Kijk maar naar Paris Hilton, die is rijk geboren en doet er verder ook niets voor.quote:Op zondag 12 juni 2005 16:30 schreef Freeflyer het volgende:
[..]
van hard werken is nog nooit iemand rijk geworden![]()
wat een bull... als analfabeet huur je iemand in die jouw verhaal opschrijft...quote:Op zondag 12 juni 2005 16:30 schreef Fatality het volgende:
In ieder geval is een beheersing van de Nederlandse taal wel een pré, zie TT
een bank overvallen...quote:Op zondag 12 juni 2005 16:35 schreef Shogo het volgende:
Veel krassen, met alle loterijen meedoen, bank overvallen. Keuzes zat.
Dus ik moet toch maar gothic worden?quote:Op zondag 12 juni 2005 16:35 schreef Shogo het volgende:
Veel krassen, met alle loterijen meedoen, bank overvallen. Keuzes zat.
Zelfs daar verdient ze geld mee"simple life"quote:Op zondag 12 juni 2005 16:39 schreef Skaai het volgende:
[..]
Kijk maar naar Paris Hilton, die is rijk geboren en doet er verder ook niets voor.
succesquote:Op zondag 12 juni 2005 16:45 schreef Jordy-B het volgende:
Mensen op hun spelfouten wijzen en daar geld voor vragen...
Van hard werken is nog nooit iemand rijk geworden.quote:Op zondag 12 juni 2005 16:14 schreef Dementor het volgende:
Hard werken.
't is: "Hoe word je rijk?"quote:
Ik pieker me sufquote:Op zondag 12 juni 2005 16:24 schreef surferr het volgende:
Is er ook iemand bezig op dit moment met zijn plan om "rijk "te worden?
Lijkt me een goed begin....Intel of Microsoft vanuit je slaapkamer ten val brengen..quote:Op zondag 12 juni 2005 16:50 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Ik pieker me suf
Nee zonder gein. Ik ben vaak bezig om het ei opnieuw uit te vinden. Alleen heb ik geen concrete plannen en aanpak. Ik zit uren en uren te denken in de tuin vaker over hoe ik een product kan aanbieden dat zo gewild is dat de mensheid doordraait van enthousiasme.
Een of andere computerchip ofzo. Waar grenzen niet bestaan maar dat gaat niet zonder technische apparatuur. Ik weet het niet. Ik denk er vaak over na dat wel. Er moet gewoon iets zijn dat niet bestaat en gewild gaat worden.
Of een computerprogramma.
je zou een fiets kunnen maken. niet met trappers maar iets anders.quote:Op zondag 12 juni 2005 16:50 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Ik pieker me suf
Nee zonder gein. Ik ben vaak bezig om het ei opnieuw uit te vinden. Alleen heb ik geen concrete plannen en aanpak. Ik zit uren en uren te denken in de tuin vaker over hoe ik een product kan aanbieden dat zo gewild is dat de mensheid doordraait van enthousiasme.
Een of andere computerchip ofzo. Waar grenzen niet bestaan maar dat gaat niet zonder technische apparatuur. Ik weet het niet. Ik denk er vaak over na dat wel. Er moet gewoon iets zijn dat niet bestaat en gewild gaat worden.
Of een computerprogramma.
brommers bestaan al en autobanden hebben al een stalen binnenkant..quote:Op zondag 12 juni 2005 16:58 schreef SlimShady het volgende:
[..]
je zou een fiets kunnen maken. niet met trappers maar iets anders.
of iets wat vaak gebruikt wordt maar te snel slijt. dat je andere materialen ervoor gebruikt.
ik dacht aan autobanden bijvoorbeeld: buitenkant siliconen en binnenkant staal/metaal ?
Altijd nog beter dan op je 21ste dood op kantoor zitten zonder het te beseffen.quote:Op zondag 12 juni 2005 16:55 schreef Maikuuul het volgende:
Drugsdealen, maarja op je 35ste doodgeschoten worden is ook niet alles
Dood als in suf?quote:Op zondag 12 juni 2005 17:01 schreef Pieldeprutkarbonkel het volgende:
[..]
Altijd nog beter dan op je 21ste dood op kantoor zitten zonder het te beseffen.
Yep, met materialen werken. Zo is de computerchip toch ook ontstaan. Met zuivelzand.quote:Op zondag 12 juni 2005 16:58 schreef SlimShady het volgende:
[..]
je zou een fiets kunnen maken. niet met trappers maar iets anders.
of iets wat vaak gebruikt wordt maar te snel slijt. dat je andere materialen ervoor gebruikt.
ik dacht aan autobanden bijvoorbeeld: buitenkant siliconen en binnenkant staal/metaal ?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |