Okay dan ben ik de plaatselijke jurist die in d'r vrije tijd kleding naait en de muren van het schip onderschildert terwijl ze er een kamer vol planten en dieren op nahoudt?quote:
Klinkt op zich goed, maar puur persoonlijk zie ik nog een prequel niet zitten. Star Trek moet weer vooruit kijken en niet achteruit. Het publiek zit niet meer te wachten op de Romulans, Klingons of Cardassians. Nieuwe species, nieuwe delen van het heelal en nieuwe technologien. Zoals je al zei, het moet verfrissend werken en om dan weer de Romulans van stal te halen lijkt mij dan niet zo'n goed idee.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 00:51 schreef Summoner het volgende:
[..]
Ja, veel characters om in één keer te leren kennen. Ik denk dat dit later, als er meer delen van zijn, een groot voordeel gaat blijken.
[..]
Er is niks van tafel geveegd. Trek XI: untitled prequel = de film met een geheel nieuwe cast. Alles wijst erop dat de film, als die er komt, de Earth-Romulan War als setting heeft.
Een geheel frisse, nieuwe cast is eigenlijk een heel goed idee, want de mensen komen niet meer naar de bioscoop voor Captain Sisko, Janeway, Archer of zelfs Picard. Wat betreft de filmfranchise moet Star Trek van z'n oude imago af en opnieuw uitgevonden worden om succesvol te zijn. Het algemene publiek moet het als redelijk toegankelijke 'sci-fi film' zien en niet als Star Trek 11. "First Contact" was een film die het (relatief) grote publiek én de critici aansprak. Een vergelijkbare mainstream appeal + de moderne, gritty/edgy approach van een Erik Jendresen + een nieuwe cast is precies wat Trek nu nodig heeft.
Wat betreft de serie, kunnen ze twee kanten op. Het moderne concept van series als bijvoorbeeld 24, Lost en BSG (iets wat Manny Coto ongetwijfeld kan doen met z'n 25th century idee), of een TOS-achtige serie in de 23rd century. De laatste zou ook een succes kunnen zijn, getuige de populariteit van TOS-based fanseries als New Voyages en Starship Exeter (check trouwens de teaser van de nieuwe aflevering "The Tressaurian Intersection"!), evenals de populariteit van ENT's "In a Mirror, Darkly".
Mmmmmmm burgeroorlog!quote:Op dinsdag 5 juli 2005 13:28 schreef Witchfynder het volgende:
Romulans zijn gaaf!
Nee, beter diepen ze bepaalde dingen uit dan dat ze ons overspoelen met weer vage wezens.
Dat vond ik ook zo geweldig aan Enterprise. Eindelijk zagen we meer van de Andorians.
Ik zou eerlijk gezegd ook meer willen zien van de Romulans, maar dan van na Nemesis. Als ik in Titan lees over burgeroorlogen en grote instabiliteit in het Beta-kwadrant, dan kwijl ik gewoon. Super!
Jaquote:Op dinsdag 5 juli 2005 18:20 schreef Sessy het volgende:
Volgens mij heeft Witchy net zo'n romulan fetisch als ik een jeffrey combs fetish heb.
Ziet er best goed uit! Zeker als hiernaast we een goede aliantie zien tussen de UFP, Klingons en Romulans en men met geheel nieuwe vijanden aankomen. Anomalies en probes en vage wolken die aliens blijken te zijn heb ik mijn buik ook wel vol van. Wat nieuwe volkeren, wat nieuwe intriges...quote:Op dinsdag 5 juli 2005 16:06 schreef Proxima het volgende:
- Ongeveer 30-50 jaar na Voyager
- Een aantal planeten in de Federatie (incl. aarde) ontdekken een nieuwe voortstuwingstechnologie. Deze technologie zorgt ervoor dat een schip buiten de sterrenstelsel kan vliegen. Dus met deze technologie kunnen ze andere sterrenstelsels bezoeken (wat tot nu nog niet is gedaan).
- Een aantal planeten in de federatie (onder leiding van de aarde) gaan samenwerken en bouwen ze een nieuw schip (met dus die nieuwe technologie) en het schip zal bevolkt worden door verschillende rassen zoals mensen, vulkans, etc. De federatie gaat dus samenwerken om naar het onbekende te reizen en te ontdekken.
- Het schip zal dan buiten ons sterrenstelsel reizen en onbekende stelsels bezoeken waar de door ons bekende natuurwetten mischien niet gelden of planeten en wezens zijn waar ons verstand te boven gaat.
Dan gaan we terug naar het originele idee van de serie. Reizen naar bestemmingen en dingen ontdekken waar ons verstand te boven gaat.
Zo'n serie zou ik elke dag willen bekijken.
Ik vond het alleen jammer van Cretak. Meer aandacht voor de Rommies op DS9 had ik interesant gevonden.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 19:30 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Ja
Zo, weet je hoe blij ik was toen in DS9 de Romulans tot de "good guys" gingen behoren?![]()
Lijk mij ook vaag als er een nieuwe ST serie zou komen die ver in de toekomst afspeelt om complete Klingon bemanningen in SF schepen te zien. Die zouden hun schepen van binnen wel spartaans houden.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 20:11 schreef Witchfynder het volgende:
Idd. Het lijkt me interessant hoe ze dan het samenwerken van humanoides en non-humanoides praktisch wil laten worden.
Ik vraag me af... het is geregeld gesuggereerd dat in Starfleet er een groot deel aan mensen is, omdat in het verleden de mensen zo expansionistisch planeten zijn gaan koloniseren en er nu dus zoveel van zijn. Ook is gesuggereerd dat we zoveel mensen op de schepen in beeld zagen, omdat er schepen zijn met voornamelijk mensen en schepen met voornamelijk Vulcans en schepen met voornamelijk Andorians etc. Dit lijkt ook wel aan te sluiten met dat men in Titan zegt dat er nu eindelijk een schip is dat divers is.
Jammer dat we nooit een schip een beeld hebben gezien met zoveel Andorians in Starfleet-pakjes.
Hen kennende zal het iig Defiant, Akira of Saber class zijn. hehe
Is het de zo in de jaren 80 populaire schoudervulling voor de dames of de korte kapseltjes?quote:Op dinsdag 5 juli 2005 19:30 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Ja
Zo, weet je hoe blij ik was toen in DS9 de Romulans tot de "good guys" gingen behoren?![]()
Yep, hij liet klapjes op.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 22:15 schreef Sessy het volgende:
Die ds9 episode vond ik leuk geschreven, alleen vind ik narrator verhaallijnen altijd lichtelijk irritant. Garak deed 't leuk in die episode. Werd hij daarin niet inelkaar geslagen door sisko of bedriegt m'n geheugen me?
Dat was cool iddquote:Op dinsdag 5 juli 2005 19:30 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Ja
De SM-harnasjes en de erotische wenkbrauwen.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 22:15 schreef Sessy het volgende:
[..]
Is het de zo in de jaren 80 populaire schoudervulling voor de dames of de korte kapseltjes?
quote:Op woensdag 6 juli 2005 15:31 schreef kriele het volgende:
Even een roddel, in de wereld gebracht door een vriend/kennis van iemand die setbuilder is bij Paramount, maar het is maar een roddel dus brand me niet af:
Volgens die gast is er een nieuwe set gebouwd die de naam 'Ops Center' draagt. Betekent dit een hergeboorte van DS9?
Ach, til er maar niet te zwaar aan. Aangezien er weinig Star-Trek nieuws is, wilde ik deze roddel delen.
Bron: http://www.imdb.com/title/tt0408305/board/nest/21793039
bron: Trektodayquote:Kate Mulgrew appeared last weekend at the London Film & Comic Con, where she addressed questions about lesbian subtext between Captain Janeway and Seven of Nine on Star Trek: Voyager, insisting that anything fans perceived onscreen came from the scripts rather than any performance decisions by herself or Jeri Ryan.
A report at the TrekBBS also reveals that Mulgrew's female fans are equal in expressing their affection for her to her male fans, so that at one point, after a female fan responded to a question about why she had so many female admirers by calling out, "'Cause you're very hot!", the actress asked the audience whether there were any straight men who found her attractive. "Their response was rather quiet...I do think the women there outnumbered the men by many many times," noted the poster.
On the topic of Janeway and Seven, Mulgrew insisted that she and Ryan had no need to emphasise chemistry between the characters as the scripts provided plenty of material. She said that she wished the original cast had been kept as it was, with no changes, which many fans interpreted as a slap at Ryan as well as a lament over the firing of Jennifer Lien (Kes).
"Yet even this little bit of venom added to the excitement and drama of the evening," wrote TrekBBS member Wind in Her Hair. "Even though Kate kept to her oft-told jokes about the script being in Japanese...I was hearing it all live and personal this time, and Kate is person is truly beautiful and magnetic."
Die paar keer dat ze pech hadden tellen uiteraard niet mee.quote:Op donderdag 7 juli 2005 11:50 schreef Witchfynder het volgende:
Wie zei er ook alweer dat Oberth class schepen altijd geluk hebben?
[afbeelding]
Zou toch liever een Akira hebben dan een Miranda. Die waren echt kannonnenvoer.quote:Op donderdag 7 juli 2005 17:11 schreef Witchfynder het volgende:
Dat is omdat Akiras oorlogsschepen zijn en dus aan de frontlinies vechten, right in harm's way.
Oberths horen daar ver vandaan te blijven.
Ik niet, want ik weet wel beter!quote:Op donderdag 7 juli 2005 11:50 schreef Witchfynder het volgende:
Wie zei er ook alweer dat Oberth class schepen altijd geluk hebben?
En toch blijven het leuke scheepjes.quote:Op donderdag 7 juli 2005 17:58 schreef Summoner het volgende:
[..]
Ik niet, want ik weet wel beter!
[afbeelding]
Star Trek 3: The Search For Spock
[afbeelding]
The Naked Now
[afbeelding]
Realm of Fear
[afbeelding]
Hero Worship
Zo, absoluut. Het is echt net alsof Starfleet op een bepaald moment zei: "stuur er maar eerst Mirandas op af en wanneer die kapot zijn stuur je de goede schepen maar".quote:Op donderdag 7 juli 2005 17:29 schreef Sharkdoggie het volgende:
[..]
Zou toch liever een Akira hebben dan een Miranda. Die waren echt kannonnenvoer.
Borgkiller-class.quote:Op donderdag 7 juli 2005 18:24 schreef Witchfynder het volgende:
Waar valt de Intrepid class onder?
Encyclopedie.quote:Op vrijdag 8 juli 2005 16:00 schreef kriele het volgende:
Tijd voor een nieuwe enceclopedie!
Mail me maar op agrobbe@hotmail.comquote:Op vrijdag 8 juli 2005 16:20 schreef Quasar_de_Duif het volgende:
Misschien niet helemaal chique om het via deze weg te vragen, maar heeft een van jullie misschien interesse in deze Star Trek TNG MovieBox voor ¤ 30
6 DVD's met alle 10 de dubbele afleveringen op filmlengte
[afbeelding]
Nieuwe Encyclopedia zou fijn zijn, maar ik zit vooral op een nieuwe Chronology te wachten.quote:Op vrijdag 8 juli 2005 16:37 schreef Witchfynder het volgende:
Encyclopedie.
En idd, al jaren hehe. Nu kan het ook omdat ze ff een productiestop hebben.
Gewoon kijken en fokken tegelijk werkt dan het beste.quote:Op zondag 10 juli 2005 18:58 schreef Witchfynder het volgende:
Argh! Ik kijk nu naar de TNG ep "The Outcast" (5x17), omdat het de volgende op mijn lijst is, maar eigenlijk vind ik het een ontieglijk irritante aflevering.
Nog bepaalde namen (zoals Wibra of BCC of V&D, dat soort namen bedoel ik) waar ik voor moet kijken?quote:Op zondag 10 juli 2005 18:55 schreef Witchfynder het volgende:
Mensen die werken met met electronica hebben kleine schroevendraaiers nodig, dus probeer in een speciale electronica/radio/computer zaak.
En de tafel dekken hehe.quote:Op zondag 10 juli 2005 19:24 schreef Sharkdoggie het volgende:
[..]
Gewoon kijken en fokken tegelijk werkt dan het beste.![]()
Die zaken moet je in elk geval niet hebben..quote:Op zondag 10 juli 2005 20:50 schreef Sessy het volgende:
[..]
Nog bepaalde namen (zoals Wibra of BCC of V&D, dat soort namen bedoel ik) waar ik voor moet kijken?
Kijk, dat bedoelde ik ook! Ik wist alleen niet waar.quote:Op maandag 11 juli 2005 00:10 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Die zaken moet je in elk geval niet hebben..
Gamma of Praxis kan je proberen of dergelijke winkels, maar meer succes heb je bij Display of Radio centrum ofzo..
Radio centrum zit alleen in Utrecht en IJsselstein, display zit in meer plaatsen..
Hobbywinkels kan ook nog en de Handyman heeft dat soort schroevendraiers misschien ook wel.
Nee dat snap ik! Bedankt voor de infoquote:Op maandag 11 juli 2005 00:10 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Die zaken moet je in elk geval niet hebben.
Die Ferengi die haar en Troi ontvoerden snapten pas wat de voordelen waren van een transporter. Vaag eigenlijk dat het maar zo'n manier zo weinig werd gebruikt. Ik zou het wel weten.quote:Op maandag 11 juli 2005 02:18 schreef Witchfynder het volgende:
Wat is Lwaxana Troi toch gaaf eigenlijk.
Iemand in trek (volgens mij Riker) vertelde dat ze eens de transporter van starfleet academy hadden afgesteld om alleen organische stoffen te transporteren en de admiraals er ineens heel naakt op het platform stonden.quote:Op dinsdag 12 juli 2005 17:49 schreef Sharkdoggie het volgende:
[..]
Die Ferengi die haar en Troi ontvoerden snapten pas wat de voordelen waren van een transporter. Vaag eigenlijk dat het maar zo'n manier zo weinig werd gebruikt. Ik zou het wel weten.![]()
Volgens mij heb je dat gedroomd. Ik kan het me in ieder geval niet herinneren dat dit ooit gezegd is.quote:Op dinsdag 12 juli 2005 18:18 schreef Sessy het volgende:
Iemand in trek (volgens mij Riker) vertelde dat ze eens de transporter van starfleet academy hadden afgesteld om alleen organische stoffen te transporteren en de admiraals er ineens heel naakt op het platform stonden.![]()
Shields up, c'ptain?quote:Op woensdag 13 juli 2005 04:30 schreef Sessy het volgende:
Your insinuations are without honour or shame, Witchyfinder.
Oh, is that so?quote:Op woensdag 13 juli 2005 05:01 schreef Sessy het volgende:
Resistance is futile. Power down your shields and weapons and prepare to be boarded. Long live the confederation! Bzzz bzzz bzzzzzz bzzz bzzzzzz.
quote:Star Trek Online is a massively multiplayer online game where you will join Starfleet and explore the greatest wonders and discoveries from our galaxy and beyond. You will team up with thousands of other players as you advance from Starfleet Academy and master your skills aboard a starship. Your journey will take you to far-away posts at the fringes of known space where you will carry out missions to establish contact with new civilizations while protecting the values of the Federation during a time of rising tensions. Rising through the ranks will test your abilities as a warrior, diplomat, explorer, and most importantly: a leader. Play your cards right and you will one day become Captain of your own starship and chart your own course to the final frontier.
Wooo! Ik wil een Miranda!quote:Op woensdag 13 juli 2005 23:29 schreef Sharkdoggie het volgende:
Site van Star Trek Online is online
http://www.startrek.perpetual.com
[..]
Doe mij maar een Akira. Wil mijn scheepje wel heel houden bij de eerste de beste Jem'Hader schip die ik tegen kom.quote:
Oeee, heb je ambitie genoeg om commando over een oorlogsschip te hebben?quote:Op woensdag 13 juli 2005 23:47 schreef Sharkdoggie het volgende:
[..]
Doe mij maar een Akira. Wil mijn scheepje wel heel houden bij de eerste de beste Jem'Hader schip die ik tegen kom.
Al zou ik moeten muiten, zal in de captain's chair terecht komen hoe dan ook.quote:Op woensdag 13 juli 2005 23:57 schreef Dr_Crouton het volgende:
[..]
Oeee, heb je ambitie genoeg om commando over een oorlogsschip te hebben?
Kans is trouwens groter dat ik President of the Federation wordt ofzo.quote:Op donderdag 14 juli 2005 00:08 schreef Sharkdoggie het volgende:
[..]
Al zou ik moeten muiten, zal in de captain's chair terecht komen hoe dan ook.![]()
Heb ik een paar jaar geleden gedaan bij utopia fleet of zo iets dergelijks... Niet alleen hebben we gemuit, we hebben de capitein ook echt uit de groep gegooid (ze had ook admin privileges aan de 1ste officier gegeven). Werd vervolgens 1ste officier.quote:Op donderdag 14 juli 2005 00:08 schreef Sharkdoggie het volgende:
[..]
Al zou ik moeten muiten, zal in de captain's chair terecht komen hoe dan ook.![]()
Hoi.quote:Op donderdag 14 juli 2005 00:36 schreef Sessy het volgende:
Zo, met wie moet ik slapen daar om een leuk sloepje te bemachtigen?![]()
just kidding.![]()
Who do I have to kill around here to get a command?quote:Op donderdag 14 juli 2005 00:49 schreef Sharkdoggie het volgende:
[..]
Hoi.![]()
hoewel jij lijk wel zo'n Empress Hoshi type die over lijken gaat
Voor degenen die een jonge ltd. Reed willen zien:quote:Op woensdag 29 juni 2005 17:53 schreef Sessy het volgende:
Zo, m'n theorie heb ik (1 fout)
Als het goed is vraagt m'n rijschool deze week het praktijkexamen voor me aan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |