Is waarschijnlijk wishfull thinkingquote:Op dinsdag 14 juni 2005 18:00 schreef crossover het volgende:
nu denkt iedereen dat Madness op lowlands komt...
Dat zou idd een geweldige stunt zijn, maar vrees dat het inderdaad wishfull thinking blijft....quote:Op dinsdag 14 juni 2005 18:29 schreef SKa_BoSS het volgende:
[..]
Is waarschijnlijk wishfull thinking![]()
Zou wel een stunt wezen!
[afbeelding]
Meer is helaas nog niet bekend![]()
Zie ook HIER
YES 2 many dj's!quote:Op woensdag 15 juni 2005 08:46 schreef Luni het volgende:
![]()
![]()
![]()
'All Rise! The Queens have arrived!' Jazeker: QUEENS OF THE STONE AGE zullen de polderklei eens flink omschudden met hun heerlijke herrie! Maar dat is nog niet alles. Ook NEW COOL COLLECTIVE FEATURING TONY ALLEN, AUDIO BULLYS, DOVES, DJ ELEPHANT POWER, QUASIMODO JONES, APHRODITE, SOULWAX NITE VERSIONS, 2 MANY DJ'S en BART SKILS komen naar Lowlands! Check de programmaknop!
quote:Op woensdag 15 juni 2005 08:46 schreef Luni het volgende:
2 MANY DJ'S
Het lijkt eropquote:Op woensdag 15 juni 2005 09:14 schreef ruud_fr het volgende:
[..]![]()
dus ze komen als Soulwax én als 2 Many Dj's?
quote:Soulwax Nite Versions
Bravo verandert in een fijne Vlaamse Nite-club met als charmante gastheren Stephen en David Dewaele. Staat Soulwax nu alweer op Lowlands? Ja en nee. Want onze favoriete Belgische broeders zullen inderdaad weer de songs van 'Any Minute Now' komen spelen, alleen worden ze op z'n 2 Many DJ's vermangeld tot spannende Nite Versions. Heel erg tegen het advies van iedereen in of niet: de gitaren en microfoons gaan van het podium en maken plaats voor allerhande elektronica. Welkom in de stomende Soulwax-dansclub!
Madness buttons hmmmm... Interessant voor een buttonfreak like myselfquote:Op woensdag 15 juni 2005 11:14 schreef Da hopman het volgende:
Audiobullys ok moi! Madness zou ik ook prima vinden, moet ik m'n ouwe buttons weer uit het stof halen.
quote:Op woensdag 15 juni 2005 08:46 schreef Luni het volgende:
![]()
![]()
![]()
'All Rise! The Queens have arrived!' Jazeker: QUEENS OF THE STONE AGE zullen de polderklei eens flink omschudden met hun heerlijke herrie! Maar dat is nog niet alles. Ook NEW COOL COLLECTIVE FEATURING TONY ALLEN, AUDIO BULLYS, DOVES, DJ ELEPHANT POWER, QUASIMODO JONES, APHRODITE, SOULWAX NITE VERSIONS, 2 MANY DJ'S en BART SKILS komen naar Lowlands! Check de programmaknop!
idd, dan ben k bang dan de volgorde zal zijn:quote:Op dinsdag 14 juni 2005 15:54 schreef dilliebillie het volgende:
[..]
Ik neem aan dat Nick Cave hier nog tussen komt...?
Die gaan dus morgen bekend maken dat ze op Lowlands staan.quote:Special announcement pending...
post date: May 27th, 2005
The band will be making a special announcement on June 16th, at a press conference in Dusseldorf. Stay tuned for more details...
Samen met Madness en MSPquote:Op woensdag 15 juni 2005 17:43 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Omdat heel mijn wishlist komt ga ik nog even lekker speculeren. Op de Depeche Mode-site:
[..]
Die gaan dus morgen bekend maken dat ze op Lowlands staan.
wishful thinking
I know.... maar op LL zijn ze ook welkom hoorquote:Op woensdag 15 juni 2005 18:35 schreef StofjeB het volgende:
[..]
Madness komt volgende maand in de Melkweg.
dat zou erg gaaf zijnquote:Op woensdag 15 juni 2005 17:43 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Omdat heel mijn wishlist komt ga ik nog even lekker speculeren. Op de Depeche Mode-site:
[..]
Die gaan dus morgen bekend maken dat ze op Lowlands staan.
wishful thinking
Help eens mee met mijn Depeche Mode-gerucht.....jij weet hoe 't moetquote:Op woensdag 15 juni 2005 19:54 schreef SKa_BoSS het volgende:
LOLIk heb even een madnessgeruchtje het leven ingeroepen geloof ik
quote:Hoopjes maïs op Fields Of Rock en Lowlands
Gepost door: Marz667 - 2005-06-15 11:33:59 - Bron: 3voor12
Het Arrow Rock Festival heeft dit weekend geexperimenteerd met maïsbekertjes i.p.v. de glas, flexibel en plastic bekers die we eerder altijd op festivals konden aantreffen. Fields Of Rock en Lowlands hebben ook laten weten deze maïsbekers dit jaar te gebruiken.
What the **** Maïsbekers? Ja. Het ziet er uit als een normale plastic beker maar wanneer je deze weg gooit vergaat de beker na enige tijd en wordt het een klein hoopje humus.
Volgens Joost Carlier van evenementenbureau LOC7000 wordt het dé nieuwe norm voor festivals. "Het product komt uit de VS en is nog in ontwikkeling. Maar je kunt er vanuit gaan dat cd-hoesjes binnenkort ook op deze manier gemaakt worden, dat spul is helderder dan glas" legt hij uit. "We denken aan de toekomst," verklaart Carlier het gebruik van het product, "we kunnen niet altijd en eeuwig maar afval produceren."
Mr. Pinkpop Jan Smeets heeft zijn vraagtekens bij deze methoden en laat weten dat hij het liever houdt bij zijn eigen bekers.
quote:Gisteren al een flinke lading nieuwe namen, vandaag kunnen we melden dat ook MAXÏMO PARK, QUIT YOUR DAYJOB, DE JEUGD VAN TEGENWOORDIG, GENTLEMAN, MR. T-BONE & ALL STAR BAND en CHEB BALOWSKI Lowlands zullen verblijden met hun komst. En natuurlijk zijn details weer bij het programma te vinden!
zouden we meteen af zijn van dat idiote bekers terug brengenquote:
En de bekerschrapers... Stelletje schooiersquote:Op donderdag 16 juni 2005 11:14 schreef rubbereend het volgende:
[..]
zouden we meteen af zijn van dat idiote bekers terug brengen
van de dm websitequote:Op woensdag 15 juni 2005 20:07 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Help eens mee met mijn Depeche Mode-gerucht.....jij weet hoe 't moet
Dus wie weet wat ze vandaag bekend gaan maken.quote:The band will be making a special announcement on June 16th, at a press conference in Dusseldorf. Stay tuned for more details
Uit de mailinglist:quote:Op donderdag 16 juni 2005 11:30 schreef Basp1 het volgende:
[..]
van de dm website
[..]
Dus wie weet wat ze vandaag bekend gaan maken.![]()
Maar ik denk dat je nog een jaar mag wachten. Aangezien ze voglend jaar op rock am ring staan zullen er dan wel meer festivals volgen.
Dus om 2 uur zal op de site staan dat ze een grote europese festivaltour gaan doen deze zomer.quote:PRESS CONFERENCE
We have received a number of emails regarding the press conference, and how the "news" will hit the site. The press conference will be around 3 PM (German time) on Thursday. We will have the "news" on the site about an hour before that.
Maar dat ze alleen lowlands aandoenquote:Op donderdag 16 juni 2005 11:43 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Dus om 2 uur zal op de site staan dat ze GEEN een grote europese festivaltour gaan doen deze zomer.
Of ze maken bekend dat ze gaan touren, maar zeggen dat ze niet naar LL komen.....maar LL heeft opeens wel een surprise-act geprogrammeerd staan als afsluiterquote:
Als surpise act op zaterdag avond danquote:Op donderdag 16 juni 2005 12:23 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Of ze maken bekend dat ze gaan touren, maar zeggen dat ze niet naar LL komen.....maar LL heeft opeens wel een surprise-act geprogrammeerd staan als afsluiter
Irie!quote:DE VOLGENDE LADING!
Gisteren al een flinke lading nieuwe namen, vandaag kunnen we melden dat ook MAXÏMO PARK, QUIT YOUR DAYJOB, DE JEUGD VAN TEGENWOORDIG, GENTLEMAN, MR. T-BONE & ALL STAR BAND en CHEB BALOWSKI Lowlands zullen verblijden met hun komst. En natuurlijk zijn details weer bij het programma te vinden!
laat U2 gewoon niet komen.quote:Op donderdag 16 juni 2005 12:33 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Als surpise act op zaterdag avond dan
Zou die surprise-act op zondag niet gewoon U2 mogen zijn![]()
U2 wordt gewoonhelemaal gek van al die stadion concerten, en doen daarom LL aan om nog eens good old festival times voor hun te herbeleven.![]()
Ik ook, geweldige stad!quote:Op donderdag 16 juni 2005 13:03 schreef Tom_Tom- het volgende:
Ja, Rome was natuurlijk fantastisch. Prachtige stad. Ik hou van Rome..
quote:Op donderdag 16 juni 2005 11:30 schreef Basp1 het volgende:
Om nopg even op de maisbekers terug te komen, heffen ze dan wel weer het statiegeld systeem op, het was juist zo leuk om bekerophalers te pesten![]()
quote:Op donderdag 16 juni 2005 13:03 schreef Tom_Tom- het volgende:
Ja, Rome was natuurlijk fantastisch. Prachtige stad. Ik hou van Rome..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |