Kennissen van me staan daar ergens tussen in de menigtequote:Op zaterdag 11 juni 2005 17:03 schreef Youp het volgende:
OMFG de EO heeft weer een aantal nichten opgeroepen en op een podium gezet om over "de heer" te zingen![]()
![]()
and the crowd goes wild
omfgquote:Op zaterdag 11 juni 2005 17:04 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Kennissen van me staan daar ergens tussen in de menigteMutZ is er ook btw
![]()
Weet niet waar jij het over hebt maar hier heeft de hele dag de zon lekker op mijn gezichtje gestaan. Was super lekker weer vandaagquote:Op zaterdag 11 juni 2005 17:01 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Foute kamperbeetje een zonnebril dragen in de regen
mn tepels stonden de hele dag strak door te schijnen in mn witte werkshirtquote:Op zaterdag 11 juni 2005 17:08 schreef ook_gek het volgende:
PEuRac was er afgelopen jaar zelf ook bij
[..]
Weet niet waar jij het over hebt maar hier heeft de hele dag de zon lekker op mijn gezichtje gestaan. Was super lekker weer vandaag
Ik ging erheen omdat die kenissen al een aantal jaar vroegen of ik mee ging en ik kon aan (uitverkochte) veldkaarten komen, dus ben ik maar een keer meegegaan, maar ik kan je verzekeren dat ik daar volledig van genezen ben.quote:Op zaterdag 11 juni 2005 17:11 schreef Youp het volgende:
peu
daar ga je toch niet voor je plezier naartoe
je hebt mutz ook nog gezien toen tochquote:Op zaterdag 11 juni 2005 17:13 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik ging erheen omdat die kenissen al een aantal jaar vroegen of ik mee ging en ik kon aan (uitverkochte) veldkaarten komen, dus ben ik maar een keer meegegaan, maar ik kan je verzekeren dat ik daar volledig van genezen ben.
ah gelukkig maar...quote:Op zaterdag 11 juni 2005 17:13 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik ging erheen omdat die kenissen al een aantal jaar vroegen of ik mee ging en ik kon aan (uitverkochte) veldkaarten komen, dus ben ik maar een keer meegegaan, maar ik kan je verzekeren dat ik daar volledig van genezen ben.
begint ie weer over z'n paint shop proquote:Op zaterdag 11 juni 2005 17:09 schreef ook_gek het volgende:
Ik moet vandaag eigelijk een PSP ophalen maar ik heb helemaal geen zin
Drank is vocht van de duivel dus ik denk het niet.quote:Op zaterdag 11 juni 2005 17:16 schreef Youp het volgende:
[..]
ah gelukkig maar...
hebben ze trouwens bier bij zoiets?
Jepsquote:Op zaterdag 11 juni 2005 17:15 schreef ook_gek het volgende:
[..]
je hebt mutz ook nog gezien toen toch![]()
quote:Op zaterdag 11 juni 2005 17:19 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Drank is vocht van de duivel dus ik denk het niet.
En een neukertje opzoeken zal ook wel niet lukken of je moet meteen met ze trouwen![]()
Alcohol en drugs worden geweerdquote:Op zaterdag 11 juni 2005 17:22 schreef Youp het volgende:
[..]
eigenlijk moet je daar met een paar man als een stelletje pinkpoppers naartoe gaan en je helemaal kapot blowen en zuipen... puur om de reacties van de rest van de "feestgangers" te bekijken
ze controleren nietsquote:Op zaterdag 11 juni 2005 17:25 schreef Youp het volgende:
[..]
ja maar je krijgt vast wel iets binnen toch?
hoezo niet? Je kunt er zeker van zijn dat ze nog oke isquote:Op zaterdag 11 juni 2005 17:32 schreef Youp het volgende:
trouwens de vraag is nog maar of je je leuter wel in zo'n meid die daar rondhuppelt wilt steken
Nou van wat ik op TV kon zien vond ik het zeker niet slecht hoor wat daar rond huppeld.quote:Op zaterdag 11 juni 2005 17:32 schreef Youp het volgende:
trouwens de vraag is nog maar of je je leuter wel in zo'n meid die daar rondhuppelt wilt steken
Ze zijn wel lekker strak. Kan je ze letterlijk uit elkaar trekkenquote:Op zaterdag 11 juni 2005 17:34 schreef PeuRac het volgende:
[..]
hoezo niet? Je kunt er zeker van zijn dat ze nog oke is![]()
mjah wel een rol ductape meenemen voor over de mondquote:Op zaterdag 11 juni 2005 17:35 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Nou van wat ik op TV kon zien vond ik het zeker niet slecht hoor wat daar rond huppeld.
Maar ik krijg het volgende beeld als ik daar aan denk.
Stel je ligt zo een gelovig wijf te neuken he. Ze zit boven op je en rijd je naar een hoogte punt toe. Op het moment dat je bijna komt slaat ze opeens haar handen in 1 en gaat bidden dat jij goddelijk mag klaar komen![]()
En als je dan uit geneukt bent dat ze dan op de grond gaan zitten handjes op het randje van het bed en gaat bidden van bedankt dat het zo een mooie avond mocht zijn. Bla bla bla![]()
wat niet rekken wil......quote:Op zaterdag 11 juni 2005 17:36 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Ze zijn wel lekker strak. Kan je ze letterlijk uit elkaar trekken![]()
Je bent en blijft een leipoquote:Op zaterdag 11 juni 2005 17:35 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Nou van wat ik op TV kon zien vond ik het zeker niet slecht hoor wat daar rond huppeld.
Maar ik krijg het volgende beeld als ik daar aan denk.
Stel je ligt zo een gelovig wijf te neuken he. Ze zit boven op je en rijd je naar een hoogte punt toe. Op het moment dat je bijna komt slaat ze opeens haar handen in 1 en gaat bidden dat jij goddelijk mag klaar komen![]()
En als je dan uit geneukt bent dat ze dan op de grond gaan zitten handjes op het randje van het bed en gaat bidden van bedankt dat het zo een mooie avond mocht zijn. Bla bla bla![]()
stronthekel heb ik aan dat soort situatiesquote:Op zaterdag 11 juni 2005 17:38 schreef hermandeperman het volgende:
wat een kutweekend, NU AL!![]()
![]()
Ik moet tentamens leren, maar ging eerst even samen met m'n pa en m'n broertje het verzakte graf van mijn opa en oma ophogen dachten we. Gewoon even kijken of we het zelf kunnen...
Het is dus een marmeren doos van 2 meter x 0,5 meter, niet te doen dus maar goed ik denk ik til hem even op met mijn broertje. We tillen de bovenste plaat op, mijn broertje vindt hem te zwaar en LAAT HEM ZO UIT ZIJN KLAUWEN KLETTEREN, BOVENOP MIJN POTEN GODVERDOMME!!!!!!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Nu heb ik dus snoeiharde pijn aan mijn rechterhand![]()
![]()
![]()
Volgens mijn moeder is het zwaar gekneusd...
Kutkind is het![]()
EN JA HET TYPEN VAN DIT BERICHT DUURDE EEN HALF UUR JA![]()
doe je goed dan zonder werkquote:Op zaterdag 11 juni 2005 17:34 schreef BazzoS het volgende:
mensen
M'n einddemper is verrot, buis is doormidden, ik rijd nu rond zonder einddemper
Simons 80 rond einddemper en supersprint middendemper zooi enzo besteld
Iddquote:Op zaterdag 11 juni 2005 17:39 schreef ook_gek het volgende:![]()
![]()
![]()
ik zie het helemaal voor met je broertje zo van. Ja doei te zwaar ik laat het wel vallen niet denken aan de gevolgen voor jou
doe maar duurquote:Op zaterdag 11 juni 2005 17:34 schreef BazzoS het volgende:
mensen
M'n einddemper is verrot, buis is doormidden, ik rijd nu rond zonder einddemper
Simons 80 rond einddemper en supersprint middendemper zooi enzo besteld
quote:Op zaterdag 11 juni 2005 17:43 schreef hermandeperman het volgende:
ik hoop voor je collega's dat je nooit iets met je handen hoeft te doen want daar ben je echt TE ONHANDIG voor"
~quote:Op zaterdag 11 juni 2005 17:45 schreef hermandeperman het volgende:
M'n pa ook tegen hem voor we gingen: "Ja Niels trek oude kleding aan"
Hij: "Ja die heb ik niet want ik werk nooit"
Pa:![]()
Alsof minister het enige beroep is waar je niets hoeft te doen met je handenquote:Op zaterdag 11 juni 2005 17:57 schreef Youp het volgende:
worden jullie allemaal minister of hoe moet ik dat zien?
dat bedoel ik helemaal nietquote:Op zaterdag 11 juni 2005 17:58 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Alsof minister het enige beroep is waar je niets hoeft te doen met je handen
Ga eens een leven zoeken ofzo lamzak.
En zoveel verdient een minister btw ook niet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |