ja zo ongeveer wel ja, bij grote bedrijven danquote:Op zondag 12 juni 2005 16:15 schreef Dementor het volgende:
Omhoog likken , naar beneden trappen....
mwa, ik heb geen miezerloontje hoorquote:Op zondag 12 juni 2005 16:16 schreef Dementor het volgende:
[..]
Jij werkt in de zorg.
Jou enige kans op rijkdom is het trouwen van een oude opa
Keus genoeg hequote:
Dat moet je me toch eens uitleggen... Een seriemoordenaar die miljonairs berooft, nadat hij/zij ze hun geld afhandig heeft gemaakt ofzo?quote:Op zondag 12 juni 2005 16:15 schreef Jett het volgende:
seriemoordenaar
Oeh gecondoleerd.quote:Op zondag 12 juni 2005 16:22 schreef MissyMirjaM het volgende:
[..]
ik heb er geen getrouwd, [bah zeg]
maar de mijne is toevallig vorige week heengegaan..
Oh jottum veel plezier met de successiebelastingquote:Op zondag 12 juni 2005 16:23 schreef MissyMirjaM het volgende:
[..]
jah, dank umaar t geeft niet
t was wel een rijke opa, dat dan weer wel
hangt ervanaf of je dat vanaf je goed betaalde werkplek doet of nietquote:Op zondag 12 juni 2005 16:28 schreef Markman het volgende:
in ieder geval niet door hier te gaan nuttelozen
van hard werken is nog nooit iemand rijk gewordenquote:Op zondag 12 juni 2005 16:14 schreef Dementor het volgende:
Hard werken.
Bullshit. Rentenieren ofzo. Wordt je voor niks rijk.quote:Op zondag 12 juni 2005 16:28 schreef Markman het volgende:
in ieder geval niet door hier te gaan nuttelozen
Jawel, psychologen. Allemaal gestresste typetjes die hulp moeten.quote:Op zondag 12 juni 2005 16:30 schreef Freeflyer het volgende:
[..]
van hard werken is nog nooit iemand rijk geworden![]()
niet?quote:Op zondag 12 juni 2005 16:30 schreef Freeflyer het volgende:
[..]
van hard werken is nog nooit iemand rijk geworden![]()
ach als alle benodigde letters er maar in staanquote:Op zondag 12 juni 2005 16:30 schreef Fatality het volgende:
In ieder geval is een beheersing van de Nederlandse taal wel een pré, zie TT
nee hoor, aangezien de clientele geen cent te makken heeft valt het allemaal onder de ziektenkosten verzekering. en daar wordt je niet rijk van getuige alle stakingen etc.quote:Op zondag 12 juni 2005 16:31 schreef Zzyzx het volgende:
[..]
Jawel, psychologen. Allemaal gestresste typetjes die hulp moeten.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |