Ohja ? Hulp nodig?quote:Op vrijdag 10 juni 2005 11:00 schreef jitzzzze het volgende:
Tijd om te rellen in het draadloze netwerktopic
draadloos is voor mietjes die geen kabels kunnen trekkenquote:Op vrijdag 10 juni 2005 11:00 schreef jitzzzze het volgende:
Tijd om te rellen in het draadloze netwerktopic
Inderdaadquote:Op vrijdag 10 juni 2005 11:01 schreef c0mpleX het volgende:
[..]
draadloos is voor mietjes die geen kabels kunnen trekken
quote:Op vrijdag 10 juni 2005 11:01 schreef c0mpleX het volgende:
[..]
draadloos is voor mietjes die geen kabels kunnen trekken
D8 meld het evenquote:
Zeg even tegen ze dat ze die discussie maar op tweakers moeten houdenquote:Op vrijdag 10 juni 2005 11:06 schreef jitzzzze het volgende:
Staan hier 2 tweakers op de gang een hele discussie over dll's (??) te houden. "jaaa, dan kan je de functie die in de dll staat met verschillen programmeertalen aanroepen"
Nou nou nou, wat handig zeg, dat moet ik thuis ook hebben![]()
quote:Op vrijdag 10 juni 2005 10:53 schreef jitzzzze het volgende:
Wat een losers hier: 3 niet beveiligde wireless netwerken in de buurt
Dat ze kunnen praten sta ik al versteld vanquote:Op vrijdag 10 juni 2005 11:07 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Zeg even tegen ze dat ze die discussie maar op tweakers moeten houden
quote:Op vrijdag 10 juni 2005 11:07 schreef Neo666 het volgende:
[..]
moet je niet verneuken, moet je dankbaar gebruik van maken. Ik internet iedere dag met me PDA over de wireless van de buren..
quote:Op vrijdag 10 juni 2005 11:07 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Dat ze kunnen praten sta ik al versteld van![]()
Dus jij bent ook zo'n vieze bandbreedte-diefquote:Op vrijdag 10 juni 2005 11:07 schreef Neo666 het volgende:
[..]
moet je niet verneuken, moet je dankbaar gebruik van maken. Ik internet iedere dag met me PDA over de wireless van de buren..
Sloeberquote:Op vrijdag 10 juni 2005 11:07 schreef Neo666 het volgende:
[..]
Zo nog meer praten ... schreeuw ff naar ze ..quote:Op vrijdag 10 juni 2005 11:08 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Het gaat nu over "heeeeele zware applicaties"![]()
Dat spraken ze net met elkaar af: 'ik mail je wel'quote:Op vrijdag 10 juni 2005 11:09 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Zo nog meer praten ... schreeuw ff naar ze ..
MENSEN ZO IS HET GENOEG, jullie horen niet te pratne jullie horen alles naar elkaar toe te mailen
Dat doen al die tweaker nerds, die praten niet tegen elkaar die mailen allesquote:Op vrijdag 10 juni 2005 11:10 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Dat spraken ze net met elkaar af: 'ik mail je wel'
![]()
Zo leef jij ook nogquote:Op vrijdag 10 juni 2005 11:11 schreef Ballicious het volgende:
Watskeburt?
ja dat praat wat makkelijker hequote:Op vrijdag 10 juni 2005 11:10 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Dat spraken ze net met elkaar af: 'ik mail je wel'
![]()
nou je weet tochquote:Op vrijdag 10 juni 2005 11:11 schreef Ballicious het volgende:
Watskeburt?
Ik leef nog, vraag niet hoe op dit moment. Ben iets te vroeg uit bed gekomen na een nachtelijke escapade.quote:
hoe?quote:Op vrijdag 10 juni 2005 11:12 schreef Ballicious het volgende:
[..]
Ik leef nog, vraag niet hoe op dit moment. Ben iets te vroeg uit bed gekomen na een nachtelijke escapade.
Ga terug je bed inquote:Op vrijdag 10 juni 2005 11:12 schreef Ballicious het volgende:
[..]
Ik leef nog, vraag niet hoe op dit moment. Ben iets te vroeg uit bed gekomen na een nachtelijke escapade.
Je bent erdoorheen gezakt samen met je vriendin ?quote:
quote:Op vrijdag 10 juni 2005 11:13 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Je bent erdoorheen gezakt samen met je vriendin ?
Nee, alleen. Ben er nogal hard op neer gekomen vanacht. Oftewel omgevallen en op m'n bed terecht gekomen.quote:Op vrijdag 10 juni 2005 11:13 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Je bent erdoorheen gezakt samen met je vriendin ?
Ze zeggen niets meer in draadloze netwerk topicquote:
Ik had nog zo gezegd "GEEN BOMMETJE"quote:Op vrijdag 10 juni 2005 11:15 schreef Ballicious het volgende:
[..]
Nee, alleen. Ben er nogal hard op neer gekomen vanacht. Oftewel omgevallen en op m'n bed terecht gekomen.
gaf je moeder je een duw omdat je niet voor t donker thuis was gekomen?quote:Op vrijdag 10 juni 2005 11:15 schreef Ballicious het volgende:
[..]
Nee, alleen. Ben er nogal hard op neer gekomen vanacht. Oftewel omgevallen en op m'n bed terecht gekomen.
quote:Op vrijdag 10 juni 2005 11:15 schreef Ballicious het volgende:
[..]
ze zijn een beetje stil daarquote:Op vrijdag 10 juni 2005 11:15 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Ze zeggen niets meer in draadloze netwerk topic
Gaat moeilijk vanuit een warm exotisch oord.quote:Op vrijdag 10 juni 2005 11:16 schreef c0mpleX het volgende:
[..]
gaf je moeder je een duw omdat je niet voor t donker thuis was gekomen?
saunaquote:Op vrijdag 10 juni 2005 11:17 schreef Ballicious het volgende:
[..]
Gaat moeilijk vanuit een warm exotisch oord.
jullie kweken ook wiet?quote:Op vrijdag 10 juni 2005 11:17 schreef Ballicious het volgende:
[..]
Gaat moeilijk vanuit een warm exotisch oord.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |