present, present, presentquote:Op maandag 18 juli 2005 23:31 schreef Litpho het volgende:
[..]
A day in the life, Taxman en Happiness is a warm gun zouden voor mij de essentiëlen zijn.
Azing Moltmaker is een oplichter.quote:Op maandag 18 juli 2005 13:47 schreef Frozen het volgende:
[..]
Woon er vlakbij....
Ik ben er nog niet geweest in het nieuwe museum, maar wel nog op de vorige locatie. Het was toen ook al zeer klein. MAar wat die vent ( Azing Moltmaker ) heft.. man o man. Handtekeningen, contracten, zeldzame dingen. Hij stond vroeger ook altijd op de markt met allemaal Beatlesstuff. Veel bootlegs enzo. Die man heeft een haast autistisch geheugen, hij kent volgens mij van elke plaat het serienummer. Iemand wel eens een van zijn boeken doorgebladerd? Ik zat te hopen op interessante fan-info, maar wat hij gaf als informatie was een opeenvolging van serienummers en prints van platen.
Voor de echte die hard fan dus.
Best een geinig plaatje idd, heb die lp ('Her Wallpaper Reverie' of zo). al een aantal jaar, gekocht toen ik nog een beetje indie-minded was..quote:Op dinsdag 19 juli 2005 12:17 schreef Z het volgende:
Kennen jullie trouwens Strawberry Fire van The Apples In Stereo, dat is verder borduren op Strawberry Fields, en wat mij betreft goed gelukt. The Apples In Stereo zitten op het Elephant6 label waar allemaal bandjes zitten die erg Beatles minded zijn en leuke plaatjes maken.
Norwegian wood, Eleanor Rigby, Girl, In my life, For no one, Michelle, I am the walrus, Here comes the sun enzquote:Op maandag 18 juli 2005 23:29 schreef Toffe_Ellende het volgende:
ik ben beatlesongs aan het selecteren die op mijn gebrande beatles bestof moeten... krijg ze alleen niet allemaal op de cd vrees ik. Welke nummers moeten er absoluut op volgens jullie?
ben al klaar.. ben van jouw rijtje alleen for no one vergetenquote:Op dinsdag 19 juli 2005 15:35 schreef Nokia3310 het volgende:
[..]
Norwegian wood, Eleanor Rigby, Girl, In my life, For no one, Michelle, I am the walrus, Here comes the sun enz
Die zijn ook erg leuk inderdaad, ik vind bijna alles op het Elephant6 label wel leuk.quote:Op dinsdag 19 juli 2005 15:32 schreef Zanderrr het volgende:
[..]
Best een geinig plaatje idd, heb die lp ('Her Wallpaper Reverie' of zo). al een aantal jaar, gekocht toen ik nog een beetje indie-minded was..
Moet zeggen dat ik iha de Olivia Tremor Control beter vind dan de Apples.
I want you (she's so heavy!) vind ik persoonlijk een topper, maar dat is niet iedereen met me eens.quote:Op maandag 18 juli 2005 23:29 schreef Toffe_Ellende het volgende:
ik ben beatlesongs aan het selecteren die op mijn gebrande beatles bestof moeten... krijg ze alleen niet allemaal op de cd vrees ik. Welke nummers moeten er absoluut op volgens jullie?
Ik ben er van overtuigd dat hij dingen weghaalt in naam van de club en ze zelf houdt. Daar zie ik hem idd wel toe in staat. Toch heb ik 4 toffe posters bij hem gekochtquote:Op dinsdag 19 juli 2005 15:20 schreef BeRightBack het volgende:
[..]
Azing Moltmaker is een oplichter.
Hij komt aan een erg oneerlijke manier aan zijn spullen.
Hij "koopt" zijn spullen maar hij betaalt ze nooit,hij maakt mensen wijs dat handtekeningen echt zijn terwijl dat niet zo is.. en hij haalt dingen weg onder de naam van een beatlefanclub terwijl hij het zelf houdt.
Hij is de laatste jaren niet meer welkom op verschillende beatle dagen en festivals omdat deze meneer niet te vertrouwen is.
SBS zal nooit niveau halenquote:Op dinsdag 19 juli 2005 17:56 schreef MrBadGuy het volgende:
Wat heeft SBS de laatste tijd trouwens met Beatle nummers te gebruiken voor programma's?
Help! in een programma over geldschulden
Penny Lane en Come Together voor Foute Beuren
Wil SBS eindelijk overkomen als een zender met niveau![]()
Da's inderdaad een stuk lager dan de gemiddelde prijs.quote:Op dinsdag 19 juli 2005 19:27 schreef spacemangraig het volgende:
Vandaag Magical Mystery Tour gehaald bij de Velvet. Daar zijn momenteel alle albums 12,95 op de White Album na die is 19,95 wat ook goedkoop is vergeleken met andere zaken.
Ik zag daarna The White Album voor 35,- bij de FRSquote:Op dinsdag 19 juli 2005 21:42 schreef webfreak het volgende:
[..]
Da's inderdaad een stuk lager dan de gemiddelde prijs.
Het ziet ernaar uit dat de prijzen van BeatlesCD's langzaam aan 't zakken zijn (eindelijk!). De CD-teek in Eindhoven hanteert sinds kort ook bovenstaande prijzen, en het valt me op dat ook andere platenzaken en internetwinkels de Beatlecd's goedkoper maken.
FRSquote:Op woensdag 20 juli 2005 10:24 schreef spacemangraig het volgende:
[..]
Ik zag daarna The White Album voor 35,- bij de FRS![]()
Ja ok, daar heb je gelijk in, maar bij de plato, sounds en fame kost die net zoiets.quote:Op woensdag 20 juli 2005 12:16 schreef webfreak het volgende:
[..]
FRS
Dat soort ketens moet je ook vermijden wil je voor een fatsoenlijk bedrag CD's kopen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |