In Heerhugowaard (NH) was er een rijschool die met een Ferrari reed.quote:Op zaterdag 11 juni 2005 13:19 schreef Ridocar het volgende:
Het valt mij op dat een gemiddelde lesauto vaak een VW Golf, Peugeot 206/306 of een Seat Ibiza is. En vrijwel allemaal op diesel.
Is er iemand die nu lest/heeft gelest in een minder gangbare leswagen?
Ik heb ooit gehoord dat er ergens een Ferrari als leswagen rijdt (zeer onwaarschijnlijk). Iemand die dit kan bevestigen/ontkennen?
Mégane²quote:Op zaterdag 11 juni 2005 13:25 schreef wadgem het volgende:
Ik zie wel eens een X5 lesauto, normale Mercedessen, en dat rare nieuwe Renault ding met die curieuze achterkant.
Renault Mégane is idd ook best vaak gezien met een L op het dak.quote:Op zaterdag 11 juni 2005 13:25 schreef Martijntj het volgende:
Er inderdaad één met een ferrari. Ik rijd zelf in een Ford Focus, das volgens mij ook best standaard. Renault Mégane² is ook standaard.
Mijn staat nu overigens voor deur.
Het zit wat hoger, beter voor het overzicht.quote:Op zaterdag 11 juni 2005 13:34 schreef Steve-O het volgende:
suv/mpv vind ik altijd zo belachelijk
wat moet je nou in een x5 of een scenic's
ja en dat snap ik wel want die rijden gewoon fantastisch, goed zicht, goed te gebruiken.quote:
Dat is alleen vet als je een vrouw bentquote:
Lijkt me toch niet echt handig om het in zo'n klein autotje te leren.. ik vond m'n ouders Stationwagen al te lang de eerste paar keer en ik heb les gehad in een Megane.quote:Op zaterdag 11 juni 2005 13:47 schreef Pumatje het volgende:
[..]
ja en dat snap ik wel want die rijden gewoon fantastisch, goed zicht, goed te gebruiken.
Kut zeg dat is een oude ferrari van het type dat elke 10.000Km gereviseerd moet worden en waar je iig 300kg legpress moet kunnen doen om de koppeling in te drukken..... daar kun je geen les in krijgen dat rijdt voor geen meterquote:Op zaterdag 11 juni 2005 13:27 schreef Gutteguttegut het volgende:
http://www.ferrariles.nl/index_a.htm
Daar dus
Heb ik geen last van gehad, stationwagen rijden na leswagenquote:Op zaterdag 11 juni 2005 13:49 schreef Sport_Life het volgende:
[..]
Lijkt me toch niet echt handig om het in zo'n klein autotje te leren.. ik vond m'n ouders Stationwagen al te lang de eerste paar keer en ik heb les gehad in een Megane.
Ik heb ook in een Astra turbodiesel gelestquote:Op zaterdag 11 juni 2005 13:58 schreef Pumatje het volgende:
[..]
Heb ik geen last van gehad, stationwagen rijden na leswagen
ik deed het in bora en merc. A-klasse en die is weer heel klein.
Opel astra Turbodiesel rijd gewoon ook best lekke![]()
Wel makkelijk inparkeren die laatstequote:Op zaterdag 11 juni 2005 13:29 schreef Steve-O het volgende:
IN amsterdam zie je of golfjes of bmw 5 series enzo
Heb ook wel is gehoord van smarts
Heel klein (smartformaat) gaat mij ook wat ver, maar verder viel de overstap me wel mee. Gelest in een toyata avensis, vervolgens in een verlengde VW transporter gestapt. Het enige wat even wennen was is het rijden op de buitenspiegels (zit zo'n schut in, dat rijdt klote met je binnenspiegel) en het achteruit parkeren (geblindeerde ramen achter). Maar zelfs dat ging vrij snel goed, en ik ben nog wel vrouw!!! Verder vind ik het verschil in formaat geen probleem... 't Rijdt eigenlijk lekkerder, zo'n grote bak. Je zit lekker hoog!quote:Op zaterdag 11 juni 2005 13:49 schreef Sport_Life het volgende:
[..]
Lijkt me toch niet echt handig om het in zo'n klein autotje te leren.. ik vond m'n ouders Stationwagen al te lang de eerste paar keer en ik heb les gehad in een Megane.
Ik heb me met de auto van mn ouders al een paar keer vergist in de langte.. Gelukkig geen zichbare schade. Maarja die bumper zit er niet voor niks natuurlijk!quote:Op zaterdag 11 juni 2005 14:17 schreef innovative het volgende:
[..]
Heel klein (smartformaat) gaat mij ook wat ver, maar verder viel de overstap me wel mee. Gelest in een toyata avensis, vervolgens in een verlengde VW transporter gestapt. Het enige wat even wennen was is het rijden op de buitenspiegels (zit zo'n schut in, dat rijdt klote met je binnenspiegel) en het achteruit parkeren (geblindeerde ramen achter). Maar zelfs dat ging vrij snel goed, en ik ben nog wel vrouw!!! Verder vind ik het verschil in formaat geen probleem... 't Rijdt eigenlijk lekkerder, zo'n grote bak. Je zit lekker hoog!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |