quote:Nou ook maar een 'blunder' van mij
Ik ben vannacht bij m'n vriendin blijven slapen en als je dan wakker wordt hoort daar natuurlijk heerlijke ochtendsex bij
So far, so good. Op een gegeven moment bracht ik twee vingers bij haar naar binnen om haar vaginaal te vingeren
Het ging super, tot ik op een gegeven moment wat langs m'n hand naar m'n been voelde stromen. Wat bleek, ik werd gewoon potverdikkie ondergeplast door haar![]()
De geur bleef zelfs na behandeling met warm water en zeep hangen, sterk spul dus die urine!
Misschien pak ik haar vannacht maar ff stiekem terug![]()
waarom niet??? gewoon veel vaseline gebruiken, zou ik zeggen.quote:Op zaterdag 11 juni 2005 15:42 schreef Gobo het volgende:
Kun je ook anaal vingeren dan?
dan trek je toch latexhandschoenen (huishoudhandschoenen) aan....quote:Op zaterdag 11 juni 2005 15:47 schreef Gobo het volgende:
Anaal vingeren. En dan voel je straks weer wat warms langs je hand gaan, neen dank U... yeagh
Das ook een optie ja, wasknijpertje op de neus zou ook niet gek zijn.quote:Op zaterdag 11 juni 2005 15:48 schreef MartiniRosso het volgende:
[..]
dan trek je toch latexhandschoenen (huishoudhandschoenen) aan....
als gifmenger zijnde, ben je toch gewend om vieze luchtjes te ruiken???????quote:Op zaterdag 11 juni 2005 15:52 schreef Gobo het volgende:
[..]
Das ook een optie ja, wasknijpertje op de neus zou ook niet gek zijn.
quote:Op zaterdag 11 juni 2005 15:54 schreef doemaardrie het volgende:
Lang geleden heb ik ook een leuke mee mogen maken.
We stonden dus met ze tweeën op het punt om aan de coïtus te gebinnen zeg maar en om een of andere reden lagen mijn condooms nog in de auto. Dom maar goed.
Dus ik snel een broek aangeschoten en naar buiten gevlogen. Bij binnenkomst keek mijn bedpartner me een beetje vreemd aan en vroeg me of ik zo naar buiten was geweest, dus ik kijk naar beneden en wat zie ik. Bij het aanschieten van die broek had ik in mijn haast alleen de bovenste knoop dicht gemaakt en door het gat dat dus op deze manier was ontstaan. Stond mijn lul fier overeind naar buiten te kijken.
Geen wonder dat haar buurvrouw me raar aankeek toen ik haar op de gallerij tegenkwam.
bij stinkspul draag ik een volgelaatsmasker (gasmasker), denk dat dat tijdens het anaal vingeren niet echt romantisch is.quote:Op zaterdag 11 juni 2005 15:54 schreef MartiniRosso het volgende:
[..]
als gifmenger zijnde, ben je toch gewend om vieze luchtjes te ruiken???????![]()
![]()
![]()
![]()
nee idd, wellicht dat er mensen op fok zijn die hun ervaringen willen delen??http://forum.fok.nl/topic/713063quote:Op zaterdag 11 juni 2005 16:07 schreef Gobo het volgende:
[..]
bij stinkspul draag ik een volgelaatsmasker (gasmasker), denk dat dat tijdens het anaal vingeren niet echt romantisch is.
of sliep je vriendin nog terwijl je haar aan het vingeren was??? in dat geval was het te verwachten dat ze begon te urineren.......quote:Op zaterdag 11 juni 2005 17:53 schreef TheVulture het volgende:
quote:Nou ook maar een 'blunder' van mij
Ik ben vannacht bij m'n vriendin blijven slapen en als je dan wakker wordt hoort daar natuurlijk heerlijke ochtendsex bij
So far, so good. Op een gegeven moment bracht ik twee vingers bij haar naar binnen om haar vaginaal te vingeren
Het ging super, tot ik op een gegeven moment wat langs m'n hand naar m'n been voelde stromen. Wat bleek, ik werd gewoon potverdikkie ondergeplast door haar
De geur bleef zelfs na behandeling met warm water en zeep hangen, sterk spul dus die urine!
Misschien pak ik haar vannacht maar ff stiekem terug
[einde quote]
Dit soort dingen snap ik dus niet, als je aan het sexen bent en je moet pissen dan meldt je dat toch even, dat doe ik tenminste wel. Vind het echt vet ranzig als je plotseling wordt ondergezeken, ook al is het je vriendin
Ze was zo opgewonden, ze merkte het niet eens. Pas toen ik haar m'n hand liet ruiken geloofde ze hetquote:Op zaterdag 11 juni 2005 17:55 schreef MartiniRosso het volgende:
[..]
of sliep je vriendin nog terwijl je haar aan het vingeren was??? in dat geval was het te verwachten dat ze begon te urineren.......
liet je haar ook nog even likken uit wraakzucht?quote:Op zaterdag 11 juni 2005 18:08 schreef Dezz het volgende:
[..]
Ze was zo opgewonden, ze merkte het niet eens. Pas toen ik haar m'n hand liet ruiken geloofde ze het
Ik kon er wel om lachen hahaquote:
ik vind dat eigenlijk normaal als je dat accepteert wanneer je vrienden dat per ongeluk doet, vooral uit echte liefdequote:
Ja als ik dat geweten had, had ik haar gelijk besprongen. Week of 2 later uiteraard wel even goed gemaakt.quote:
Lang geleden heb ik ook een leuke mee mogen maken.
We stonden dus met ze tweeën op het punt om aan de coïtus te gebinnen zeg maar en om een of andere reden lagen mijn condooms nog in de auto. Dom maar goed.
Dus ik snel een broek aangeschoten en naar buiten gevlogen. Bij binnenkomst keek mijn bedpartner me een beetje vreemd aan en vroeg me of ik zo naar buiten was geweest, dus ik kijk naar beneden en wat zie ik. Bij het aanschieten van die broek had ik in mijn haast alleen de bovenste knoop dicht gemaakt en door het gat dat dus op deze manier was ontstaan. Stond mijn lul fier overeind naar buiten te kijken.
Geen wonder dat haar buurvrouw me raar aankeek toen ik haar op de gallerij tegenkwam.
Die scene heerst dan ook zwaar!quote:LePenseur
Toen was er 1 of andere Monty Python film bezig, waarbij een wit konijntje een horde sterke ridders vermoorde.
Bij het aanschieten van die broek had ik in mijn haast alleen de bovenste knoop dicht gemaakt en door het gat dat dus op deze manier was ontstaan. Stond mijn lul fier overeind naar buiten te kijken.
als je je daar al voor gaat schamenquote:Op maandag 13 juni 2005 15:30 schreef klossie het volgende:
ik heb één partner bij wie ik altijd last had van lucht zeg maar.. oftewel, kutscheten, zoooo genant, ook al vond hij dat niet...
Zo zo meerdere partners tegelijk dan??quote:Op maandag 13 juni 2005 15:30 schreef klossie het volgende:
ik heb één partner bij wie ik altijd last had van lucht zeg maar.. oftewel, kutscheten, zoooo genant, ook al vond hij dat niet...
Maagdquote:Op maandag 13 juni 2005 15:46 schreef kultivate het volgende:
[..]
Heb je zelf nog een mooi verhaal dan??
Dus jij wil zoveel mogelijk blunders horen zodat je alvast kan zorgen dat dat jou niet overkomtquote:
of zodat je weet dat het normaal isquote:Op maandag 13 juni 2005 15:58 schreef kultivate het volgende:
[..]
Dus jij wil zoveel mogelijk blunders horen zodat je alvast kan zorgen dat dat jou niet overkomt![]()
Ja idd dat is ook een goede reden. Nobody's perfect natuurlijk er kan altijd van alles misgaan en dat kan lachwekkende situaties opleveren.quote:
Een schone anus ruikt echt niet naar stront hoor.quote:Op zaterdag 11 juni 2005 15:52 schreef Gobo het volgende:
Das ook een optie ja, wasknijpertje op de neus zou ook niet gek zijn.
Lik haar bruine anjer en hij wordt vanzelf weer rozequote:Op maandag 13 juni 2005 16:22 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Een schone anus ruikt echt niet naar stront hoor.
quote:Op maandag 13 juni 2005 16:26 schreef LENUS het volgende:
[..]
Lik haar bruine anjer en hij wordt vanzelf weer roze![]()
Nee, ik lach jullie uit en hoop dat het mij nooit overkomt.quote:Op maandag 13 juni 2005 15:58 schreef kultivate het volgende:
[..]
Dus jij wil zoveel mogelijk blunders horen zodat je alvast kan zorgen dat dat jou niet overkomt![]()
tot op zekere hoogte wel jaquote:Op maandag 13 juni 2005 20:53 schreef superwella het volgende:
blunders zijn juist een leuke toevoeging aan de sex of niet soms
![]()
![]()
En met zo'n rampwijf heb jij spannende sexmomenten & sexrelatie mee gehadquote:Op dinsdag 14 juni 2005 00:42 schreef Hymn het volgende:
Mijn ergste blunder was wel komisch achteraf.
Kwam bij de disco mn toendertijd 'sex scharrel' tegen zeg maar, al een flink aantal keer spannende dingen mee gedaan
blablaba
Wat een ramp was dat maar later toch wel smakelijk om kunnen lachen.
Surequote:Op dinsdag 14 juni 2005 14:04 schreef Paulusman het volgende:
Een vriend van me had een keer een mooie blunder.
Omfg omfgquote:Op vrijdag 17 juni 2005 10:21 schreef rameijer het volgende:
Is dat geouwehoer over auto's en topsnelheden nou afgelopen?!!!![]()
Naar PTA jullie!![]()
![]()
--edit-- laat ik zelf even iets ontopics toevoegen:
Ik nam ooit mijn vriendin van achteren, vaginaal. Op een gegeven moment haalde ik 'm er bij elke stoot helemaal uit om 'm er dan weer helemaal in te stoten![]()
Alleen ineens ging dat mis en ging ie met volle kracht het andere gaatje in....![]()
![]()
Nog nooit had ik iemand zo horen gillen![]()
Die heb ik idd ook weleens gehad jaquote:Op maandag 20 juni 2005 12:35 schreef Paperclipjes het volgende:
Vorig vriendinnetje, oraal verwennen....
Ik proef bloed? kijk haar met een scheef gezicht aan. Zij komt niet meer bij, zegt ze; "Je hebt een bloedneus man"
![]()
Op zo'n moment zou ik dus echt niet meer kunnen bijkomen van het lachenquote:Op maandag 20 juni 2005 12:35 schreef Paperclipjes het volgende:
Ik proef bloed? kijk haar met een scheef gezicht aan. Zij komt niet meer bij, zegt ze; "Je hebt een bloedneus man"
![]()
quote:Op maandag 20 juni 2005 12:35 schreef Paperclipjes het volgende:
![]()
Op de grond liggen in een toiletquote:Op maandag 20 juni 2005 11:58 schreef PallominnoXIII het volgende:
Dat meisje hing aan de spoelbak en hij zat d'r te beffen, mijn god wat lach ik toen strak, ik kwam niet meer weg, ze keken me beteuterd aan, deden de deur opslot en gingen even later weer weg, ik lag nog steeds op de grond te lachen, todat een of andere 2e klasser me even bij bedaren hielp
quote:Op maandag 20 juni 2005 12:35 schreef Paperclipjes het volgende:
![]()
dan was ze zeker ongesteldquote:Op maandag 20 juni 2005 18:49 schreef dj_ko het volgende:
de lakens waren eerst wit, en na de "daad" waren ze toch wel erg rood...
Je vriendin maar denken dat ze jou ipv het laken kuste?quote:Op maandag 20 juni 2005 18:49 schreef dj_ko het volgende:
de lakens waren eerst wit, en na de "daad" waren ze toch wel erg rood...
Was het niet gewoon ejaculaat van haar? Ik weet dat het bij vrouwen haast nooit voorkomt, maar het kan wel.quote:Op zaterdag 11 juni 2005 18:08 schreef Dezz het volgende:
[..]
Ze was zo opgewonden, ze merkte het niet eens. Pas toen ik haar m'n hand liet ruiken geloofde ze het
quote:Op woensdag 22 juni 2005 21:13 schreef Moonchildje het volgende:
Na (nog lang niet) alles te hebben gelezen en smakelijk te hebben gelachen,
is het wel zo eerlijk ook wat blunders te posten.
quote:- Na opwindend en zeer leerzaam beeldmateriaal wil vriendlief het een en ander wel uitproberen in de slaapkamer. Mijn orgasme wordt één natte boel. (zijn "missie" dus geslaagd) Ik schrik me eerst rot, krijg zwaar verbaasd half de slappe lach en dat terwijl hij spontaan nog geiler wordt dan hij al was. Is later nog wel goed gekomen![]()
Dat is mij ook eens overkomen ja...quote:Op vrijdag 17 juni 2005 10:21 schreef rameijer het volgende:
Ik nam ooit mijn vriendin van achteren, vaginaal. Op een gegeven moment haalde ik 'm er bij elke stoot helemaal uit om 'm er dan weer helemaal in te stoten![]()
Alleen ineens ging dat mis en ging ie met volle kracht het andere gaatje in....![]()
![]()
Zoiets heb ik ook ooit gehad.quote:Op woensdag 22 juni 2005 21:13 schreef Moonchildje het volgende:
- In the heat of the moment de uitspraak doen "neem me achterlangs" terwijl je doggy-style bedoelde. Maar voor je dat kan verbeteren, realiseer je je dat je minimaal een week moeilijk zult zitten.
quote:Op donderdag 23 juni 2005 10:37 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Zoiets heb ik ook ooit gehad..
"Can I take you from behind?"
Ik denk, doggystyle! Ja graag! Word ik gewoon anaal verkracht..
De chique benaming: vrouwelijke ejaculatiequote:
quote:Op donderdag 23 juni 2005 10:37 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Zoiets heb ik ook ooit gehad..
"Can I take you from behind?"
Ik denk, doggystyle! Ja graag! Word ik gewoon anaal verkracht..
quote:Op maandag 20 juni 2005 19:12 schreef ZwarteMagika het volgende:
beginnen ze aan de andere kant van de heg met de hele familie in ene heel hard ER IS ER EEN JARIG HOERA HOERA te zingen![]()
quote:Op donderdag 23 juni 2005 20:34 schreef Nonneke het volgende:
[..]
dat hebben we hier ook een keer gehad met ut buurmeisje, die had een nieuw liedje geleerd 'in de manenschijn', maarja de huizen hier zijn nogal gehorig zegmaar
Dus die hebben we er maar in gehouden, zodra de een in de manenschijn begint te neuriën, weet de ander hoelaat het is
En een stuk subtieler in grote groepen bekenden, onbekenden of in de kroeg... Naja tot iemand een keer hier leest natuurlijk.quote:
Ik vind die term ook verwarrend, de ene noemt het achterlangs, de ander op z'n hondjes, maar achterlangs kan ook anaal zijn. Moeilijk hoor, die heterosexquote:Op vrijdag 24 juni 2005 04:15 schreef Peder het volgende:
Geloof t of niet, maar het volgende verhaal is waargebeurd. Dit is geen verhaal uit het jaar 1000...er zijn gewoon nog mensen uit deze tijd, die gewoon absoluut geen benul van sex hebben en er gewoon ECHT helemaal niks vanaf weten.![]()
Mijn vriendin kwam dus met n leuk verhaal. De (ex) beste vriendin van haar (Inge), was nog maagd toen ze haar eerste vriendje kreeg. Mijn vriendin daarentegen had uiteraard al de nodige ervaring(Ze waren toen een jaar of 18). Toen Inge bijna 4 maanden iets met dr vriend had, kwam ze bij mn vriendin met de vraag: 'Ik ben er klaar voor...ik wil HET graag doen met mn vriend. Kan jij me vertellen wat nou een lekker standje is?". Mijn oh zo hulpvaardige vriendin wilde die info wel delen met Inge. Ze zei dan dus ook dat op z'n hondjes wel uitermate lekker is. Inge ging dus vol goede moed die avond naar dr vriend en bleef daar ook slapen. De volgende dag spraken mijn vriendin en Inge elkaar weer. Mijn vriendin vroeg natuurlijk meteen hoe t was die avond ervoor. Inge keek erg moeilijk....je kon zien dat ze er eigenlijk niet graag over wilde praten, maar na enig aandringen kwam het er toch uit. Ze zei (en ik citeer): "ja..weet je....t deed behoorlijk pijn dat op z'n hondjes......maar je moet wel je mond houden hierover
" Mn vriendin snapte t in de eerste instantie niet helemaal, maar wat bleek nou...DAT WIJF HAD ZICH GEWOON IN DR KONT LATEN NEMEN...WHAHAHAHAHAHA...De eerste keer sex en ze laat zich gewoon snoeihard in je kont naaien. Whahahahaha....Ze wist gewoon echt niet wat het betekende om het op z'n hondjes te doen. DOOS!!!!!
![]()
![]()
![]()
![]()
Ouch, dat gebeurt je als meisje maar 1x !quote:Op vrijdag 24 juni 2005 06:01 schreef RareBreed het volgende:
Situatie: vakantie, jongen, meisje... hij ontdaan van broek en beiden zittend op een muurtje. Zij experimenteert voor het eerst met aftrekken en een beetje pijpen, hij vind het allang best. Jongen vergeet in alle opwinding tijdig iets aan te geven ("ik kom NU" is altijd handig) en schiet vervolgens... in haar oog!![]()
Oh haha.. ja dat is ook wel eens gebeurt bij mij.. Ik wist in eerste instantie niet wat dat geluid was.. Zij van "dat is lucht"...Ik "ahh.. wacht ik ga effe goed liggen........". maar dat ging al niet meer.. lag helemaal in een deuk..quote:Op maandag 13 juni 2005 15:30 schreef klossie het volgende:
haha ik zie het al voor mequote:Op zaterdag 25 juni 2005 01:30 schreef wonderer het volgende:
Telt uitglijden in bad als je hem aan het pijpen bent? Niemand gewond maar de stemming was wel weg
dat moet je ook zittend doen!! (en ja, dat weet ik uit ervaring...*auw*quote:Op zaterdag 25 juni 2005 09:57 schreef ZwarteMagika het volgende:
[..]
haha ik zie het al voor meIk las op een ander forum eens een verhaal van een meid die zich onder de douche aan het vingeren was, toen ze klaarkwam gleed ze uit en brak ze d'r pols
Ik heb wel es gehad dat mijn benen me niet meer wilden dragen ja, maar daar hebben we douchestangen voor. Pols wel een keer gebroken, maar dat had niks met sex te maken. Hoewel ik wel keihard FUCK riep toen ik op mijn muil gingquote:Op zaterdag 25 juni 2005 14:17 schreef owlet het volgende:
[..]
dat moet je ook zittend doen!! (en ja, dat weet ik uit ervaring...*auw*)
De meeste vrouwen (lees: sommige niet) hebben zo'n hevig orgasme dat de benen nogal raar gaan doen, samentrekken, extreem ontspannen, 'verzin iets leuks met de benen', enfin: die beentjes willen de persoon in kwestie dan niet meer dragen. Resultaat: kaboem (met eventuele krak)...quote:
"De benen namen de benen"?quote:
Nadat ik ooit een lange afstandschot in haar gezicht maakte was zei ook 2 weken bezig met mikken op mijn gezicht... 't Is d'r alleen nooit geluktquote:Op zondag 26 juni 2005 11:03 schreef Sorcerer8472 het volgende:
[..]
"De benen namen de benen"?[/flauw]
Naja, de enige blooper die ik me kan herinneren was bij m'n eerste vriendin. Ik zag/lag half in bed en zij lag me te pijpen. Vlak voordat ik kwam stopte ze en ging ze door met rukken en spoot ik m'n eigen gezicht zowat helemaal onder
Vooral zij heeft flink gelachen
Idem, was jou mond ook toevallig open?quote:Op zondag 26 juni 2005 11:03 schreef Sorcerer8472 het volgende:
[..]
"De benen namen de benen"?[/flauw]
Naja, de enige blooper die ik me kan herinneren was bij m'n eerste vriendin. Ik zag/lag half in bed en zij lag me te pijpen. Vlak voordat ik kwam stopte ze en ging ze door met rukken en spoot ik m'n eigen gezicht zowat helemaal onder
Vooral zij heeft flink gelachen
Dat dan weer nietquote:Op zondag 26 juni 2005 17:02 schreef JackyVie het volgende:
[..]
Idem, was jou mond ook toevallig open?
Zoiets heet een open relatie, kan best oké zijn. Doet zij het ook met anderen of is het een eenzijdige open relatie?quote:Op zondag 26 juni 2005 18:28 schreef xootje het volgende:
Ik heb een soort van vreemde relatie: mijn vriendin vindt alles wat ik doe wel ok. Ik had zegmaar sex met een vriendin van haar (dat wist ze) en toen kwam ze wat eerder thuis dan verwacht. Ze had net gebeld "zijn jullie aan het neuken?", welnu, momenteel nog niet, dus ik antwoord ontkennend, maar iets later wel. Kwam ze iets eerder thuis dan verwacht, dus ze ziet ons in bed. In plaats van dat ze boos werd riep ze iets in de richting van "ZIE JE WEL!" en lag ze in een deuk. K, niet echt een blunder ofzo, maar nog steeds wel een beetje eh, vreemd
Is ook wel ok hoorquote:Op zondag 26 juni 2005 18:48 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Zoiets heet een open relatie, kan best oké zijn. Doet zij het ook met anderen of is het een eenzijdige open relatie?
quote:Op zondag 26 juni 2005 18:28 schreef xootje het volgende:
Ik heb een soort van vreemde relatie: mijn vriendin vindt alles wat ik doe wel ok. Ik had zegmaar sex met een vriendin van haar (dat wist ze) en toen kwam ze wat eerder thuis dan verwacht. Ze had net gebeld "zijn jullie aan het neuken?", welnu, momenteel nog niet, dus ik antwoord ontkennend, maar iets later wel. Kwam ze iets eerder thuis dan verwacht, dus ze ziet ons in bed. In plaats van dat ze boos werd riep ze iets in de richting van "ZIE JE WEL!" en lag ze in een deuk. K, niet echt een blunder ofzo, maar nog steeds wel een beetje eh, vreemd
Tja, ach... Sex met 2 meisjes is toch wel erg leuk hoor, hoe je het ook bekijktquote:Op maandag 27 juni 2005 01:01 schreef Het_Biertje het volgende:
[..].
dat is dus echt niets voor mij merk ik meteen.
Tegelijk wel ja! Hahaaa, koningspositie zit je in.... Regel een trio, of is ze daar dan weer niet voor in?quote:Op maandag 27 juni 2005 01:51 schreef xootje het volgende:
[..]
Tja, ach... Sex met 2 meisjes is toch wel erg leuk hoor, hoe je het ook bekijktHeb nu trouwens geen sex meer met het meisje in kwestie, en zij en m'n vriendin kunnen nog steeds erg goed met elkaar opschieten.
Tof, knap van jullie.quote:Op zondag 26 juni 2005 21:30 schreef xootje het volgende:
Is ook wel ok hoorEn ja, zij doet het ook. Gaat eigenlijk wonderbaarlijk goed, al zo'n 3,5 jaar
dat zeg ik ook altijd als het over seks gaatquote:Op maandag 27 juni 2005 01:01 schreef Het_Biertje het volgende:
[..].
dat is dus echt niets voor mij merk ik meteen.
Doe's een linkje? Ik zie hem niet...quote:Op maandag 27 juni 2005 19:04 schreef Insomaniac het volgende:
Mag de slowchat wat geminderd worden? Daar hebben we nog steeds een speciaal slowchattopic voor, dan gaat die ook weer eens een beetje lopen..
quote:Op maandag 27 juni 2005 19:26 schreef deek het volgende:
Ik heb ooit in een vakantie in Frankrijk m'n toenmalige vriendin van achter langs geneukt op een vrij gammel bed.
Dus ik was lekker bezig met lekkere korte halen en af en toe een paar lange stoten zodat m'n paal er af en toe uit kwam, en elke keer als m'n paal eruit kwam ging die er bij de volgende stoot toch weer vanzelf goed in, maar bij 1 stoot ging m'n genots staaf niet in der mossel maar in der ster, mede door het gammele bed, hier schrok ze zo heftig van dat ze me toch een kutscheet liet, die duurde wel 5 seconde, toen was m'n zin ook even over.![]()
Zie ik helemaal voor me....geweldigquote:Op maandag 27 juni 2005 19:26 schreef deek het volgende:
Ik heb ooit in een vakantie in Frankrijk m'n toenmalige vriendin van achter langs geneukt op een vrij gammel bed.
Dus ik was lekker bezig met lekkere korte halen en af en toe een paar lange stoten zodat m'n paal er af en toe uit kwam, en elke keer als m'n paal eruit kwam ging die er bij de volgende stoot toch weer vanzelf goed in, maar bij 1 stoot ging m'n genots staaf niet in der mossel maar in der ster, mede door het gammele bed, hier schrok ze zo heftig van dat ze me toch een kutscheet liet, die duurde wel 5 seconde, toen was m'n zin ook even over.![]()
Bron: http://www.aktivia.be/mensana/gos89.htmquote:Een blaar is een huidletsel. Het is een ophoping van vocht (plasma) tussen de opperhuid en de lederhuid waardoor we een blaas op de huid zien. Een branderige, rode huid is het eerste voorteken.
Blaren ontstaan bij sportbeoefening meestal door lang- durige of hevige wrijving van de huid.
Hahaha, ik denk dat ik in jouw geval liever een vreemde Canadees voor het raam had gehad!! Die zie je ten minste nooit meer terug!quote:Op woensdag 29 juni 2005 14:34 schreef Gutteguttegut het volgende:
was achteraf wel blij dat het mn moeder was en niet een vreemde Canadees
Whehheeh oude liefdes.quote:Op donderdag 30 juni 2005 02:30 schreef dutch-mamma het volgende:
In mijn verkeringstijd (heet dat tegenwoordig nog zo? Nou ja, het was in ieder geval in 1982) bracht mijn vriendje me keurig terug naar huis, middenin de nacht. Mijn pa en ma sliepen al. Tijd voor een ehhh, gezellig onderonsje op de bank. Daarna ging hij naar zijn (ouderlijk) huis, en ik ging slapen.
Volgende ochtend werd ik wakker: paniek in de tent!!!
De hond had op de bank gepiest, precies op de plek waar we vadertje en moedertje hadden gespeeld... Zou die een beetje in de war zijn geraakt van al die feromonen die we hadden uitgewasemd?
Mijn vriendje en ik konden elkaar niet aankijken zonder in schaterlachen uit te barsten en we mochten natuurlijk niks laten merken...!
Ieuw! Houten vloeren!!! Die werken als een soort superversterkende klankkast...!quote:Op vrijdag 1 juli 2005 01:30 schreef doemaardrie het volgende:
[..]
Whehheeh oude liefdes.
Kan me nog wel een meid herrineren die sliep op een lattenbodem die gewoon op de grond lag. Was nog een oud huis ook met houten vloeren enzo.
Die ouders hadden een keer hele familie op bezoek en wij met ze 2en even naar boven.![]()
Niet geneukt ofzo maar wist niet dat op een bed springen zo leuk kan zijn als je 16 bent.
Boink boink boink.
Met Marty ?quote:Op woensdag 29 juni 2005 14:25 schreef Talietje het volgende:
ehem...
ik was eens bij mn vriend en die heeft niet zo'n grote kamer, we lagen wat te vozen op de bank...
onwijs geil, zit ik wat te spelen met em... ga ik op mn knietjes...
flikker ik de salon tafel om (gammel met 1 poot)... schrikken ons doodgeilheid weggg
de rest van de avond film gekeken
quote:Op vrijdag 1 juli 2005 10:33 schreef Gutteguttegut het volgende:
Lang geleden eens langs een spoorlijn gelegen...tenminste eventjes.... net toen ze op me wilde gaan zitten bedachten de rode mieren in het nest waar ik op lag om mn rug aan te gaan vallen....
Die had ik niet zien aankomen...sta je dan ..in je blote kont dansend langs het spoor om de bijtende beestjes van je af te slaan...
Hmjah, toen dacht ik er anders over....heb nog ruim een week overal rode plekjes gehad van de beten.quote:
kwam er een trein voorbij?quote:Op vrijdag 1 juli 2005 10:33 schreef Gutteguttegut het volgende:
Lang geleden eens langs een spoorlijn gelegen...tenminste eventjes.... net toen ze op me wilde gaan zitten bedachten de rode mieren in het nest waar ik op lag om mn rug aan te gaan vallen....
Die had ik niet zien aankomen...sta je dan ..in je blote kont dansend langs het spoor om de bijtende beestjes van je af te slaan...
quote:
dat zou een komisch gezicht zijnquote:Op vrijdag 1 juli 2005 10:43 schreef Gutteguttegut het volgende:
[..]
![]()
sta je dan met een half harde te swingen...
Niet voor herhaling vatbaar..sorriequote:
Kon je er achteraf wel om lachen?!quote:Op vrijdag 1 juli 2005 10:33 schreef Gutteguttegut het volgende:
Ja nu wel gelukkig.....quote:
lmaoquote:Op vrijdag 1 juli 2005 10:52 schreef Gutteguttegut het volgende:
[..]
Niet voor herhaling vatbaar..sorrie
Dat rode mieren deel dan hè....quote:
quote:
waarom zou je daar in vredesnaam wat in willen steken, of wat ingestoken krijgen????quote:Op zaterdag 11 juni 2005 15:42 schreef Gobo het volgende:
Kun je ook anaal vingeren dan?
Vrouwen poepen niet!!quote:Op vrijdag 1 juli 2005 12:32 schreef snowqueen911 het volgende:
[..]
waarom zou je daar in vredesnaam wat in willen steken, of wat ingestoken krijgen????
Tja homos hebben niet veel te kiezen, maar GADVERDAMME! Tis een uitgang hoor, geen ingang!
quote:
omdat BAH!quote:Op vrijdag 1 juli 2005 12:42 schreef addie84 het volgende:
och.. waarom zou het geen ingang kunnen zijn?
ah joh niks vies aan. Je weet niet wat je mist!quote:
quote:Op vrijdag 1 juli 2005 12:47 schreef ZwarteMagika het volgende:
[..]
ah joh niks vies aan. Je weet niet wat je mist!
Je moet er alleen niet aan komen als je net heb zitten schijten nee.
Precies! Er zitten nou eenmaal veel zenuwen, zou zonde zijn als je die zou negeren toch?quote:Op vrijdag 1 juli 2005 12:48 schreef addie84 het volgende:
[..]zoiets wilde ik ook zeggen
kan voor zowel man als vrouw leuk zijn hoor
LOLquote:Op zaterdag 2 juli 2005 22:40 schreef sweex het volgende:
Lekker bezig...komt de hond binnen die lekker op bed springt en hier en daar snuffelt
quote:Op dinsdag 5 juli 2005 15:00 schreef rameijer het volgende:
Hahahah had je de opgewarmde komkommer en vaseline al klaarstaan?![]()
quote:Op dinsdag 5 juli 2005 14:45 schreef Blinky het volgende:
'Wie het laatst in bed ligt is een ei' zei mijn vriend en samen sprintten we naar bed. Hij won, ik was het ei. De volgende ochtend kreeg ik een iets piekantere versie: 'wie het laatst uit bed is krijgt een warme, harde staaf tussen de billen'. Mijn vriend draait zich om. Ik vroeg of hij het wilde herhalen omdat ik het niet had verstaan. 'Wie het laatst uit bed is krijgt een warme harde staaf tu....' de rest van de zin heeft hij niet afgemaakt omdat ik al lang en breed het bed uit was
Briljant!quote:Op vrijdag 1 juli 2005 10:33 schreef Gutteguttegut het volgende:
Hmjah...nu wel..toen niet...quote:
Arme vriendquote:Op dinsdag 5 juli 2005 14:45 schreef Blinky het volgende:
'Wie het laatst in bed ligt is een ei' zei mijn vriend en samen sprintten we naar bed. Hij won, ik was het ei. De volgende ochtend kreeg ik een iets pikantere versie: 'wie het laatst uit bed is krijgt een warme, harde staaf tussen de billen'. Mijn vriend draait zich om. Ik vroeg of hij het wilde herhalen omdat ik het niet had verstaan. 'Wie het laatst uit bed is krijgt een warme harde staaf tu....' de rest van de zin heeft hij niet afgemaakt omdat ik al lang en breed het bed uit was
erg onwetendquote:Op dinsdag 5 juli 2005 21:32 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Snowqueen weet echt niet wat ze zegt.
ja dat heb ik ook elke keer.. liggen we ook beiden even dubbel.. en gaan we even meteen sarcastisch meespelenquote:Op zaterdag 2 juli 2005 20:45 schreef Mistix het volgende:
zo ik mag hier eindelijk ook is wat neer zetten![]()
gister lag ik met mn vriendin op de bank te zoenen en de
tv stond toch redelijk luid aan(net5). en in een keer door
de huiskamer: OOOOH BEN JIJ OOK ZO GEIL!? IK DOE SAMEN
MET MIJN VRIEINDINNEN STOUTE DINGETJES. BEL 0909-bla bla.
en we keken elkaar echt aan met een hoofd van. en de zin was
ook direct helemaal weg
quote:Op woensdag 6 juli 2005 17:38 schreef marchien het volgende:
Vorige week.
Ik had me al uitgekleed om naar bed te gaan en zag toen opeens dat er wat bladders nagellak aan mijn nagels zaten. Ik pakte dus de fles nagellak remover om de rest er dan ook meteen even af te halen.
Ik was even vergeten dat het een dop was zonder spuitmondje (die had ik eerst)
Deze nieuwe fles had gewoon een groot gat onder zijn dop.
Ik draai de dop er dus af en houd de fles boven mijn wattenschijfje (en mijn benen) op de kop.
Er komen dus niet een paar druppeltjes uit, maar de inhoud van de halve fles valt over mijn benen en loopt zo naar een plaats waar ik liever geen agressieve vloeistoffen heb
Deed HEEL veel pijnOp de één of andere manier had ik nog wel de tegenwoordigheid van geest om midden in de nacht onder de douche te springen om de boel uit te spoelen.
auw!quote:Op woensdag 6 juli 2005 17:38 schreef marchien het volgende:
Vorige week.
Ik had me al uitgekleed om naar bed te gaan en zag toen opeens dat er wat bladders nagellak aan mijn nagels zaten. Ik pakte dus de fles nagellak remover om de rest er dan ook meteen even af te halen.
Ik was even vergeten dat het een dop was zonder spuitmondje (die had ik eerst)
Deze nieuwe fles had gewoon een groot gat onder zijn dop.
Ik draai de dop er dus af en houd de fles boven mijn wattenschijfje (en mijn benen) op de kop.
Er komen dus niet een paar druppeltjes uit, maar de inhoud van de halve fles valt over mijn benen en loopt zo naar een plaats waar ik liever geen agressieve vloeistoffen heb
Deed HEEL veel pijnOp de één of andere manier had ik nog wel de tegenwoordigheid van geest om midden in de nacht onder de douche te springen om de boel uit te spoelen.
quote:Op woensdag 6 juli 2005 22:13 schreef addie84 het volgende:
[..]
auw!![]()
lolzie nu je ondertitel pas, past niet erg bij dit verhaal
![]()
Ik heb er zojuist een toetsenbord mee gesloopt (13 toetsen zijn vrijwel weggesmolten, vraag me maar niet hoequote:Op woensdag 6 juli 2005 17:38 schreef marchien het volgende:
... nagellak remover ... over ... een plaats waar ik liever geen agressieve vloeistoffen heb
Inderdaad een blunder als je zin dan direct weg is.quote:Op zaterdag 2 juli 2005 20:45 schreef Mistix het volgende:
zo ik mag hier eindelijk ook is wat neer zetten![]()
gister lag ik met mn vriendin op de bank te zoenen en de
tv stond toch redelijk luid aan(net5). en in een keer door
de huiskamer: OOOOH BEN JIJ OOK ZO GEIL!? IK DOE SAMEN
MET MIJN VRIEINDINNEN STOUTE DINGETJES. BEL 0909-bla bla.
en we keken elkaar echt aan met een hoofd van. en de zin was
ook direct helemaal weg
Dit wil ik helemaal niet wetenquote:Op vrijdag 8 juli 2005 02:34 schreef Enil het volgende:
[..]
Ik heb er zojuist een toetsenbord mee gesloopt (13 toetsen zijn vrijwel weggesmolten, vraag me maar niet hoe) Moet je nagaan hoe agressief dat spul is :/
had je dan ondertussen wel gemerktquote:Op vrijdag 8 juli 2005 10:04 schreef marchien het volgende:
[..]
Dit wil ik helemaal niet weten![]()
Wie weet ben ik ook wel een half klitje kwijt oid![]()
Ethyl Accetaat, 1 van de meest vluchtige en ergste oplosmiddelen (moet je eens op een auto leggen van iemand waar je een hekel aan hebt!quote:Op vrijdag 8 juli 2005 02:34 schreef Enil het volgende:
[..]
Ik heb er zojuist een toetsenbord mee gesloopt (13 toetsen zijn vrijwel weggesmolten, vraag me maar niet hoe) Moet je nagaan hoe agressief dat spul is :/
Lang-leve de corrupte politiequote:Op vrijdag 8 juli 2005 15:08 schreef SicSicSics het volgende:
Einde van het verhaal is dus dat we 25 gulden hebben betaald en weer weg mochten, maart ik had me handboeien al om en zou zo de cel ingegooid zijn daar, als zij geen geld bij zich had gehad!![]()
Idd! Soms wel erg handig! Ook heel jammer dat ik geen Spaans spreek, anders had je wat beter kunnen communiceren, is toch wel fijn!quote:
quote:Op vrijdag 8 juli 2005 15:08 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
! Op zich niet zo erg, maar oten zag ik dus dattie een uniform aanhad! Politie... in Venezuela... een dag voor ik naar huis zou gaan...![]()
Einde van het verhaal is dus dat we 25 gulden hebben betaald en weer weg mochten, maart ik had me handboeien al om en zou zo de cel ingegooid zijn daar, als zij geen geld bij zich had gehad!![]()
Variatie hierop: je woont nog "bij je ouders in".quote:Op vrijdag 8 juli 2005 16:04 schreef Muck het volgende:
ik herrinnerde me er gisteravond nog eentje:
Ik moest met mijn ex oppassen op zijn neefjes. We hadden ze naar ben gebracht en zaten gezellig tv te kijken. Van het een kwam het ander en na een tijdje zat ik op mijn knieën voor de bank.
Ik voelde dat hij bijna kwam, maar toen hoorde ik ineens een van zijn neefjes over de gang lopen, dus ik trok snel terug en sprong op de bank en trok zijn tshirt naar beneden, zodat zijn neefje niks zou merken.
Helaas kwam mijn ex op dat moment net klaar, wat dus nogal wat vlekken veroorzaakte in zijn (donkerrode) shirt![]()
Neefje heeft overigens niks gemerkt
whehehe, klinkt bekendquote:Op vrijdag 8 juli 2005 16:19 schreef dutch-mamma het volgende:
[..]
Variatie hierop: je woont nog "bij je ouders in".
Je bent op je slaapkamertje "bezig"...
Komt je (a.s. schoon)moeder op kousevoeten de trap op, heeft het principe "kloppen voor je binnengaat, ook op de kinderslaapkamerdeur!" nog niet helemaal begrepen (niet uit dwarsheid, maar uit onnozelheid).
Precies op het moment dat ze haar hoofd vriendelijk om de deur steekt ("moet ik de koffie zo komen brengen of komen jullie die beneden drinken", of zoiets) kom je klaar...
"Ik kóóóm..... *kreun* *zucht* zo wel naar beneden (en bedankt...!)"
Heel herkenbaar....quote:Op vrijdag 8 juli 2005 16:19 schreef dutch-mamma het volgende:
[..]
Variatie hierop: je woont nog "bij je ouders in".
Je bent op je slaapkamertje "bezig"...
Komt je (a.s. schoon)moeder op kousevoeten de trap op, heeft het principe "kloppen voor je binnengaat, ook op de kinderslaapkamerdeur!" nog niet helemaal begrepen (niet uit dwarsheid, maar uit onnozelheid).
Precies op het moment dat ze haar hoofd vriendelijk om de deur steekt ("moet ik de koffie zo komen brengen of komen jullie die beneden drinken", of zoiets) kom je klaar...
"Ik kóóóm..... *kreun* *zucht* zo wel naar beneden (en bedankt...!)"
quote:Op vrijdag 8 juli 2005 16:27 schreef Gutteguttegut het volgende:
[..]
Heel herkenbaar....
Ik zat in het zonnetje in de tuin te masturberen, waande me alleen, kwam mn moeder onverwachts vroeger thuis..door de combinatie van geilheid en de schrik kwam ik spontaan klaar in mn snel aangetrokken broek....
Sta je dan met een enorme paal in je broek te doen alsof er niets aan de hand is...![]()
Hmjah...dat wil ik niet weten...quote:Op vrijdag 8 juli 2005 16:28 schreef Muck het volgende:
[..]
![]()
en je moeder maar doen alsof ze niks doorhad![]()
Dat bedoel ik dus...!quote:Op vrijdag 8 juli 2005 16:26 schreef Muck het volgende:
[..]
whehehe, klinkt bekend![]()
mijn (ex) a.s. schoonmoeder had er altijd een handje van vanalles te vragen of te vertellen aan haar zoon vanaf de overloop als ze de was aan het opvouwen was ofzo. Ook als ie op zijn slaapkamer was, en ook wanneer de deur dicht was![]()
Was je net lekker bezig begon ze weer....
Herhalingspost. Alleen moeten jullie nu in Centraal Slowchattopic nummertje 19 - een hete zomeravond zijn.quote:Op maandag 27 juni 2005 19:22 schreef Insomaniac het volgende:
Centraal Slowchattopic nummertje 18 alweer
Voor alle slowchatbehoeftigen.
Hij was dus het laatst uit bed en kreeg jouw vibrator tussen zijn billenquote:Op dinsdag 5 juli 2005 14:45 schreef Blinky het volgende:
'Wie het laatst in bed ligt is een ei' zei mijn vriend en samen sprintten we naar bed. Hij won, ik was het ei. De volgende ochtend kreeg ik een iets pikantere versie: 'wie het laatst uit bed is krijgt een warme, harde staaf tussen de billen'. Mijn vriend draait zich om. Ik vroeg of hij het wilde herhalen omdat ik het niet had verstaan. 'Wie het laatst uit bed is krijgt een warme harde staaf tu....' de rest van de zin heeft hij niet afgemaakt omdat ik al lang en breed het bed uit was
inderdaadquote:Op vrijdag 8 juli 2005 17:56 schreef dutch-mamma het volgende:
[..]
Dat bedoel ik dus...!
Overigens geen kwaad woord verder over deze (schoon)moeder, het was een tof mens, maar wel enigszins van het type "oogkleppen voor"en wat jij schrijft, hebben we ook regelmatig meegemaakt, hoor!
Niet uit controle of zo, puur uit onnozelheid!
Dat mocht ie willenquote:Op zaterdag 9 juli 2005 02:06 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Hij was dus het laatst uit bed en kreeg jouw vibrator tussen zijn billen
quote:
Je wil niet weten hoeveel mensen hun leven te danken hebben aan een gescheurd condoom...quote:
hehehequote:Op zondag 10 juli 2005 14:51 schreef dutch-mamma het volgende:
[..]
Je wil niet weten hoeveel mensen hun leven te danken hebben aan een gescheurd condoom...
Dan doen ze veel fout, een condoom scheurt nou eenmaal niet.quote:Op zondag 10 juli 2005 14:51 schreef dutch-mamma het volgende:
[..]
Je wil niet weten hoeveel mensen hun leven te danken hebben aan een gescheurd condoom...
droom lekker verderquote:Op maandag 11 juli 2005 03:46 schreef Tichelaar het volgende:
[..]
Dan doen ze veel fout, een condoom scheurt nou eenmaal niet.
quote:Op maandag 11 juli 2005 03:46 schreef Tichelaar het volgende:
[..]
ja dat klopt. Maar wil je het graag gespeld hebben ofzo? Ik neem aan dat je toch wel weet dat lucht de oorzaak is? l-u-c-h-tquote:Op maandag 11 juli 2005 03:46 schreef Tichelaar het volgende:
[..]
sure.... veel plezier met je kinderschare straks he!quote:Op maandag 11 juli 2005 03:46 schreef Tichelaar het volgende:
[..]
Dat er wat fout wordt gedaan lijkt me inderdaad een feit, maar dat een condoom niet scheurt zullen velen uit ervaring ontkennen.quote:Op maandag 11 juli 2005 03:46 schreef Tichelaar het volgende:
[..]
Nee, ze scheuren bij jou inderdaad nooit. Waarschijnlijk omdat je ze altijd in het pakje laat zitten omdat je nooit de kans krijgt ze te gebruiken.quote:Op maandag 11 juli 2005 03:46 schreef Tichelaar het volgende:
[..]
een Jantje Koller hoorquote:Op maandag 11 juli 2005 16:30 schreef ma_jojo het volgende:
[..]
Nee, ze scheuren bij jou inderdaad nooit. Waarschijnlijk omdat je ze altijd in het pakje laat zitten omdat je nooit de kans krijgt ze te gebruiken.
whahahaha!! dat heb ik laatst ook meegemaaktquote:Op vrijdag 17 juni 2005 10:21 schreef rameijer het volgende:
Is dat geouwehoer over auto's en topsnelheden nou afgelopen?!!!![]()
Naar PTA jullie!![]()
![]()
--edit-- laat ik zelf even iets ontopics toevoegen:
![]()
Jep en ik had gisteren toen ik thuiskwam 3 blote playmates in bed liggenquote:Op woensdag 13 juli 2005 23:51 schreef deek het volgende:
...Zwets...
3 playboys lagen er op je nachtkastje? bedoelde je dat?quote:Op woensdag 13 juli 2005 23:57 schreef Damzzz het volgende:
[..]
Jep en ik had gisteren toen ik thuiskwam 3 blote playmates in bed liggen![]()
N00b, dit soort dingen is allang niet grappig meer...quote:Op woensdag 13 juli 2005 23:51 schreef deek het volgende:
Ik was laatst bij een buurman van mij op bezoek, die goede man is momenteel slecht ter been, dus ik was daar vraagt hij mij op een gegeven moment, "Deek zou je voor mij iets willen doen", ik zeg is goed, dus hij vraagt aan mij, ik moet m'n sloffen hebben maar die liggen boven, zou jij ze voor mij willen halen, ik zeg dat is goed, dat doe ik wel, ik kom boven aan en ga zomaar een slaapkamer binnen liggen daar zijn 2 dochters poedelnaakt op bed, ik was helder dus ik zeg ik moet jullie allebei neuken van jullie vader, zij zeggen dat geloven wij niet, dus ik roep hard naar benden, "Cor moet ik ze allebei pakken, ja natuurlijk riep hij toen. Lekker geneukt heb ik toen.
Niet echt een blunder, nou ja een beetje dan van Cor.![]()
Nee, ik weet juist wat ik doequote:Op maandag 11 juli 2005 16:30 schreef ma_jojo het volgende:
[..]
Nee, ze scheuren bij jou inderdaad nooit. Waarschijnlijk omdat je ze altijd in het pakje laat zitten omdat je nooit de kans krijgt ze te gebruiken.
stikte je niet?quote:Op zaterdag 16 juli 2005 00:35 schreef McFarmer het volgende:
Nouja, ik heb er ook wel een paar gehad met mijn vriendin op dit moment..
De meeste zijn niet echt boeiend, maar de ergste ga ik dus echt niet vergeten
We waren dus bezig met standje 69 toen we voetstappen de trap op hoorden komen, terwijl ik nog wel dacht dat ze ons met rust zouden laten, dus ik zei dat gewoon doorgaan. Mijn broer kwam dus wél binnen en van schrik ging mijn vriendin boven op me gezicht zitten, achter mn broer stond dus ook zijn vriendin.
toen was de zin wel weg en hebben we maar een filmpje gekeken en de vriendin van mijn broer heb ik een hele tijd niet aangekeken
kreeg het wel ff warmquote:
Blijkbaar denken ouders zelfs in 2005 nog dat kinderen geen privacy nodig hebben...quote:Op zaterdag 16 juli 2005 12:55 schreef BiMeWet het volgende:
Waarom kloppen mensen dan ook niet voor ze een kamer binnenkomen.(...)
Gelukkig maar, zou ik zeggenquote:Op zaterdag 16 juli 2005 13:39 schreef Rikoko het volgende:
Maarja, dan weet je nog niet beter hezo zit de natuur nou eenmaal in elkaar
Een originele kaart uit 1778??? Dat noem ik misbruik. Waarvan is het een kaart? Ik wil die wel redden en het een beter gebruik geven dan een deurenklemmer, dan weet ik vast wel iets op te sporen om je deur goed mee dicht te klemmenquote:Op zaterdag 16 juli 2005 12:55 schreef BiMeWet het volgende:
Waarom kloppen mensen dan ook niet voor ze een kamer binnenkomen.![]()
Ik klem tegenwoordig de deur dicht door mijn "antieke" landkaart (kaart uit 1778) achter de deur te klemmen.
Of dat zo slim is is een tweede, het is best een mooie kaart. Echt nog zo een die op stof werd gemaakt.![]()
Ik wil 'm wel ruilen voor een hangslotquote:Op zaterdag 16 juli 2005 14:21 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
Een originele kaart uit 1778??? Dat noem ik misbruik. Waarvan is het een kaart? Ik wil die wel redden en het een beter gebruik geven dan een deurenklemmer, dan weet ik vast wel iets op te sporen om je deur goed mee dicht te klemmen(sorry, aankomend historicus hier)
Mijn ouders zeggen het elke dag weer als mijn vriendin hier is, dat mijn broer moet kloppen als hij binnenkomt.. nu klopt hij wel, maar 1 seconde later staat hij al binnenquote:Op zaterdag 16 juli 2005 12:55 schreef BiMeWet het volgende:
Waarom kloppen mensen dan ook niet voor ze een kamer binnenkomen.![]()
Ik klem tegenwoordig de deur dicht door mijn "antieke" landkaart (kaart uit 1778) achter de deur te klemmen.
Of dat zo slim is is een tweede, het is best een mooie kaart. Echt nog zo een die op stof werd gemaakt.![]()
daar geloof ik nou niks van he !!quote:Op vrijdag 24 juni 2005 04:15 schreef Peder het volgende:
Geloof t of niet, maar het volgende verhaal is waargebeurd.
De (ex) beste vriendin van haar (Inge), was nog maagd toen ze haar eerste vriendje kreeg.
Vrouwen....quote:Op maandag 18 juli 2005 01:27 schreef hellbound het volgende:
en dan maar zeggen dat ik nog voorgesteld had om op bed te gaan liggen![]()
Euh, jij bent een vrouw, je hebt een vriendin. Ok, so far so good. Maar vervolgens teveel lucht naar binnen gepompt?quote:Op zondag 17 juli 2005 22:50 schreef Nonneke het volgende:
'mn vriendin'
'beetje teveel lucht naar binnen gepompt'
'mn doos'
lesbo's willen nog wel eens hulpmiddelen gebruiken bij gebrek aan een echte 'pomp'quote:Op maandag 18 juli 2005 11:31 schreef flipsen het volgende:
[..]
Euh, jij bent een vrouw, je hebt een vriendin. Ok, so far so good. Maar vervolgens teveel lucht naar binnen gepompt?![]()
Zoiets kan ook met je vingers gebeurenquote:Op maandag 18 juli 2005 11:31 schreef flipsen het volgende:
[..]
Euh, jij bent een vrouw, je hebt een vriendin. Ok, so far so good. Maar vervolgens teveel lucht naar binnen gepompt?![]()
Houd je niet van een stevige paal dan? Ben je nou als lesbienne ook zo gefocust op de kut van je vriendin, ik wel namelijk.quote:Op woensdag 20 juli 2005 20:28 schreef Nonneke het volgende:
[..]
Zoiets kan ook met je vingers gebeuren(en nee we zijn niet de enige
heb het vaker gehoord)
En voorbindlullen enzow gebruiken we niet
quote:Op woensdag 20 juli 2005 20:42 schreef deek het volgende:
[..]
Houd je niet van een stevige paal dan? Ben je nou als lesbienne ook zo gefocust op de kut van je vriendin, ik wel namelijk.
Nee, ik noem het zelf altijd PikVrees, ik wordt serieus misselijk als ik zo'n ding zie. En gefocust op de kut van mn vriendin ? hoe bedoel jequote:Op woensdag 20 juli 2005 20:42 schreef deek het volgende:
[..]
Houd je niet van een stevige paal dan? Ben je nou als lesbienne ook zo gefocust op de kut van je vriendin, ik wel namelijk.
Haha ik had vroeger altijd een Vreemde lullenfobie maar das gelukkig overquote:Op donderdag 21 juli 2005 00:15 schreef Nonneke het volgende:
[..]
Nee, ik noem het zelf altijd PikVrees, ik wordt serieus misselijk als ik zo'n ding zie.
volgens mij heb jij een heel boeiend sexleven...quote:Op woensdag 20 juli 2005 20:26 schreef deek het volgende:
Ik laatst ook, ik stap in de bus, betaal gewoon m'n ritje, komt er op een gegeven moment een lekkere meid naast me zitten, begin ik ermee te praten,ik had echt een paal in m'n broek, ik had een jogging broek aan, dus die moet ze gezien hebben, nou op een gegeven moment stopt de bus bij een bushalte stapt ze uit, ik baalen.
quote:Op zondag 24 juli 2005 21:03 schreef Kinz het volgende:
niet echt een blunder, maar wel redelijk ranzig.
Op vakantie 3 wc/doucheruimtes, 1 dames, 1 heren, en een gemengd. Ik dus naar de gemengde (was dichterbij). Ik wil zo'n pleehok inlopen zie ik een dikke kwak aan de muur hangen. Ik zowat over m'n nek een andere wc ingegaan. Vang nog net op dat er ook geen wcpapier in 't toilet hangt. Hoor ik 2 meisjes binnenlopen. De een pakt 't hokje met 't kwakje aan de muur. En de ander die gaat haar haren doen. Ik hoor ze later weer weggaan. En kijk voor de grap even naar de wc waar 't kwakje hing.
Inderdaad, kwakje was weg.
quote:Op maandag 27 juni 2005 19:26 schreef deek het volgende:
Meesterlijk!!!quote:Op maandag 25 juli 2005 12:14 schreef Nerdmans het volgende:
Ik ben gewoon met een stalen gezicht de cabine uitgelopen, met mijn paal fier omhoog,zo naar de kleedruimte en linea recta naar huis.
NOOIT MEER GEWEEST...
je-zusquote:Op woensdag 20 juli 2005 20:26 schreef deek het volgende:
Ik laatst ook, ik stap in de bus, betaal gewoon m'n ritje, komt er op een gegeven moment een lekkere meid naast me zitten, begin ik ermee te praten,ik had echt een paal in m'n broek, ik had een jogging broek aan, dus die moet ze gezien hebben, nou op een gegeven moment stopt de bus bij een bushalte stapt ze uit, ik baalen.
ik snap niet dat je je daar zo druk om maaktquote:Op maandag 25 juli 2005 12:14 schreef Nerdmans het volgende:
Een jaar of 10 geleden besloot ik om eens een keer naar een sauna te gaan.
Ik zit daar op zo'n houten bankje mezelf af te vragen waarom mensen dit nu lekker vinden.
Op het moment dat de warmte me te veel aan het worden is stapt er een ontzettend mooie vrouw binnen.
Ik besluit ter plekke om nog even stiekem een minuutje te gluren en dan erg snel een koel plekje op te zoeken. Nou goed, zo'n mooi nattig lichaam is een goede basis voor een stevige fantasie. Ik vergeet even alles om me heen en laat de fantasie de vrije loop gaan.
Ik bedenkt ter plekke het meest geile scenario denkbaar, wat natuurlijk resulteert in een enorme paal.
Na wat onhandig gestuntel met mn tweede handdoek, was er op t eerste oog niets an de hand.
Plots bedenk ik me dat het echt te warm wordt en dat ik eigenlijk direct uit die cabine moet gaan.
Maar ja, zittend in de hoek met een extra handdoek geeft dekking. Opstaan is exposure........
In lichte paniek probeer ik mijn gedachten zo snel mogelijk te richten op alles wat die erectie maar kan opheffen. Alle inspaningen zijn echter tevergeefs en hij blijft fier overeind.
Ik kijk op t klokje en besef dat ik al ruim 15 minuten zit te stomen.
Weer probeer ik mijn gedachten op andere zaken te richten en deze keer met een redelijk resultaat.
Net als ik bedenk dat t zo, nog redelijker wijs kan, draait de bron van al deze ellende zich om. Tot mijn grote schrik geeft haar nieuwe positie mij een kijkje in haar meest intieme plekje. Ik kijk snel de andere kant op, maar het beeld zat al in mijn hoofd.
Nog geen 5 seconden later was ik weer terug bij af.
20 minuten... ik voelde me al licht in mijn hoofd worden. De dame in kwestie had de cabine reeds verlaten, maar er zaten teveel mensen om met mijn paal de cabine te verlaten.
Uiteindelijk is het na 25 minuten toch echt gedaan met mijn stamina. Ik moet gewoon die cabine uit.
Ik ben gewoon met een stalen gezicht de cabine uitgelopen, met mijn paal fier omhoog,zo naar de kleedruimte en linea recta naar huis.
NOOIT MEER GEWEEST...
Hij had ook z'n kwakkie er in kunnen spuiten, was wel leuk geweest als het daarmee dan over zou zijn geweest, Pak je het probleem met de oorzaak aan. Misschien een tip voor een volgende keer.quote:Op vrijdag 22 juli 2005 16:47 schreef ZwarteMagika het volgende:
Over een krakend bed heb ik ook nog wel een leuk verhaal..
M'n vriend had z'n bed via marktplaats gekocht, mooi donkerbruin houten 2persoonsbed. ik was er al bang voor, en ja hoor, flink kraken tijdens het sexen. We werden er helemaal gestoord van, het voelt gewoon zo belachelijk als je lekker bezig bent en je krijgt die geluiden erbij. Dus wij van alles verzinnen om dat bed te verstevigen.. van alles geprobeerd, extra schroeven, spijkers, bij de praxis een stuk hout gehaald en dat in blokjes gezaagd om in de hoeken van het bed te timmeren voor extra stevigheid.. het werkte allemaal voor geen hol. Zaten we daar op de grond bedroefd voor ons uit te staren, hele kamer lag bezaaid met de latten uit de lattenbodem, spijkers, houtsplinters etc 1 grote teringzooi.. Tot mn vriend opeens op het lumineuze idee kwam: KRUIPOLIE! In elke hoek 1 keer spuiten met dat spul en ja hoor het werkte perfect. Als we daar nou es eerder op waren gekomen..(tip voor iedereen hier met een kraakbed)
hahahahahaquote:Op maandag 25 juli 2005 12:14 schreef Nerdmans het volgende:
Een jaar of 10 geleden besloot ik om eens een keer naar een sauna te gaan.
Ik zit daar op zo'n houten bankje mezelf af te vragen waarom mensen dit nu lekker vinden.
Op het moment dat de warmte me te veel aan het worden is stapt er een ontzettend mooie vrouw binnen.
Ik besluit ter plekke om nog even stiekem een minuutje te gluren en dan erg snel een koel plekje op te zoeken. Nou goed, zo'n mooi nattig lichaam is een goede basis voor een stevige fantasie. Ik vergeet even alles om me heen en laat de fantasie de vrije loop gaan.
Ik bedenkt ter plekke het meest geile scenario denkbaar, wat natuurlijk resulteert in een enorme paal.
Na wat onhandig gestuntel met mn tweede handdoek, was er op t eerste oog niets an de hand.
Plots bedenk ik me dat het echt te warm wordt en dat ik eigenlijk direct uit die cabine moet gaan.
Maar ja, zittend in de hoek met een extra handdoek geeft dekking. Opstaan is exposure........
In lichte paniek probeer ik mijn gedachten zo snel mogelijk te richten op alles wat die erectie maar kan opheffen. Alle inspaningen zijn echter tevergeefs en hij blijft fier overeind.
Ik kijk op t klokje en besef dat ik al ruim 15 minuten zit te stomen.
Weer probeer ik mijn gedachten op andere zaken te richten en deze keer met een redelijk resultaat.
Net als ik bedenk dat t zo, nog redelijker wijs kan, draait de bron van al deze ellende zich om. Tot mijn grote schrik geeft haar nieuwe positie mij een kijkje in haar meest intieme plekje. Ik kijk snel de andere kant op, maar het beeld zat al in mijn hoofd.
Nog geen 5 seconden later was ik weer terug bij af.
20 minuten... ik voelde me al licht in mijn hoofd worden. De dame in kwestie had de cabine reeds verlaten, maar er zaten teveel mensen om met mijn paal de cabine te verlaten.
Uiteindelijk is het na 25 minuten toch echt gedaan met mijn stamina. Ik moet gewoon die cabine uit.
NOOIT MEER GEWEEST...
Ik hoef zoiets maar 1 keer mee te maken, dat ik een andere kerel in de sauna zie met een harde paal, dan kom ik er echt nooit meer.quote:Op maandag 25 juli 2005 14:43 schreef Joene het volgende:
[..]
ik snap niet dat je je daar zo druk om maakt, dat gebeurt echt geregeld in de sauna hoor
Ik weet niet naar wat voor sauna's jij gaat maar naar de paar waar ik geweest ben liepen vooral veertigers en vijftigers rond, en daar gaat je zin wel van over hoor.quote:Op maandag 25 juli 2005 14:43 schreef Joene het volgende:
[..]
ik snap niet dat je je daar zo druk om maakt, dat gebeurt echt geregeld in de sauna hoor
Hehehe, ik heb wel een idee naar wat voor soort sauna's hij gaatquote:Op maandag 25 juli 2005 15:58 schreef American_Nightmare het volgende:
[..]
Ik weet niet naar wat voor sauna's jij gaat maar naar de paar waar ik geweest ben liepen vooral veertigers en vijftigers rond, en daar gaat je zin wel van over hoor.
www.homoinfo.nl/nl/links/saunasquote:Op maandag 25 juli 2005 16:08 schreef flipsen het volgende:
[..]
Hehehe, ik heb wel een idee naar wat voor soort sauna's hij gaat![]()
Tsjah dat zie je soms hequote:Op maandag 25 juli 2005 15:47 schreef deek het volgende:
[..]
Ik hoef zoiets maar 1 keer mee te maken, dat ik een andere kerel in de sauna zie met een harde paal, dan kom ik er echt nooit meer.
Nou normaal gesproken naar den bosch deshima , en daar lopen toch echt veel 20igers rond hoorquote:Op maandag 25 juli 2005 15:58 schreef American_Nightmare het volgende:
[..]
Ik weet niet naar wat voor sauna's jij gaat maar naar de paar waar ik geweest ben liepen vooral veertigers en vijftigers rond, en daar gaat je zin wel van over hoor.
hehehheehequote:Op maandag 25 juli 2005 16:08 schreef flipsen het volgende:
[..]
Hehehe, ik heb wel een idee naar wat voor soort sauna's hij gaat![]()
quote:
nou, Ik werk dus in een sauna.. lees dus: IN de sauna... (15-20 minuutjes, dan schoonmaken etc. en weer 15-20 mins etc) .. En ik heb het nog NOOIT meegemaakt.quote:Op maandag 25 juli 2005 14:43 schreef Joene het volgende:
[..]
rosmalen isquote:Op maandag 25 juli 2005 19:59 schreef Koentje3 het volgende:
[..]
nou, Ik werk dus in een sauna.. lees dus: IN de sauna... (15-20 minuutjes, dan schoonmaken etc. en weer 15-20 mins etc) .. En ik heb het nog NOOIT meegemaakt.
http://www.dethermen.nl![]()
![]()
3 redelijk grote... Agja, we hebben wel veel andere diensten die we bieden,...quote:Op maandag 25 juli 2005 22:27 schreef Joene het volgende:
[..]
rosmalen isalleen ik vind het daar een beetje weinig sauna's
Zoals ik al aangaf het is een heerlijke sauna , vooral als je net begint aan sauna bezoek omdat het er niet zo groot is en een hele fijne sfeer heeft.quote:Op dinsdag 26 juli 2005 00:29 schreef Koentje3 het volgende:
[..]
3 redelijk grote... Agja, we hebben wel veel andere diensten die we bieden,...![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |