Tja dat zou fantastisch zijn, maar of het realistisch is.........blijven hopen maarquote:Op zondag 19 juni 2005 15:18 schreef Tr0ublegum het volgende:
Ik heb het nog nergens als gerucht gezien, maar ze komen met een nieuwe cd en het lijkt me ERG gaaf om ze ens te zien en ze zouden niet misstaan op Lowlands : Jamiroquai.
Ze touren deze zomer in europa, half augustus zitten ze in spanje en vanaf september in de UK.. dus het zou in princpe wel kunnen
verschil is natuurlijk ok, DV ga je van vrijdag t/m zondag, Lowlands (voor mij iig) van donderdag t/ maandagquote:Op zondag 19 juni 2005 14:29 schreef ruby het volgende:
Na DV heb ik ook een aantal dagen extra vrij genomen, dus na Lowlands lijkt me dat ook wel een optie. Herstel kost nou eenmaal tijd.
Ze hebben een nieuwe cd, en die 's best oké. Ik ben niet zo'n Jamiroquai-fan, maar het lijkt me wel leuk om het eens aan te zienquote:Op zondag 19 juni 2005 15:18 schreef Tr0ublegum het volgende:
Ik heb het nog nergens als gerucht gezien, maar ze komen met een nieuwe cd en het lijkt me ERG gaaf om ze ens te zien en ze zouden niet misstaan op Lowlands : Jamiroquai.
Ze touren deze zomer in europa, half augustus zitten ze in spanje en vanaf september in de UK.. dus het zou in princpe wel kunnen
idd geen pret punk. Ik wil punk zoals het lekker beukt. Enige pretpunk die mag komen en leuk is, zijn GUTTERMOUTH en VENEREA oja NOFX mag ook wel.quote:Op vrijdag 17 juni 2005 11:40 schreef SKa_BoSS het volgende:
[..]
The Ataris vond ik maar zware mietjespunk, net als The Vandals en Lagwagon... Reel Big Fish is ska(punk), evenals Less Than Jake. Rancid, dat was het echte werk, maar daar hoeven we dit jaar niet op te rekenen in verband met het longkankerprobleem van de bassist. Lars & The Bastards kunnen we ook wel vergeten waarschijnlijk. Een beetje meer punk zou zeker welkom zijn, maar gewoon een paar lekkere zware rockers a la Peter Pan Speedrock, Electric Eel Shock o.i.d. zouden ook zeer welkom zijn... Ook The Shavers mogen komen van mij, en voor het echte harde werk bands als Uppercut, Neuk!, Sick of it All, Raised Fist, Good Clean Fun, weet ik veel wat... Als het maar kont schopt! Niet van die mietjes zooi a la Undeclinable...
O... Me First and the Gimme Gimmees mag wel... Da's gewoon cool die covertjesquote:Op maandag 20 juni 2005 10:13 schreef Kletz het volgende:
[..]
idd geen pret punk. Ik wil punk zoals het lekker beukt. Enige pretpunk die mag komen en leuk is, zijn GUTTERMOUTH en VENEREA oja NOFX mag ook wel.
Maar geen vandals of ataris ofzo. Das gewoon rock![]()
Hey SKa_BoSS, ken jij Babylon Circus toevallig? Franse ska- en reggaeband (maar toch vooral ska). Gisteren gezien op Amsterdam Roots. Man wat een feest, zelden zo'n goeie skaband gezien.quote:Op maandag 20 juni 2005 14:36 schreef SKa_BoSS het volgende:
[..]
O... Me First and the Gimme Gimmees mag wel... Da's gewoon cool die covertjes
Om eerlijk te zijn... Never heard of... Ik zal ze eens opzoeken! Franse ska/reggae bandjes zijn vaak wel okeequote:Op maandag 20 juni 2005 16:30 schreef GLO het volgende:
[..]
Hey SKa_BoSS, ken jij Babylon Circus toevallig? Franse ska- en reggaeband (maar toch vooral ska). Gisteren gezien op Amsterdam Roots. Man wat een feest, zelden zo'n goeie skaband gezien.
Ik kende ze ook nog niet, maar wat een verrassing. Totale gekte op het podium ook, negen man sterk.quote:Op maandag 20 juni 2005 16:34 schreef SKa_BoSS het volgende:
[..]
Om eerlijk te zijn... Never heard of... Ik zal ze eens opzoeken! Franse ska/reggae bandjes zijn vaak wel okeeSkarface is daar ook een goed voorbeeld van.
fabel, is een enkele keer geweest en nu heeft voortaan iedereen het over een surprise actquote:Op dinsdag 21 juni 2005 00:44 schreef peaceman het volgende:
Ik heb iets gehoord hier over een surprise-act is dat echt zo of een fabel? zie het nergens op de site...
die ene keer was het toen ook nog eens een keer: Livequote:Op dinsdag 21 juni 2005 00:51 schreef rubbereend het volgende:
[..]
fabel, is een enkele keer geweest en nu heeft voortaan iedereen het over een surprise act
tis nog weleens vaker geweest kwam k achter toen k mn oude boekjes doorbladerdequote:Op dinsdag 21 juni 2005 00:53 schreef peaceman het volgende:
[..]
die ene keer was het toen ook nog eens een keer: Live![]()
In 1998 was het Faithless, toen echt nog een verrassing.quote:Op dinsdag 21 juni 2005 00:56 schreef rubbereend het volgende:
[..]
tis nog weleens vaker geweest kwam k achter toen k mn oude boekjes doorbladerde
Hoewel iedereen dat al weken van te voren wist.quote:Op dinsdag 21 juni 2005 00:53 schreef peaceman het volgende:
[..]
die ene keer was het toen ook nog eens een keer: Live![]()
idd was meer een publiek geheimquote:Op dinsdag 21 juni 2005 01:30 schreef Laton het volgende:
[..]
Hoewel iedereen dat al weken van te voren wist.![]()
Kwam door Anouk, die al weken van tevoren op haar website apetrots liet weten dat Ed Kowalczyk een nummertje met haar mee zou zingen op LL...quote:
de site van Live verraadde ook het een en anderquote:Op dinsdag 21 juni 2005 01:43 schreef GLO het volgende:
[..]
Kwam door Anouk, die al weken van tevoren op haar website apetrots liet weten dat Ed Kowalczyk een nummertje met haar mee zou zingen op LL...
Ach ja. Artiesten die hun mond niet kunnen houdenquote:Op dinsdag 21 juni 2005 01:57 schreef rubbereend het volgende:
[..]
de site van Live verraadde ook het een en ander
Nathalie Baardaapquote:Vroeger werd je geacht te lachen om de vrouw met de baard, op Lowlands gaan we lachen om de Baartman. NATHALIE BAARTMAN welteverstaan. Ze was al een ster op Cameretten, en straks ongetwijfeld ook op Lowlands!
D'r staat mij ook nog iets bij dat Live de dag ervoor de suprise-act was op Pukkelpop ook... Dat was dan ook wel weer een goeie 'hint'quote:Op dinsdag 21 juni 2005 02:19 schreef GLO het volgende:
[..]
Ach ja. Artiesten die hun mond niet kunnen houden![]()
Mag je niet mee?quote:Op dinsdag 21 juni 2005 01:45 schreef koen_pijl het volgende:
Mijn vriendin heft vandaag haar kaartje gekocht
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |