ze gingen een of ander strip-spelletje doenquote:Op maandag 20 juni 2005 23:03 schreef JeroenV het volgende:
Nee, hoezo?
Late reactiequote:Op vrijdag 17 juni 2005 15:34 schreef methodmich het volgende:
Op kamp draaiden de kinderen van groep 8 dit nummer steeds. Die vonden het geweldig. Dat is dan ook de doelgroep.
ik vind em maar domquote:Op vrijdag 22 juli 2005 19:05 schreef Aryan_S het volgende:
Er is een parodie op gemaakt: Niet van Gisteren - Waarsmebird
Op The Box kan je hem aanvragen, watskeburt was echt top, deze is echt grappig (helaas kan ik hem nog nergens vinden via google om ff te downloaden, maar dat zal denk ik over een week ofzo wel anders zijn)
Wat is er zo afwijkend aan dan, behalve het met opzet domme taaltje?quote:Op vrijdag 22 juli 2005 22:23 schreef dynast het volgende:
Grappig om te zien dat zodra er iets 'afwijkends' in die MEGA top 40 komt dat iedereen begint te flippen.
Nee, walgelijk.
please be kiddingquote:Op vrijdag 10 juni 2005 21:11 schreef whosvegas het volgende:
[..]
Brainshit bedoel je
Wat vind ik dat een sukkel, met die neder huphip van hem![]()
Zelfs Kane vind ik beter
LE-ZEN.quote:Op dinsdag 26 juli 2005 19:17 schreef methodmich het volgende:
Bestaan er dan überhaupt mensen die betalen om hen te willen zien optreden?
Vet ik heb gewoon een topic gemaakt wat niet gesloten isquote:Op vrijdag 10 juni 2005 20:31 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
sorry ff topic aanpassing , was wel een topic over maar die was al vol
nl :
Watskeburt?!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |