Wow, op de trein gesprongenquote:Op zondag 12 juni 2005 12:22 schreef masterr112 het volgende:
ff een vraagje...
over die missie dat je met die motor langs de trein moet rijden,
hierbij rijd ik naar de eerste tunnel, en spring dan op de trein, maar het lukt me net niet om die gasten de killen voordat ik bij de eerste brug ben, en daar word ik automatisch van de trein afgeduwd door die brug,, bukken werkt volgens mij niet.. :S
Heb shotgun, maar waar vind je dan andere guns?quote:Op zondag 12 juni 2005 12:33 schreef Cerbie het volgende:
Sterker geweer zoeken, M4 of AK47?
(over treinvraag dit is)
http://www.gamefaqs.com/computer/doswin/game/924362.htmlquote:Op zondag 12 juni 2005 12:35 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
Heb shotgun, maar waar vind je dan andere guns?
Bij mij werkte dat eerste ook niet?quote:Op zondag 12 juni 2005 12:37 schreef mschol het volgende:
vragje:
bij de missie nines and ak's (oid) wordt gezeged dat je met mousewheel up en down je van target kan wisselen...
maar dat werkt bij mij helemaal niet
en manual aim en auto aim ??? hoezit dat???
http://faq.gtasanandreas.nl/index.php?section=collect&inhoud=jumps - Zei jij iets?quote:Op zondag 12 juni 2005 12:42 schreef Cerbie het volgende:
Trouwens er zitten geen rampages in het spel?
Nee, je krijgt er na een tijdje wel handigheid in, dus eigenlijk ja. Zoveel mogelijk doen. Enne, ik ga nu weer ff gamen.quote:Op zondag 12 juni 2005 12:49 schreef Halfgedraaide het volgende:
Hoe halen jullie die dansmissies eigenlijk? Gewoon vaak proberen??
Want ik heb er gewoon een hekel aan. Niet leuk om te doen en irritatie verwekkend.![]()
Dat zijn unique jumps, geen rampagesquote:Op zondag 12 juni 2005 12:50 schreef Dark_Killah het volgende:
[..]
http://faq.gtasanandreas.nl/index.php?section=collect&inhoud=jumps - Zei jij iets?
Bij unity station zit er eentje bijvoorbeeld, die moet je gewoon al gezien hebben.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 12 juni 2005 13:00 schreef SuperUli het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Nee dat had ik eerst ook, maar je went er aan. Zo heb ik 2 kameraden die al moeite hebben met de eerste missie door die besturing. Vooral dat draaien met de muis is in het begin klote.quote:Op zondag 12 juni 2005 13:20 schreef Hare het volgende:
Ben ik de enige die het idee heeft dat de controls echt volledig fucked up zijn?
Vice City had heerlijke controls, heb echt volledig het idee dat ze het compleet omgedraaid hebben.
Of ben ik nou gewoon raar?
Dat hoop ik dan maar. Ben gister na een half uurtje ermee hebben zitten kloten ermee gestopt.quote:Op zondag 12 juni 2005 13:21 schreef Wiehoe het volgende:
[..]
Nee dat had ik eerst ook, maar je went er aan. Zo heb ik 2 kameraden die al moeite hebben met de eerste missie door die besturing. Vooral dat draaien met de muis is in het begin klote.
zo erg is het op de ps2 hier nooit geweestquote:Op zondag 12 juni 2005 13:46 schreef Dark_Killah het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Écht wel een superbug.
quote:Op zondag 12 juni 2005 13:51 schreef ߨúÐêWyN het volgende:
[..]
zo erg mooi is het op de ps2 hier nooit geweest![]()
quote:Op zondag 12 juni 2005 12:28 schreef SuperUli het volgende:Met W geef je gas, S rem je af. Q en E is voor het staartroer. A en D kun je ook bochten mee maken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.(Betreft missie in San Fierro)
Vergeet niet dat je met pijltjes naar boven/beneden de neus naar boven/beneden kan sturen. Ook pijltjes links/rechts kun je sturen.
Dat met die pijltjes toetsen kwam ik ook pas later achter maar toen was het erg goed te doen...
Ik heb met linkerhand Q/W/E gebruikt, rechterhand de pijltjes. Op deze manier besturen beviel mij het best.
Je hoeft trouwens net beslist met lctrl te schieten, rctrl kan ook, daar kun je wat makkelijker bij.
zat ook al in GTA III, heb ik namelijk ook soms, zit bij videoinstellingen iets geloof ik...quote:Op zondag 12 juni 2005 13:46 schreef Dark_Killah het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Écht wel een superbug.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik zal zo in de .txt zetten.quote:Op zondag 12 juni 2005 13:11 schreef Impry het volgende:
Voor de luie spelers:
San Andreas Opened Up
This modification opens up San Andreas right from the start by removing all the blockages, it also stops the wanted stars appearing when getting past the barriers.
Parked Vehicle Spawn Locations
The locations where you can find parked vehicles are shown on this map.
Weapon Spawn Locations
The locations where you can find weapons/gifts are shown on this map.
Oyster, Horseshoe, Photo Op and Tag Locations
The locations where you can find oysters, horsehoes, photo ops and tags are shown on this map.
Buyable Property Locations
The locations where you can buy property are shown on this map.
Misschien kan dit in de OP, of wordt dat hier niet gewaardeerd
http://wiki.fok.nl/index.php/OP/Gtasa , edit hem daar.quote:Op zondag 12 juni 2005 14:19 schreef SHERMAN het volgende:
[..]
Ik zal zo in de .txt zetten.
Dan kan de TS daarna zijn op aanpassen.
Heb nu nog maar 1 missie te doen, dat muziek ding van Sweet. Die van OG is me inmiddels wel gelukt.
Bij de auto's op motor(kap) schieten, bij motors de berijder eraf knallen. Als er op een gegeven moment een paar auto's je weg blokkeren schiet je op hun tankdop.quote:Op zondag 12 juni 2005 14:25 schreef Bastard het volgende:
Fuck, is er een handigheidje hoe je die missie red met die vrachtwagen en die motoren achter je aan? Missie al 5x geprobeerd, iedere keer red mn motor het niet.
Hmm das wel makkelijk zo ja.quote:Op zondag 12 juni 2005 14:21 schreef Dark_Killah het volgende:
[..]
http://wiki.fok.nl/index.php/OP/Gtasa , edit hem daar.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zondag 6 mei 2012 16:24 schreef Tamashii het volgende:
Dat kan niet. Dit stond in de Volkskrant. :'(
Van de driving school ? Je moet een 360 maken, bij start remmen en gas geven ingedrukt houden, dan doe je ook nog links of rechts erbij. Je hebt nu dus W/S/A of W/S/D ingedrukt, houd dit zo tot je het rondje hebt voltooid en stop de auto..quote:Op zondag 12 juni 2005 14:46 schreef Wiehoe het volgende:
He ik vroeg me af wat nou eigenlijk de bedoeling was bij de eerste rijles. Ik kan de eerste rijles niet eens voltooien
Bedankt, ik ga het direct proberenquote:Op zondag 12 juni 2005 14:49 schreef Unstoppable het volgende:
[..]
Van de driving school ? Je moet een 360 maken, bij start remmen en gas geven ingedrukt houden, dan doe je ook nog links of rechts erbij. Je hebt nu dus W/S/A of W/S/D ingedrukt, houd dit zo tot je het rondje hebt voltooid en stop de auto..
http://db.gamefaqs.com/co(...)t_auto_sa_school.txt
Ja die!quote:Op zondag 12 juni 2005 14:34 schreef DeRCT14 het volgende:
@ Bastard: Bedoel je Just Business?
Waar zit die driving school dan?quote:Op zondag 12 juni 2005 14:46 schreef Wiehoe het volgende:
He ik vroeg me af wat nou eigenlijk de bedoeling was bij de eerste rijles. Ik kan de eerste rijles niet eens voltooien
Doet 'r niet.quote:Op zondag 12 juni 2005 14:49 schreef Unstoppable het volgende:
http://db.gamefaqs.com/co(...)t_auto_sa_school.txt
Nadat je de missie "Deconstruction" heb gedaan krijg je telefoon, dan verschijnt er een "S" icoon op de map, dat is de driving school.quote:Op zondag 12 juni 2005 14:57 schreef Wiehoe het volgende:
[..]
San Fierro, in dezelfde straat waar je begint als je in San Fierro aankomt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Pff, ik ga nu maar even gewoon chillen en de wereld verder verkennen ipv meteen weer missies![]()
Dat heb je al gedaan door de game te kopenquote:Op zondag 12 juni 2005 15:06 schreef BadKeukenTegel het volgende:
Zulks een goeie game, * BadKeukenTegel doneert een geldbedrag naar Rockstar
Jah maar dat is niet genoeg, ik doneer nog een paar extra euro'squote:Op zondag 12 juni 2005 15:15 schreef Bananenman het volgende:
[..]
Dat heb je al gedaan door de game te kopen
Geld doneren aan EA, ben je helemaal besode...quote:Op zondag 12 juni 2005 15:06 schreef BadKeukenTegel het volgende:
Zulks een goeie game, * BadKeukenTegel doneert een geldbedrag naar Rockstar
quote:Op zondag 12 juni 2005 15:15 schreef Bananenman het volgende:
[..]
Dat heb je al gedaan door de game te kopen
Daar heb je dan weer wel gelijk inquote:Op zondag 12 juni 2005 15:29 schreef pberends het volgende:
[..]
Geld doneren aan EA, ben je helemaal besode...
quote:Op zondag 12 juni 2005 15:53 schreef Bananenman het volgende:
Help me out. Missie met Carina (die zus van Cesar);Die missies komen dan nogSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 12 juni 2005 15:53 schreef Bananenman het volgende:
Help me out. Missie met Carina (die zus van Cesar);komen later vanzelf...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Digital Drivel.com - Talking your kind of rubbish
Die is pittig ja. Gewoon rustig rijden, je kan best ver van hem afwijken zonder dat je hem kwijtraakt. Hem eraf schieten lukt je waarschijnlijk toch niet (kan wel, is wel lastig). Maar na een tijdje stapt ie gewoon af en is het een eitjequote:Op zondag 12 juni 2005 16:04 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Tjeumig, ik raak steeds die kerel bij de motorachtervolging kwijt(I'm OG LOC, I'm Gangstah
)
Ik word voornamelijk door allerlei medeweggebruikers bruut van me bike gereden
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op vrijdag 12 augustus 2005 01:46 schreef ElisaB het volgende:
Wat is SHERMAN leuk he Bloes O+
quote:Op zondag 12 juni 2005 16:19 schreef SHERMAN het volgende:
Damn wanneer kan je naar San Fierro?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 12 juni 2005 16:24 schreef Dark_Killah het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op vrijdag 12 augustus 2005 01:46 schreef ElisaB het volgende:
Wat is SHERMAN leuk he Bloes O+
Dat hoort bij het spel.quote:Op zondag 12 juni 2005 16:26 schreef BaraCuda het volgende:
Bij mij golft het beeld heel erg, net alsof je warme lucht ziet opstijgen echt heel irritant.
Ik heb al nieuwe drivers geinstalled maar bij bijvoorbeeld battlefield 2 is het niet?
Dat is ook zo, vond het ook erg iritant, maare niks aan te doen, en is binnen 5 minuutjes weg (dan is het na de middag).quote:Op zondag 12 juni 2005 16:26 schreef BaraCuda het volgende:
Bij mij golft het beeld heel erg, net alsof je warme lucht ziet opstijgen echt heel irritant.
Ik heb al nieuwe drivers geinstalled maar bij bijvoorbeeld battlefield 2 is het niet?
Ja? Leg eens uit wat je daarmee bedoelt? Wat wil jij dan dat je niks hoort als je in je auto zit ofzo?quote:Op zondag 12 juni 2005 16:24 schreef Hare het volgende:
Hebben jullie trouwens ook het probleem dat je alle geluiden hoort afgezien van je eigen auto?
Abulancemissies doen?quote:Op zondag 12 juni 2005 16:31 schreef Jefkie het volgende:
hoe kan je beginnen aan "Amphibious Assault" van Woozie? San Fierro is dat. Enige missie die ik nu kan doen...
Je schijnt er lung capacity 25% voor te moeten hebben, maar hoe vergroot je die? Gym?
die heb ik net gehadquote:Op zondag 12 juni 2005 16:07 schreef Bananenman het volgende:
[..]
Die is pittig ja. Gewoon rustig rijden, je kan best ver van hem afwijken zonder dat je hem kwijtraakt. Hem eraf schieten lukt je waarschijnlijk toch niet (kan wel, is wel lastig). Maar na een tijdje stapt ie gewoon af en is het een eitje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |