Da's nu net het hele punt en da's nu net wat het zo leuk maakt.quote:Op vrijdag 10 juni 2005 20:18 schreef Tique het volgende:
ik zie toch wel meer klb topics als ik zo even snel kijk...
groot gelijk hebben ze, dit mag iig niet als rap betitteld worden
Props voor de highest rocker en de watskebuuurt!quote:
text is kutquote:Op vrijdag 10 juni 2005 20:50 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
en ik moet bekennen dat ik het eilk best wel een lekker nummertje vind
Brainshit bedoel jequote:
Je bent een kneus!quote:Op vrijdag 10 juni 2005 21:11 schreef whosvegas het volgende:
[..]
Brainshit bedoel je
Wat vind ik dat een sukkel, met die neder huphip van hem![]()
Zelfs Kane vind ik beter
Stel je niet zo aan zeg. Dat Watskebeurt is toch gewoon een grap? Ze beweren toch niet dat ze serieus hiphop maken?quote:Op vrijdag 10 juni 2005 22:24 schreef Tique het volgende:
[..]
Je bent een kneus!
Kane rapt niet dus die hoort niet in het rijtje thuis![]()
Die gasten maken gewoon foute hiphop!
De enige echte internationale toprapper is brainpower en dat mag zo blijven van mij, die ander gasten zijn zo fout!
Daarbij vind ik vooral de groepsnaam goed gevondenquote:Op zaterdag 11 juni 2005 01:16 schreef broer het volgende:
Schitterende ontmaskering vond ik dat. Van de muziekliefhebber, bedoel ik, niet van De Jeugd Van Tegenwoordig!
quote:Op zaterdag 11 juni 2005 10:13 schreef DaMook het volgende:
Ik haat dit nummer, maar als ik hem toevallig op tmf zie laat ik hem wel altijd opstaan
Ik zet tmf nog weleens op bij gebrek aan beter op de NL zenders (kun je na gaan hoe ergquote:
Juah, das waar.. maar dan zap ik altijd wel naar MTV, of naar de alternatieve zender TVNoordHollandquote:Op zaterdag 11 juni 2005 10:15 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ik zet tmf nog weleens op bij gebrek aan beter op de NL zenders (kun je na gaan hoe erg) Maar het is iig beter als tellsell rtl shop enz
och, het kan nog veel makkelijker als je een irritante kikker met Axel F. combineert b.v.quote:Op zaterdag 11 juni 2005 10:14 schreef Prep2Fight het volgende:
Ik vind het gewoon mislukt dat zo'n lied gewoon de top40 (top10?) haalt... zo zie je maar hoe makkelijk je een hit kunt scoren! Kut Top40
je moet dit nummer ook niet als serieuze hip hop zien, want dat is het gewoon niet.quote:Op vrijdag 10 juni 2005 22:24 schreef Tique het volgende:
[..]
Je bent een kneus!
Kane rapt niet dus die hoort niet in het rijtje thuis![]()
Die gasten maken gewoon foute hiphop!
De enige echte internationale toprapper is brainpower en dat mag zo blijven van mij, die ander gasten zijn zo fout!
Als je zo'n kneus op de kast krijgt, ben je wat mij betreft echt een held. Props voor de Heistrocker!quote:
Inderdaad..brein moet ze smoel houden met zijn zouteloze voordracht.quote:Op zaterdag 11 juni 2005 15:01 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Als je zo'n kneus op de kast krijgt, ben je wat mij betreft echt een held. Props voor de Heistrocker!
quote:Op vrijdag 10 juni 2005 20:14 schreef Arcee het volgende:
En je bent niet 'bout it 'bout, 'bout it 'bout, 'bout it 'bout!
Een sjembek zonder klauw.
Watskeburt?!
De nieuwe nummer 1 in de Top 40.
Ik vind 't een geinig plaatje. Idiote songtekst. Erg leuk.
Watskebizzy bizzle rob robber.
quote:Op zaterdag 11 juni 2005 01:16 schreef broer het volgende:
Het leukste aan 'Watskeburt!?' is de manier waarop serieuze muziekliefhebbers erop reageren. Op 13 mei was De Jeugd Van Tegenwoordig te gast in het uiterst serieuze hiphopprogramma 3VOOR12 XL van de VPRO. (Uur twee, start ergens na een kwartier of twintig minuten, hilarisch!)
De presentator laat zich volstrekt op de kast jagen omdat ze de parodie tot in het uiterste doorzetten. Het denkkader van serieuze muziekliefhebbers is misschien te klein om daar in mee te gaan.
Schitterende ontmaskering vond ik dat. Van de muziekliefhebber, bedoel ik, niet van De Jeugd Van Tegenwoordig!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |