Hier ook de zon .quote:Op vrijdag 10 juni 2005 12:32 schreef pascalheister het volgende:
Zon hier
bewolkt hierquote:
Ja geen terras weerquote:
Dus 5 engelse ploegen?quote:Op vrijdag 10 juni 2005 12:36 schreef BliksemSchigt het volgende:
Rondje van Liverpool dat toch in de CL speelt.
Ja.quote:
Ik vind wel dat de CL-winnaar zijn titel altijd moet kunnen verdedigen. Vindt het alleen niet goed dat er nu straks misschien vijf! engelse ploegen in de CL spelen.quote:Op vrijdag 10 juni 2005 12:38 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja.
Liverpool begint in de eerste voorrondes.
Bron Vi.nl
belachelijkquote:Op vrijdag 10 juni 2005 12:36 schreef BliksemSchigt het volgende:
Rondje van Liverpool dat toch in de CL speelt.
Zal Noca leuk vindenquote:Op vrijdag 10 juni 2005 12:38 schreef clauwheee het volgende:
Nee weinig terrasweer hierIk lig dan ook nog in bed met Coldplay
Clauwheee = groupiequote:Op vrijdag 10 juni 2005 12:38 schreef clauwheee het volgende:
Ik lig dan ook nog in bed met Coldplay
Dan ben ik nog op vakantie volgens mijquote:Op vrijdag 10 juni 2005 12:22 schreef tong80 het volgende:
[..]
Robbie kom je 3 augustus ook naar Zaltbommel/NIVO-Sparta ?
Aan de ene kant wel, maar als je de regel toepast dat je de winnaar niet automatisch toe laat, moet je niet opeens gaan terugkrabbelen, Dat dit ooit kon gebeuren had je in kunnen calculeren, dus nu niet op eens terugkomen op de beslissing.quote:Op vrijdag 10 juni 2005 12:39 schreef S-Two het volgende:
[..]
Ik vind wel dat de CL-winnaar zijn titel altijd moet kunnen verdedigen.
Daar ben ik het ook mee eens. Ze hebben die regels aangepast dus dan moeten ze die ook naleven. Mijns inziens is het gewoon de fout geweest om die regel te veranderen toendertijd.quote:Op vrijdag 10 juni 2005 12:43 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Aan de ene kant wel, maar als je de regel toepast dat je de winnaar niet automatisch toe laat, moet je niet opeens gaan terugkrabbelen, Dat dit ooit kon gebeuren had je in kunnen calculeren, dus nu niet op eens terugkomen op de beslissing.
Jammerquote:Op vrijdag 10 juni 2005 12:42 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Dan ben ik nog op vakantie volgens mij![]()
Vind ik ook hoor. Maar ik vind idd ook dat ze wel de kans moeten hebben het te verdedigen.quote:Op vrijdag 10 juni 2005 12:43 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Aan de ene kant wel, maar als je de regel toepast dat je de winnaar niet automatisch toe laat, moet je niet opeens gaan terugkrabbelen, Dat dit ooit kon gebeuren had je in kunnen calculeren, dus nu niet op eens terugkomen op de beslissing.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |