juhquote:Op zaterdag 11 juni 2005 16:04 schreef Sjoewe het volgende:
Whehehe, die laatste is wel een hele slechte fotoshop
Uiterlijk niet nee maar qua rij gedrag welquote:Op zaterdag 11 juni 2005 16:06 schreef Youp het volgende:
mjah erg veel uiterlijk verschil tussen een 'gewone' c70 en een c70 t5 is er niet hoor
had hem weggebrachtquote:Op zaterdag 11 juni 2005 13:50 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Nice, zit je nu daar te internetten of heb je hem weggebracht ofzo?
En zit het leuk?quote:
quote:Op zaterdag 11 juni 2005 16:11 schreef BoJo het volgende:
[..]
had hem weggebracht
Hij is weer terug![]()
Net ff dat gps ding uitgeprobeerd, werkt prima![]()
Vond trouwens ook veel WiFi netwerken, maar hij wilde alleen niet verbinden
EN!! Ik heb mijn remschijven + blokken binnen die ik donderdag via eBay gekocht had van een Duitse Jeep verkoop handel. Vet snel dus. En wat zijn die krengen grooooooooooooooooooooooot![]()
weegt iets van 20 kilo, 2 schijfjes![]()
Remblokken zijn ook 4x zo groot als die van de Alfa![]()
Ja ik ben weer helemaal blijquote:
hoeveel mm diameter en dikte?quote:Op zaterdag 11 juni 2005 16:25 schreef BoJo het volgende:
[..]
kolere zeg
[afbeelding]
Rechts wat onder m'n Alfa vandaan kwam
[afbeelding]
Naast m'n telefoon
[afbeelding]
is dus +- 24mm dikquote:Op zaterdag 11 juni 2005 16:31 schreef BoJo het volgende:
[..]
22.7 mm dik staat erop, diameter kan ik niet zo snel vinden. Merk is Ferodo.
wat doe jij volgende week zondag?quote:Op zaterdag 11 juni 2005 16:37 schreef PeuRac het volgende:
Coke360 is echt meesterlijk leuk om voor te werkenalleen de regen was een beetje kut, maar daar hadden we al op gerekend, dus de bus extra dicht bij de ring geplaatst en met regen deden we de schuifdeur open en gingen we daar zitten
valt toch redelijk meequote:Op zaterdag 11 juni 2005 16:34 schreef BoJo het volgende:
2 nieuwe voorbandjes gaat me 250 euro kosten![]()
oohja dat stond erquote:Op zaterdag 11 juni 2005 16:37 schreef Youp het volgende:
[..]
is dus +- 24mm dik22,7mm is de minimale dike (in versleten staat dus
)
Op mn luie gat zittenquote:
De kans dat ik ga is ook vrij grootquote:Op zaterdag 11 juni 2005 16:42 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Op mn luie gat zittenmaar zaterdag zit ik op Zandvoort als je dat bedoelt
![]()
remschijven vervangen en bbqen geen goed plan?quote:Op zaterdag 11 juni 2005 16:42 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Op mn luie gat zittenmaar zaterdag zit ik op Zandvoort als je dat bedoelt
![]()
Klinkt goedquote:Op zaterdag 11 juni 2005 16:45 schreef BoJo het volgende:
[..]
remschijven vervangen en bbqen geen goed plan?
quote:Op zaterdag 11 juni 2005 13:21 schreef Klasse het volgende:
Heb zelf gelesd in een BMW M3, een BMW 3-serie en een Seat Leon Turbodiesel. Wel wat minder gangbaar en was ook best knallen!
zo te zien niet.. hooguit torx en een zware hamer... maarja dat is niet echt speciaal gereedschap...quote:Op zaterdag 11 juni 2005 16:46 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Klinkt goedik weet alleen niet zeker of je voor de schijven geen speciaal gereedschap nodig hebt
![]()
ik heb m'n werkplaats handboek in de jeep laten liggen dus kan het nu ook niet zeggen. Ik kijk eerst wel ff anders moet ik toch weer naar die garage toe.quote:Op zaterdag 11 juni 2005 16:46 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Klinkt goedik weet alleen niet zeker of je voor de schijven geen speciaal gereedschap nodig hebt
![]()
praxis is open op zondag denk ikquote:Op zaterdag 11 juni 2005 16:47 schreef Youp het volgende:
[..]
zo te zien niet.. hooguit torx en een zware hamer... maarja dat is niet echt speciaal gereedschap...
daarom vraag ik peu tochquote:Op zaterdag 11 juni 2005 16:51 schreef Youp het volgende:
[..]
en dan toch zelf je remmen gaan vervangen![]()
waarom denk je dat hij mij vraagtquote:Op zaterdag 11 juni 2005 16:51 schreef Youp het volgende:
[..]
en dan toch zelf je remmen gaan vervangen![]()
Heb je dan ook zo een uber geil rokje aanquote:
wou je eronder komen gluren dan ?quote:Op zaterdag 11 juni 2005 16:53 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Heb je dan ook zo een uber geil rokje aan![]()
* PeuRac meldtquote:Op zaterdag 11 juni 2005 16:55 schreef Fugie het volgende:
ik moet nog naar de kapper, al een paar maanden ofzo
Foute kamperquote:Op zaterdag 11 juni 2005 17:00 schreef ook_gek het volgende:
ik ben lekker naar de kapper geweest. Ik zie er nu weer fris en vruitig uit
nette witte broek aan doen wit shirt met lange mouwen en er over heen een polo. Zonnen bril op een gaan
Alleen nog mooie sportschoenen vinden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |