Warrom niet?quote:Op donderdag 16 juni 2005 13:02 schreef super-muffin het volgende:
[..]
laat U2 gewoon niet komen.
zeker niet als afsluiter.
LOL! No way dat U2 komt... Die konden vorig jaar voor 1 miljoen op Reading spelen en dat hebben ze afgeslagen... Geen schijn van kans dat Lowlands dat geld bij elkaar geschraapt krijgt nog...quote:Op donderdag 16 juni 2005 12:33 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Als surpise act op zaterdag avond dan
Zou die surprise-act op zondag niet gewoon U2 mogen zijn![]()
U2 wordt gewoonhelemaal gek van al die stadion concerten, en doen daarom LL aan om nog eens good old festival times voor hun te herbeleven.![]()
iddquote:Op donderdag 16 juni 2005 13:58 schreef SKa_BoSS het volgende:
[..]
LOL! No way dat U2 komt... Die konden vorig jaar voor 1 miljoen op Reading spelen en dat hebben ze afgeslagen... Geen schijn van kans dat Lowlands dat geld bij elkaar geschraapt krijgt nog...
Niet alles gaat altijd om het geld. Maar ook om degene die hun uitnodigd. Als ze nu aangekondigd worden door mandela dan komen ze wel gratisquote:Op donderdag 16 juni 2005 13:58 schreef SKa_BoSS het volgende:
[..]
LOL! No way dat U2 komt... Die konden vorig jaar voor 1 miljoen op Reading spelen en dat hebben ze afgeslagen... Geen schijn van kans dat Lowlands dat geld bij elkaar geschraapt krijgt nog...
quote:Op donderdag 16 juni 2005 12:23 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Of ze maken bekend dat ze gaan touren, maar zeggen dat ze niet naar LL komen.....maar LL heeft opeens wel een surprise-act geprogrammeerd staan als afsluiter
Helaasquote:Depeche Mode today announce their 2005 - 2006 World Tour, their first in almost five years. The band will be showcasing tracks from their eagerly anticipated new album (produced by Ben Hillier), as well as performing some of their greatest hits.
One of the biggest bands in the world today, and renowned for their groundbreaking live performances, this Depeche Mode concert series will undoubtedly be one of the highlights of touring.
Prior to their European tour, Depeche Mode will undertake a six week American tour this autumn, before heading to Europe in 2006.
Depeche Mode last toured in 2001 with "Exciter". The band played an incredible 85 shows to sellout audiences of nearly two million people.
Ik wil een festival waarbij ik leuke bands kan zien en ik mis nog ongeveer 5 leuke bands..... Van wat er nu komt is er niet heel veel wat ik graag wil zien. Teveel britpop, dance enzo luister ik niet echt naar.... paar leuke punk bands en heel veel bands die ik al gezien heb (Foo Fighters, Apocalyptica, DKM, Franz Ferdinand, Nightwish, Zita Swoon) en verder zijn er veel headliners die ik niet wil zien (QOTSA, Pixies, Korn). Er is gewoon te weinige mooie herrie. Qua dance is er nu genoeg, er is dus een overschot aan (Brit)pop en ook de grote headliners zijn er genoeg, maar ik mis gewoon de echte "dit wordt een gave Lowlands met lekkere herrie" bands.... (bands a la Toy Dolls, Flogging Molly, Tokyo Ska Paradise Orchestra, Reel Big Fish)maar goed, das mijn mening hequote:Op donderdag 16 juni 2005 13:02 schreef peaceman het volgende:
Hey Tom Tom hoe was Rome?
ontopic: wat wil je dan maniack28. Een festival met alleen maar bands die je perse wilt zien? Succes met je conditie dan....![]()
Surprise-actquote:
Ik hoop ook altijd dat dat soort bands komen..dan is het lekker rustig bij de dingen die tegelijk spelen.quote:Op donderdag 16 juni 2005 16:12 schreef maniack28 het volgende:
bands a la Toy Dolls, Flogging Molly, Tokyo Ska Paradise Orchestra, Reel Big Fish)maar goed, das mijn mening he![]()
quote:Op donderdag 16 juni 2005 16:35 schreef Laton het volgende:
[..]
Ik hoop ook altijd dat dat soort bands komen..dan is het lekker rustig bij de dingen die tegelijk spelen.
Ben niet zo van de feestbands..ik wil gewoon dingen waar ik op uit mijn dak kan gaan muzikaal gezien of gewoon lekker rondstruinen op zoek naar vreemde bands.quote:Op donderdag 16 juni 2005 17:01 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Noem jij dan eens goeie feestbands die nu op Lowlands komen?
ik nietquote:Op donderdag 16 juni 2005 17:05 schreef Laton het volgende:
[..]
Ben niet zo van de feestbands..ik wil gewoon dingen waar ik op uit mijn dak kan gaan muzikaal gezien of gewoon lekker rondstruinen op zoek naar vreemde bands.
Ik weet iig zeker dat ik bij LCD Soundsystem totaal uit mijn dak zal gaan.
Ow bedankt voor die informatie... leuk... komt op mijn te bezoeken bands lijstje te staan.quote:Op donderdag 16 juni 2005 18:21 schreef GLO het volgende:
Geen Tokyo Ska PO of Rude Rich, maar wel Mr. T-Bone & All Star Band (= lui uit o.a. Skatalites en The Slackers!!)
Ik heb het ook maar van de site hoor. Maar heb intussen wel wat soundbites beluisterd en die klinken supervet!quote:Op donderdag 16 juni 2005 19:06 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ow bedankt voor die informatie... leuk... komt op mijn te bezoeken bands lijstje te staan.![]()
Okay..die moeite heb ik nog niet genomen. Ik kan helaas ook nog niet luisteren, mn geluidskaart is kapot. Als het goed is, gaat Peaceman die het komende weekend vervangen en hopelijk kunnen we dan ook weer geluid horen.quote:Op donderdag 16 juni 2005 19:22 schreef GLO het volgende:
[..]
Ik heb het ook maar van de site hoor. Maar heb intussen wel wat soundbites beluisterd en die klinken supervet!![]()
Wie weet .... als je lief bentquote:Op donderdag 16 juni 2005 19:42 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Okay..die moeite heb ik nog niet genomen. Ik kan helaas ook nog niet luisteren, mn geluidskaart is kapot. Als het goed is, gaat Peaceman die het komende weekend vervangen en hopelijk kunnen we dan ook weer geluid horen.![]()
Dat ben ik toch altijd??quote:
Okay geen moeten, maar ik wil wel even kijken....quote:Op donderdag 16 juni 2005 19:51 schreef peaceman het volgende:
moeten? misschien ja.... als er dan niks anders leuks speelt![]()
Dudequote:Op donderdag 16 juni 2005 17:10 schreef maniack28 het volgende:
[..]
ik nietNet als dat ik vorig jaar niet bij Faithless en Chemical Brothers uit mn dak ging
Daarom zeg ik, er mist iets en ik denk dat er met mij meer mensen zijn die er zo over denken. Maar goed, het programma is voor de rest idd heel goed (zeker voor de "gemiddelde" alternatieveling, die ook wel van een beetje top40 alternative muziek houdt
).
Dat lijkt me sterk. Die jongen houdt gewoon niet van dance.quote:Op vrijdag 17 juni 2005 01:05 schreef Laton het volgende:
[..]
Dudeserieus ga naar LCD... dl ff het nummer yeah; en je moet toch verkocht zijn.
Die jongen kijkt heus niet puur genregericht..en om nu LCD dance te noemen gaat ook nergens over.. ik denk dat die jongen enorm uit zijn dak gaat.quote:Op vrijdag 17 juni 2005 01:13 schreef GLO het volgende:
[..]
Dat lijkt me sterk. Die jongen houdt gewoon niet van dance.
Ik ben bang dat hij het wel zo ziet, gezien zijn vergelijking met Faithless en Chem Bros.quote:Op vrijdag 17 juni 2005 01:19 schreef Laton het volgende:
[..]
Die jongen kijkt heus niet puur genregericht..en om nu LCD dance te noemen gaat ook nergens over..
Hij zegt toch van niet. Laat 'm toch.quote:ik denk dat die jongen enorm uit zijn dak gaat.
Nooit!!quote:Op vrijdag 17 juni 2005 02:45 schreef GLO het volgende:
[..]
Ik ben bang dat hij het wel zo ziet, gezien zijn vergelijking met Faithless en Chem Bros.
[..]
Hij zegt toch van niet. Laat 'm toch.
Seeed is geen skapunk man! Seeed is ska/reggae!quote:Op vrijdag 17 juni 2005 08:46 schreef Jorikjet het volgende:
seeed toch?
Ik heb vorig jaar Faithless gezien en nee daar ga ik niet bij uit mijn dak. Ik wil best LCD downloaden, maar als ik tegen jou zeg dat je Alexisonfire moet downloaden en daarbij uit je dak moet gaan verklaar je mij ook voor gekquote:Op vrijdag 17 juni 2005 02:49 schreef Laton het volgende:
[..]
Nooit!!![]()
Geen gelegenheid onbenut laten mensen met nieuw genot op muzikaal gebied in contact te komenAnders ga je toch ook niet naar lowlands.
En ik ben genoeg in contact gekomen met nieuwe bands op Lowlands. Ik noem: The Rapture, Dillenger Escape Plan, PJ Harvey, The Distillers, Goldfinger, Scissors Sisters, Bjorn Again (ok, dat zoog maar goedquote:Op vrijdag 17 juni 2005 02:49 schreef Laton het volgende:
[..]
Nooit!!![]()
Geen gelegenheid onbenut laten mensen met nieuw genot op muzikaal gebied in contact te komenAnders ga je toch ook niet naar lowlands.
Yep, laat bijv. No Use For A Name langskomen, of MFATGG. Toy Dolls is ook punk, dus die mogen ook komen. Ska-P doet afscheidstour.... ik bedoel maar, al 4 bands die zomaar kunnen komen. Je hoeft alleen maar wat geld neer te leggenquote:Op vrijdag 17 juni 2005 09:32 schreef knox_ het volgende:
Er mag sowieso nog wel wat betere punkrock komen als je het mij vraagt
Zoiets als 2 jaar geleden bijvoorbeeld
Preciesquote:Op vrijdag 17 juni 2005 09:34 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Yep, laat bijv. No Use For A Name langskomen, of MFATGG. Toy Dolls is ook punk, dus die mogen ook komen. Ska-P doet afscheidstour.... ik bedoel maar, al 4 bands die zomaar kunnen komen. Je hoeft alleen maar wat geld neer te leggen
All my friends are deadquote:Op vrijdag 17 juni 2005 10:01 schreef maniack28 het volgende:
En ik wil verdomme Turbonegro zien!!!! Die staan zeker gegarandeerd voor een groot Lowlandsfeest!!! Boeken die hap!!!!
Nope, jij wel? Ken ze pas een half jaarquote:Op vrijdag 17 juni 2005 10:38 schreef Basp1 het volgende:
[..]
All my friends are dead![]()
Ben je al lid van een chapter?
Tuurlijk ben ik daar geen lid van, ik doe niet aan die groepsonzin.quote:Op vrijdag 17 juni 2005 10:42 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Nope, jij wel? Ken ze pas een half jaar![]()
The Ataris vond ik maar zware mietjespunk, net als The Vandals en Lagwagon... Reel Big Fish is ska(punk), evenals Less Than Jake. Rancid, dat was het echte werk, maar daar hoeven we dit jaar niet op te rekenen in verband met het longkankerprobleem van de bassist. Lars & The Bastards kunnen we ook wel vergeten waarschijnlijk. Een beetje meer punk zou zeker welkom zijn, maar gewoon een paar lekkere zware rockers a la Peter Pan Speedrock, Electric Eel Shock o.i.d. zouden ook zeer welkom zijn... Ook The Shavers mogen komen van mij, en voor het echte harde werk bands als Uppercut, Neuk!, Sick of it All, Raised Fist, Good Clean Fun, weet ik veel wat... Als het maar kont schopt! Niet van die mietjes zooi a la Undeclinable...quote:Op vrijdag 17 juni 2005 09:39 schreef knox_ het volgende:
[..]
Precies
2 jaar geleden was lowlands de punkrock hemelOp 1 dag The Ataris, Boy sets fire, Reel big fish, Less than Jake en Rancid. En op andere dagen nog The Vandals, AFI, Lagwagon en Sugarcult
Om maar niet te spreken van de macedonischequote:Op vrijdag 17 juni 2005 08:59 schreef Sack_Blabbath het volgende:
D'r is veels te weinig Sibirische Ska-Polka-Hip-Hop![]()
Tssss....das commerciele BrEezAH-shitquote:Op vrijdag 17 juni 2005 12:34 schreef lubje25 het volgende:
[..]
Om maar niet te spreken van de macedonische![]()
traditioneel zelf gestookte BrEezAH-shit, en dat is ook wat waardquote:Op vrijdag 17 juni 2005 13:10 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Tssss....das commerciele BrEezAH-shit
The Killers ook...quote:Op vrijdag 17 juni 2005 13:30 schreef knox_ het volgende:
Weezer staat wel op reading dus wie weet, ik hoop het wel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |