Nee, ik weet juist wat ik doequote:Op maandag 11 juli 2005 16:30 schreef ma_jojo het volgende:
[..]
Nee, ze scheuren bij jou inderdaad nooit. Waarschijnlijk omdat je ze altijd in het pakje laat zitten omdat je nooit de kans krijgt ze te gebruiken.
stikte je niet?quote:Op zaterdag 16 juli 2005 00:35 schreef McFarmer het volgende:
Nouja, ik heb er ook wel een paar gehad met mijn vriendin op dit moment..
De meeste zijn niet echt boeiend, maar de ergste ga ik dus echt niet vergeten
We waren dus bezig met standje 69 toen we voetstappen de trap op hoorden komen, terwijl ik nog wel dacht dat ze ons met rust zouden laten, dus ik zei dat gewoon doorgaan. Mijn broer kwam dus wél binnen en van schrik ging mijn vriendin boven op me gezicht zitten, achter mn broer stond dus ook zijn vriendin.
toen was de zin wel weg en hebben we maar een filmpje gekeken en de vriendin van mijn broer heb ik een hele tijd niet aangekeken
kreeg het wel ff warmquote:
Blijkbaar denken ouders zelfs in 2005 nog dat kinderen geen privacy nodig hebben...quote:Op zaterdag 16 juli 2005 12:55 schreef BiMeWet het volgende:
Waarom kloppen mensen dan ook niet voor ze een kamer binnenkomen.(...)
Gelukkig maar, zou ik zeggenquote:Op zaterdag 16 juli 2005 13:39 schreef Rikoko het volgende:
Maarja, dan weet je nog niet beter hezo zit de natuur nou eenmaal in elkaar
Een originele kaart uit 1778??? Dat noem ik misbruik. Waarvan is het een kaart? Ik wil die wel redden en het een beter gebruik geven dan een deurenklemmer, dan weet ik vast wel iets op te sporen om je deur goed mee dicht te klemmenquote:Op zaterdag 16 juli 2005 12:55 schreef BiMeWet het volgende:
Waarom kloppen mensen dan ook niet voor ze een kamer binnenkomen.![]()
Ik klem tegenwoordig de deur dicht door mijn "antieke" landkaart (kaart uit 1778) achter de deur te klemmen.
Of dat zo slim is is een tweede, het is best een mooie kaart. Echt nog zo een die op stof werd gemaakt.![]()
Ik wil 'm wel ruilen voor een hangslotquote:Op zaterdag 16 juli 2005 14:21 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
Een originele kaart uit 1778??? Dat noem ik misbruik. Waarvan is het een kaart? Ik wil die wel redden en het een beter gebruik geven dan een deurenklemmer, dan weet ik vast wel iets op te sporen om je deur goed mee dicht te klemmen(sorry, aankomend historicus hier)
Mijn ouders zeggen het elke dag weer als mijn vriendin hier is, dat mijn broer moet kloppen als hij binnenkomt.. nu klopt hij wel, maar 1 seconde later staat hij al binnenquote:Op zaterdag 16 juli 2005 12:55 schreef BiMeWet het volgende:
Waarom kloppen mensen dan ook niet voor ze een kamer binnenkomen.![]()
Ik klem tegenwoordig de deur dicht door mijn "antieke" landkaart (kaart uit 1778) achter de deur te klemmen.
Of dat zo slim is is een tweede, het is best een mooie kaart. Echt nog zo een die op stof werd gemaakt.![]()
daar geloof ik nou niks van he !!quote:Op vrijdag 24 juni 2005 04:15 schreef Peder het volgende:
Geloof t of niet, maar het volgende verhaal is waargebeurd.
De (ex) beste vriendin van haar (Inge), was nog maagd toen ze haar eerste vriendje kreeg.
Vrouwen....quote:Op maandag 18 juli 2005 01:27 schreef hellbound het volgende:
en dan maar zeggen dat ik nog voorgesteld had om op bed te gaan liggen![]()
Euh, jij bent een vrouw, je hebt een vriendin. Ok, so far so good. Maar vervolgens teveel lucht naar binnen gepompt?quote:Op zondag 17 juli 2005 22:50 schreef Nonneke het volgende:
'mn vriendin'
'beetje teveel lucht naar binnen gepompt'
'mn doos'
lesbo's willen nog wel eens hulpmiddelen gebruiken bij gebrek aan een echte 'pomp'quote:Op maandag 18 juli 2005 11:31 schreef flipsen het volgende:
[..]
Euh, jij bent een vrouw, je hebt een vriendin. Ok, so far so good. Maar vervolgens teveel lucht naar binnen gepompt?![]()
Zoiets kan ook met je vingers gebeurenquote:Op maandag 18 juli 2005 11:31 schreef flipsen het volgende:
[..]
Euh, jij bent een vrouw, je hebt een vriendin. Ok, so far so good. Maar vervolgens teveel lucht naar binnen gepompt?![]()
Houd je niet van een stevige paal dan? Ben je nou als lesbienne ook zo gefocust op de kut van je vriendin, ik wel namelijk.quote:Op woensdag 20 juli 2005 20:28 schreef Nonneke het volgende:
[..]
Zoiets kan ook met je vingers gebeuren(en nee we zijn niet de enige
heb het vaker gehoord)
En voorbindlullen enzow gebruiken we niet
quote:Op woensdag 20 juli 2005 20:42 schreef deek het volgende:
[..]
Houd je niet van een stevige paal dan? Ben je nou als lesbienne ook zo gefocust op de kut van je vriendin, ik wel namelijk.
Nee, ik noem het zelf altijd PikVrees, ik wordt serieus misselijk als ik zo'n ding zie. En gefocust op de kut van mn vriendin ? hoe bedoel jequote:Op woensdag 20 juli 2005 20:42 schreef deek het volgende:
[..]
Houd je niet van een stevige paal dan? Ben je nou als lesbienne ook zo gefocust op de kut van je vriendin, ik wel namelijk.
Haha ik had vroeger altijd een Vreemde lullenfobie maar das gelukkig overquote:Op donderdag 21 juli 2005 00:15 schreef Nonneke het volgende:
[..]
Nee, ik noem het zelf altijd PikVrees, ik wordt serieus misselijk als ik zo'n ding zie.
volgens mij heb jij een heel boeiend sexleven...quote:Op woensdag 20 juli 2005 20:26 schreef deek het volgende:
Ik laatst ook, ik stap in de bus, betaal gewoon m'n ritje, komt er op een gegeven moment een lekkere meid naast me zitten, begin ik ermee te praten,ik had echt een paal in m'n broek, ik had een jogging broek aan, dus die moet ze gezien hebben, nou op een gegeven moment stopt de bus bij een bushalte stapt ze uit, ik baalen.
quote:Op zondag 24 juli 2005 21:03 schreef Kinz het volgende:
niet echt een blunder, maar wel redelijk ranzig.
Op vakantie 3 wc/doucheruimtes, 1 dames, 1 heren, en een gemengd. Ik dus naar de gemengde (was dichterbij). Ik wil zo'n pleehok inlopen zie ik een dikke kwak aan de muur hangen. Ik zowat over m'n nek een andere wc ingegaan. Vang nog net op dat er ook geen wcpapier in 't toilet hangt. Hoor ik 2 meisjes binnenlopen. De een pakt 't hokje met 't kwakje aan de muur. En de ander die gaat haar haren doen. Ik hoor ze later weer weggaan. En kijk voor de grap even naar de wc waar 't kwakje hing.
Inderdaad, kwakje was weg.
quote:Op maandag 27 juni 2005 19:26 schreef deek het volgende:
Ik heb ooit in een vakantie in Frankrijk m'n toenmalige vriendin van achter langs geneukt op een vrij gammel bed.
Dus ik was lekker bezig met lekkere korte halen en af en toe een paar lange stoten zodat m'n paal er af en toe uit kwam, en elke keer als m'n paal eruit kwam ging die er bij de volgende stoot toch weer vanzelf goed in, maar bij 1 stoot ging m'n genots staaf niet in der mossel maar in der ster, mede door het gammele bed, hier schrok ze zo heftig van dat ze me toch een kutscheet liet, die duurde wel 5 seconde, toen was m'n zin ook even over.![]()
Meesterlijk!!!quote:Op maandag 25 juli 2005 12:14 schreef Nerdmans het volgende:
Ik ben gewoon met een stalen gezicht de cabine uitgelopen, met mijn paal fier omhoog,zo naar de kleedruimte en linea recta naar huis.
NOOIT MEER GEWEEST...
je-zusquote:Op woensdag 20 juli 2005 20:26 schreef deek het volgende:
Ik laatst ook, ik stap in de bus, betaal gewoon m'n ritje, komt er op een gegeven moment een lekkere meid naast me zitten, begin ik ermee te praten,ik had echt een paal in m'n broek, ik had een jogging broek aan, dus die moet ze gezien hebben, nou op een gegeven moment stopt de bus bij een bushalte stapt ze uit, ik baalen.
ik snap niet dat je je daar zo druk om maaktquote:Op maandag 25 juli 2005 12:14 schreef Nerdmans het volgende:
Een jaar of 10 geleden besloot ik om eens een keer naar een sauna te gaan.
Ik zit daar op zo'n houten bankje mezelf af te vragen waarom mensen dit nu lekker vinden.
Op het moment dat de warmte me te veel aan het worden is stapt er een ontzettend mooie vrouw binnen.
Ik besluit ter plekke om nog even stiekem een minuutje te gluren en dan erg snel een koel plekje op te zoeken. Nou goed, zo'n mooi nattig lichaam is een goede basis voor een stevige fantasie. Ik vergeet even alles om me heen en laat de fantasie de vrije loop gaan.
Ik bedenkt ter plekke het meest geile scenario denkbaar, wat natuurlijk resulteert in een enorme paal.
Na wat onhandig gestuntel met mn tweede handdoek, was er op t eerste oog niets an de hand.
Plots bedenk ik me dat het echt te warm wordt en dat ik eigenlijk direct uit die cabine moet gaan.
Maar ja, zittend in de hoek met een extra handdoek geeft dekking. Opstaan is exposure........
In lichte paniek probeer ik mijn gedachten zo snel mogelijk te richten op alles wat die erectie maar kan opheffen. Alle inspaningen zijn echter tevergeefs en hij blijft fier overeind.
Ik kijk op t klokje en besef dat ik al ruim 15 minuten zit te stomen.
Weer probeer ik mijn gedachten op andere zaken te richten en deze keer met een redelijk resultaat.
Net als ik bedenk dat t zo, nog redelijker wijs kan, draait de bron van al deze ellende zich om. Tot mijn grote schrik geeft haar nieuwe positie mij een kijkje in haar meest intieme plekje. Ik kijk snel de andere kant op, maar het beeld zat al in mijn hoofd.
Nog geen 5 seconden later was ik weer terug bij af.
20 minuten... ik voelde me al licht in mijn hoofd worden. De dame in kwestie had de cabine reeds verlaten, maar er zaten teveel mensen om met mijn paal de cabine te verlaten.
Uiteindelijk is het na 25 minuten toch echt gedaan met mijn stamina. Ik moet gewoon die cabine uit.
Ik ben gewoon met een stalen gezicht de cabine uitgelopen, met mijn paal fier omhoog,zo naar de kleedruimte en linea recta naar huis.
NOOIT MEER GEWEEST...
Hij had ook z'n kwakkie er in kunnen spuiten, was wel leuk geweest als het daarmee dan over zou zijn geweest, Pak je het probleem met de oorzaak aan. Misschien een tip voor een volgende keer.quote:Op vrijdag 22 juli 2005 16:47 schreef ZwarteMagika het volgende:
Over een krakend bed heb ik ook nog wel een leuk verhaal..
M'n vriend had z'n bed via marktplaats gekocht, mooi donkerbruin houten 2persoonsbed. ik was er al bang voor, en ja hoor, flink kraken tijdens het sexen. We werden er helemaal gestoord van, het voelt gewoon zo belachelijk als je lekker bezig bent en je krijgt die geluiden erbij. Dus wij van alles verzinnen om dat bed te verstevigen.. van alles geprobeerd, extra schroeven, spijkers, bij de praxis een stuk hout gehaald en dat in blokjes gezaagd om in de hoeken van het bed te timmeren voor extra stevigheid.. het werkte allemaal voor geen hol. Zaten we daar op de grond bedroefd voor ons uit te staren, hele kamer lag bezaaid met de latten uit de lattenbodem, spijkers, houtsplinters etc 1 grote teringzooi.. Tot mn vriend opeens op het lumineuze idee kwam: KRUIPOLIE! In elke hoek 1 keer spuiten met dat spul en ja hoor het werkte perfect. Als we daar nou es eerder op waren gekomen..(tip voor iedereen hier met een kraakbed)
hahahahahaquote:Op maandag 25 juli 2005 12:14 schreef Nerdmans het volgende:
Een jaar of 10 geleden besloot ik om eens een keer naar een sauna te gaan.
Ik zit daar op zo'n houten bankje mezelf af te vragen waarom mensen dit nu lekker vinden.
Op het moment dat de warmte me te veel aan het worden is stapt er een ontzettend mooie vrouw binnen.
Ik besluit ter plekke om nog even stiekem een minuutje te gluren en dan erg snel een koel plekje op te zoeken. Nou goed, zo'n mooi nattig lichaam is een goede basis voor een stevige fantasie. Ik vergeet even alles om me heen en laat de fantasie de vrije loop gaan.
Ik bedenkt ter plekke het meest geile scenario denkbaar, wat natuurlijk resulteert in een enorme paal.
Na wat onhandig gestuntel met mn tweede handdoek, was er op t eerste oog niets an de hand.
Plots bedenk ik me dat het echt te warm wordt en dat ik eigenlijk direct uit die cabine moet gaan.
Maar ja, zittend in de hoek met een extra handdoek geeft dekking. Opstaan is exposure........
In lichte paniek probeer ik mijn gedachten zo snel mogelijk te richten op alles wat die erectie maar kan opheffen. Alle inspaningen zijn echter tevergeefs en hij blijft fier overeind.
Ik kijk op t klokje en besef dat ik al ruim 15 minuten zit te stomen.
Weer probeer ik mijn gedachten op andere zaken te richten en deze keer met een redelijk resultaat.
Net als ik bedenk dat t zo, nog redelijker wijs kan, draait de bron van al deze ellende zich om. Tot mijn grote schrik geeft haar nieuwe positie mij een kijkje in haar meest intieme plekje. Ik kijk snel de andere kant op, maar het beeld zat al in mijn hoofd.
Nog geen 5 seconden later was ik weer terug bij af.
20 minuten... ik voelde me al licht in mijn hoofd worden. De dame in kwestie had de cabine reeds verlaten, maar er zaten teveel mensen om met mijn paal de cabine te verlaten.
Uiteindelijk is het na 25 minuten toch echt gedaan met mijn stamina. Ik moet gewoon die cabine uit.
NOOIT MEER GEWEEST...
Ik hoef zoiets maar 1 keer mee te maken, dat ik een andere kerel in de sauna zie met een harde paal, dan kom ik er echt nooit meer.quote:Op maandag 25 juli 2005 14:43 schreef Joene het volgende:
[..]
ik snap niet dat je je daar zo druk om maakt, dat gebeurt echt geregeld in de sauna hoor
Ik weet niet naar wat voor sauna's jij gaat maar naar de paar waar ik geweest ben liepen vooral veertigers en vijftigers rond, en daar gaat je zin wel van over hoor.quote:Op maandag 25 juli 2005 14:43 schreef Joene het volgende:
[..]
ik snap niet dat je je daar zo druk om maakt, dat gebeurt echt geregeld in de sauna hoor
Hehehe, ik heb wel een idee naar wat voor soort sauna's hij gaatquote:Op maandag 25 juli 2005 15:58 schreef American_Nightmare het volgende:
[..]
Ik weet niet naar wat voor sauna's jij gaat maar naar de paar waar ik geweest ben liepen vooral veertigers en vijftigers rond, en daar gaat je zin wel van over hoor.
www.homoinfo.nl/nl/links/saunasquote:Op maandag 25 juli 2005 16:08 schreef flipsen het volgende:
[..]
Hehehe, ik heb wel een idee naar wat voor soort sauna's hij gaat![]()
Tsjah dat zie je soms hequote:Op maandag 25 juli 2005 15:47 schreef deek het volgende:
[..]
Ik hoef zoiets maar 1 keer mee te maken, dat ik een andere kerel in de sauna zie met een harde paal, dan kom ik er echt nooit meer.
Nou normaal gesproken naar den bosch deshima , en daar lopen toch echt veel 20igers rond hoorquote:Op maandag 25 juli 2005 15:58 schreef American_Nightmare het volgende:
[..]
Ik weet niet naar wat voor sauna's jij gaat maar naar de paar waar ik geweest ben liepen vooral veertigers en vijftigers rond, en daar gaat je zin wel van over hoor.
hehehheehequote:Op maandag 25 juli 2005 16:08 schreef flipsen het volgende:
[..]
Hehehe, ik heb wel een idee naar wat voor soort sauna's hij gaat![]()
quote:
nou, Ik werk dus in een sauna.. lees dus: IN de sauna... (15-20 minuutjes, dan schoonmaken etc. en weer 15-20 mins etc) .. En ik heb het nog NOOIT meegemaakt.quote:Op maandag 25 juli 2005 14:43 schreef Joene het volgende:
[..]
rosmalen isquote:Op maandag 25 juli 2005 19:59 schreef Koentje3 het volgende:
[..]
nou, Ik werk dus in een sauna.. lees dus: IN de sauna... (15-20 minuutjes, dan schoonmaken etc. en weer 15-20 mins etc) .. En ik heb het nog NOOIT meegemaakt.
http://www.dethermen.nl![]()
![]()
3 redelijk grote... Agja, we hebben wel veel andere diensten die we bieden,...quote:Op maandag 25 juli 2005 22:27 schreef Joene het volgende:
[..]
rosmalen isalleen ik vind het daar een beetje weinig sauna's
Zoals ik al aangaf het is een heerlijke sauna , vooral als je net begint aan sauna bezoek omdat het er niet zo groot is en een hele fijne sfeer heeft.quote:Op dinsdag 26 juli 2005 00:29 schreef Koentje3 het volgende:
[..]
3 redelijk grote... Agja, we hebben wel veel andere diensten die we bieden,...![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |