neej te weinig punkr hardcore en metal. Dus dat moet nog ff komen en ik ben blij.quote:Op zondag 12 juni 2005 14:25 schreef SKa_BoSS het volgende:
Tering, nu met QOTSA er zeer waarschijnlijk bij wordt het helemaal nachten lang puzzelen op het blokjesschema! Lowlands is full of imprtant choices...
quote:Op zaterdag 11 juni 2005 16:02 schreef StofjeB het volgende:
[..]
[..]
Ik neem aan dat je verkeerd gelezen hebt. Tevens TVP, ik ga dit jaar ook en als er 20 FOK!kers helemaal blij zijn dat er een bepaalde band komt en ik ken die band niet, dan is het dus tijd om die band te leren kennen.
Dat is immer gemakkelijk
quote:Als je het even niet meer ziet zitten kun je op Lowlands naar de Therapeuterette. Ben je er in no-time weer bovenop en kun je doorfeesten. Je kunt ook gewoon GABRIEL RIOS inhuren. Met zijn vrolijke Caribische klanken zie je ook alles weer rooskleurig in. Dikke kans dat de zon ook nog doorbreekt! Aloha!
Kan dit onderhand niet uit de OP?quote:Op vrijdag 10 juni 2005 11:33 schreef koston het volgende:
Vanaf mei wordt de programmering voor 2005 bekend gemaakt!
[...]
Koop je ticket vóór zaterdag 14 mei en geniet een fikse korting:
Haast en spoed zijn zelden goed, zo leerde je het van je oma maar laat ons wel wezen: je oma heeft al wel vaker klinklare onzin verkocht. Neem nu die nieuwe, superdeluxe aanbieding die Lowlands je dit jaar doet: Vroege Vogels die voor zaterdag 14 mei richting postkantoor/gwk/vvv snellen voor een LL-kaartje, betalen maar liefst 10,- euro mínder dan wie pas daarna bedenkt dat-ie naar het leukste festival van Nederland wil! Check de sensationele details hieronder en doe er je voordeel mee!
QOSTA zijn voor mij niet te ontlopen dit jaar...quote:Op maandag 13 juni 2005 20:28 schreef maniack28 het volgende:
pffff dit topic gaat hardQOSTA hoeft van mij niet zo... maar goed, lekker rustig in de andere tenten dan
luxe·pro·bleem (het ~)quote:Op maandag 13 juni 2005 20:30 schreef peaceman het volgende:
[..]
QOSTA zijn voor mij niet te ontlopen dit jaar...Rockin' Park, Rock Werchter en nu ook al LL...
quote:Op maandag 13 juni 2005 21:02 schreef Sack_Blabbath het volgende:
luxe·pro·bleem (het ~)
1 uit overvloed voortkomend probleem
Oepsquote:Op maandag 13 juni 2005 21:02 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
luxe·pro·bleem (het ~)
1 uit overvloed voortkomend probleem
Dat wist ik al, dat het niet jou muziek wasquote:Op dinsdag 14 juni 2005 13:14 schreef maniack28 het volgende:
Heb ze geluisterd, maar is niet echt mijn muziek... ik wil skaskaskaaaaaa!!!!!
Good choice! Zou ik ook niet gek vinden! Verder sluit ik mij geheel bij maniack28 aan! MEEER SKASKASKASKASKASKA (rocksteady, reggae...)quote:Op dinsdag 14 juni 2005 12:47 schreef KaheemSaid het volgende:
mag Clutch
Nog niet geloof ik... Was inderdaad een heel erg lekker feestje! Gelijk volaan de beuk erin!quote:Op dinsdag 14 juni 2005 12:47 schreef KaheemSaid het volgende:
Is er al een band die hetzelfde met me kan doen als de Tokyo Ska Paradise Orchestra vorig jaar op zondag ochtend deed? Zo hé wat was dat lekker om te beginnen.
Ik sluit me hier ook bij aan! het zou wel erg leuk zijn!quote:Op dinsdag 14 juni 2005 13:37 schreef SKa_BoSS het volgende:
Good choice! Zou ik ook niet gek vinden! Verder sluit ik mij geheel bij maniack28 aan! MEEER SKASKASKASKASKASKA (rocksteady, reggae...)
LOLquote:Op dinsdag 14 juni 2005 14:03 schreef GrootmeesterFlits het volgende:
Dat zou dan de eerste keer zijn dat een band éérst op LL staat en dan pas in de soos
Inderdeed.quote:Op dinsdag 14 juni 2005 14:16 schreef SKa_BoSS het volgende:
[..]
LOLDenk dat het inderdaad vaker andersom voor gekomen is
Ik neem aan dat Nick Cave hier nog tussen komt...?quote:Op maandag 13 juni 2005 20:18 schreef rubbereend het volgende:
Foo Fighters
Heather Nova
Incubus
Korn
dan is het Alpha programma voor de zondag vrijwel compleet lijkt me, Foo Fighters weer afsluiter?
Rude Rich is vorig jaar geweest... Heerlijk optredenquote:Op dinsdag 14 juni 2005 14:22 schreef GrootmeesterFlits het volgende:
[..]
Inderdeed.
Dr Ring-Ding, Rude Rich, Beef en The Beatbusters om maar eens wat (ska/reggae)bands te noemen.
The Skatalites zijn volgens mij begin jullie in Utrecht.quote:Op dinsdag 14 juni 2005 16:54 schreef SKa_BoSS het volgende:
[..]
Rude Rich is vorig jaar geweest... Heerlijk optredenDie gasten waren zichtbaar aan het genieten van het publiek dat ze hadden!
Om even een paar skabands te noemen: The Slackers, The Skatalites, Skabadivers, The Toasters, De Hardheid, Madness (tourt momenteel weer door Engeland!), Toots & The Maytals (ska / roots reggae, staat ook op Reggae Sundance 2005!), Mark Foggo, Desmond Dekker (staat op Dour Festival!), Let's Quit, en zo kan ik nog wel even doorgaan
Vooral de namen in bold zou ik graag nog een keer op Lowlands zien...
Madness zou wel gaaf zijn inderdaadquote:Op dinsdag 14 juni 2005 16:54 schreef SKa_BoSS het volgende:
[..]
Rude Rich is vorig jaar geweest... Heerlijk optredenDie gasten waren zichtbaar aan het genieten van het publiek dat ze hadden!
Om even een paar skabands te noemen: The Slackers, The Skatalites, Skabadivers, The Toasters, De Hardheid, Madness (tourt momenteel weer door Engeland!), Toots & The Maytals (ska / roots reggae, staat ook op Reggae Sundance 2005!), Mark Foggo, Desmond Dekker (staat op Dour Festival!), Let's Quit, en zo kan ik nog wel even doorgaan
Vooral de namen in bold zou ik graag nog een keer op Lowlands zien...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |