Ook een goede namiddagquote:Op zondag 12 juni 2005 12:44 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Moggûh!
Ik voel me niet aangesproken. Eerder tegenovergestelde.quote:Op zondag 12 juni 2005 13:01 schreef Cybart het volgende:
toch is het fijn.... dat als je een feestje geeft en het inmiddels weer bijna licht is buiten, dat mensen dan toch naar huis gaan...
vandaar het vanmorgen 5 uur was toen ik mn bed raakte...
in opruimen had ik geen zin meerom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
en nu douchenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
het zit je ook niet mee hèquote:Op zondag 12 juni 2005 16:08 schreef Ryan_R het volgende:
Zo, het weekend ook weer overleefd.
Alleen ik ben niet aangenomen
Niet echt nee, maar ik heb het survival weekend overleefd, inclusief schapenkudde enzo.quote:Op zondag 12 juni 2005 16:13 schreef creno het volgende:
[..]
het zit je ook niet mee hèom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
zoals je ziet, niet veel...quote:Op zondag 12 juni 2005 16:23 schreef Ryan_R het volgende:
[..]
Niet echt nee, maar ik heb het survival weekend overleefd, inclusief schapenkudde enzo.
Hier nog wat gebeurd?
En dat is?quote:Op zondag 12 juni 2005 17:17 schreef Ang3l het volgende:
Ze hebben allemaal WOW gekochtom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
een meisjegroep uit het begin van de jaren negentigquote:
Had ik ook niet anders van je verwachtquote:Op zondag 12 juni 2005 17:40 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Ik haat orgiefeestenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Vooral als ik er niet bij ben
Heb ik weer een [HOMO]-meeting gemist?quote:Op zondag 12 juni 2005 17:40 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Ik haat orgiefeestenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Vooral als ik er niet bij ben
Ik begin me sterk af te vragen wat voor beeld je eigenlijk wel niet van me hebt.quote:Op zondag 12 juni 2005 17:44 schreef Ryan_R het volgende:
[..]
Had ik ook niet anders van je verwachtom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Het zal idd wel neer komen op een homo-meeting ja.quote:Op zondag 12 juni 2005 17:44 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Heb ik weer een [HOMO]-meeting gemist?om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies..Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Toppie! Erg tof cadeau!quote:Op zondag 12 juni 2005 17:37 schreef Cybart het volgende:
De hele keuken hangt vol Pastaom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Alleen maar het beeld dat je hier hebt opgebouwdquote:Op zondag 12 juni 2005 17:46 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Ik begin me sterk af te vragen wat voor beeld je eigenlijk wel niet van me hebt.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
ja, echt zwaar kicken...quote:Op zondag 12 juni 2005 17:51 schreef tech het volgende:
[..]
Toppie! Erg tof cadeau!om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Neej, jammer hè.quote:Op zaterdag 11 juni 2005 21:19 schreef creno het volgende:
maar telt de openingspost niet als first post ?om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
zijn lijf best OKquote:Op zondag 12 juni 2005 18:34 schreef Weemz het volgende:
Dat haar is echt geweldig! En zijn lijf is best OK.
huh? ik zal eens kijkenquote:Op zondag 12 juni 2005 17:56 schreef xman het volgende:
LOL ze hebben me een waarschuwing gegeven voor mijn reaktie in Knuffelende homo's zorgen voor wereldrecord en prego heeft zo te zien ook een waarschuwing gekregenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.!Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
wat had je gezegd dan?quote:Op zondag 12 juni 2005 19:53 schreef Prego het volgende:
[..]
huh? ik zal eens kijken
edit: tjee dat ze me daarvoor een waarschuwing geven, zeker omdat ik het niet onderbouwd hebom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
ik poste een reactie op iemand die iets zij in de trant van "ik dacht dat moslims dom waren, maar homo's zijn ook dom"quote:Op zondag 12 juni 2005 20:05 schreef Jerruh het volgende:
[..]
wat had je gezegd dan?
en als je een post post van: Verkapt blabla topic/nieuwsbericht, dat staat in de facts dat het niet mag, puur omdat het opruiend kan zijn (niet dat het hoeft, maar ja)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop