abonnement Unibet Coolblue
pi_28526741
Snowqueen weet echt niet wat ze zegt.
pi_28527610
quote:
Op dinsdag 5 juli 2005 21:32 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Snowqueen weet echt niet wat ze zegt.
erg onwetend
Ik denk altijd goed na voordat ik iets stoms zeg!
  woensdag 6 juli 2005 @ 01:46:54 #178
102177 fs180
ik rem voor katten
pi_28536740
quote:
Op zaterdag 2 juli 2005 20:45 schreef Mistix het volgende:
zo ik mag hier eindelijk ook is wat neer zetten
gister lag ik met mn vriendin op de bank te zoenen en de
tv stond toch redelijk luid aan(net5). en in een keer door
de huiskamer: OOOOH BEN JIJ OOK ZO GEIL!? IK DOE SAMEN
MET MIJN VRIEINDINNEN STOUTE DINGETJES. BEL 0909-bla bla.
en we keken elkaar echt aan met een hoofd van . en de zin was
ook direct helemaal weg
ja dat heb ik ook elke keer.. liggen we ook beiden even dubbel.. en gaan we even meteen sarcastisch meespelen
  woensdag 6 juli 2005 @ 17:38:07 #179
67399 marchien
Wijze vrouw
pi_28556988
Vorige week.

Ik had me al uitgekleed om naar bed te gaan en zag toen opeens dat er wat bladders nagellak aan mijn nagels zaten. Ik pakte dus de fles nagellak remover om de rest er dan ook meteen even af te halen.
Ik was even vergeten dat het een dop was zonder spuitmondje (die had ik eerst)
Deze nieuwe fles had gewoon een groot gat onder zijn dop.
Ik draai de dop er dus af en houd de fles boven mijn wattenschijfje (en mijn benen) op de kop.
Er komen dus niet een paar druppeltjes uit, maar de inhoud van de halve fles valt over mijn benen en loopt zo naar een plaats waar ik liever geen agressieve vloeistoffen heb
Deed HEEL veel pijn Op de één of andere manier had ik nog wel de tegenwoordigheid van geest om midden in de nacht onder de douche te springen om de boel uit te spoelen.
Carpe diem
pi_28559367
quote:
Op woensdag 6 juli 2005 17:38 schreef marchien het volgende:
Vorige week.

Ik had me al uitgekleed om naar bed te gaan en zag toen opeens dat er wat bladders nagellak aan mijn nagels zaten. Ik pakte dus de fles nagellak remover om de rest er dan ook meteen even af te halen.
Ik was even vergeten dat het een dop was zonder spuitmondje (die had ik eerst)
Deze nieuwe fles had gewoon een groot gat onder zijn dop.
Ik draai de dop er dus af en houd de fles boven mijn wattenschijfje (en mijn benen) op de kop.
Er komen dus niet een paar druppeltjes uit, maar de inhoud van de halve fles valt over mijn benen en loopt zo naar een plaats waar ik liever geen agressieve vloeistoffen heb
Deed HEEL veel pijn Op de één of andere manier had ik nog wel de tegenwoordigheid van geest om midden in de nacht onder de douche te springen om de boel uit te spoelen.
pi_28567401
quote:
Op woensdag 6 juli 2005 17:38 schreef marchien het volgende:
Vorige week.

Ik had me al uitgekleed om naar bed te gaan en zag toen opeens dat er wat bladders nagellak aan mijn nagels zaten. Ik pakte dus de fles nagellak remover om de rest er dan ook meteen even af te halen.
Ik was even vergeten dat het een dop was zonder spuitmondje (die had ik eerst)
Deze nieuwe fles had gewoon een groot gat onder zijn dop.
Ik draai de dop er dus af en houd de fles boven mijn wattenschijfje (en mijn benen) op de kop.
Er komen dus niet een paar druppeltjes uit, maar de inhoud van de halve fles valt over mijn benen en loopt zo naar een plaats waar ik liever geen agressieve vloeistoffen heb
Deed HEEL veel pijn Op de één of andere manier had ik nog wel de tegenwoordigheid van geest om midden in de nacht onder de douche te springen om de boel uit te spoelen.
auw!


lol zie nu je ondertitel pas, past niet erg bij dit verhaal
Ik denk altijd goed na voordat ik iets stoms zeg!
  donderdag 7 juli 2005 @ 10:24:43 #182
67399 marchien
Wijze vrouw
pi_28580569
quote:
Op woensdag 6 juli 2005 22:13 schreef addie84 het volgende:

[..]

auw!


lol zie nu je ondertitel pas, past niet erg bij dit verhaal
Ik doe ook wel eens iets stoms....
Dat flesje had gewoon zo'n klein spuitgaatje moeten hebben!!!!
Carpe diem
pi_28612844
quote:
Op woensdag 6 juli 2005 17:38 schreef marchien het volgende:
... nagellak remover ... over ... een plaats waar ik liever geen agressieve vloeistoffen heb
Ik heb er zojuist een toetsenbord mee gesloopt (13 toetsen zijn vrijwel weggesmolten, vraag me maar niet hoe ) Moet je nagaan hoe agressief dat spul is :/

Leuke van ons laatst:
Ze heeft het er altijd over dat ik zo 'lek', dat er dus voorvocht naar buiten blijft stromen als ik flink geil ben. Zit ik naakt op de bank, zij er voor, ik echt _enorm_ geil. We zijn fantastisch geil bezig, wenkt ze dat ik op moet staan, begint ze opeens keihard te lachen...
Was er een gigantische drup voorvocht op d'r voet gesplenst, **splet**

Gelukkig verliezen wij de zin dan niet meteen
  FOK!fossiel vrijdag 8 juli 2005 @ 02:56:27 #184
10 RemCOW
SG Special power! :D
pi_28613066
quote:
Op zaterdag 2 juli 2005 20:45 schreef Mistix het volgende:
zo ik mag hier eindelijk ook is wat neer zetten
gister lag ik met mn vriendin op de bank te zoenen en de
tv stond toch redelijk luid aan(net5). en in een keer door
de huiskamer: OOOOH BEN JIJ OOK ZO GEIL!? IK DOE SAMEN
MET MIJN VRIEINDINNEN STOUTE DINGETJES. BEL 0909-bla bla.
en we keken elkaar echt aan met een hoofd van . en de zin was
ook direct helemaal weg
Inderdaad een blunder als je zin dan direct weg is.
Beter een gat in je hand, dan een hand in je gat
Let's have fun ---- Life will suck soon enough
Hattrick: 206761
  vrijdag 8 juli 2005 @ 10:04:11 #185
67399 marchien
Wijze vrouw
pi_28615527
quote:
Op vrijdag 8 juli 2005 02:34 schreef Enil het volgende:

[..]

Ik heb er zojuist een toetsenbord mee gesloopt (13 toetsen zijn vrijwel weggesmolten, vraag me maar niet hoe ) Moet je nagaan hoe agressief dat spul is :/
Dit wil ik helemaal niet weten
Wie weet ben ik ook wel een half klitje kwijt oid
Carpe diem
pi_28618458
quote:
Op vrijdag 8 juli 2005 10:04 schreef marchien het volgende:

[..]

Dit wil ik helemaal niet weten
Wie weet ben ik ook wel een half klitje kwijt oid
had je dan ondertussen wel gemerkt
Ik denk altijd goed na voordat ik iets stoms zeg!
  vrijdag 8 juli 2005 @ 15:08:18 #187
116015 SicSicSics
Crushing Cranial Contents!
pi_28625086
quote:
Op vrijdag 8 juli 2005 02:34 schreef Enil het volgende:

[..]

Ik heb er zojuist een toetsenbord mee gesloopt (13 toetsen zijn vrijwel weggesmolten, vraag me maar niet hoe ) Moet je nagaan hoe agressief dat spul is :/
Ethyl Accetaat, 1 van de meest vluchtige en ergste oplosmiddelen (moet je eens op een auto leggen van iemand waar je een hekel aan hebt! )

Ik las laatst ook iets over een "knak" moment! OUCH!

Ok: Stel je voor, strand in Venezuela, ondergaande zon, palmboompjes, mooie vrouw, mijn eerste keer! Klinkt leuk toch!?! Tot ik opeens, zij zit op mij, iemand van links aan zie komen lopen. Ik denk nog; "ach, die zie ik toch nooit meer dus gewoon lekker doorgaan! Boeiend" Maar op een gegeven moment duikt hij achter de rug van de vrouw waar ik mee bezig was en na een goede minuut was hij nog steeds niet rechts langs komen lopen. Dus ik kijk over haar schouder zie ik daar iemand op ze hurken achter ons zitten die ff mee aan het genieten was! Op zich niet zo erg, maar oten zag ik dus dattie een uniform aanhad! Politie... in Venezuela... een dag voor ik naar huis zou gaan...

Einde van het verhaal is dus dat we 25 gulden hebben betaald en weer weg mochten, maart ik had me handboeien al om en zou zo de cel ingegooid zijn daar, als zij geen geld bij zich had gehad!

In het hotelzwembad hebben we het afgemaakt maar het was wel een "aparte" eerste keer!

Fine, fuck you then!
The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts.
  vrijdag 8 juli 2005 @ 15:16:47 #188
116598 --Roos--
Ik (l) HW!
pi_28625413
quote:
Op vrijdag 8 juli 2005 15:08 schreef SicSicSics het volgende:
Einde van het verhaal is dus dat we 25 gulden hebben betaald en weer weg mochten, maart ik had me handboeien al om en zou zo de cel ingegooid zijn daar, als zij geen geld bij zich had gehad!
Lang-leve de corrupte politie
...en das terecht :)
  vrijdag 8 juli 2005 @ 15:20:04 #189
116015 SicSicSics
Crushing Cranial Contents!
pi_28625551
quote:
Op vrijdag 8 juli 2005 15:16 schreef --Roos-- het volgende:

[..]

Lang-leve de corrupte politie
Idd! Soms wel erg handig! Ook heel jammer dat ik geen Spaans spreek, anders had je wat beter kunnen communiceren, is toch wel fijn!
Fine, fuck you then!
The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts.
  vrijdag 8 juli 2005 @ 15:30:55 #190
32196 SjacoBaco
Are we there yet?
pi_28625982
quote:
Op vrijdag 8 juli 2005 15:08 schreef SicSicSics het volgende:

[..]


! Op zich niet zo erg, maar oten zag ik dus dattie een uniform aanhad! Politie... in Venezuela... een dag voor ik naar huis zou gaan...

Einde van het verhaal is dus dat we 25 gulden hebben betaald en weer weg mochten, maart ik had me handboeien al om en zou zo de cel ingegooid zijn daar, als zij geen geld bij zich had gehad!
  vrijdag 8 juli 2005 @ 16:04:46 #191
112545 Muck
Meine Sprache: International
pi_28627206
ik herrinnerde me er gisteravond nog eentje:

Ik moest met mijn ex oppassen op zijn neefjes. We hadden ze naar ben gebracht en zaten gezellig tv te kijken. Van het een kwam het ander en na een tijdje zat ik op mijn knieën voor de bank.
Ik voelde dat hij bijna kwam, maar toen hoorde ik ineens een van zijn neefjes over de gang lopen, dus ik trok snel terug en sprong op de bank en trok zijn tshirt naar beneden, zodat zijn neefje niks zou merken.
Helaas kwam mijn ex op dat moment net klaar, wat dus nogal wat vlekken veroorzaakte in zijn (donkerrode) shirt

Neefje heeft overigens niks gemerkt
It's al boa it's all good it's all bueno benne bon, let's go!
  vrijdag 8 juli 2005 @ 16:19:45 #192
66422 dutch-mamma
Silence, Exile, Cunning...
pi_28627666
quote:
Op vrijdag 8 juli 2005 16:04 schreef Muck het volgende:
ik herrinnerde me er gisteravond nog eentje:

Ik moest met mijn ex oppassen op zijn neefjes. We hadden ze naar ben gebracht en zaten gezellig tv te kijken. Van het een kwam het ander en na een tijdje zat ik op mijn knieën voor de bank.
Ik voelde dat hij bijna kwam, maar toen hoorde ik ineens een van zijn neefjes over de gang lopen, dus ik trok snel terug en sprong op de bank en trok zijn tshirt naar beneden, zodat zijn neefje niks zou merken.
Helaas kwam mijn ex op dat moment net klaar, wat dus nogal wat vlekken veroorzaakte in zijn (donkerrode) shirt

Neefje heeft overigens niks gemerkt
Variatie hierop: je woont nog "bij je ouders in".
Je bent op je slaapkamertje "bezig"...
Komt je (a.s. schoon)moeder op kousevoeten de trap op, heeft het principe "kloppen voor je binnengaat, ook op de kinderslaapkamerdeur!" nog niet helemaal begrepen (niet uit dwarsheid, maar uit onnozelheid).
Precies op het moment dat ze haar hoofd vriendelijk om de deur steekt ("moet ik de koffie zo komen brengen of komen jullie die beneden drinken", of zoiets) kom je klaar...

"Ik kóóóm..... *kreun* *zucht* zo wel naar beneden (en bedankt...!)"
Never explain; your friends do not need it and your enemies will not believe you anyway. (Elbert Hubbard, US author, 1856 - 1915)
  vrijdag 8 juli 2005 @ 16:26:09 #193
112545 Muck
Meine Sprache: International
pi_28627895
quote:
Op vrijdag 8 juli 2005 16:19 schreef dutch-mamma het volgende:

[..]

Variatie hierop: je woont nog "bij je ouders in".
Je bent op je slaapkamertje "bezig"...
Komt je (a.s. schoon)moeder op kousevoeten de trap op, heeft het principe "kloppen voor je binnengaat, ook op de kinderslaapkamerdeur!" nog niet helemaal begrepen (niet uit dwarsheid, maar uit onnozelheid).
Precies op het moment dat ze haar hoofd vriendelijk om de deur steekt ("moet ik de koffie zo komen brengen of komen jullie die beneden drinken", of zoiets) kom je klaar...

"Ik kóóóm..... *kreun* *zucht* zo wel naar beneden (en bedankt...!)"
whehehe, klinkt bekend

mijn (ex) a.s. schoonmoeder had er altijd een handje van vanalles te vragen of te vertellen aan haar zoon vanaf de overloop als ze de was aan het opvouwen was ofzo. Ook als ie op zijn slaapkamer was, en ook wanneer de deur dicht was
Was je net lekker bezig begon ze weer....
It's al boa it's all good it's all bueno benne bon, let's go!
pi_28627943
quote:
Op vrijdag 8 juli 2005 16:19 schreef dutch-mamma het volgende:
[..]
Variatie hierop: je woont nog "bij je ouders in".
Je bent op je slaapkamertje "bezig"...
Komt je (a.s. schoon)moeder op kousevoeten de trap op, heeft het principe "kloppen voor je binnengaat, ook op de kinderslaapkamerdeur!" nog niet helemaal begrepen (niet uit dwarsheid, maar uit onnozelheid).
Precies op het moment dat ze haar hoofd vriendelijk om de deur steekt ("moet ik de koffie zo komen brengen of komen jullie die beneden drinken", of zoiets) kom je klaar...

"Ik kóóóm..... *kreun* *zucht* zo wel naar beneden (en bedankt...!)"
Heel herkenbaar....

Ik zat in het zonnetje in de tuin te masturberen, waande me alleen, kwam mn moeder onverwachts vroeger thuis..door de combinatie van geilheid en de schrik kwam ik spontaan klaar in mn snel aangetrokken broek....
Sta je dan met een enorme paal in je broek te doen alsof er niets aan de hand is...
Lees hier binnenkort alles over mij en mn Fok! avonturen, incl. chatlogs en foto's!
  vrijdag 8 juli 2005 @ 16:28:40 #195
112545 Muck
Meine Sprache: International
pi_28627979
quote:
Op vrijdag 8 juli 2005 16:27 schreef Gutteguttegut het volgende:

[..]

Heel herkenbaar....

Ik zat in het zonnetje in de tuin te masturberen, waande me alleen, kwam mn moeder onverwachts vroeger thuis..door de combinatie van geilheid en de schrik kwam ik spontaan klaar in mn snel aangetrokken broek....
Sta je dan met een enorme paal in je broek te doen alsof er niets aan de hand is...

en je moeder maar doen alsof ze niks doorhad
It's al boa it's all good it's all bueno benne bon, let's go!
pi_28628163
quote:
Op vrijdag 8 juli 2005 16:28 schreef Muck het volgende:
[..]

en je moeder maar doen alsof ze niks doorhad
Hmjah...dat wil ik niet weten...
Lees hier binnenkort alles over mij en mn Fok! avonturen, incl. chatlogs en foto's!
  vrijdag 8 juli 2005 @ 17:56:19 #197
66422 dutch-mamma
Silence, Exile, Cunning...
pi_28630872
quote:
Op vrijdag 8 juli 2005 16:26 schreef Muck het volgende:

[..]

whehehe, klinkt bekend

mijn (ex) a.s. schoonmoeder had er altijd een handje van vanalles te vragen of te vertellen aan haar zoon vanaf de overloop als ze de was aan het opvouwen was ofzo. Ook als ie op zijn slaapkamer was, en ook wanneer de deur dicht was
Was je net lekker bezig begon ze weer....
Dat bedoel ik dus...!
Overigens geen kwaad woord verder over deze (schoon)moeder, het was een tof mens, maar wel enigszins van het type "oogkleppen voor" en wat jij schrijft, hebben we ook regelmatig meegemaakt, hoor!
Niet uit controle of zo, puur uit onnozelheid!
Never explain; your friends do not need it and your enemies will not believe you anyway. (Elbert Hubbard, US author, 1856 - 1915)
  vrijdag 8 juli 2005 @ 18:20:00 #198
78537 Insomaniac
Inso'Allah
pi_28631493
quote:
Op maandag 27 juni 2005 19:22 schreef Insomaniac het volgende:
Centraal Slowchattopic nummertje 18 alweer

Voor alle slowchatbehoeftigen.
Herhalingspost. Alleen moeten jullie nu in Centraal Slowchattopic nummertje 19 - een hete zomeravond zijn. .
Echte liefde!
En ik zag dat het goed was.
  † In Memoriam † zaterdag 9 juli 2005 @ 02:06:50 #199
13819 Loedertje
Trotse GILF.
pi_28644860
quote:
Op dinsdag 5 juli 2005 14:45 schreef Blinky het volgende:
'Wie het laatst in bed ligt is een ei' zei mijn vriend en samen sprintten we naar bed. Hij won, ik was het ei. De volgende ochtend kreeg ik een iets pikantere versie: 'wie het laatst uit bed is krijgt een warme, harde staaf tussen de billen'. Mijn vriend draait zich om. Ik vroeg of hij het wilde herhalen omdat ik het niet had verstaan. 'Wie het laatst uit bed is krijgt een warme harde staaf tu....' de rest van de zin heeft hij niet afgemaakt omdat ik al lang en breed het bed uit was
Hij was dus het laatst uit bed en kreeg jouw vibrator tussen zijn billen
  zaterdag 9 juli 2005 @ 11:53:32 #200
112545 Muck
Meine Sprache: International
pi_28648764
quote:
Op vrijdag 8 juli 2005 17:56 schreef dutch-mamma het volgende:

[..]

Dat bedoel ik dus...!
Overigens geen kwaad woord verder over deze (schoon)moeder, het was een tof mens, maar wel enigszins van het type "oogkleppen voor" en wat jij schrijft, hebben we ook regelmatig meegemaakt, hoor!
Niet uit controle of zo, puur uit onnozelheid!
inderdaad
It's al boa it's all good it's all bueno benne bon, let's go!
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')