En ajuu zou het nu hebben over "Mijn beaverhausje en ik, wij samen" maar ik ben ajuu niet.quote:"Dag Slak," zei hij. "Weet jij misschien wat het heelal is?"
"Jawel," zei de slak. Hij stak zijn hoofd naar voren, zijn stekeltjes stonden rechtop, hij kneep zijn ogen half dicht en zei: "Het heelal, dat ben ik." Hij gleed daarbij iets vooruit.
"Jij?" zei de sprinkhaan verbaasd.
"Ja," zei de slak. "Mijn huisje en ik, wij samen."
Werk je tegenwoordig alleen?quote:Op zondag 12 juni 2005 01:02 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
De Nachtploeg, dat ben ik.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies..Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Op zondag 12 juni 2005 01:05 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
En ajuu zou het nu hebben over "Mijn beaverhausje en ik, wij samen" maar ik ben ajuu niet.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies..Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
L'état, c'est toi?quote:Op zondag 12 juni 2005 01:02 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
De Nachtploeg, dat ben ik.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies..Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Op zondag 12 juni 2005 01:11 schreef tech het volgende:
[..]
L'état La poste de nuit, c'est toi?om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
En effet, t'as raison...quote:
naturellement.quote:Op zondag 12 juni 2005 01:18 schreef tech het volgende:
[..]
En effet, t'as raison...om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ga je zo weg, dan?quote:Op zondag 12 juni 2005 01:19 schreef petre86 het volgende:
ikbennernog
qu' est qu'il y a jeun homme?quote:Op zondag 12 juni 2005 12:04 schreef Jerruh het volgende:
J'ai stressom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies..Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Je travaille a un projet de bureau de facilites a eindhoven (blabla, jerre en frans...)...quote:
ik zeg HEEquote:Op zondag 12 juni 2005 12:14 schreef Jerruh het volgende:
[..]
Je travaille a un projet de bureau de facilites a eindhoven (blabla, jerre en frans...)...
Toevallig naar Vorst Nationaal?quote:Op zondag 12 juni 2005 09:42 schreef petre86 het volgende:
zometeen brusselom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.prettig weekend verder herenJa toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop