Ieuwquote:
*hihihi*quote:Op zondag 12 juni 2005 16:11 schreef _dirkjan_ het volgende:
Iedereen die mij 200 euro geeft zeg ik hoe je snel rijk kunt worden![]()
dan doe ik toch ergens iets niet goed tijdens dat harde werkenquote:Op zondag 12 juni 2005 16:14 schreef Dementor het volgende:
Hard werken.
Dat zal je wel even heel vies tegenvallen.quote:Op zondag 12 juni 2005 16:14 schreef surferr het volgende:
Maar hoeveel zou , jim,jamai, boris, nou hebben?
Misschien wordt je van idols ook wel rijk![]()
Jij werkt in de zorg.quote:Op zondag 12 juni 2005 16:15 schreef MissyMirjaM het volgende:
[..]
dan doe ik toch ergens iets niet goed tijdens dat harde werken
ik denk niet aan miljoenen nee, maar hoeveel zou het dan wel zijn??quote:Op zondag 12 juni 2005 16:16 schreef Biancavia het volgende:
[..]
Dat zal je wel even heel vies tegenvallen.
ja zo ongeveer wel ja, bij grote bedrijven danquote:Op zondag 12 juni 2005 16:15 schreef Dementor het volgende:
Omhoog likken , naar beneden trappen....
mwa, ik heb geen miezerloontje hoorquote:Op zondag 12 juni 2005 16:16 schreef Dementor het volgende:
[..]
Jij werkt in de zorg.
Jou enige kans op rijkdom is het trouwen van een oude opa
Keus genoeg hequote:
Dat moet je me toch eens uitleggen... Een seriemoordenaar die miljonairs berooft, nadat hij/zij ze hun geld afhandig heeft gemaakt ofzo?quote:Op zondag 12 juni 2005 16:15 schreef Jett het volgende:
seriemoordenaar
Oeh gecondoleerd.quote:Op zondag 12 juni 2005 16:22 schreef MissyMirjaM het volgende:
[..]
ik heb er geen getrouwd, [bah zeg]
maar de mijne is toevallig vorige week heengegaan..
Oh jottum veel plezier met de successiebelastingquote:Op zondag 12 juni 2005 16:23 schreef MissyMirjaM het volgende:
[..]
jah, dank umaar t geeft niet
t was wel een rijke opa, dat dan weer wel
hangt ervanaf of je dat vanaf je goed betaalde werkplek doet of nietquote:Op zondag 12 juni 2005 16:28 schreef Markman het volgende:
in ieder geval niet door hier te gaan nuttelozen
van hard werken is nog nooit iemand rijk gewordenquote:Op zondag 12 juni 2005 16:14 schreef Dementor het volgende:
Hard werken.
Bullshit. Rentenieren ofzo. Wordt je voor niks rijk.quote:Op zondag 12 juni 2005 16:28 schreef Markman het volgende:
in ieder geval niet door hier te gaan nuttelozen
Jawel, psychologen. Allemaal gestresste typetjes die hulp moeten.quote:Op zondag 12 juni 2005 16:30 schreef Freeflyer het volgende:
[..]
van hard werken is nog nooit iemand rijk geworden![]()
niet?quote:Op zondag 12 juni 2005 16:30 schreef Freeflyer het volgende:
[..]
ach als alle benodigde letters er maar in staanquote:Op zondag 12 juni 2005 16:30 schreef Fatality het volgende:
In ieder geval is een beheersing van de Nederlandse taal wel een pré, zie TT
nee hoor, aangezien de clientele geen cent te makken heeft valt het allemaal onder de ziektenkosten verzekering. en daar wordt je niet rijk van getuige alle stakingen etc.quote:Op zondag 12 juni 2005 16:31 schreef Zzyzx het volgende:
[..]
Jawel, psychologen. Allemaal gestresste typetjes die hulp moeten.
Kijk maar naar Paris Hilton, die is rijk geboren en doet er verder ook niets voor.quote:Op zondag 12 juni 2005 16:30 schreef Freeflyer het volgende:
[..]
wat een bull... als analfabeet huur je iemand in die jouw verhaal opschrijft...quote:Op zondag 12 juni 2005 16:30 schreef Fatality het volgende:
In ieder geval is een beheersing van de Nederlandse taal wel een pré, zie TT
een bank overvallen...quote:Op zondag 12 juni 2005 16:35 schreef Shogo het volgende:
Veel krassen, met alle loterijen meedoen, bank overvallen. Keuzes zat.
Dus ik moet toch maar gothic worden?quote:Op zondag 12 juni 2005 16:35 schreef Shogo het volgende:
Veel krassen, met alle loterijen meedoen, bank overvallen. Keuzes zat.
Zelfs daar verdient ze geld mee"simple life"quote:Op zondag 12 juni 2005 16:39 schreef Skaai het volgende:
[..]
Kijk maar naar Paris Hilton, die is rijk geboren en doet er verder ook niets voor.
succesquote:Op zondag 12 juni 2005 16:45 schreef Jordy-B het volgende:
Mensen op hun spelfouten wijzen en daar geld voor vragen...
Van hard werken is nog nooit iemand rijk geworden.quote:Op zondag 12 juni 2005 16:14 schreef Dementor het volgende:
Hard werken.
't is: "Hoe word je rijk?"quote:
Ik pieker me sufquote:Op zondag 12 juni 2005 16:24 schreef surferr het volgende:
Is er ook iemand bezig op dit moment met zijn plan om "rijk "te worden?
Lijkt me een goed begin....Intel of Microsoft vanuit je slaapkamer ten val brengen..quote:Op zondag 12 juni 2005 16:50 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Ik pieker me suf
Nee zonder gein. Ik ben vaak bezig om het ei opnieuw uit te vinden. Alleen heb ik geen concrete plannen en aanpak. Ik zit uren en uren te denken in de tuin vaker over hoe ik een product kan aanbieden dat zo gewild is dat de mensheid doordraait van enthousiasme.
Een of andere computerchip ofzo. Waar grenzen niet bestaan maar dat gaat niet zonder technische apparatuur. Ik weet het niet. Ik denk er vaak over na dat wel. Er moet gewoon iets zijn dat niet bestaat en gewild gaat worden.
Of een computerprogramma.
je zou een fiets kunnen maken. niet met trappers maar iets anders.quote:Op zondag 12 juni 2005 16:50 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Ik pieker me suf
Nee zonder gein. Ik ben vaak bezig om het ei opnieuw uit te vinden. Alleen heb ik geen concrete plannen en aanpak. Ik zit uren en uren te denken in de tuin vaker over hoe ik een product kan aanbieden dat zo gewild is dat de mensheid doordraait van enthousiasme.
Een of andere computerchip ofzo. Waar grenzen niet bestaan maar dat gaat niet zonder technische apparatuur. Ik weet het niet. Ik denk er vaak over na dat wel. Er moet gewoon iets zijn dat niet bestaat en gewild gaat worden.
Of een computerprogramma.
brommers bestaan al en autobanden hebben al een stalen binnenkant..quote:Op zondag 12 juni 2005 16:58 schreef SlimShady het volgende:
[..]
je zou een fiets kunnen maken. niet met trappers maar iets anders.
of iets wat vaak gebruikt wordt maar te snel slijt. dat je andere materialen ervoor gebruikt.
ik dacht aan autobanden bijvoorbeeld: buitenkant siliconen en binnenkant staal/metaal ?
Altijd nog beter dan op je 21ste dood op kantoor zitten zonder het te beseffen.quote:Op zondag 12 juni 2005 16:55 schreef Maikuuul het volgende:
Drugsdealen, maarja op je 35ste doodgeschoten worden is ook niet alles
Dood als in suf?quote:Op zondag 12 juni 2005 17:01 schreef Pieldeprutkarbonkel het volgende:
[..]
Altijd nog beter dan op je 21ste dood op kantoor zitten zonder het te beseffen.
Yep, met materialen werken. Zo is de computerchip toch ook ontstaan. Met zuivelzand.quote:Op zondag 12 juni 2005 16:58 schreef SlimShady het volgende:
[..]
je zou een fiets kunnen maken. niet met trappers maar iets anders.
of iets wat vaak gebruikt wordt maar te snel slijt. dat je andere materialen ervoor gebruikt.
ik dacht aan autobanden bijvoorbeeld: buitenkant siliconen en binnenkant staal/metaal ?
Nopequote:Op zondag 12 juni 2005 17:17 schreef Pieldeprutkarbonkel het volgende:
Volgens mij heb je nog steeds een behoorlijke portie overbodig denken over m8
Oh je bedoelt die mensen met een een ketting van titanium om hun been waar met grote letters op staat "Hypotheek".quote:Op zondag 12 juni 2005 17:06 schreef Pieldeprutkarbonkel het volgende:
Ja...dood als in suf...in slaap gesukkeld kantoorvee
vertel..quote:Op zondag 12 juni 2005 17:23 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Nope
Atlantis enzo.....
Je moest eens weten wat ik op een dag binnen krijg qua informatie van zaken die niet waar te nemen vallen. Ik lijk af en toe wel een gsm-mast.
Heb je in ieder geval geen last van een pensioengatquote:Op zondag 12 juni 2005 16:55 schreef Maikuuul het volgende:
Drugsdealen, maarja op je 35ste doodgeschoten worden is ook niet alles
Hoezo?quote:
Nou dat valt maar af te wachten. De groei gaat te hard, wat ook voor problemen kan gaan zorgen. Als de overheid slim is, grijpen ze in en laten ze gematigd groeien.quote:Op maandag 13 juni 2005 16:56 schreef Stienn het volgende:
De economie van China groeit hard. Wanneer je later als bedrijf zijnde mee wil komen in de wereld is een beetje chinees heel erg handig. Over pak weg 20 jaar is china het land met de grootste wereld handel.Zoiets vertelde m'n oom me laatst!
Gewoon niet over zeuren.quote:Op maandag 13 juni 2005 17:32 schreef Conflict het volgende:
er zit een fout in de TT
Of Google.quote:Op maandag 13 juni 2005 18:41 schreef allsystemshalt het volgende:
Terug gaan in de tijd en veel aandelen microsoft kopen
dat kan toch nooit, of je moet zowiezo al miljoenen verdienenquote:Op maandag 13 juni 2005 17:30 schreef B_BOY het volgende:
der is een amerikaanse theorie voor. en dan had je binnen een paar jaar een miljoen gespaard (dus niet verdiend) hoe het exact zat weet ik niet.
maar het begon met:
elke dag het eerste uur wat je werkte voor jezelf te sparen.
elke dag 5 minuten langer werken geloof ik
en zo nog een hele lijst. en dat werkte dan volgens die gast (hijs intussen wel rijk geworden van zijn lezingen enz ijn boeken)
Alles kan Surferr, je moet wel wat fantasie hebben, en een rotsvast geloof hebben in je einddoel.quote:Op maandag 13 juni 2005 19:39 schreef surferr het volgende:
[..]
dat kan toch nooit, of je moet zowiezo al miljoenen verdienen![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |