Dan kijk je niet.quote:Op woensdag 7 september 2005 11:29 schreef TheGrandWazoo het volgende:
Bah, moet dat nou? Zo vlak voor een mooie nieuwe release?
Ik word echt gestoord van die flauwe hoax.
Ik word gestoord van de presentatie van dat soort programma's die altijd zo druk bezig zijn met claimen dat ZIJ nu iets nieuws hebben gevonden. Spanning en sensatie alom.quote:Op woensdag 7 september 2005 11:29 schreef TheGrandWazoo het volgende:
Bah, moet dat nou? Zo vlak voor een mooie nieuwe release?
Ik word echt gestoord van die flauwe hoax.
Ja, maar dat werd dus in die docu ook gezegd, TGW. Daarom viel 'ie zo mee.quote:
quote:Op donderdag 8 september 2005 08:58 schreef TheGrandWazoo het volgende:
Hebbie het al?
Ik heb nog nooit in een Beatles-topic gereageerd, dus meld ik als eerste dat de Beatles onbetwist de beste band ooit zijn. Dat gezegd hebbende...quote:Op donderdag 8 september 2005 09:01 schreef webfreak het volgende:
Ontzettende kutdocu gisteren
Totale wirwar, geen structuur, en voor een buitenstaander (die niet eerder van de hoax heeft gehoord) moeilijk te volgen.
Wat ik wél positief vond, was dat ze de bedenker van het paul-is-dead verhaal lieten vertellen. Deze liet dan ook weten dat hij 't verhaal verzon als satire, wat daarna serieus geinterpeteerd werd enz.
Die is erg lekker, nummer 1, 3, 6, 7 springen er bij mij nu op dit moment bovenuitquote:Op donderdag 8 september 2005 09:04 schreef TheGrandWazoo het volgende:
Wat is je favoriete track, RuiDaSilva?
Ik stiekem English Tea
Na al dat bewijs dat de legende gewoon echt een hoax is moeten ze natuurlijk ook iemand hebben op het einde die het allemaal weer tegen spreekt, anders is het schijnbaar niet cool of spannend ofzo.quote:Op donderdag 8 september 2005 09:44 schreef dVTB het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit in een Beatles-topic gereageerd, dus meld ik als eerste dat de Beatles onbetwist de beste band ooit zijn. Dat gezegd hebbende...
Ik zag gisteren een stuk van die documentaire. En of het nu wel of geen hoax is, het blijft fascinerend hoeveel aanwijzingen er zijn en wat je allemaal kunt opmaken uit albumhoezen, platen achteruit draaien enzovoort. Wat ik ook raar vond, was die man aan het einde die zo heel betekenisvol zei dat hij nog iets wist dat ooit nog wel naar buiten zou komen... Vreemd.
Paul heeft er leuk op ingespeeld:quote:Op donderdag 8 september 2005 10:43 schreef BrianMay het volgende: Ik neem aan dat de beatles zelf ook van de verhalen gehoord hebben en er leuk op inspeelden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |