quote:Op vrijdag 17 juni 2005 09:24 schreef maniack28 het volgende:
[..]
En ik ben genoeg in contact gekomen met nieuwe bands op Lowlands. Ik noem: The Rapture, Dillenger Escape Plan, PJ Harvey, The Distillers, Goldfinger, Scissors Sisters, Bjorn Again (ok, dat zoog maar goed) enz. enz.
Ik gok dat je met "hoofdacts" de acts bedoeld die waarschijnlijk in de Alpha spelen....quote:Op vrijdag 17 juni 2005 14:14 schreef knox_ het volgende:
[..]
Ja, ik zie het
Hoe zit het eigenlijk met de hoofdacts? Zouden er nog meer hoofdacts bij kunnen? Volgens mij had iemand er een paar topics geleden over dat er 9 van de 14 plaatsen bezet waren ofzo
Misschien is Yat Kha wat?quote:Op vrijdag 17 juni 2005 08:59 schreef Sack_Blabbath het volgende:
D'r is veels te weinig Sibirische Ska-Polka-Hip-Hop![]()
Ja, daar ben ik ook erg een voorstander van.quote:Op vrijdag 17 juni 2005 17:59 schreef peaceman het volgende:
Dinasour JR staat ook op Redding... mag ook wel![]()
Voor mij liever niet meer te grote namen maar deze mag er idd bijquote:Op vrijdag 17 juni 2005 17:59 schreef peaceman het volgende:
Dinasour JR staat ook op Redding... mag ook wel![]()
Huh, komt Greenday?quote:Op vrijdag 17 juni 2005 21:06 schreef Toffe_Ellende het volgende:
Voor mij liever niet meer te grote namen maar deze mag er idd bij
+ Weezer, The Posies en Green Day![]()
Dit dus:quote:Op vrijdag 17 juni 2005 18:04 schreef marcek het volgende:
check nieuws bericht op
http://www.duvelduvel.com/
duvelduvel op lowlands?zou wel vet zijn
vet en mager als koude patat bij je ontbijt (zoals ze zelf rappen)
Buitenwesten (aanelkaardus) is van Kubus met allemaal gastrapperts (oa. Duvel dus)....zou dit dat ook zijn? Dat zou echt vet zijn.quote:14-06-2005 Zaterdag in Tilburg ... Mundial. Weertjuhhhhhhh! 20 Augustus Vondelparktheater met Postbankleeuw Komproe en DJ KidSublime. 21 Augustus BRAVO tent op Lowlands! Buiten Westen op herhaling. Take care. XXX.
Serieus? Tof! Ze mogen nog wel 's terugkomen, lijkt me wel grappig om te zien, dat throatsingingquote:
Bastian (= Majoor Floshart aka De Neger Des Heils aka Dubbel B) is lid van hiphopcollectief/posse/zootje ongeregeld De Kliek (check de foto's op die site, dan word je al heel wat wijzer), net als Vieze Fur (= Pepijn aka Pep aka Pee Ee Pee aka De Sjeik van Spaarndam) en die andere twee vast ook. Kortom, die gasten horen allemaal bij elkaar, maken al jaren nummers en 1 daarvan is ineens aangeslagen. Dat is watskeburt.quote:Op zaterdag 18 juni 2005 10:58 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Yep, klopt van Bastian, tenminste van Watskeburt....weet niet of ie de rest ook heeft geproduceert (gaat produceren?)
Yep, in 2001.quote:
De roots van de death gruntquote:Tof! Ze mogen nog wel 's terugkomen, lijkt me wel grappig om te zien, dat throatsinging(die cover van Love Will Tear Us Apart is gaaf
)
dr zit een heel weekend tussen dus rust dan maar uitquote:Op zondag 19 juni 2005 12:29 schreef ruby het volgende:
Heeeel misschien ga ik ook naar Lowlands. Het hangt er even vanaf.
Maar het lijkt me echt super! Alleen zal ik nog wel dood zijn van de Dancevalley. Maar ja, who cares. Ik neem gewoon weer wat extra dagen vrij om bij te komen.
De line-up is in ieder geval erg mooi.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |