abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_28499522
quote:
Op dinsdag 5 juli 2005 00:51 schreef Witchfynder het volgende:
Tsk, zelf verzinnen. @ Sessy
Okay dan ben ik de plaatselijke jurist die in d'r vrije tijd kleding naait en de muren van het schip onderschildert terwijl ze er een kamer vol planten en dieren op nahoudt?
  dinsdag 5 juli 2005 @ 02:35:43 #202
9568 Witchfynder
/dev/bassguitar
pi_28500785
Ok

Lt-Cmdr Sessy, JAG Officer to the U.S.S. ???

hehehe
Mijn band: Conorach || MySpace || Twitter || Lastfm
"The band makes it rock. The crew makes it roll" - Dave Mustaine
There are two kinds of people in the world: those who like Heavy Metal and those who hate music.
  dinsdag 5 juli 2005 @ 12:36:54 #203
9568 Witchfynder
/dev/bassguitar
pi_28507386
Ik kijk eindelijk weer naar 'Darmok'.
Wat een geweldige aflevering.
There are two kinds of people in the world: those who like Heavy Metal and those who hate music.
pi_28508196
quote:
Op dinsdag 5 juli 2005 00:51 schreef Summoner het volgende:

[..]

Ja, veel characters om in één keer te leren kennen. Ik denk dat dit later, als er meer delen van zijn, een groot voordeel gaat blijken.
[..]

Er is niks van tafel geveegd. Trek XI: untitled prequel = de film met een geheel nieuwe cast. Alles wijst erop dat de film, als die er komt, de Earth-Romulan War als setting heeft.

Een geheel frisse, nieuwe cast is eigenlijk een heel goed idee, want de mensen komen niet meer naar de bioscoop voor Captain Sisko, Janeway, Archer of zelfs Picard. Wat betreft de filmfranchise moet Star Trek van z'n oude imago af en opnieuw uitgevonden worden om succesvol te zijn. Het algemene publiek moet het als redelijk toegankelijke 'sci-fi film' zien en niet als Star Trek 11. "First Contact" was een film die het (relatief) grote publiek én de critici aansprak. Een vergelijkbare mainstream appeal + de moderne, gritty/edgy approach van een Erik Jendresen + een nieuwe cast is precies wat Trek nu nodig heeft.

Wat betreft de serie, kunnen ze twee kanten op. Het moderne concept van series als bijvoorbeeld 24, Lost en BSG (iets wat Manny Coto ongetwijfeld kan doen met z'n 25th century idee), of een TOS-achtige serie in de 23rd century. De laatste zou ook een succes kunnen zijn, getuige de populariteit van TOS-based fanseries als New Voyages en Starship Exeter (check trouwens de teaser van de nieuwe aflevering "The Tressaurian Intersection"!), evenals de populariteit van ENT's "In a Mirror, Darkly".
Klinkt op zich goed, maar puur persoonlijk zie ik nog een prequel niet zitten. Star Trek moet weer vooruit kijken en niet achteruit. Het publiek zit niet meer te wachten op de Romulans, Klingons of Cardassians. Nieuwe species, nieuwe delen van het heelal en nieuwe technologien. Zoals je al zei, het moet verfrissend werken en om dan weer de Romulans van stal te halen lijkt mij dan niet zo'n goed idee.
  dinsdag 5 juli 2005 @ 13:28:48 #205
9568 Witchfynder
/dev/bassguitar
pi_28509401
Romulans zijn gaaf!
Nee, beter diepen ze bepaalde dingen uit dan dat ze ons overspoelen met weer vage wezens.
Dat vond ik ook zo geweldig aan Enterprise. Eindelijk zagen we meer van de Andorians.
Ik zou eerlijk gezegd ook meer willen zien van de Romulans, maar dan van na Nemesis. Als ik in Titan lees over burgeroorlogen en grote instabiliteit in het Beta-kwadrant, dan kwijl ik gewoon. Super!
pi_28513443
quote:
Op dinsdag 5 juli 2005 13:28 schreef Witchfynder het volgende:
Romulans zijn gaaf!
Nee, beter diepen ze bepaalde dingen uit dan dat ze ons overspoelen met weer vage wezens.
Dat vond ik ook zo geweldig aan Enterprise. Eindelijk zagen we meer van de Andorians.
Ik zou eerlijk gezegd ook meer willen zien van de Romulans, maar dan van na Nemesis. Als ik in Titan lees over burgeroorlogen en grote instabiliteit in het Beta-kwadrant, dan kwijl ik gewoon. Super!
Mmmmmmm burgeroorlog!
  dinsdag 5 juli 2005 @ 15:53:54 #207
9568 Witchfynder
/dev/bassguitar
pi_28514756
Jaaaaaaaaaaaaaa

With hot Romulan chicks in skimpy uniforms.
pi_28515286
Ik vond de originele Star Trek series altijd goed omdat de slogan luidde: "To boldly go where no man has gone before". Mensen zijn nieuwschierige wezens, willen alles ontdekken en verkennen. Zijn gefacineerd van 'onbekende' nieuwe dingen. Als je dan een prequel gaat maken over de al bekende species en historie vind ik het persoonlijk niets aan. The Next Generation vond ik interessant, omdat er vaak delen in voor kwamen over onbekende natuurlijke fenomenen. Voyager vond ik ook best interessant, maar ging langzaam richting delen over sociale contacten in het schip. Daarvoor kijk ik wel naar de Love Boat. Trouwens, onze sterrenstelsel met hun kwadranten zijn al bijna ontdekt. Er zijn weinig verassingen meer.

Het zou erg interessant zijn als de volgende Star Trek serie over 50 jaar na Voyager gaat. Ik zou het zeer interessant vinden als de nieuwe serie de volgende elementen zou bevatten:

- Ongeveer 30-50 jaar na Voyager
- Een aantal planeten in de Federatie (incl. aarde) ontdekken een nieuwe voortstuwingstechnologie. Deze technologie zorgt ervoor dat een schip buiten de sterrenstelsel kan vliegen. Dus met deze technologie kunnen ze andere sterrenstelsels bezoeken (wat tot nu nog niet is gedaan).
- Een aantal planeten in de federatie (onder leiding van de aarde) gaan samenwerken en bouwen ze een nieuw schip (met dus die nieuwe technologie) en het schip zal bevolkt worden door verschillende rassen zoals mensen, vulkans, etc. De federatie gaat dus samenwerken om naar het onbekende te reizen en te ontdekken.
- Het schip zal dan buiten ons sterrenstelsel reizen en onbekende stelsels bezoeken waar de door ons bekende natuurwetten mischien niet gelden of planeten en wezens zijn waar ons verstand te boven gaat.

Dan gaan we terug naar het originele idee van de serie. Reizen naar bestemmingen en dingen ontdekken waar ons verstand te boven gaat.

Zo'n serie zou ik elke dag willen bekijken.
  dinsdag 5 juli 2005 @ 17:40:48 #209
18413 Summoner
Posterboy of the Apocalypse
pi_28518609
Klinkt goed, Proxima! Alleen van space anomalies heb ik na 7 jaar TNG en 7 jaar VOY wel genoeg eerlijk gezegd. Maar een Star Trek serie over bijvoorbeeld de Andromeda galaxy zou ik ook wel trekken, we kennen uit die galaxy al de Kelvans en dat zou een hele gave vijand zijn.
pi_28519877
Volgens mij heeft Witchy net zo'n romulan fetisch als ik een jeffrey combs fetish heb.
  dinsdag 5 juli 2005 @ 18:22:08 #211
37895 Sharkdoggie
Made of chocolate
pi_28519946
Ach als ze ST nieuw leven inblazen wordt het waarschijnlijk op lullige wijze gedaan. TOS remake ofzo.
Op zondag 29 augustus 2004 03:57 schreef nikky het volgende:
*drukt Sharkdoggie stevig tegen haar boezum aan en kroelt een beetje in zijn haren*
  dinsdag 5 juli 2005 @ 19:30:41 #212
9568 Witchfynder
/dev/bassguitar
pi_28522286
quote:
Op dinsdag 5 juli 2005 18:20 schreef Sessy het volgende:
Volgens mij heeft Witchy net zo'n romulan fetisch als ik een jeffrey combs fetish heb.
Ja

Zo, weet je hoe blij ik was toen in DS9 de Romulans tot de "good guys" gingen behoren?
  dinsdag 5 juli 2005 @ 19:36:09 #213
9568 Witchfynder
/dev/bassguitar
pi_28522459
quote:
Op dinsdag 5 juli 2005 16:06 schreef Proxima het volgende:

- Ongeveer 30-50 jaar na Voyager
- Een aantal planeten in de Federatie (incl. aarde) ontdekken een nieuwe voortstuwingstechnologie. Deze technologie zorgt ervoor dat een schip buiten de sterrenstelsel kan vliegen. Dus met deze technologie kunnen ze andere sterrenstelsels bezoeken (wat tot nu nog niet is gedaan).
- Een aantal planeten in de federatie (onder leiding van de aarde) gaan samenwerken en bouwen ze een nieuw schip (met dus die nieuwe technologie) en het schip zal bevolkt worden door verschillende rassen zoals mensen, vulkans, etc. De federatie gaat dus samenwerken om naar het onbekende te reizen en te ontdekken.
- Het schip zal dan buiten ons sterrenstelsel reizen en onbekende stelsels bezoeken waar de door ons bekende natuurwetten mischien niet gelden of planeten en wezens zijn waar ons verstand te boven gaat.

Dan gaan we terug naar het originele idee van de serie. Reizen naar bestemmingen en dingen ontdekken waar ons verstand te boven gaat.

Zo'n serie zou ik elke dag willen bekijken.
Ziet er best goed uit! Zeker als hiernaast we een goede aliantie zien tussen de UFP, Klingons en Romulans en men met geheel nieuwe vijanden aankomen. Anomalies en probes en vage wolken die aliens blijken te zijn heb ik mijn buik ook wel vol van. Wat nieuwe volkeren, wat nieuwe intriges...

En zeker, we moeten een schip hebben met meer aliens aan boord! Meer Vulcans, Andorians enzo (de wat grotere, prominentere leden van de UFP) en heb die wij nog amper kennen. En hey, waarom niet (meer) Bajorans of Klingons ofzo?
  dinsdag 5 juli 2005 @ 19:57:37 #214
18413 Summoner
pi_28523238
Ja en interessante nonhumanoids zoals in Star Trek: Titan.
  dinsdag 5 juli 2005 @ 20:11:12 #215
9568 Witchfynder
/dev/bassguitar
pi_28523659
Idd. Het lijkt me interessant hoe ze dan het samenwerken van humanoides en non-humanoides praktisch wil laten worden.

Ik vraag me af... het is geregeld gesuggereerd dat in Starfleet er een groot deel aan mensen is, omdat in het verleden de mensen zo expansionistisch planeten zijn gaan koloniseren en er nu dus zoveel van zijn. Ook is gesuggereerd dat we zoveel mensen op de schepen in beeld zagen, omdat er schepen zijn met voornamelijk mensen en schepen met voornamelijk Vulcans en schepen met voornamelijk Andorians etc. Dit lijkt ook wel aan te sluiten met dat men in Titan zegt dat er nu eindelijk een schip is dat divers is.
Jammer dat we nooit een schip een beeld hebben gezien met zoveel Andorians in Starfleet-pakjes.
Hen kennende zal het iig Defiant, Akira of Saber class zijn. hehe
  dinsdag 5 juli 2005 @ 20:11:16 #216
37895 Sharkdoggie
Made of chocolate
pi_28523663
quote:
Op dinsdag 5 juli 2005 19:30 schreef Witchfynder het volgende:

[..]

Ja

Zo, weet je hoe blij ik was toen in DS9 de Romulans tot de "good guys" gingen behoren?
Ik vond het alleen jammer van Cretak. Meer aandacht voor de Rommies op DS9 had ik interesant gevonden.
*drukt Sharkdoggie stevig tegen haar boezum aan en kroelt een beetje in zijn haren*
  dinsdag 5 juli 2005 @ 20:14:56 #217
37895 Sharkdoggie
Made of chocolate
pi_28523793
quote:
Op dinsdag 5 juli 2005 20:11 schreef Witchfynder het volgende:
Idd. Het lijkt me interessant hoe ze dan het samenwerken van humanoides en non-humanoides praktisch wil laten worden.

Ik vraag me af... het is geregeld gesuggereerd dat in Starfleet er een groot deel aan mensen is, omdat in het verleden de mensen zo expansionistisch planeten zijn gaan koloniseren en er nu dus zoveel van zijn. Ook is gesuggereerd dat we zoveel mensen op de schepen in beeld zagen, omdat er schepen zijn met voornamelijk mensen en schepen met voornamelijk Vulcans en schepen met voornamelijk Andorians etc. Dit lijkt ook wel aan te sluiten met dat men in Titan zegt dat er nu eindelijk een schip is dat divers is.
Jammer dat we nooit een schip een beeld hebben gezien met zoveel Andorians in Starfleet-pakjes.
Hen kennende zal het iig Defiant, Akira of Saber class zijn. hehe
Lijk mij ook vaag als er een nieuwe ST serie zou komen die ver in de toekomst afspeelt om complete Klingon bemanningen in SF schepen te zien. Die zouden hun schepen van binnen wel spartaans houden.
  dinsdag 5 juli 2005 @ 20:25:36 #218
9568 Witchfynder
/dev/bassguitar
pi_28524221
Ja, dat was wel jammer. Ik vond het op zich ook best jammer van Vreenak. Ik krijg nog steeds kippenvel van de manier waarop hij zegt "It's a faaaaake!".
pi_28528547
quote:
[..]
Ja
Is het de zo in de jaren 80 populaire schoudervulling voor de dames of de korte kapseltjes?

Die ds9 episode vond ik leuk geschreven, alleen vind ik narrator verhaallijnen altijd lichtelijk irritant. Garak deed 't leuk in die episode. Werd hij daarin niet inelkaar geslagen door sisko of bedriegt m'n geheugen me?
  dinsdag 5 juli 2005 @ 22:22:47 #220
6290 Dr_Crouton
Uw advertentieruimte hier.
pi_28528893
quote:
Op dinsdag 5 juli 2005 22:15 schreef Sessy het volgende:

Die ds9 episode vond ik leuk geschreven, alleen vind ik narrator verhaallijnen altijd lichtelijk irritant. Garak deed 't leuk in die episode. Werd hij daarin niet inelkaar geslagen door sisko of bedriegt m'n geheugen me?
Yep, hij liet klapjes op.
The Internets, I needs it..
  dinsdag 5 juli 2005 @ 22:55:07 #221
95608 Speth
Rorschach
pi_28530412
quote:

[..]

Ja

Dat was cool idd
  dinsdag 5 juli 2005 @ 23:34:46 #222
9568 Witchfynder
/dev/bassguitar
pi_28532260
quote:
Op dinsdag 5 juli 2005 22:15 schreef Sessy het volgende:

[..]

Is het de zo in de jaren 80 populaire schoudervulling voor de dames of de korte kapseltjes?
De SM-harnasjes en de erotische wenkbrauwen.
  woensdag 6 juli 2005 @ 09:58:14 #223
31057 jpg97
Otaku No Kenkyu
pi_28540536
tvp
Op dinsdag 28 februari 2006 13:50 schreef Avery het volgende:
ik ben dan nieuw ik zie zo dat jij irritant ben jpg
PieAir
Ik denk altijd heel goed na voor ik iets stoms zeg...
pi_28551935
Edit: dubbel

[ Bericht 94% gewijzigd door kriele op 06-07-2005 15:37:00 ]
pi_28552108
quote:
Op woensdag 6 juli 2005 15:31 schreef kriele het volgende:
Even een roddel, in de wereld gebracht door een vriend/kennis van iemand die setbuilder is bij Paramount, maar het is maar een roddel dus brand me niet af:

Volgens die gast is er een nieuwe set gebouwd die de naam 'Ops Center' draagt. Betekent dit een hergeboorte van DS9?

Ach, til er maar niet te zwaar aan. Aangezien er weinig Star-Trek nieuws is, wilde ik deze roddel delen.

Bron: http://www.imdb.com/title/tt0408305/board/nest/21793039
  woensdag 6 juli 2005 @ 18:33:06 #226
9568 Witchfynder
/dev/bassguitar
pi_28558726
Er zijn genoeg series die een "ops center" (centre, dammit!!!) kunnen hebben. Elke militaire serie bijv.
pi_28573626
Precies ja witchy. Een niet-scifi serie lijkt me zelfs waarschijnlijker.

Wie produceert stargate trouwens, zo een willekeurig vraagje?
  donderdag 7 juli 2005 @ 00:44:06 #228
9568 Witchfynder
/dev/bassguitar
pi_28574472

Executive Producers: Jonathan Glassner, Brad Wright
Executive Producer: Michael Greenburg
Executive Producer: Richard Dean Anderson
Executive Producer: Robert C. Cooper
Theme by: David Arnold

Based on the 1994 film StarGate,
created by Roland Emmerich & Dean Devlin

Developed for television by
Brad Wright & Jonathan Glassner

A Gekko Film Corp production in association with
Glassner/Wright Double Secret Productions for
Kawoosh! Productions Inc. and Stargate Productions III Limited Partnership
MGM Global Television Inc.
Broadcast on Showtime Television/SciFi Channel

Verder heeft Peter DeLuise natuurlijk een grote invloed, lijkt me.

Zullen we Glassner en Wright aan de volgende Trek laten werken?
Toch wel grappig dat RDA een exec prod is. Stel je voor dat bijv. Avery Brooks dat van DS9 was.
Of uh...heb ik iets gemist 7 jaar lang?
  donderdag 7 juli 2005 @ 00:47:11 #229
37895 Sharkdoggie
Made of chocolate
pi_28574596
Wel grappig:
quote:
Kate Mulgrew appeared last weekend at the London Film & Comic Con, where she addressed questions about lesbian subtext between Captain Janeway and Seven of Nine on Star Trek: Voyager, insisting that anything fans perceived onscreen came from the scripts rather than any performance decisions by herself or Jeri Ryan.

A report at the TrekBBS also reveals that Mulgrew's female fans are equal in expressing their affection for her to her male fans, so that at one point, after a female fan responded to a question about why she had so many female admirers by calling out, "'Cause you're very hot!", the actress asked the audience whether there were any straight men who found her attractive. "Their response was rather quiet...I do think the women there outnumbered the men by many many times," noted the poster.

On the topic of Janeway and Seven, Mulgrew insisted that she and Ryan had no need to emphasise chemistry between the characters as the scripts provided plenty of material. She said that she wished the original cast had been kept as it was, with no changes, which many fans interpreted as a slap at Ryan as well as a lament over the firing of Jennifer Lien (Kes).

"Yet even this little bit of venom added to the excitement and drama of the evening," wrote TrekBBS member Wind in Her Hair. "Even though Kate kept to her oft-told jokes about the script being in Japanese...I was hearing it all live and personal this time, and Kate is person is truly beautiful and magnetic."
bron: Trektoday
pi_28575958
Ik weet het niet hoor. Volgens mij hadden ze RDA al lang de set af gekickt om z'n druipende cynisme als hij een gewone acteur was...
Ik bedoel het staat leuk op de film maar als je daarmee moet samenwerken wordt je toch spontaan zelf cynisch...
  donderdag 7 juli 2005 @ 10:52:19 #231
9568 Witchfynder
/dev/bassguitar
pi_28581240
Het lijkt me idd zwaar om met RDA te werken. Volgens sommigen is hij een lastige man, maar als je kijkt naar de Video Diaries lijkt het me ook zwaar met hem te werken omdat hij de boel constant op stelen zet Maar aan de andere kant schijnen Judge en Shanks ook strontvervelend te zijn en lijkt het er op dat Tapping de enige is die de boel bij elkaar houdt.

Video Diaries zijn wel erg cool. Zou die wel van Trek willen zien hehe.
  donderdag 7 juli 2005 @ 11:50:15 #232
9568 Witchfynder
/dev/bassguitar
pi_28583427
Wie zei er ook alweer dat Oberth class schepen altijd geluk hebben?

pi_28591576
Ja OK 1 keer. En hoeveel kapotte akira's hebben we ondertussen al niet gezien.

Wat SG1 betreft, dat doen vrouwen toch altijd? De boel bij elkaar houden.
  donderdag 7 juli 2005 @ 17:11:55 #234
9568 Witchfynder
/dev/bassguitar
pi_28593356
Dat is omdat Akiras oorlogsschepen zijn en dus aan de frontlinies vechten, right in harm's way.
Oberths horen daar ver vandaan te blijven.
  donderdag 7 juli 2005 @ 17:28:16 #235
37895 Sharkdoggie
Made of chocolate
pi_28593880
quote:
Op donderdag 7 juli 2005 11:50 schreef Witchfynder het volgende:

[afbeelding]
Die paar keer dat ze pech hadden tellen uiteraard niet mee.
  donderdag 7 juli 2005 @ 17:29:48 #236
37895 Sharkdoggie
Made of chocolate
pi_28593931
quote:
Op donderdag 7 juli 2005 17:11 schreef Witchfynder het volgende:
Dat is omdat Akiras oorlogsschepen zijn en dus aan de frontlinies vechten, right in harm's way.
Oberths horen daar ver vandaan te blijven.
Zou toch liever een Akira hebben dan een Miranda. Die waren echt kannonnenvoer.
  donderdag 7 juli 2005 @ 17:58:03 #237
18413 Summoner
pi_28594656
quote:
Op donderdag 7 juli 2005 11:50 schreef Witchfynder het volgende:
Ik niet, want ik weet wel beter!

Star Trek 3: The Search For Spock

The Naked Now

Realm of Fear

Hero Worship
  donderdag 7 juli 2005 @ 18:03:49 #238
37895 Sharkdoggie
Made of chocolate
pi_28594816
quote:
Op donderdag 7 juli 2005 17:58 schreef Summoner het volgende:

[..]

Ik niet, want ik weet wel beter!

[afbeelding]
Star Trek 3: The Search For Spock

[afbeelding]
The Naked Now

[afbeelding]
Realm of Fear

[afbeelding]
Hero Worship
En toch blijven het leuke scheepjes.
  donderdag 7 juli 2005 @ 18:24:28 #239
9568 Witchfynder
/dev/bassguitar
pi_28595413
quote:
Op donderdag 7 juli 2005 17:29 schreef Sharkdoggie het volgende:

[..]

Zou toch liever een Akira hebben dan een Miranda. Die waren echt kannonnenvoer.
Zo, absoluut. Het is echt net alsof Starfleet op een bepaald moment zei: "stuur er maar eerst Mirandas op af en wanneer die kapot zijn stuur je de goede schepen maar".

Ik zou toch liever op een warship zitten midden in een oorlog dan een science vessel.
Waar valt de Intrepid class onder? Het is toch een kruizer ofzo?
  donderdag 7 juli 2005 @ 20:45:59 #240
37895 Sharkdoggie
Made of chocolate
pi_28600401
quote:
Op donderdag 7 juli 2005 18:24 schreef Witchfynder het volgende:
Waar valt de Intrepid class onder?
Borgkiller-class. In Star Trek Armade II werden ze onder catagorie fregatten gepropt.
  donderdag 7 juli 2005 @ 21:09:29 #241
9568 Witchfynder
/dev/bassguitar
pi_28601428
Aha.
Ik heb Armada II net van mijn HD af gegooid. De Borg Incursion mod was ook al nergens meer neer te laden grmblz.
  donderdag 7 juli 2005 @ 21:27:07 #242
37895 Sharkdoggie
Made of chocolate
pi_28602150
Ik vond Armada II tegenvallen vergeleken met de eerste deel. Toevoeging van warp verpeste het spel plus dat schepen te vernietigd waren om ze te behouden. Erg jammer, want Armada I was geweldig.
  donderdag 7 juli 2005 @ 23:01:54 #243
9568 Witchfynder
/dev/bassguitar
pi_28606084
Ik vond dat de maps nog steeds zo debiel waren en ik miste gewoon een hoop schepen en coole stations. Vond het allemaal nog erg beperkt en de volkeren leken te veel op elkaar.
pi_28627060
Tijd voor een nieuwe enceclopedie!
  vrijdag 8 juli 2005 @ 16:20:54 #245
20063 Quasar_de_Duif
Seldom indeed.
pi_28627702
Misschien niet helemaal chique om het via deze weg te vragen, maar heeft een van jullie misschien interesse in deze Star Trek TNG MovieBox voor ¤ 30

6 DVD's met alle 10 de dubbele afleveringen op filmlengte
  vrijdag 8 juli 2005 @ 16:37:52 #246
9568 Witchfynder
/dev/bassguitar
pi_28628281
quote:
Op vrijdag 8 juli 2005 16:00 schreef kriele het volgende:
Tijd voor een nieuwe enceclopedie!
Encyclopedie.

En idd, al jaren hehe. Nu kan het ook omdat ze ff een productiestop hebben.
pi_28629958
quote:
Op vrijdag 8 juli 2005 16:20 schreef Quasar_de_Duif het volgende:
Misschien niet helemaal chique om het via deze weg te vragen, maar heeft een van jullie misschien interesse in deze Star Trek TNG MovieBox voor ¤ 30

6 DVD's met alle 10 de dubbele afleveringen op filmlengte
[afbeelding]
Mail me maar op agrobbe@hotmail.com
  vrijdag 8 juli 2005 @ 19:42:07 #248
18413 Summoner
pi_28633981
quote:
Op vrijdag 8 juli 2005 16:37 schreef Witchfynder het volgende:
Encyclopedie.

En idd, al jaren hehe. Nu kan het ook omdat ze ff een productiestop hebben.
Nieuwe Encyclopedia zou fijn zijn, maar ik zit vooral op een nieuwe Chronology te wachten.
  vrijdag 8 juli 2005 @ 19:54:00 #249
9568 Witchfynder
/dev/bassguitar
pi_28634299
Zo, ben al bijna klaar met Titan Jammer dat ik tot oktober moet wachten voor het tweede deel.

Summo, heb jij Articles of the Federation gelezen? Schijnt in dezelfde non-canon als Titan geschreven te zijn en erg goed te zijn.

Ook kijk ik nu erg uit naar Michael J. Friedman's 'Death in Winter', de eerste post-Nemesis TNG novel. Komt in september geloof ik uit.
  vrijdag 8 juli 2005 @ 22:56:33 #250
18413 Summoner
pi_28639694
Articles of the Federation is nog maar net uit. Ben wel van plan hem te gaan lezen.
  zaterdag 9 juli 2005 @ 01:24:10 #251
9568 Witchfynder
/dev/bassguitar
pi_28644230
Aha. Ik dacht dat jij altijd voor liep op alles.
  zaterdag 9 juli 2005 @ 01:33:44 #252
18413 Summoner
pi_28644376
Niet qua novels. Wat betreft de non-canon wereld ben ik maar een 'small time operator'.
  zaterdag 9 juli 2005 @ 11:17:38 #253
9568 Witchfynder
/dev/bassguitar
pi_28648236
Een soort Ferengi middleman.
  zaterdag 9 juli 2005 @ 13:10:24 #254
45 SiGNe
Uitspraak: Sign
pi_28650380
Wat vinden jullie trouwens van Odyssee 5? Weliswaar geen Trek, maar wel geregiseerd door Manny Coto
Ik moet zeggen dat het wel een goede serie is
pi_28652419
Komt ie op nederlandse tv en waar en wanneer zo ja?
  Donald Duck held zaterdag 9 juli 2005 @ 14:33:55 #256
46149 __Saviour__
Superstapelsmoor op Kristel
pi_28652462
Dat komt op Net5 Odyssey 5, nieuw op Net 5
Best een leuke serie, ik het pas geleden ook ontdekt.
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
❤ Kristel, ik hou van jou! ❤
  zaterdag 9 juli 2005 @ 15:38:40 #257
45 SiGNe
pi_28654185
maandag om 00:35 komt de volgende aflevering
  zaterdag 9 juli 2005 @ 23:12:38 #258
9568 Witchfynder
/dev/bassguitar
pi_28665306
Ik vind het niet zo heel erg tof eigenlijk. Niet zo, zoals Serenity bijv.
  zondag 10 juli 2005 @ 12:30:36 #259
9568 Witchfynder
/dev/bassguitar
pi_28677863
Dit is een leuk gecontrueerd verhaal:
Daedalus class
pi_28686585
Jongens ik heb een probleem met dat andorian costuum. Weet iemand hoe ik aan een HELE kleine kruiskopschroefdraaier kom? Ik heb de kleinste schroefdraaier van m'n naaimachinesetje geprobeerd (die is echt miniscuul, maar een centimeter of 5 lang en heel nauw) maar zelfs die is te breed. Weet iemand waar ik nog kleinere halen kan? Anders vrees ik dat ik brute kracht moet gaan gebruiken en dan weer later plakken met secondelijm en dat doe ik liever niet.
  zondag 10 juli 2005 @ 18:55:01 #261
9568 Witchfynder
/dev/bassguitar
pi_28687133
Mensen die werken met met electronica hebben kleine schroevendraaiers nodig, dus probeer in een speciale electronica/radio/computer zaak.
  zondag 10 juli 2005 @ 18:58:23 #262
9568 Witchfynder
/dev/bassguitar
pi_28687197
Argh! Ik kijk nu naar de TNG ep "The Outcast" (5x17), omdat het de volgende op mijn lijst is, maar eigenlijk vind ik het een ontieglijk irritante aflevering.
  zondag 10 juli 2005 @ 19:24:29 #263
37895 Sharkdoggie
Made of chocolate
pi_28687809
quote:
Op zondag 10 juli 2005 18:58 schreef Witchfynder het volgende:
Argh! Ik kijk nu naar de TNG ep "The Outcast" (5x17), omdat het de volgende op mijn lijst is, maar eigenlijk vind ik het een ontieglijk irritante aflevering.
Gewoon kijken en fokken tegelijk werkt dan het beste.
pi_28690178
quote:
Op zondag 10 juli 2005 18:55 schreef Witchfynder het volgende:
Mensen die werken met met electronica hebben kleine schroevendraaiers nodig, dus probeer in een speciale electronica/radio/computer zaak.
Nog bepaalde namen (zoals Wibra of BCC of V&D, dat soort namen bedoel ik) waar ik voor moet kijken?
  zondag 10 juli 2005 @ 21:26:02 #265
9568 Witchfynder
/dev/bassguitar
pi_28691208
Nee, geen idee eigenlijk.
  zondag 10 juli 2005 @ 21:26:52 #266
9568 Witchfynder
/dev/bassguitar
pi_28691233
quote:
Op zondag 10 juli 2005 19:24 schreef Sharkdoggie het volgende:

[..]

Gewoon kijken en fokken tegelijk werkt dan het beste.
En de tafel dekken hehe.
Nu kijk ik 5x19 "The First Duty". Een veeeeeeel betere ep.
  maandag 11 juli 2005 @ 00:10:25 #267
45 SiGNe
pi_28695948
quote:
Op zondag 10 juli 2005 20:50 schreef Sessy het volgende:

[..]

Nog bepaalde namen (zoals Wibra of BCC of V&D, dat soort namen bedoel ik) waar ik voor moet kijken?
Die zaken moet je in elk geval niet hebben..
Gamma of Praxis kan je proberen of dergelijke winkels, maar meer succes heb je bij Display of Radio centrum ofzo..
Radio centrum zit alleen in Utrecht en IJsselstein, display zit in meer plaatsen..
Hobbywinkels kan ook nog en de Handyman heeft dat soort schroevendraiers misschien ook wel.
  maandag 11 juli 2005 @ 00:21:00 #268
9568 Witchfynder
/dev/bassguitar
pi_28696212
quote:
Op maandag 11 juli 2005 00:10 schreef SiGNe het volgende:

[..]

Die zaken moet je in elk geval niet hebben..
Gamma of Praxis kan je proberen of dergelijke winkels, maar meer succes heb je bij Display of Radio centrum ofzo..
Radio centrum zit alleen in Utrecht en IJsselstein, display zit in meer plaatsen..
Hobbywinkels kan ook nog en de Handyman heeft dat soort schroevendraiers misschien ook wel.
Kijk, dat bedoelde ik ook! Ik wist alleen niet waar. Ik kom daar nooit.
pi_28697358
quote:
Op maandag 11 juli 2005 00:10 schreef SiGNe het volgende:

[..]

Die zaken moet je in elk geval niet hebben.
Nee dat snap ik! Bedankt voor de info
  maandag 11 juli 2005 @ 02:18:16 #270
9568 Witchfynder
/dev/bassguitar
pi_28697850
Wat is Lwaxana Troi toch gaaf eigenlijk.
  dinsdag 12 juli 2005 @ 02:52:56 #271
9568 Witchfynder
/dev/bassguitar
pi_28726614
Hey, saaie pieten, kom eens uit je stasis pods.
pi_28740358
Wij zijn nog steeds in shock over jouw lwaxana opmerking.
  dinsdag 12 juli 2005 @ 16:23:31 #273
9568 Witchfynder
/dev/bassguitar
pi_28741069
Men moet hier wel wat gewend zijn na jou.

Trouwens, ik zei toch niet "Wat is Wesley Crusher toch gaaf eigenlijk" ofzo
pi_28742687
Hahaha nee dan hing je nou met je voeten zwaaiend in een boom :p
  dinsdag 12 juli 2005 @ 17:46:47 #275
9568 Witchfynder
/dev/bassguitar
pi_28743951
Ha! Moet je me eerst kunnen vinden! *cloakt*

Heb je al dat topic bekeken in C&H? Ik heb _The_General_ aangeraden jou aan te spreken voor vertalingen van zijn Russische documenten, maar nu is er een figuur daar het aan het doen, haast beledigd dat hij over het hoofd werd gezien haha "Sessy is niet de enige hier die Russisch spreekt!" hahaha
Maar wel de leukste.
  dinsdag 12 juli 2005 @ 17:49:10 #276
37895 Sharkdoggie
Made of chocolate
pi_28744024
quote:
Op maandag 11 juli 2005 02:18 schreef Witchfynder het volgende:
Wat is Lwaxana Troi toch gaaf eigenlijk.
Die Ferengi die haar en Troi ontvoerden snapten pas wat de voordelen waren van een transporter. Vaag eigenlijk dat het maar zo'n manier zo weinig werd gebruikt. Ik zou het wel weten.
pi_28744706
quote:
Op dinsdag 12 juli 2005 17:49 schreef Sharkdoggie het volgende:

[..]

Die Ferengi die haar en Troi ontvoerden snapten pas wat de voordelen waren van een transporter. Vaag eigenlijk dat het maar zo'n manier zo weinig werd gebruikt. Ik zou het wel weten.
Iemand in trek (volgens mij Riker) vertelde dat ze eens de transporter van starfleet academy hadden afgesteld om alleen organische stoffen te transporteren en de admiraals er ineens heel naakt op het platform stonden.
  dinsdag 12 juli 2005 @ 19:23:05 #278
9568 Witchfynder
/dev/bassguitar
pi_28746343
Ja, dat vind jij wel interessant he?

Overigens: met die opmerking over Lwaxana doelde ik specifiek op de aflevering dat ze met Alexander optrekt. Vond ik een erg lieve aflevering.

"The higheeeeer, the feweeeeer"
  dinsdag 12 juli 2005 @ 20:13:11 #279
18413 Summoner
pi_28747749
quote:
Op dinsdag 12 juli 2005 18:18 schreef Sessy het volgende:
Iemand in trek (volgens mij Riker) vertelde dat ze eens de transporter van starfleet academy hadden afgesteld om alleen organische stoffen te transporteren en de admiraals er ineens heel naakt op het platform stonden.
Volgens mij heb je dat gedroomd. Ik kan het me in ieder geval niet herinneren dat dit ooit gezegd is.
  dinsdag 12 juli 2005 @ 23:42:57 #280
9568 Witchfynder
/dev/bassguitar
pi_28754994
Whahahahaha!
pi_28758484
Misschien in een boek?
  woensdag 13 juli 2005 @ 03:32:09 #282
9568 Witchfynder
/dev/bassguitar
pi_28759133
Wát voor boek.....?
pi_28759396
Your insinuations are without honour or shame, Witchyfinder.
  woensdag 13 juli 2005 @ 04:46:56 #284
6290 Dr_Crouton
pi_28759433
quote:
Op woensdag 13 juli 2005 04:30 schreef Sessy het volgende:
Your insinuations are without honour or shame, Witchyfinder.
Shields up, c'ptain?
pi_28759462
Resistance is futile. Power down your shields and weapons and prepare to be boarded. Long live the confederation! Bzzz bzzz bzzzzzz bzzz bzzzzzz.
  woensdag 13 juli 2005 @ 10:06:23 #286
31057 jpg97
Otaku No Kenkyu
pi_28761551
Ik ga maar wat eps. van TNG en VOY kijken... ik heb ze nog niet ALLEMAAL gezien ( van DS9 ook niet trouwens, ik haakte af halverwege seizoen 2, om vervolgens vanaf eind seizoen 3 weer te kijken ).
Op dinsdag 28 februari 2006 13:50 schreef Avery het volgende:
ik ben dan nieuw ik zie zo dat jij irritant ben jpg
PieAir
Ik denk altijd heel goed na voor ik iets stoms zeg...
  woensdag 13 juli 2005 @ 11:28:00 #287
9568 Witchfynder
/dev/bassguitar
pi_28763346
quote:
Op woensdag 13 juli 2005 05:01 schreef Sessy het volgende:
Resistance is futile. Power down your shields and weapons and prepare to be boarded. Long live the confederation! Bzzz bzzz bzzzzzz bzzz bzzzzzz.
Oh, is that so?

Centurion, red alert!
Sub-Commander, organise the guard to thwart the barbarian's invasion.

By the Senate and the People of Romulus, prepare to destroy this inferior dha'rudh! Long live the Empire!
  woensdag 13 juli 2005 @ 23:29:36 #288
37895 Sharkdoggie
Made of chocolate
pi_28785991
Site van Star Trek Online is online
http://www.startrek.perpetual.com
quote:
Star Trek Online is a massively multiplayer online game where you will join Starfleet and explore the greatest wonders and discoveries from our galaxy and beyond. You will team up with thousands of other players as you advance from Starfleet Academy and master your skills aboard a starship. Your journey will take you to far-away posts at the fringes of known space where you will carry out missions to establish contact with new civilizations while protecting the values of the Federation during a time of rising tensions. Rising through the ranks will test your abilities as a warrior, diplomat, explorer, and most importantly: a leader. Play your cards right and you will one day become Captain of your own starship and chart your own course to the final frontier.
  woensdag 13 juli 2005 @ 23:42:48 #289
6290 Dr_Crouton
pi_28786396
quote:
Op woensdag 13 juli 2005 23:29 schreef Sharkdoggie het volgende:
Site van Star Trek Online is online
http://www.startrek.perpetual.com
[..]
Wooo! Ik wil een Miranda!
  woensdag 13 juli 2005 @ 23:47:10 #290
37895 Sharkdoggie
Made of chocolate
pi_28786511
quote:
Op woensdag 13 juli 2005 23:42 schreef Dr_Crouton het volgende:

[..]

Wooo! Ik wil een Miranda!
Doe mij maar een Akira. Wil mijn scheepje wel heel houden bij de eerste de beste Jem'Hader schip die ik tegen kom.
  woensdag 13 juli 2005 @ 23:57:57 #291
6290 Dr_Crouton
pi_28786810
quote:
Op woensdag 13 juli 2005 23:47 schreef Sharkdoggie het volgende:

[..]

Doe mij maar een Akira. Wil mijn scheepje wel heel houden bij de eerste de beste Jem'Hader schip die ik tegen kom.
Oeee, heb je ambitie genoeg om commando over een oorlogsschip te hebben?
  donderdag 14 juli 2005 @ 00:08:25 #292
37895 Sharkdoggie
Made of chocolate
pi_28787067
quote:
Op woensdag 13 juli 2005 23:57 schreef Dr_Crouton het volgende:

[..]

Oeee, heb je ambitie genoeg om commando over een oorlogsschip te hebben?
Al zou ik moeten muiten, zal in de captain's chair terecht komen hoe dan ook.
  donderdag 14 juli 2005 @ 00:09:08 #293
37895 Sharkdoggie
Made of chocolate
pi_28787083
quote:
Op donderdag 14 juli 2005 00:08 schreef Sharkdoggie het volgende:

[..]

Kans is trouwens groter dat ik President of the Federation wordt ofzo.
pi_28787700
Zo, met wie moet ik slapen daar om een leuk sloepje te bemachtigen?

just kidding.
pi_28787760
quote:
Op donderdag 14 juli 2005 00:08 schreef Sharkdoggie het volgende:

[..]

Heb ik een paar jaar geleden gedaan bij utopia fleet of zo iets dergelijks... Niet alleen hebben we gemuit, we hebben de capitein ook echt uit de groep gegooid (ze had ook admin privileges aan de 1ste officier gegeven). Werd vervolgens 1ste officier.

Na een halfjaartje is de groep vanzelf uit gaan sterven, ze werden het geflikflooi van de capitein en mij wat zat. Maar het is ook niet leuk als dat je niet met andere schepen iets op touw kunt zetten.
  donderdag 14 juli 2005 @ 00:49:46 #296
37895 Sharkdoggie
Made of chocolate
pi_28788023
quote:
Op donderdag 14 juli 2005 00:36 schreef Sessy het volgende:
Zo, met wie moet ik slapen daar om een leuk sloepje te bemachtigen?

just kidding.
Hoi.
hoewel jij lijk wel zo'n Empress Hoshi type die over lijken gaat
pi_28793389
quote:
Op donderdag 14 juli 2005 00:49 schreef Sharkdoggie het volgende:

[..]

Hoi.
hoewel jij lijk wel zo'n Empress Hoshi type die over lijken gaat
Who do I have to kill around here to get a command?
  zaterdag 16 juli 2005 @ 19:24:30 #298
18413 Summoner
pi_28864905
Hmmm op startrek.nl staat dat Enterprise seizoen 2 al verkrijgbaar is, maar de release was geloof ik uitgesteld, naar 28 juli. Ik wil die box dammit.
  dinsdag 19 juli 2005 @ 07:43:35 #299
14664 Capetown
strapping
pi_28934761
quote:
Op woensdag 29 juni 2005 17:53 schreef Sessy het volgende:
Zo, m'n theorie heb ik (1 fout)
Als het goed is vraagt m'n rijschool deze week het praktijkexamen voor me aan.
Voor degenen die een jonge ltd. Reed willen zien:

Hij speelt een rattige journalist in de aflevering 'Dead on Time' van 'Inspector Morse'.
"I love deadlines. I love the wooshing sound they make as they go by."
"Fuck it Dude, let's go bowling."
pi_28936726
wanneer komt die?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')