originele Star Trek series altijd goed omdat de slogan luidde: "To boldly go where no man has gone before". Mensen zijn nieuwschierige wezens, willen alles ontdekken en verkennen. Zijn gefacineerd van 'onbekende' nieuwe dingen. Als je dan een prequel gaat maken over de al bekende species en historie vind ik het persoonlijk niets aan. The Next Generation vond ik interessant, omdat er vaak delen in voor kwamen over onbekende natuurlijke fenomenen. Voyager vond ik ook best interessant, maar ging langzaam richting delen over sociale contacten in het schip. Daarvoor kijk ik wel naar de Love Boat. Trouwens, onze sterrenstelsel met hun kwadranten zijn al bijna ontdekt. Er zijn weinig verassingen meer.

Het zou erg interessant zijn als de volgende Star Trek serie over 50 jaar na Voyager gaat. Ik zou het zeer interessant vinden als de nieuwe serie de volgende elementen zou bevatten:

- Ongeveer 30-50 jaar na Voyager
    - Een aantal planeten in de Federatie (incl. aarde) ontdekken een nieuwe voortstuwingstechnologie. Deze technologie zorgt ervoor dat een schip buiten de sterrenstelsel kan vliegen. Dus met deze technologie kunnen ze andere sterrenstelsels bezoeken (wat tot nu nog niet is gedaan).
    - Een aantal planeten in de federatie (onder leiding van de aarde) gaan samenwerken en bouwen ze een nieuw schip (met dus die nieuwe technologie) en het schip zal bevolkt worden door verschillende rassen zoals mensen, vulkans, etc. De federatie gaat dus samenwerken om naar het onbekende te reizen en te ontdekken.
    - Het schip zal dan buiten ons sterrenstelsel reizen en onbekende stelsels bezoeken waar de door ons bekende natuurwetten mischien niet gelden of planeten en wezens zijn waar ons verstand te boven gaat.

Dan gaan we terug naar het originele idee van de serie. Reizen naar bestemmingen en dingen ontdekken waar ons verstand te boven gaat.

Zo'n serie zou ik elke dag willen bekijken.
      dinsdag 5 juli 2005 @ 17:40:48 #209
    18413 Summoner
    pi_28518609
    Klinkt goed, Proxima! Alleen van space anomalies heb ik na 7 jaar TNG en 7 jaar VOY wel genoeg eerlijk gezegd. Maar een Star Trek serie over bijvoorbeeld de Andromeda galaxy zou ik ook wel trekken, we kennen uit die galaxy al de Kelvans en dat zou een hele gave vijand zijn.
    pi_28519877
    Volgens mij heeft Witchy net zo'n romulan fetisch als ik een jeffrey combs fetish heb.
      dinsdag 5 juli 2005 @ 18:22:08 #211
    37895 Sharkdoggie
    Made of chocolate
    pi_28519946
    Ach als ze ST nieuw leven inblazen wordt het waarschijnlijk op lullige wijze gedaan. TOS remake ofzo.
      dinsdag 5 juli 2005 @ 19:30:41 #212
    9568 Witchfynder
    /dev/bassguitar
    pi_28522286
    quote:
    Op dinsdag 5 juli 2005 18:20 schreef Sessy het volgende:
    Volgens mij heeft Witchy net zo'n romulan fetisch als ik een jeffrey combs fetish heb.
    Ja

Zo, weet je hoe blij ik was toen in DS9 de Romulans tot de "good guys" gingen behoren?
      dinsdag 5 juli 2005 @ 19:36:09 #213
    9568 Witchfynder
    /dev/bassguitar
    pi_28522459
    quote:
    Op dinsdag 5 juli 2005 16:06 schreef Proxima het volgende:

- Ongeveer 30-50 jaar na Voyager
    - Een aantal planeten in de Federatie (incl. aarde) ontdekken een nieuwe voortstuwingstechnologie. Deze technologie zorgt ervoor dat een schip buiten de sterrenstelsel kan vliegen. Dus met deze technologie kunnen ze andere sterrenstelsels bezoeken (wat tot nu nog niet is gedaan).
    - Een aantal planeten in de federatie (onder leiding van de aarde) gaan samenwerken en bouwen ze een nieuw schip (met dus die nieuwe technologie) en het schip zal bevolkt worden door verschillende rassen zoals mensen, vulkans, etc. De federatie gaat dus samenwerken om naar het onbekende te reizen en te ontdekken.
    - Het schip zal dan buiten ons sterrenstelsel reizen en onbekende stelsels bezoeken waar de door ons bekende natuurwetten mischien niet gelden of planeten en wezens zijn waar ons verstand te boven gaat.

Dan gaan we terug naar het originele idee van de serie. Reizen naar bestemmingen en dingen ontdekken waar ons verstand te boven gaat.

Zo'n serie zou ik elke dag willen bekijken.
    Ziet er best goed uit! Zeker als hiernaast we een goede aliantie zien tussen de UFP, Klingons en Romulans en men met geheel nieuwe vijanden aankomen. Anomalies en probes en vage wolken die aliens blijken te zijn heb ik mijn buik ook wel vol van. Wat nieuwe volkeren, wat nieuwe intriges...

En zeker, we moeten een schip hebben met meer aliens aan boord! Meer Vulcans, Andorians enzo (de wat grotere, prominentere leden van de UFP) en heb die wij nog amper kennen. En hey, waarom niet (meer) Bajorans of Klingons ofzo?
      dinsdag 5 juli 2005 @ 19:57:37 #214
    18413 Summoner
    pi_28523238
    Ja en interessante nonhumanoids zoals in Star Trek: Titan.
      dinsdag 5 juli 2005 @ 20:11:12 #215
    9568 Witchfynder
    /dev/bassguitar
    pi_28523659
    Idd. Het lijkt me interessant hoe ze dan het samenwerken van humanoides en non-humanoides praktisch wil laten worden.

Ik vraag me af... het is geregeld gesuggereerd dat in Starfleet er een groot deel aan mensen is, omdat in het verleden de mensen zo expansionistisch planeten zijn gaan koloniseren en er nu dus zoveel van zijn. Ook is gesuggereerd dat we zoveel mensen op de schepen in beeld zagen, omdat er schepen zijn met voornamelijk mensen en schepen met voornamelijk Vulcans en schepen met voornamelijk Andorians etc. Dit lijkt ook wel aan te sluiten met dat men in Titan zegt dat er nu eindelijk een schip is dat divers is.
    Jammer dat we nooit een schip een beeld hebben gezien met zoveel Andorians in Starfleet-pakjes.
    Hen kennende zal het iig Defiant, Akira of Saber class zijn. hehe
      dinsdag 5 juli 2005 @ 20:11:16 #216
    37895 Sharkdoggie
    Made of chocolate
    pi_28523663
    quote:
    Op dinsdag 5 juli 2005 19:30 schreef Witchfynder het volgende:

[..]

Ja

Zo, weet je hoe blij ik was toen in DS9 de Romulans tot de "good guys" gingen behoren?
    Ik vond het alleen jammer van Cretak. Meer aandacht voor de Rommies op DS9 had ik interesant gevonden.
      dinsdag 5 juli 2005 @ 20:14:56 #217
    37895 Sharkdoggie
    Made of chocolate
    pi_28523793
    quote:
    Op dinsdag 5 juli 2005 20:11 schreef Witchfynder het volgende:
    Idd. Het lijkt me interessant hoe ze dan het samenwerken van humanoides en non-humanoides praktisch wil laten worden.

Ik vraag me af... het is geregeld gesuggereerd dat in Starfleet er een groot deel aan mensen is, omdat in het verleden de mensen zo expansionistisch planeten zijn gaan koloniseren en er nu dus zoveel van zijn. Ook is gesuggereerd dat we zoveel mensen op de schepen in beeld zagen, omdat er schepen zijn met voornamelijk mensen en schepen met voornamelijk Vulcans en schepen met voornamelijk Andorians etc. Dit lijkt ook wel aan te sluiten met dat men in Titan zegt dat er nu eindelijk een schip is dat divers is.
    Jammer dat we nooit een schip een beeld hebben gezien met zoveel Andorians in Starfleet-pakjes.
    Hen kennende zal het iig Defiant, Akira of Saber class zijn. hehe
    Lijk mij ook vaag als er een nieuwe ST serie zou komen die ver in de toekomst afspeelt om complete Klingon bemanningen in SF schepen te zien. Die zouden hun schepen van binnen wel spartaans houden.
      dinsdag 5 juli 2005 @ 20:25:36 #218
    9568 Witchfynder
    /dev/bassguitar
    pi_28524221
    Ja, dat was wel jammer. Ik vond het op zich ook best jammer van Vreenak. Ik krijg nog steeds kippenvel van de manier waarop hij zegt "It's a faaaaake!".
    pi_28528547
    quote:
    [..]
    Ja
    Is het de zo in de jaren 80 populaire schoudervulling voor de dames of de korte kapseltjes?

Die ds9 episode vond ik leuk geschreven, alleen vind ik narrator verhaallijnen altijd lichtelijk irritant. Garak deed 't leuk in die episode. Werd hij daarin niet inelkaar geslagen door sisko of bedriegt m'n geheugen me?
      dinsdag 5 juli 2005 @ 22:22:47 #220
    6290 Dr_Crouton
    pi_28528893
    quote:
    Op dinsdag 5 juli 2005 22:15 schreef Sessy het volgende:

Die ds9 episode vond ik leuk geschreven, alleen vind ik narrator verhaallijnen altijd lichtelijk irritant. Garak deed 't leuk in die episode. Werd hij daarin niet inelkaar geslagen door sisko of bedriegt m'n geheugen me?
    Yep, hij liet klapjes op.
      dinsdag 5 juli 2005 @ 22:55:07 #221
    95608 Speth
    Rorschach
    pi_28530412
    quote:

[..]

Ja

Dat was cool idd
      dinsdag 5 juli 2005 @ 23:34:46 #222
    9568 Witchfynder
    /dev/bassguitar
    pi_28532260
    quote:
    Op dinsdag 5 juli 2005 22:15 schreef Sessy het volgende:

[..]

Is het de zo in de jaren 80 populaire schoudervulling voor de dames of de korte kapseltjes?
    De SM-harnasjes en de erotische wenkbrauwen.
      woensdag 6 juli 2005 @ 09:58:14 #223
    31057 jpg97
    Otaku No Kenkyu
    pi_28540536
    tvp
    Op dinsdag 28 februari 2006 13:50 schreef Avery het volgende:
    ik ben dan nieuw ik zie zo dat jij irritant ben jpg
    PieAir
    Ik denk altijd heel goed na voor ik iets stoms zeg...
    pi_28551935
    Edit: dubbel

[ Bericht 94% gewijzigd door kriele op 06-07-2005 15:37:00 ]
    pi_28552108
    quote:
    Op woensdag 6 juli 2005 15:31 schreef kriele het volgende:
    Even een roddel, in de wereld gebracht door een vriend/kennis van iemand die setbuilder is bij Paramount, maar het is maar een roddel dus brand me niet af:

Volgens die gast is er een nieuwe set gebouwd die de naam 'Ops Center' draagt. Betekent dit een hergeboorte van DS9?

Ach, til er maar niet te zwaar aan. Aangezien er weinig Star-Trek nieuws is, wilde ik deze roddel delen.

Bron: http://www.imdb.com/title/tt0408305/board/nest/21793039
      woensdag 6 juli 2005 @ 18:33:06 #226
    9568 Witchfynder
    /dev/bassguitar
    pi_28558726
    Er zijn genoeg series die een "ops center" (centre, dammit!!!) kunnen hebben. Elke militaire serie bijv.
    pi_28573626
    Precies ja witchy. Een niet-scifi serie lijkt me zelfs waarschijnlijker.

Wie produceert stargate trouwens, zo een willekeurig vraagje?
      donderdag 7 juli 2005 @ 00:44:06 #228
    9568 Witchfynder
    /dev/bassguitar
    pi_28574472

Executive Producers: Jonathan Glassner, Brad Wright
    Executive Producer: Michael Greenburg
    Executive Producer: Richard Dean Anderson
    Executive Producer: Robert C. Cooper
    Theme by: David Arnold

Based on the 1994 film StarGate,
    created by Roland Emmerich & Dean Devlin

Developed for television by
    Brad Wright & Jonathan Glassner

A Gekko Film Corp production in association with
    Glassner/Wright Double Secret Productions for
    Kawoosh! Productions Inc. and Stargate Productions III Limited Partnership
    MGM Global Television Inc.
    Broadcast on Showtime Television/SciFi Channel

Verder heeft Peter DeLuise natuurlijk een grote invloed, lijkt me.

Zullen we Glassner en Wright aan de volgende Trek laten werken?
    Toch wel grappig dat RDA een exec prod is. Stel je voor dat bijv. Avery Brooks dat van DS9 was.
    Of uh...heb ik iets gemist 7 jaar lang?
      donderdag 7 juli 2005 @ 00:47:11 #229
    37895 Sharkdoggie
    Made of chocolate
    pi_28574596
    Wel grappig:
    quote:
    Kate Mulgrew appeared last weekend at the London Film & Comic Con, where she addressed questions about lesbian subtext between Captain Janeway and Seven of Nine on Star Trek: Voyager, insisting that anything fans perceived onscreen came from the scripts rather than any performance decisions by herself or Jeri Ryan.

A report at the TrekBBS also reveals that Mulgrew's female fans are equal in expressing their affection for her to her male fans, so that at one point, after a female fan responded to a question about why she had so many female admirers by calling out, "'Cause you're very hot!", the actress asked the audience whether there were any straight men who found her attractive. "Their response was rather quiet...I do think the women there outnumbered the men by many many times," noted the poster.

On the topic of Janeway and Seven, Mulgrew insisted that she and Ryan had no need to emphasise chemistry between the characters as the scripts provided plenty of material. She said that she wished the original cast had been kept as it was, with no changes, which many fans interpreted as a slap at Ryan as well as a lament over the firing of Jennifer Lien (Kes).

"Yet even this little bit of venom added to the excitement and drama of the evening," wrote TrekBBS member Wind in Her Hair. "Even though Kate kept to her oft-told jokes about the script being in Japanese...I was hearing it all live and personal this time, and Kate is person is truly beautiful and magnetic."
    bron: Trektoday
    pi_28575958
    Ik weet het niet hoor. Volgens mij hadden ze RDA al lang de set af gekickt om z'n druipende cynisme als hij een gewone acteur was...
    Ik bedoel het staat leuk op de film maar als je daarmee moet samenwerken wordt je toch spontaan zelf cynisch...
      donderdag 7 juli 2005 @ 10:52:19 #231
    9568 Witchfynder
    /dev/bassguitar
    pi_28581240
    Het lijkt me idd zwaar om met RDA te werken. Volgens sommigen is hij een lastige man, maar als je kijkt naar de Video Diaries lijkt het me ook zwaar met hem te werken omdat hij de boel constant op stelen zet Maar aan de andere kant schijnen Judge en Shanks ook strontvervelend te zijn en lijkt het er op dat Tapping de enige is die de boel bij elkaar houdt.

Video Diaries zijn wel erg cool. Zou die wel van Trek willen zien hehe.
      donderdag 7 juli 2005 @ 11:50:15 #232
    9568 Witchfynder
    /dev/bassguitar
    pi_28583427
    Wie zei er ook alweer dat Oberth class schepen altijd geluk hebben?

pi_28591576
    Ja OK 1 keer. En hoeveel kapotte akira's hebben we ondertussen al niet gezien.

Wat SG1 betreft, dat doen vrouwen toch altijd? De boel bij elkaar houden.
      donderdag 7 juli 2005 @ 17:11:55 #234
    9568 Witchfynder
    /dev/bassguitar
    pi_28593356
    Dat is omdat Akiras oorlogsschepen zijn en dus aan de frontlinies vechten, right in harm's way.
    Oberths horen daar ver vandaan te blijven.
      donderdag 7 juli 2005 @ 17:28:16 #235
    37895 Sharkdoggie
    Made of chocolate
    pi_28593880
    quote:
    Op donderdag 7 juli 2005 11:50 schreef Witchfynder het volgende:

[afbeelding]
    Die paar keer dat ze pech hadden tellen uiteraard niet mee.
      donderdag 7 juli 2005 @ 17:29:48 #236
    37895 Sharkdoggie
    Made of chocolate
    pi_28593931
    quote:
    Op donderdag 7 juli 2005 17:11 schreef Witchfynder het volgende:
    Dat is omdat Akiras oorlogsschepen zijn en dus aan de frontlinies vechten, right in harm's way.
    Oberths horen daar ver vandaan te blijven.
    Zou toch liever een Akira hebben dan een Miranda. Die waren echt kannonnenvoer.
      donderdag 7 juli 2005 @ 17:58:03 #237
    18413 Summoner
    pi_28594656
    quote:
    Op donderdag 7 juli 2005 11:50 schreef Witchfynder het volgende:
    Ik niet, want ik weet wel beter!

Star Trek 3: The Search For Spock

The Naked Now

Realm of Fear

Hero Worship
      donderdag 7 juli 2005 @ 18:03:49 #238
    37895 Sharkdoggie
    Made of chocolate
    pi_28594816
    quote:
    Op donderdag 7 juli 2005 17:58 schreef Summoner het volgende:

[..]

Ik niet, want ik weet wel beter!

[afbeelding]
    Star Trek 3: The Search For Spock

[afbeelding]
    The Naked Now

[afbeelding]
    Realm of Fear

[afbeelding]
    Hero Worship
    En toch blijven het leuke scheepjes.
      donderdag 7 juli 2005 @ 18:24:28 #239
    9568 Witchfynder
    /dev/bassguitar
    pi_28595413
    quote:
    Op donderdag 7 juli 2005 17:29 schreef Sharkdoggie het volgende:

[..]

Zou toch liever een Akira hebben dan een Miranda. Die waren echt kannonnenvoer.
    Zo, absoluut. Het is echt net alsof Starfleet op een bepaald moment zei: "stuur er maar eerst Mirandas op af en wanneer die kapot zijn stuur je de goede schepen maar".

Ik zou toch liever op een warship zitten midden in een oorlog dan een science vessel.
    Waar valt de Intrepid class onder? Het is toch een kruizer ofzo?
      donderdag 7 juli 2005 @ 20:45:59 #240
    37895 Sharkdoggie
    Made of chocolate
    pi_28600401
    quote:
    Op donderdag 7 juli 2005 18:24 schreef Witchfynder het volgende:
    Waar valt de Intrepid class onder?
    Borgkiller-class. In Star Trek Armade II werden ze onder catagorie fregatten gepropt.
      donderdag 7 juli 2005 @ 21:09:29 #241
    9568 Witchfynder
    /dev/bassguitar
    pi_28601428
    Aha.
    Ik heb Armada II net van mijn HD af gegooid. De Borg Incursion mod was ook al nergens meer neer te laden grmblz.
      donderdag 7 juli 2005 @ 21:27:07 #242
    37895 Sharkdoggie
    Made of chocolate
    pi_28602150
    Ik vond Armada II tegenvallen vergeleken met de eerste deel. Toevoeging van warp verpeste het spel plus dat schepen te vernietigd waren om ze te behouden. Erg jammer, want Armada I was geweldig.
      donderdag 7 juli 2005 @ 23:01:54 #243
    9568 Witchfynder
    /dev/bassguitar
    pi_28606084
    Ik vond dat de maps nog steeds zo debiel waren en ik miste gewoon een hoop schepen en coole stations. Vond het allemaal nog erg beperkt en de volkeren leken te veel op elkaar.
    pi_28627060
    Tijd voor een nieuwe enceclopedie!
      vrijdag 8 juli 2005 @ 16:20:54 #245
    20063 Quasar_de_Duif
    Seldom indeed.
    pi_28627702
    Misschien niet helemaal chique om het via deze weg te vragen, maar heeft een van jullie misschien interesse in deze Star Trek TNG MovieBox voor ¤ 30

6 DVD's met alle 10 de dubbele afleveringen op filmlengte
      vrijdag 8 juli 2005 @ 16:37:52 #246
    9568 Witchfynder
    /dev/bassguitar
    pi_28628281
    quote:
    Op vrijdag 8 juli 2005 16:00 schreef kriele het volgende:
    Tijd voor een nieuwe enceclopedie!
    Encyclopedie.

En idd, al jaren hehe. Nu kan het ook omdat ze ff een productiestop hebben.
    pi_28629958
    quote:
    Op vrijdag 8 juli 2005 16:20 schreef Quasar_de_Duif het volgende:
    Misschien niet helemaal chique om het via deze weg te vragen, maar heeft een van jullie misschien interesse in deze Star Trek TNG MovieBox voor ¤ 30

6 DVD's met alle 10 de dubbele afleveringen op filmlengte
    [afbeelding]
    Mail me maar op agrobbe@hotmail.com
      vrijdag 8 juli 2005 @ 19:42:07 #248
    18413 Summoner
    pi_28633981
    quote:
    Op vrijdag 8 juli 2005 16:37 schreef Witchfynder het volgende:
    Encyclopedie.

En idd, al jaren hehe. Nu kan het ook omdat ze ff een productiestop hebben.
    Nieuwe Encyclopedia zou fijn zijn, maar ik zit vooral op een nieuwe Chronology te wachten.
      vrijdag 8 juli 2005 @ 19:54:00 #249
    9568 Witchfynder
    /dev/bassguitar
    pi_28634299
    Zo, ben al bijna klaar met Titan Jammer dat ik tot oktober moet wachten voor het tweede deel.

Summo, heb jij Articles of the Federation gelezen? Schijnt in dezelfde non-canon als Titan geschreven te zijn en erg goed te zijn.

Ook kijk ik nu erg uit naar Michael J. Friedman's 'Death in Winter', de eerste post-Nemesis TNG novel. Komt in september geloof ik uit.
      vrijdag 8 juli 2005 @ 22:56:33 #250
    18413 Summoner
    pi_28639694
    Articles of the Federation is nog maar net uit. Ben wel van plan hem te gaan lezen.
      zaterdag 9 juli 2005 @ 01:24:10 #251
    9568 Witchfynder
    /dev/bassguitar
    pi_28644230
    Aha. Ik dacht dat jij altijd voor liep op alles.
      zaterdag 9 juli 2005 @ 01:33:44 #252
    18413 Summoner
    pi_28644376
    Niet qua novels. Wat betreft de non-canon wereld ben ik maar een 'small time operator'.
      zaterdag 9 juli 2005 @ 11:17:38 #253
    9568 Witchfynder
    /dev/bassguitar
    pi_28648236
    Een soort Ferengi middleman.
      zaterdag 9 juli 2005 @ 13:10:24 #254
    45 SiGNe
    pi_28650380
    Wat vinden jullie trouwens van Odyssee 5? Weliswaar geen Trek, maar wel geregiseerd door Manny Coto
    Ik moet zeggen dat het wel een goede serie is
    pi_28652419
    Komt ie op nederlandse tv en waar en wanneer zo ja?
      Donald Duck held zaterdag 9 juli 2005 @ 14:33:55 #256
    46149 __Saviour__
    Superstapelsmoor op Kristel
    pi_28652462
    Dat komt op Net5 Odyssey 5, nieuw op Net 5
    Best een leuke serie, ik het pas geleden ook ontdekt.
    ❤ Rozen zijn rood ❤
    ❤ Viooltjes zijn blauw ❤
    ❤ Kristel, ik hou van jou! ❤
      zaterdag 9 juli 2005 @ 15:38:40 #257
    45 SiGNe
    pi_28654185
    maandag om 00:35 komt de volgende aflevering
      zaterdag 9 juli 2005 @ 23:12:38 #258
    9568 Witchfynder
    /dev/bassguitar
    pi_28665306
    Ik vind het niet zo heel erg tof eigenlijk. Niet zo, zoals Serenity bijv.
      zondag 10 juli 2005 @ 12:30:36 #259
    9568 Witchfynder
    /dev/bassguitar
    pi_28677863
    Dit is een leuk gecontrueerd verhaal:
    Daedalus class
    pi_28686585
    Jongens ik heb een probleem met dat andorian costuum. Weet iemand hoe ik aan een HELE kleine kruiskopschroefdraaier kom? Ik heb de kleinste schroefdraaier van m'n naaimachinesetje geprobeerd (die is echt miniscuul, maar een centimeter of 5 lang en heel nauw) maar zelfs die is te breed. Weet iemand waar ik nog kleinere halen kan? Anders vrees ik dat ik brute kracht moet gaan gebruiken en dan weer later plakken met secondelijm en dat doe ik liever niet.
      zondag 10 juli 2005 @ 18:55:01 #261
    9568 Witchfynder
    /dev/bassguitar
    pi_28687133
    Mensen die werken met met electronica hebben kleine schroevendraaiers nodig, dus probeer in een speciale electronica/radio/computer zaak.
      zondag 10 juli 2005 @ 18:58:23 #262
    9568 Witchfynder
    /dev/bassguitar
    pi_28687197
    Argh! Ik kijk nu naar de TNG ep "The Outcast" (5x17), omdat het de volgende op mijn lijst is, maar eigenlijk vind ik het een ontieglijk irritante aflevering.
      zondag 10 juli 2005 @ 19:24:29 #263
    37895 Sharkdoggie
    Made of chocolate
    pi_28687809
    quote:
    Op zondag 10 juli 2005 18:58 schreef Witchfynder het volgende:
    Argh! Ik kijk nu naar de TNG ep "The Outcast" (5x17), omdat het de volgende op mijn lijst is, maar eigenlijk vind ik het een ontieglijk irritante aflevering.
    Gewoon kijken en fokken tegelijk werkt dan het beste.
    pi_28690178
    quote:
    Op zondag 10 juli 2005 18:55 schreef Witchfynder het volgende:
    Mensen die werken met met electronica hebben kleine schroevendraaiers nodig, dus probeer in een speciale electronica/radio/computer zaak.
    Nog bepaalde namen (zoals Wibra of BCC of V&D, dat soort namen bedoel ik) waar ik voor moet kijken?
      zondag 10 juli 2005 @ 21:26:02 #265
    9568 Witchfynder
    /dev/bassguitar
    pi_28691208
    Nee, geen idee eigenlijk.
      zondag 10 juli 2005 @ 21:26:52 #266
    9568 Witchfynder
    /dev/bassguitar
    pi_28691233
    quote:
    Op zondag 10 juli 2005 19:24 schreef Sharkdoggie het volgende:

[..]

Gewoon kijken en fokken tegelijk werkt dan het beste.
    En de tafel dekken hehe.
    Nu kijk ik 5x19 "The First Duty". Een veeeeeeel betere ep.
      maandag 11 juli 2005 @ 00:10:25 #267
    45 SiGNe
    pi_28695948
    quote:
    Op zondag 10 juli 2005 20:50 schreef Sessy het volgende:

[..]

Nog bepaalde namen (zoals Wibra of BCC of V&D, dat soort namen bedoel ik) waar ik voor moet kijken?
    Die zaken moet je in elk geval niet hebben..
    Gamma of Praxis kan je proberen of dergelijke winkels, maar meer succes heb je bij Display of Radio centrum ofzo..
    Radio centrum zit alleen in Utrecht en IJsselstein, display zit in meer plaatsen..
    Hobbywinkels kan ook nog en de Handyman heeft dat soort schroevendraiers misschien ook wel.
      maandag 11 juli 2005 @ 00:21:00 #268
    9568 Witchfynder
    /dev/bassguitar
    pi_28696212
    quote:
    Op maandag 11 juli 2005 00:10 schreef SiGNe het volgende:

[..]

Die zaken moet je in elk geval niet hebben..
    Gamma of Praxis kan je proberen of dergelijke winkels, maar meer succes heb je bij Display of Radio centrum ofzo..
    Radio centrum zit alleen in Utrecht en IJsselstein, display zit in meer plaatsen..
    Hobbywinkels kan ook nog en de Handyman heeft dat soort schroevendraiers misschien ook wel.
    Kijk, dat bedoelde ik ook! Ik wist alleen niet waar. Ik kom daar nooit.
    pi_28697358
    quote:
    Op maandag 11 juli 2005 00:10 schreef SiGNe het volgende:

[..]

Die zaken moet je in elk geval niet hebben.
    Nee dat snap ik! Bedankt voor de info
      maandag 11 juli 2005 @ 02:18:16 #270
    9568 Witchfynder
    /dev/bassguitar
    pi_28697850
    Wat is Lwaxana Troi toch gaaf eigenlijk.
      dinsdag 12 juli 2005 @ 02:52:56 #271
    9568 Witchfynder
    /dev/bassguitar
    pi_28726614
    Hey, saaie pieten, kom eens uit je stasis pods.
    pi_28740358
    Wij zijn nog steeds in shock over jouw lwaxana opmerking.
      dinsdag 12 juli 2005 @ 16:23:31 #273
    9568 Witchfynder
    /dev/bassguitar
    pi_28741069
    Men moet hier wel wat gewend zijn na jou.

Trouwens, ik zei toch niet "Wat is Wesley Crusher toch gaaf eigenlijk" ofzo
    pi_28742687
    Hahaha nee dan hing je nou met je voeten zwaaiend in een boom :p
      dinsdag 12 juli 2005 @ 17:46:47 #275
    9568 Witchfynder
    /dev/bassguitar
    pi_28743951
    Ha! Moet je me eerst kunnen vinden! *cloakt*

Heb je al dat topic bekeken in C&H? Ik heb _The_General_ aangeraden jou aan te spreken voor vertalingen van zijn Russische documenten, maar nu is er een figuur daar het aan het doen, haast beledigd dat hij over het hoofd werd gezien haha "Sessy is niet de enige hier die Russisch spreekt!" hahaha
    Maar wel de leukste.
      dinsdag 12 juli 2005 @ 17:49:10 #276
    37895 Sharkdoggie
    Made of chocolate
    pi_28744024
    quote:
    Op maandag 11 juli 2005 02:18 schreef Witchfynder het volgende:
    Wat is Lwaxana Troi toch gaaf eigenlijk.
    Die Ferengi die haar en Troi ontvoerden snapten pas wat de voordelen waren van een transporter. Vaag eigenlijk dat het maar zo'n manier zo weinig werd gebruikt. Ik zou het wel weten.
    pi_28744706
    quote:
    Op dinsdag 12 juli 2005 17:49 schreef Sharkdoggie het volgende:

[..]

Die Ferengi die haar en Troi ontvoerden snapten pas wat de voordelen waren van een transporter. Vaag eigenlijk dat het maar zo'n manier zo weinig werd gebruikt. Ik zou het wel weten.
    Iemand in trek (volgens mij Riker) vertelde dat ze eens de transporter van starfleet academy hadden afgesteld om alleen organische stoffen te transporteren en de admiraals er ineens heel naakt op het platform stonden.
      dinsdag 12 juli 2005 @ 19:23:05 #278
    9568 Witchfynder
    /dev/bassguitar
    pi_28746343
    Ja, dat vind jij wel interessant he?

Overigens: met die opmerking over Lwaxana doelde ik specifiek op de aflevering dat ze met Alexander optrekt. Vond ik een erg lieve aflevering.

"The higheeeeer, the feweeeeer"
      dinsdag 12 juli 2005 @ 20:13:11 #279
    18413 Summoner
    pi_28747749
    quote:
    Op dinsdag 12 juli 2005 18:18 schreef Sessy het volgende:
    Iemand in trek (volgens mij Riker) vertelde dat ze eens de transporter van starfleet academy hadden afgesteld om alleen organische stoffen te transporteren en de admiraals er ineens heel naakt op het platform stonden.
    Volgens mij heb je dat gedroomd. Ik kan het me in ieder geval niet herinneren dat dit ooit gezegd is.
      dinsdag 12 juli 2005 @ 23:42:57 #280
    9568 Witchfynder
    /dev/bassguitar
    pi_28754994
    Whahahahaha!
    pi_28758484
    Misschien in een boek?
      woensdag 13 juli 2005 @ 03:32:09 #282
    9568 Witchfynder
    /dev/bassguitar
    pi_28759133
    Wát voor boek.....?
    pi_28759396
    Your insinuations are without honour or shame, Witchyfinder.
      woensdag 13 juli 2005 @ 04:46:56 #284
    6290 Dr_Crouton
    pi_28759433
    quote:
    Op woensdag 13 juli 2005 04:30 schreef Sessy het volgende:
    Your insinuations are without honour or shame, Witchyfinder.
    Shields up, c'ptain?
    pi_28759462
    Resistance is futile. Power down your shields and weapons and prepare to be boarded. Long live the confederation! Bzzz bzzz bzzzzzz bzzz bzzzzzz.
      woensdag 13 juli 2005 @ 10:06:23 #286
    31057 jpg97
    Otaku No Kenkyu
    pi_28761551
    Ik ga maar wat eps. van TNG en VOY kijken... ik heb ze nog niet ALLEMAAL gezien ( van DS9 ook niet trouwens, ik haakte af halverwege seizoen 2, om vervolgens vanaf eind seizoen 3 weer te kijken ).
    Op dinsdag 28 februari 2006 13:50 schreef Avery het volgende:
    ik ben dan nieuw ik zie zo dat jij irritant ben jpg
    PieAir
    Ik denk altijd heel goed na voor ik iets stoms zeg...
      woensdag 13 juli 2005 @ 11:28:00 #287
    9568 Witchfynder
    /dev/bassguitar
    pi_28763346
    quote:
    Op woensdag 13 juli 2005 05:01 schreef Sessy het volgende:
    Resistance is futile. Power down your shields and weapons and prepare to be boarded. Long live the confederation! Bzzz bzzz bzzzzzz bzzz bzzzzzz.
    Oh, is that so?

Centurion, red alert!
    Sub-Commander, organise the guard to thwart the barbarian's invasion.

By the Senate and the People of Romulus, prepare to destroy this inferior dha'rudh! Long live the Empire!
      woensdag 13 juli 2005 @ 23:29:36 #288
    37895 Sharkdoggie
    Made of chocolate
    pi_28785991
    Site van Star Trek Online is online
    http://www.startrek.perpetual.com
    quote:
    Star Trek Online is a massively multiplayer online game where you will join Starfleet and explore the greatest wonders and discoveries from our galaxy and beyond. You will team up with thousands of other players as you advance from Starfleet Academy and master your skills aboard a starship. Your journey will take you to far-away posts at the fringes of known space where you will carry out missions to establish contact with new civilizations while protecting the values of the Federation during a time of rising tensions. Rising through the ranks will test your abilities as a warrior, diplomat, explorer, and most importantly: a leader. Play your cards right and you will one day become Captain of your own starship and chart your own course to the final frontier.
      woensdag 13 juli 2005 @ 23:42:48 #289
    6290 Dr_Crouton
    pi_28786396
    quote:
    Op woensdag 13 juli 2005 23:29 schreef Sharkdoggie het volgende:
    Site van Star Trek Online is online
    http://www.startrek.perpetual.com
    [..]
    Wooo! Ik wil een Miranda!
      woensdag 13 juli 2005 @ 23:47:10 #290
    37895 Sharkdoggie
    Made of chocolate
    pi_28786511
    quote:
    Op woensdag 13 juli 2005 23:42 schreef Dr_Crouton het volgende:

[..]

Wooo! Ik wil een Miranda!
    Doe mij maar een Akira. Wil mijn scheepje wel heel houden bij de eerste de beste Jem'Hader schip die ik tegen kom.
      woensdag 13 juli 2005 @ 23:57:57 #291
    6290 Dr_Crouton
    pi_28786810
    quote:
    Op woensdag 13 juli 2005 23:47 schreef Sharkdoggie het volgende:

[..]

Doe mij maar een Akira. Wil mijn scheepje wel heel houden bij de eerste de beste Jem'Hader schip die ik tegen kom.
    Oeee, heb je ambitie genoeg om commando over een oorlogsschip te hebben?
      donderdag 14 juli 2005 @ 00:08:25 #292
    37895 Sharkdoggie
    Made of chocolate
    pi_28787067
    quote:
    Op woensdag 13 juli 2005 23:57 schreef Dr_Crouton het volgende:

[..]

Oeee, heb je ambitie genoeg om commando over een oorlogsschip te hebben?
    Al zou ik moeten muiten, zal in de captain's chair terecht komen hoe dan ook.
      donderdag 14 juli 2005 @ 00:09:08 #293
    37895 Sharkdoggie
    Made of chocolate
    pi_28787083
    quote:
    Op donderdag 14 juli 2005 00:08 schreef Sharkdoggie het volgende:

[..]

Kans is trouwens groter dat ik President of the Federation wordt ofzo.
    pi_28787700
    Zo, met wie moet ik slapen daar om een leuk sloepje te bemachtigen?

just kidding.
    pi_28787760
    quote:
    Op donderdag 14 juli 2005 00:08 schreef Sharkdoggie het volgende:

[..]

Heb ik een paar jaar geleden gedaan bij utopia fleet of zo iets dergelijks... Niet alleen hebben we gemuit, we hebben de capitein ook echt uit de groep gegooid (ze had ook admin privileges aan de 1ste officier gegeven). Werd vervolgens 1ste officier.

Na een halfjaartje is de groep vanzelf uit gaan sterven, ze werden het geflikflooi van de capitein en mij wat zat. Maar het is ook niet leuk als dat je niet met andere schepen iets op touw kunt zetten.
      donderdag 14 juli 2005 @ 00:49:46 #296
    37895 Sharkdoggie
    Made of chocolate
    pi_28788023
    quote:
    Op donderdag 14 juli 2005 00:36 schreef Sessy het volgende:
    Zo, met wie moet ik slapen daar om een leuk sloepje te bemachtigen?

just kidding.
    Hoi.
    hoewel jij lijk wel zo'n Empress Hoshi type die over lijken gaat
    pi_28793389
    quote:
    Op donderdag 14 juli 2005 00:49 schreef Sharkdoggie het volgende:

[..]

Hoi.
    hoewel jij lijk wel zo'n Empress Hoshi type die over lijken gaat
    Who do I have to kill around here to get a command?
      zaterdag 16 juli 2005 @ 19:24:30 #298
    18413 Summoner
    pi_28864905
    Hmmm op startrek.nl staat dat Enterprise seizoen 2 al verkrijgbaar is, maar de release was geloof ik uitgesteld, naar 28 juli. Ik wil die box dammit.
      dinsdag 19 juli 2005 @ 07:43:35 #299
    14664 Capetown
    strapping
    pi_28934761
    quote:
    Op woensdag 29 juni 2005 17:53 schreef Sessy het volgende:
    Zo, m'n theorie heb ik (1 fout)
    Als het goed is vraagt m'n rijschool deze week het praktijkexamen voor me aan.
    Voor degenen die een jonge ltd. Reed willen zien:

Hij speelt een rattige journalist in de aflevering 'Dead on Time' van 'Inspector Morse'.
    "I love deadlines. I love the wooshing sound they make as they go by."
    "Fuck it Dude, let's go bowling."
    pi_28936726
    wanneer komt die?
      dinsdag 19 juli 2005 @ 22:13:50 #301
    17274 Wuder
    Wees blij dat je nog leeft!
    pi_28958405
    De nieuwste aflevering van The 4400 is gewoon een Star-Trek aflevering, met alternatieve werkelijkheid die toch een droom blijkt te zijn door technologie ofzo...
    Sinterklahs, Ghet Dawn!!!!
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')