Zeker voor de nieuwe modquote:Op vrijdag 10 juni 2005 12:06 schreef Dylan Dog het volgende:
Voor de nieuwe mod?
Nee dit is nieuwquote:Op vrijdag 10 juni 2005 12:14 schreef Vom het volgende:
Huh was die andere al dicht?
De vorige keer met die witte rook was het ook verrassend snel.quote:Op vrijdag 10 juni 2005 12:17 schreef zjroentje het volgende:
Vanavond zou wel érg snel zijn.
Robbie kom je 3 augustus ook naar Zaltbommel/NIVO-Sparta ?quote:Op vrijdag 10 juni 2005 12:20 schreef TerroRobbie het volgende:
Jawi zit weer te blowen?
DG heeft er ook een gestuurd. Maar bedoel je SCH of heb je zelf ook gemaild?quote:Op vrijdag 10 juni 2005 12:23 schreef Noca het volgende:
Ik denk die ene persoon die een mail heeft gestuurd
Neem vanavond je laptop mee naar bed en je hebt de meest kinky nacht van je levenquote:Op vrijdag 10 juni 2005 12:13 schreef Bluezz het volgende:
Klonk wel geil net, dat usb poortje
SCH wat heb je nodig?
Nou ja wakker ? ...... uit bed.quote:Op vrijdag 10 juni 2005 12:24 schreef Bjoro het volgende:
heee tong...wakker ?
Ok leuke modquote:
Ik heb ze gevraagd het even over het weekend heen te tillenquote:Op vrijdag 10 juni 2005 12:17 schreef zjroentje het volgende:
Vanavond zou wel érg snel zijn.
reken ik ook goed !quote:
Welk SCHtokje van golfer wil je lenen?quote:Op vrijdag 10 juni 2005 12:28 schreef SCH het volgende:
Ik heb ze gevraagd het even over het weekend heen te tillen
Haaaaaaaaaaaaaaaaaaamsteren!quote:Op vrijdag 10 juni 2005 12:29 schreef VoreG het volgende:
Whehe mijn hamster slingert als een chimpansee door het hok
Foto !!!! ------------> F&Fquote:Op vrijdag 10 juni 2005 12:29 schreef VoreG het volgende:
Whehe mijn hamster slingert als een chimpansee door het hok
Liefdequote:Op vrijdag 10 juni 2005 12:13 schreef Bluezz het volgende:
SCH wat heb je nodig?
Hier regent hetquote:
je iddquote:Op vrijdag 10 juni 2005 12:29 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Welk SCHtokje van golfer wil je lenen?
Hier ook de zon .quote:Op vrijdag 10 juni 2005 12:32 schreef pascalheister het volgende:
Zon hier
bewolkt hierquote:
Ja geen terras weerquote:
Dus 5 engelse ploegen?quote:Op vrijdag 10 juni 2005 12:36 schreef BliksemSchigt het volgende:
Rondje van Liverpool dat toch in de CL speelt.
Ja.quote:
Ik vind wel dat de CL-winnaar zijn titel altijd moet kunnen verdedigen. Vindt het alleen niet goed dat er nu straks misschien vijf! engelse ploegen in de CL spelen.quote:Op vrijdag 10 juni 2005 12:38 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja.
Liverpool begint in de eerste voorrondes.
Bron Vi.nl
belachelijkquote:Op vrijdag 10 juni 2005 12:36 schreef BliksemSchigt het volgende:
Rondje van Liverpool dat toch in de CL speelt.
Zal Noca leuk vindenquote:Op vrijdag 10 juni 2005 12:38 schreef clauwheee het volgende:
Nee weinig terrasweer hierIk lig dan ook nog in bed met Coldplay
Clauwheee = groupiequote:Op vrijdag 10 juni 2005 12:38 schreef clauwheee het volgende:
Ik lig dan ook nog in bed met Coldplay
Dan ben ik nog op vakantie volgens mijquote:Op vrijdag 10 juni 2005 12:22 schreef tong80 het volgende:
[..]
Robbie kom je 3 augustus ook naar Zaltbommel/NIVO-Sparta ?
Aan de ene kant wel, maar als je de regel toepast dat je de winnaar niet automatisch toe laat, moet je niet opeens gaan terugkrabbelen, Dat dit ooit kon gebeuren had je in kunnen calculeren, dus nu niet op eens terugkomen op de beslissing.quote:Op vrijdag 10 juni 2005 12:39 schreef S-Two het volgende:
[..]
Ik vind wel dat de CL-winnaar zijn titel altijd moet kunnen verdedigen.
Daar ben ik het ook mee eens. Ze hebben die regels aangepast dus dan moeten ze die ook naleven. Mijns inziens is het gewoon de fout geweest om die regel te veranderen toendertijd.quote:Op vrijdag 10 juni 2005 12:43 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Aan de ene kant wel, maar als je de regel toepast dat je de winnaar niet automatisch toe laat, moet je niet opeens gaan terugkrabbelen, Dat dit ooit kon gebeuren had je in kunnen calculeren, dus nu niet op eens terugkomen op de beslissing.
Jammerquote:Op vrijdag 10 juni 2005 12:42 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Dan ben ik nog op vakantie volgens mij![]()
Vind ik ook hoor. Maar ik vind idd ook dat ze wel de kans moeten hebben het te verdedigen.quote:Op vrijdag 10 juni 2005 12:43 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Aan de ene kant wel, maar als je de regel toepast dat je de winnaar niet automatisch toe laat, moet je niet opeens gaan terugkrabbelen, Dat dit ooit kon gebeuren had je in kunnen calculeren, dus nu niet op eens terugkomen op de beslissing.
Zal wel zo'n baltisch clubje ofso worden die naar de UEFA-cup gaat danquote:Op vrijdag 10 juni 2005 12:46 schreef pascalheister het volgende:
[..]
ja maar Liverpool komt er nu bij dus dan krijg je een extra club of er gaat er 1 weg ?
Uit Walesquote:Op vrijdag 10 juni 2005 12:53 schreef 9christensen het volgende:
Een ploeg uit Ierland wou zich toch terugtrekken uit de voorronde CL voor Liverpool of heb ik dat mis?
Hardstikke leuk voor hun natuurlijk maarja daar is hiet niet zo erg voor. Het is ergver voor de club's die ze tegenkomen in de 2de en laatste voorronde tegenkomen. Straks komen ze Ajax tegenquote:Op vrijdag 10 juni 2005 12:53 schreef 9christensen het volgende:
Een ploeg uit Ierland wou zich toch terugtrekken uit de voorronde CL voor Liverpool of heb ik dat mis?
Owja dat was hetquote:
dat wint de joden nietquote:Op vrijdag 10 juni 2005 12:59 schreef Dos37 het volgende:
[..]
Hardstikke leuk voor hun natuurlijk maarja daar is hiet niet zo erg voor. Het is ergver voor de club's die ze tegenkomen in de 2de en laatste voorronde tegenkomen. Straks komen ze Ajax tegen
Ik heb hem ff omgezet naar mp3 voor mn mp3-speler. Dus kan hem nu ook zo branden.quote:Op vrijdag 10 juni 2005 13:03 schreef pascalheister het volgende:
[..]
alleen weer jammer dat ie copy controlled is
moet ik hem eerst weer rippen voor op de pc
Heel goed bedachtquote:Op vrijdag 10 juni 2005 13:03 schreef BliksemSchigt het volgende:
Feliciteer hier de Ajax speler met zijn huwelijk
Beetje grappig, maar toch een kuttopic.quote:Op vrijdag 10 juni 2005 13:03 schreef BliksemSchigt het volgende:
Feliciteer hier de Ajax speler met zijn huwelijk
Have fun eendje!quote:Op vrijdag 10 juni 2005 13:09 schreef rubbereend het volgende:k kom ff zwaaien want k ga dadelijk een leuk weekend weg met de hele club
quote:Op vrijdag 10 juni 2005 13:09 schreef rubbereend het volgende:k kom ff zwaaien want k ga dadelijk een leuk weekend weg met de hele club
Duckie ik heb gelijk gehadquote:Op vrijdag 10 juni 2005 13:09 schreef rubbereend het volgende:k kom ff zwaaien want k ga dadelijk een leuk weekend weg met de hele club
praat me bijquote:
quote:Op vrijdag 10 juni 2005 13:07 schreef 9christensen het volgende:
Ik ga ff leren. in het weekend komt er ook niks van
Romario is het geworden ipv Jariquote:
nou daarmee kan k gerust weggaanquote:Op vrijdag 10 juni 2005 13:15 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Romario is het geworden ipv Jari
Die met die middelvingerquote:Op vrijdag 10 juni 2005 13:15 schreef Da_Sandman het volgende:
Heeft iemand dat plaatje van dat jankende feyenoord supportertje bij de hand?
Die jankt toch nietquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |