Ook een goede namiddagquote:Op zondag 12 juni 2005 12:44 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Moggûh!
Ik voel me niet aangesproken. Eerder tegenovergestelde.quote:Op zondag 12 juni 2005 13:01 schreef Cybart het volgende:
toch is het fijn.... dat als je een feestje geeft en het inmiddels weer bijna licht is buiten, dat mensen dan toch naar huis gaan...
vandaar het vanmorgen 5 uur was toen ik mn bed raakte...
in opruimen had ik geen zin meer
en nu douchen
het zit je ook niet mee hèquote:Op zondag 12 juni 2005 16:08 schreef Ryan_R het volgende:
Zo, het weekend ook weer overleefd.
Alleen ik ben niet aangenomen
Niet echt nee, maar ik heb het survival weekend overleefd, inclusief schapenkudde enzo.quote:
zoals je ziet, niet veel...quote:Op zondag 12 juni 2005 16:23 schreef Ryan_R het volgende:
[..]
Niet echt nee, maar ik heb het survival weekend overleefd, inclusief schapenkudde enzo.
Hier nog wat gebeurd?
een meisjegroep uit het begin van de jaren negentigquote:
Had ik ook niet anders van je verwachtquote:Op zondag 12 juni 2005 17:40 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Ik haat orgiefeesten
Vooral als ik er niet bij ben
Heb ik weer een [HOMO]-meeting gemist?quote:Op zondag 12 juni 2005 17:40 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Ik haat orgiefeesten
Vooral als ik er niet bij ben
Ik begin me sterk af te vragen wat voor beeld je eigenlijk wel niet van me hebt.quote:
Het zal idd wel neer komen op een homo-meeting ja.quote:Op zondag 12 juni 2005 17:44 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Heb ik weer een [HOMO]-meeting gemist?.
Alleen maar het beeld dat je hier hebt opgebouwdquote:Op zondag 12 juni 2005 17:46 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Ik begin me sterk af te vragen wat voor beeld je eigenlijk wel niet van me hebt.
Neej, jammer hè.quote:Op zaterdag 11 juni 2005 21:19 schreef creno het volgende:
maar telt de openingspost niet als first post ?
zijn lijf best OKquote:Op zondag 12 juni 2005 18:34 schreef Weemz het volgende:
Dat haar is echt geweldig! En zijn lijf is best OK.
huh? ik zal eens kijkenquote:Op zondag 12 juni 2005 17:56 schreef xman het volgende:
LOL ze hebben me een waarschuwing gegeven voor mijn reaktie in Knuffelende homo's zorgen voor wereldrecord en prego heeft zo te zien ook een waarschuwing gekregen!
wat had je gezegd dan?quote:Op zondag 12 juni 2005 19:53 schreef Prego het volgende:
[..]
huh? ik zal eens kijken
edit: tjee dat ze me daarvoor een waarschuwing geven, zeker omdat ik het niet onderbouwd heb
ik poste een reactie op iemand die iets zij in de trant van "ik dacht dat moslims dom waren, maar homo's zijn ook dom"quote:Op zondag 12 juni 2005 20:05 schreef Jerruh het volgende:
[..]
wat had je gezegd dan?
en als je een post post van: Verkapt blabla topic/nieuwsbericht, dat staat in de facts dat het niet mag, puur omdat het opruiend kan zijn (niet dat het hoeft, maar ja)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |