Nopequote:Op zondag 12 juni 2005 17:17 schreef Pieldeprutkarbonkel het volgende:
Volgens mij heb je nog steeds een behoorlijke portie overbodig denken over m8
Oh je bedoelt die mensen met een een ketting van titanium om hun been waar met grote letters op staat "Hypotheek".quote:Op zondag 12 juni 2005 17:06 schreef Pieldeprutkarbonkel het volgende:
Ja...dood als in suf...in slaap gesukkeld kantoorvee
vertel..quote:Op zondag 12 juni 2005 17:23 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Nope
Atlantis enzo.....
Je moest eens weten wat ik op een dag binnen krijg qua informatie van zaken die niet waar te nemen vallen. Ik lijk af en toe wel een gsm-mast.
Heb je in ieder geval geen last van een pensioengatquote:Op zondag 12 juni 2005 16:55 schreef Maikuuul het volgende:
Drugsdealen, maarja op je 35ste doodgeschoten worden is ook niet alles
Hoezo?quote:
Nou dat valt maar af te wachten. De groei gaat te hard, wat ook voor problemen kan gaan zorgen. Als de overheid slim is, grijpen ze in en laten ze gematigd groeien.quote:Op maandag 13 juni 2005 16:56 schreef Stienn het volgende:
De economie van China groeit hard. Wanneer je later als bedrijf zijnde mee wil komen in de wereld is een beetje chinees heel erg handig. Over pak weg 20 jaar is china het land met de grootste wereld handel.Zoiets vertelde m'n oom me laatst!
Gewoon niet over zeuren.quote:Op maandag 13 juni 2005 17:32 schreef Conflict het volgende:
er zit een fout in de TT
Of Google.quote:Op maandag 13 juni 2005 18:41 schreef allsystemshalt het volgende:
Terug gaan in de tijd en veel aandelen microsoft kopen
dat kan toch nooit, of je moet zowiezo al miljoenen verdienenquote:Op maandag 13 juni 2005 17:30 schreef B_BOY het volgende:
der is een amerikaanse theorie voor. en dan had je binnen een paar jaar een miljoen gespaard (dus niet verdiend) hoe het exact zat weet ik niet.
maar het begon met:
elke dag het eerste uur wat je werkte voor jezelf te sparen.
elke dag 5 minuten langer werken geloof ik
en zo nog een hele lijst. en dat werkte dan volgens die gast (hijs intussen wel rijk geworden van zijn lezingen enz ijn boeken)
Alles kan Surferr, je moet wel wat fantasie hebben, en een rotsvast geloof hebben in je einddoel.quote:Op maandag 13 juni 2005 19:39 schreef surferr het volgende:
[..]
dat kan toch nooit, of je moet zowiezo al miljoenen verdienen![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |