Kennissen van me staan daar ergens tussen in de menigtequote:Op zaterdag 11 juni 2005 17:03 schreef Youp het volgende:
OMFG de EO heeft weer een aantal nichten opgeroepen en op een podium gezet om over "de heer" te zingen![]()
![]()
and the crowd goes wild
omfgquote:Op zaterdag 11 juni 2005 17:04 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Kennissen van me staan daar ergens tussen in de menigteMutZ is er ook btw
![]()
Weet niet waar jij het over hebt maar hier heeft de hele dag de zon lekker op mijn gezichtje gestaan. Was super lekker weer vandaagquote:Op zaterdag 11 juni 2005 17:01 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Foute kamperbeetje een zonnebril dragen in de regen
mn tepels stonden de hele dag strak door te schijnen in mn witte werkshirtquote:Op zaterdag 11 juni 2005 17:08 schreef ook_gek het volgende:
PEuRac was er afgelopen jaar zelf ook bij
[..]
Weet niet waar jij het over hebt maar hier heeft de hele dag de zon lekker op mijn gezichtje gestaan. Was super lekker weer vandaag
Ik ging erheen omdat die kenissen al een aantal jaar vroegen of ik mee ging en ik kon aan (uitverkochte) veldkaarten komen, dus ben ik maar een keer meegegaan, maar ik kan je verzekeren dat ik daar volledig van genezen ben.quote:Op zaterdag 11 juni 2005 17:11 schreef Youp het volgende:
peu
daar ga je toch niet voor je plezier naartoe
je hebt mutz ook nog gezien toen tochquote:Op zaterdag 11 juni 2005 17:13 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik ging erheen omdat die kenissen al een aantal jaar vroegen of ik mee ging en ik kon aan (uitverkochte) veldkaarten komen, dus ben ik maar een keer meegegaan, maar ik kan je verzekeren dat ik daar volledig van genezen ben.
ah gelukkig maar...quote:Op zaterdag 11 juni 2005 17:13 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik ging erheen omdat die kenissen al een aantal jaar vroegen of ik mee ging en ik kon aan (uitverkochte) veldkaarten komen, dus ben ik maar een keer meegegaan, maar ik kan je verzekeren dat ik daar volledig van genezen ben.
begint ie weer over z'n paint shop proquote:Op zaterdag 11 juni 2005 17:09 schreef ook_gek het volgende:
Ik moet vandaag eigelijk een PSP ophalen maar ik heb helemaal geen zin
Drank is vocht van de duivel dus ik denk het niet.quote:Op zaterdag 11 juni 2005 17:16 schreef Youp het volgende:
[..]
ah gelukkig maar...
hebben ze trouwens bier bij zoiets?
Jepsquote:Op zaterdag 11 juni 2005 17:15 schreef ook_gek het volgende:
[..]
je hebt mutz ook nog gezien toen toch![]()
quote:Op zaterdag 11 juni 2005 17:19 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Drank is vocht van de duivel dus ik denk het niet.
En een neukertje opzoeken zal ook wel niet lukken of je moet meteen met ze trouwen![]()
Alcohol en drugs worden geweerdquote:Op zaterdag 11 juni 2005 17:22 schreef Youp het volgende:
[..]
eigenlijk moet je daar met een paar man als een stelletje pinkpoppers naartoe gaan en je helemaal kapot blowen en zuipen... puur om de reacties van de rest van de "feestgangers" te bekijken
ze controleren nietsquote:Op zaterdag 11 juni 2005 17:25 schreef Youp het volgende:
[..]
ja maar je krijgt vast wel iets binnen toch?
hoezo niet? Je kunt er zeker van zijn dat ze nog oke isquote:Op zaterdag 11 juni 2005 17:32 schreef Youp het volgende:
trouwens de vraag is nog maar of je je leuter wel in zo'n meid die daar rondhuppelt wilt steken
Nou van wat ik op TV kon zien vond ik het zeker niet slecht hoor wat daar rond huppeld.quote:Op zaterdag 11 juni 2005 17:32 schreef Youp het volgende:
trouwens de vraag is nog maar of je je leuter wel in zo'n meid die daar rondhuppelt wilt steken
Ze zijn wel lekker strak. Kan je ze letterlijk uit elkaar trekkenquote:Op zaterdag 11 juni 2005 17:34 schreef PeuRac het volgende:
[..]
hoezo niet? Je kunt er zeker van zijn dat ze nog oke is![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |