jaja ganzenborden vereist ook een bovengemiddeld iq..quote:Op zaterdag 11 juni 2005 21:57 schreef Weemz het volgende:
Tralala... Zit hier met vrienden op een spelletjesavond... Gaan ze een spel spelen waar ik geen reet van snap!
ik ken de naam.. that's allquote:Op zaterdag 11 juni 2005 22:23 schreef Weemz het volgende:
Nee ze spelen Civilization
Hier ook maar dat heeft niks met de plaatselijke kleutermaffia te maken. Meer met het feit dat het zaterdagavond is.quote:Op zondag 12 juni 2005 00:07 schreef Great_Expectations het volgende:
Grmbl. Kennelijk is een bendelid van de plaatselijke kleutermaffia geslaagd voor zijn/haar eindexamen, want ik hoor boemboemboem-muziek van buiten komen..
Normaal gesproken is dat hier nooit.quote:Op zondag 12 juni 2005 00:16 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Hier ook maar dat heeft niks met de plaatselijke kleutermaffia te maken. Meer met het feit dat het zaterdagavond is..
Dan heb je meer geluk dan ik.quote:Op zondag 12 juni 2005 00:20 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Normaal gesproken is dat hier nooit..
Gezellig.quote:Op zondag 12 juni 2005 00:21 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Dan heb je meer geluk dan ik.
*koffertje pak en in trein naar E. stap*
quote:Op zondag 12 juni 2005 00:23 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Gezellig.. Moet ik je van het station komen halen?
.
Nou ja, niet dat het niet goed is. Het is meer van.. euhm.. onverwacht. En on-G_E-ig enzo.quote:Op zondag 12 juni 2005 00:27 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Oh..
Ik dacht, laat ik eens vriendelijk doen, is het ook weer niet goed..
*op bankje gaat zitten en stinkende zwervermeneer opzij duw*quote:Op zondag 12 juni 2005 00:28 schreef Great_Expectations het volgende:
Nah, dan slaap je maar ergens op een bankje op het station, tussen de stinkzwervers..
De Nachtploeg, dat ben ik.quote:Op zondag 12 juni 2005 00:49 schreef tech het volgende:
Goedennacht samen!Zijn jullie de nachtploeg?
En ajuu zou het nu hebben over "Mijn beaverhausje en ik, wij samen" maar ik ben ajuu niet.quote:"Dag Slak," zei hij. "Weet jij misschien wat het heelal is?"
"Jawel," zei de slak. Hij stak zijn hoofd naar voren, zijn stekeltjes stonden rechtop, hij kneep zijn ogen half dicht en zei: "Het heelal, dat ben ik." Hij gleed daarbij iets vooruit.
"Jij?" zei de sprinkhaan verbaasd.
"Ja," zei de slak. "Mijn huisje en ik, wij samen."
Werk je tegenwoordig alleen?quote:Op zondag 12 juni 2005 01:02 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
De Nachtploeg, dat ben ik..
quote:Op zondag 12 juni 2005 01:05 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
En ajuu zou het nu hebben over "Mijn beaverhausje en ik, wij samen" maar ik ben ajuu niet..
L'état, c'est toi?quote:Op zondag 12 juni 2005 01:02 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
De Nachtploeg, dat ben ik..
quote:
naturellement.quote:
Ga je zo weg, dan?quote:Op zondag 12 juni 2005 01:19 schreef petre86 het volgende:
ikbennernog
Je travaille a un projet de bureau de facilites a eindhoven (blabla, jerre en frans...)...quote:
ik zeg HEEquote:Op zondag 12 juni 2005 12:14 schreef Jerruh het volgende:
[..]
Je travaille a un projet de bureau de facilites a eindhoven (blabla, jerre en frans...)...
Toevallig naar Vorst Nationaal?quote:Op zondag 12 juni 2005 09:42 schreef petre86 het volgende:
zometeen brusselprettig weekend verder heren
Ook een goede namiddagquote:Op zondag 12 juni 2005 12:44 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Moggûh!
Ik voel me niet aangesproken. Eerder tegenovergestelde.quote:Op zondag 12 juni 2005 13:01 schreef Cybart het volgende:
toch is het fijn.... dat als je een feestje geeft en het inmiddels weer bijna licht is buiten, dat mensen dan toch naar huis gaan...
vandaar het vanmorgen 5 uur was toen ik mn bed raakte...
in opruimen had ik geen zin meer
en nu douchen
het zit je ook niet mee hèquote:Op zondag 12 juni 2005 16:08 schreef Ryan_R het volgende:
Zo, het weekend ook weer overleefd.
Alleen ik ben niet aangenomen
Niet echt nee, maar ik heb het survival weekend overleefd, inclusief schapenkudde enzo.quote:
zoals je ziet, niet veel...quote:Op zondag 12 juni 2005 16:23 schreef Ryan_R het volgende:
[..]
Niet echt nee, maar ik heb het survival weekend overleefd, inclusief schapenkudde enzo.
Hier nog wat gebeurd?
een meisjegroep uit het begin van de jaren negentigquote:
Had ik ook niet anders van je verwachtquote:Op zondag 12 juni 2005 17:40 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Ik haat orgiefeesten
Vooral als ik er niet bij ben
Heb ik weer een [HOMO]-meeting gemist?quote:Op zondag 12 juni 2005 17:40 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Ik haat orgiefeesten
Vooral als ik er niet bij ben
Ik begin me sterk af te vragen wat voor beeld je eigenlijk wel niet van me hebt.quote:
Het zal idd wel neer komen op een homo-meeting ja.quote:Op zondag 12 juni 2005 17:44 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Heb ik weer een [HOMO]-meeting gemist?.
Alleen maar het beeld dat je hier hebt opgebouwdquote:Op zondag 12 juni 2005 17:46 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Ik begin me sterk af te vragen wat voor beeld je eigenlijk wel niet van me hebt.
Neej, jammer hè.quote:Op zaterdag 11 juni 2005 21:19 schreef creno het volgende:
maar telt de openingspost niet als first post ?
zijn lijf best OKquote:Op zondag 12 juni 2005 18:34 schreef Weemz het volgende:
Dat haar is echt geweldig! En zijn lijf is best OK.
huh? ik zal eens kijkenquote:Op zondag 12 juni 2005 17:56 schreef xman het volgende:
LOL ze hebben me een waarschuwing gegeven voor mijn reaktie in Knuffelende homo's zorgen voor wereldrecord en prego heeft zo te zien ook een waarschuwing gekregen!
wat had je gezegd dan?quote:Op zondag 12 juni 2005 19:53 schreef Prego het volgende:
[..]
huh? ik zal eens kijken
edit: tjee dat ze me daarvoor een waarschuwing geven, zeker omdat ik het niet onderbouwd heb
ik poste een reactie op iemand die iets zij in de trant van "ik dacht dat moslims dom waren, maar homo's zijn ook dom"quote:Op zondag 12 juni 2005 20:05 schreef Jerruh het volgende:
[..]
wat had je gezegd dan?
en als je een post post van: Verkapt blabla topic/nieuwsbericht, dat staat in de facts dat het niet mag, puur omdat het opruiend kan zijn (niet dat het hoeft, maar ja)
wordt gezien als flame, wat inhoud dat het reacties kan uitlokken die niks meer te maken meer hebben met het oorspronkelijke berichtquote:Op zondag 12 juni 2005 20:08 schreef Prego het volgende:
[..]
ik poste een reactie op iemand die iets zij in de trant van "ik dacht dat moslims dom waren, maar homo's zijn ook dom"
toen zei ik: nee jij bent dom
ergens is dat goed te begrijpen maar ja actie reactie zal ik maar zeggen..quote:Op zondag 12 juni 2005 20:13 schreef Jerruh het volgende:
[..]
wordt gezien als flame, wat inhoud dat het reacties kan uitlokken die niks meer te maken meer hebben met het oorspronkelijke bericht.
mjwa, ze zijn erg streng op de FP maar dat komt o.a. door de "agressievere" sfeer die er ontstaan is, voral m.b.t. allochtonenberichten etc...
Waarom krijgt die persoon die zegt dat homo's dom zijn geen waarschuwing dan. Daar is het dan begonnen zeg maar.quote:Op zondag 12 juni 2005 20:25 schreef Prego het volgende:
[..]
ergens is dat goed te begrijpen maar ja actie reactie zal ik maar zeggen..
Homo's zijn ook dom. Wie wil mij nou niet?quote:Op zondag 12 juni 2005 21:07 schreef Ryan_R het volgende:
[..]
Waarom krijgt die persoon die zegt dat homo's dom zijn geen waarschuwing dan. Daar is het dan begonnen zeg maar.
Voor een echte Hilton maak ik graag een uitzonderingquote:Op zondag 12 juni 2005 21:43 schreef Hilton het volgende:
[..]
Homo's zijn ook dom. Wie wil mij nou niet?![]()
Je kunt je geaardheid veranderen als je wil. Pech wel dat ik jou maar een arme sloeber vindquote:Op zondag 12 juni 2005 21:46 schreef Ryan_R het volgende:
[..]
Voor een echte Hilton maak ik graag een uitzondering![]()
Ja, je hebt of hersenen of geld. Can't have them both, blondiequote:Op zondag 12 juni 2005 21:48 schreef Hilton het volgende:
[..]
Je kunt je geaardheid veranderen als je wil. Pech wel dat ik jou maar een arme sloeber vind.
quote:Op zondag 12 juni 2005 21:49 schreef Ryan_R het volgende:
[..]
Ja, je hebt of hersenen of geld. Can't have them both, blondie![]()
In die tape zat je anders behoorlijk laagquote:Op zondag 12 juni 2005 21:52 schreef Hilton het volgende:
[..]Heb je toevallig enig idee wie ik ben? Jullie homo's zijn maar goed voor 2 dingen. Mijn haar en make-up. Dus beeld je maar niks in laag figuur
![]()
Misschien een idee om ook eens acteerlessen bij een homo te volgen?quote:Op zondag 12 juni 2005 21:52 schreef Hilton het volgende:
[..]Heb je toevallig enig idee wie ik ben? Jullie homo's zijn maar goed voor twee dingen. Mijn haar en make-up. Dus beeld je maar niks in laag figuur
![]()
Het is kaal, dom en het stinktquote:Op zondag 12 juni 2005 21:54 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Misschien een idee om ook eens acteerlessen bij een homo te volgen?
*verandering onderga*quote:Op zondag 12 juni 2005 21:48 schreef Hilton het volgende:
[..]
Je kunt je geaardheid veranderen als je wil. Pech wel dat ik jou maar een arme sloeber vind.
tis je vergevenquote:Op zondag 12 juni 2005 22:18 schreef Ryan_R het volgende:
[..]
Ja hallo, moest effe snel wat zoeken he, crisis situatie.![]()
je haalt me de woorden uit de mondquote:
waarom krijg ik klappen, ik haal toch alleen maar woorden uit zijn mondquote:
Ik zou zeggen, snij een onderwerp aan. Ik zit namelijk zonderquote:Op zondag 12 juni 2005 22:50 schreef Markie-Mark het volgende:
t gaat echt nooit meer ergens over hiero
Waar is de goeie ouwe tijd met Bart,Wiz Jerre en Nathan
nou begin eens met een onderwerp, maar niet te moeilijk want het is al laat op de zondagquote:Op zondag 12 juni 2005 22:50 schreef Markie-Mark het volgende:
t gaat echt nooit meer ergens over hiero
Waar is de goeie ouwe tijd met Bart,Wiz Jerre en Nathan
daar is ie weer...quote:Op zondag 12 juni 2005 23:18 schreef Markie-Mark het volgende:
Nog twee weken en danRockin Park
He Bartje
Maar dinsdag eerst AFFF
Hopelijk kom ik CDP niet tegen
Ik moet de dag erna werken bedacht ik me gisteren pas, maar examens is nog een stuk zwaarder jaquote:Op zondag 12 juni 2005 23:21 schreef Cybart het volgende:
[..]
daar is ie weer...
de lekkerste vent van het homo topic.... Markie!!!! (ja ik stimuleer nu de pageviews van je fotoboek)
jaaaa, wordt zwaaaaar chill
(heb de dag erna alleen 2 examens..... grrrrrr)
wat the fok is AFFF ?????
gewoon uit de buurt van Cn'ers blijven...quote:Op zondag 12 juni 2005 23:26 schreef Markie-Mark het volgende:
[..]
Ik moet de dag erna werken bedacht ik me gisteren pas, maar examens is nog een stuk zwaarder jaDan maar 1 biertje minder
En AFFF is Amsterdam Fantasic Film Festival waar CDP ook rondloopt![]()
![]()
Ja alles goed hoorquote:Op zondag 12 juni 2005 23:29 schreef Cybart het volgende:
[..]
gewoon uit de buurt van Cn'ers blijven...
maar werken, dat is inderdaad ook minder...
verder alles chill? nu bijna geseteld?
ja echt veel te lang...quote:Op zondag 12 juni 2005 23:36 schreef Markie-Mark het volgende:
[..]
Ja alles goed hoor
Huis schiet nog steeds niet erg op, maar maak me er niet echt druk om. Wat wel af is ziet er prima uit en ik voel me dr al aardig thuis, vermaak me prima in Utrecht en in t weekend vaak weer ff naar Leerdam toe
En hoe ist met jou? Veel te lang niet gesproken zeg
Idd, alleen dat is al een goede reden om enorme zin te hebben in Rockin Parkquote:Op zondag 12 juni 2005 23:41 schreef Cybart het volgende:
[..]
knip
maar goed dat we over 2 weekjes gewoon ff irl kunnen bij ouwehoeren
alice cooper ? leeft die man nog ?quote:Op zondag 12 juni 2005 23:31 schreef wonderer het volgende:
Wil iemand met me mee naar Alice COoper in Tilburg?
En hoe, met een nieuw album ookquote:
trek de agenda voor 2006 maar vastquote:Op zondag 12 juni 2005 23:46 schreef Markie-Mark het volgende:
[..]
Idd, alleen dat is al een goede reden om enorme zin te hebben in Rockin Park
Heb het de de afgelopen weken ook enorm druk gehad met werk+studie, wordt gelukkig nu even twee weken wat minder maar daarna ook hard aan t werk om m´n vakantie te kunnen betalen
Lijkt me trouwens leuk weer eens een mini/meet te houden met Jerre Tech Blubberzwijn jij en ik, maar hoop dat het er dan ook echt een keer van komt![]()
Kreta, begin augustus...quote:Op zondag 12 juni 2005 23:49 schreef Markie-Mark het volgende:
Turkije, eind Augustus maar we moeten nog boeken
En jij
kort maar krachtigquote:Op zondag 12 juni 2005 23:53 schreef Weemz het volgende:
Hoi allemaal! Doei allemaal, ik ga lekker slapen! Tot ooit!
Cool!!quote:Op zondag 12 juni 2005 23:52 schreef Cybart het volgende:
[..]
Kreta, begin augustus...
doen we best goed eigenlijk
ik ga er trouwens vandoor nu... time for bed!
ik bel je van de week wel ff
trusten!!!quote:Op zondag 12 juni 2005 23:55 schreef Markie-Mark het volgende:
[..]
Cool!!
Slaap lekker
Ik ga trouwens ook mn bedje in
![]()
ik zou wel wilen maar ik zit in lyon tot septemberquote:Op zondag 12 juni 2005 23:31 schreef wonderer het volgende:
Wil iemand met me mee naar Alice COoper in Tilburg?
En wat ga je dan wel uitvreten?quote:Op maandag 13 juni 2005 00:10 schreef chiimii het volgende:
Steef gaat niet op vakantie dit jaar. M'n ouders gaan wel weg, dus ik heb het rijk alleen.
ja je mag kiezen !quote:
wel, ik moest lachenquote:Op maandag 13 juni 2005 00:24 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Quoteverneuken is niet leuk.
Het zijn de kleine dingen die het hem doen.quote:
Bijna.quote:Op maandag 13 juni 2005 00:32 schreef chiimii het volgende:
[img]http://fotoboek.fok.nl/userpics/122556_milka.JPG[/url]
Doet ie 't????
vernader /url in /img en je hebt het !quote:Op maandag 13 juni 2005 00:32 schreef chiimii het volgende:
Doet ie 't????
hahaha ja een vriendje ! nog heel pril hoorquote:Op maandag 13 juni 2005 00:33 schreef wonderer het volgende:
Creno, ik mis iets... vriendje? Wie wat hoe vertel!
Slaap lekker homoquote:Op maandag 13 juni 2005 00:52 schreef creno het volgende:
inmiddels een gaaaaaap hier
ik ga mijn bedje maar eens opzoeken
If so.. dan ben ik nog niet slapenquote:Op maandag 13 juni 2005 01:04 schreef chiimii het volgende:
bye bye creno xxx
is stuart ook al slapen?!
Je bent IT'er toch?quote:Op maandag 13 juni 2005 00:32 schreef chiimii het volgende:
Doet ie 't????
quote:Op maandag 13 juni 2005 01:11 schreef chiimii het volgende:
ja, een hele slechte dennis
heb je weer aandacht nodig vlarpie?
Dan moet je inderdaad maar wat anders gaan doen.quote:Op maandag 13 juni 2005 01:11 schreef chiimii het volgende:
ja, een hele slechte dennis
heb je weer aandacht nodig vlarpie?
Neuh, jouw smile is veel beter.quote:Op maandag 13 juni 2005 01:18 schreef chiimii het volgende:
haha, mijn tanden zijn helaas niet zo wit als ze lijken. die van jou zijn mooier!
geeft niks liefie.. je bent leuk genoegquote:Op maandag 13 juni 2005 01:18 schreef chiimii het volgende:
haha, mijn tanden zijn helaas niet zo wit als ze lijken. die van jou zijn mooier!
ik wist wel dat je van me hieldquote:
hey sweetiequote:Op maandag 13 juni 2005 01:16 schreef Excess_All het volgende:
hoi lieverds
Mwoah. Ik ben het op dit punt wel met je eens.quote:Op maandag 13 juni 2005 01:23 schreef Vlarp het volgende:
Ik zet mezelf voorschut.. daar heb ik mezelf op voorbereidt..
fijn.. zijn we het op 1 punt eens eensquote:Op maandag 13 juni 2005 01:23 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Mwoah. Ik ben het op dit punt wel met je eens..
Ik neuk alles als ik dronken genoeg benquote:Op maandag 13 juni 2005 01:25 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
En 21 jaar valt nog binnen jouw range..
In 't echt heb ik geen bril op hoor.quote:Op maandag 13 juni 2005 01:25 schreef chiimii het volgende:
ik zie hele witte tandjes op je avatar dennisdat is pas tandpastareclame
van jou zelf, hoe je deruit zietquote:Op maandag 13 juni 2005 01:27 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
hallo leute
wat voor foto's bedoel je, sweetie?
.............
'loquote:Op maandag 13 juni 2005 01:25 schreef chiimii het volgende:
ik zie hele witte tandjes op je avatar dennisdat is pas tandpastareclame
hoi vanitasvanitatumetomniava, wat een ingewikkelde naam
'k Wil wel ruilen met de jouwe.quote:Op maandag 13 juni 2005 01:27 schreef chiimii het volgende:
maakt niet uit, het gaat om je tandjes toch
Ik hou niet van mannen die té veel zuipen hoorquote:Op maandag 13 juni 2005 01:27 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Moet je voor chiimii ook dronken zijn dan?.
Nee, leuke mensen hebben voorrangquote:Op maandag 13 juni 2005 01:27 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Moet je voor chiimii ook dronken zijn dan?.
Van welke mannen wél dan?quote:Op maandag 13 juni 2005 01:28 schreef chiimii het volgende:
Ik hou niet van mannen die té veel zuipen hoor
Ik weet m'n limiietquote:Op maandag 13 juni 2005 01:28 schreef chiimii het volgende:
[..]
Ik hou niet van mannen die té veel zuipen hoor
das waarquote:Op maandag 13 juni 2005 01:28 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
'lo
mja, cut 'n paste is nooit zo moeilijk ;-)
Omdat die een belangrijke rol in de samenleving hebben.quote:Op maandag 13 juni 2005 01:30 schreef kokos het volgende:
Waarom bestaan er homo's?
Om jou te verleiden..?quote:Op maandag 13 juni 2005 01:30 schreef kokos het volgende:
Like?quote:Op maandag 13 juni 2005 01:31 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Omdat die een belangrijke rol in de samenleving hebben.
geef me een grote knuffel van het wereld natuurfonds en ik ben verkocht.quote:Op maandag 13 juni 2005 01:29 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Van welke mannen wél dan?
*bierflesjes wegmoffel*
Dank jequote:Op maandag 13 juni 2005 01:31 schreef chiimii het volgende:
vanitas, dat klinkt mooiklinkt exotisch...
Mij ook?quote:Op maandag 13 juni 2005 01:26 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ik neuk alles als ik dronken genoeg ben
*noteert*quote:Op maandag 13 juni 2005 01:32 schreef chiimii het volgende:
[..]
geef me een grote knuffel van het wereld natuurfonds en ik ben verkocht.
You're easy!quote:Op maandag 13 juni 2005 01:32 schreef chiimii het volgende:
geef me een grote knuffel van het wereld natuurfonds en ik ben verkocht.
er staan maar enkele foto's van me op het internet, en ik heb ook nog geen digitale camera ofzoquote:Op maandag 13 juni 2005 01:31 schreef Excess_All het volgende:
[..]
dat willen wij zelf oordelen hoor
kom maar op met dat fotoboek
quote:Op maandag 13 juni 2005 01:33 schreef chiimii het volgende:
Ik wil de allerduurste vlarpie!
't Zal binnenkort dan wel uitsterven.quote:Op maandag 13 juni 2005 01:34 schreef Salvad0R het volgende:
tja 't is zeg maar wel redelijk toekomstloos.. dat homofilie..
erg veel kans op nageslacht is er nagenoeg niet, lijkt me.. ?
Janksmoelquote:Op maandag 13 juni 2005 01:34 schreef Salvad0R het volgende:
Om de wereld mooier te maken.quote:Op maandag 13 juni 2005 01:30 schreef kokos het volgende:
linkjequote:Op maandag 13 juni 2005 01:33 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
er staan maar enkele foto's van me op het internet, en ik heb ook nog geen digitale camera ofzo
Ik ook niet.quote:Op maandag 13 juni 2005 01:36 schreef wonderer het volgende:
Kom op, hetero's weten niks van kleur, kunst en mode.
Als alles werkte zoals jij denkt dat 't werkt, dan was homofilie al voordat de mens diens intrede deed uitgestorven.quote:Op maandag 13 juni 2005 01:34 schreef Salvad0R het volgende:
Punt een staat. Iedereen hetero? Ik moet er niet aan denken. CDA gezeik.quote:
Stoer. Je bent ouder dan ik dacht.quote:Op maandag 13 juni 2005 01:39 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
vooruit, hier heb ik nog eentje (net uit de machinekamer)
Ik dacht dat strakke kontjes juist begeerlijk waren, heb ik iets gemist?quote:
CDA heeft 4 homo-politici in DenHaag, meer dan andere partijen.quote:Op maandag 13 juni 2005 01:40 schreef wonderer het volgende:
Punt een staat. Iedereen hetero? Ik moet er niet aan denken. CDA gezeik.
uber geil, vooral die hengelquote:Op maandag 13 juni 2005 01:39 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
vooruit, hier heb ik nog eentje (net uit de machinekamer)
toeval..quote:Op maandag 13 juni 2005 01:41 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
CDA heeft 4 homo-politici in DenHaag, meer dan andere partijen..
* vanitasvanitatumetomniava mompelt iets over Camiel Eurlings en zijn stralend witte tanden...quote:Op maandag 13 juni 2005 01:41 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
quote:Op maandag 13 juni 2005 01:44 schreef chiimii het volgende:
nog meer pics? ik weet niet of dat me lukt zonder creno hihi
je mag me steef noemen btw xx
Die zit gelukkig ver weg in Europa.quote:Op maandag 13 juni 2005 01:43 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
* vanitasvanitatumetomniava mompelt iets over Camiel Eurlings en zijn stralend witte tanden...
hengelquote:
Niet naar verhouding.quote:Op maandag 13 juni 2005 01:41 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
quote:Op maandag 13 juni 2005 01:45 schreef chiimii het volgende:
ja, laat die pleister maar even op je mondje zuiplap
Misschien kan ome DM je helpen.quote:Op maandag 13 juni 2005 01:44 schreef chiimii het volgende:
nog meer pics? ik weet niet of dat me lukt zonder creno hihi
je mag me steef noemen btw xx
NOOIT met oude, vreemde mannen meegaan!!quote:Op maandag 13 juni 2005 01:46 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Misschien kan ome DM je helpen..
http://fotoboek.fok.nl/chiimiiquote:Op maandag 13 juni 2005 01:48 schreef chiimii het volgende:
ik zie geen camera-icoontje DM. ik weet niet hoe ik in m'n fotoboek kan komen. een plaatje neerzetten lukt me verder wel
http://fotoboek.fok.nl/quote:Op maandag 13 juni 2005 01:48 schreef chiimii het volgende:
ik zie geen camera-icoontje DM. ik weet niet hoe ik in m'n fotoboek kan komen. een plaatje neerzetten lukt me verder wel
Bij jou zien we ook geen camera icoontje ...quote:Op maandag 13 juni 2005 01:48 schreef chiimii het volgende:
Dat was een T teveel ja..quote:Op maandag 13 juni 2005 01:51 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
De man vond een kameel. De kameel vond van niet.
Dat vind jij...
Dat vindt je broer...
Da's geen excuus, Truus.quote:Op maandag 13 juni 2005 01:52 schreef Vlarp het volgende:
Dat was een T teveel ja..
JANK NIET!!!
Ik ben dronken..
En dat zeg jij?quote:Op maandag 13 juni 2005 01:54 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Da's geen excuus, Truus.
Spelling moet je g'woan doén.
Tenzij je dronken bentquote:Op maandag 13 juni 2005 01:56 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Je zal mij op weinig spelfouten betrappen....
Je hebt nog alleen die milkakoe..quote:Op maandag 13 juni 2005 01:57 schreef chiimii het volgende:
Gefeliciteerd. Je hebt nu je fotoboek-account geactiveerd.
yeah right, ik zie niks...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |