Dat doen al die tweaker nerds, die praten niet tegen elkaar die mailen allesquote:Op vrijdag 10 juni 2005 11:10 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Dat spraken ze net met elkaar af: 'ik mail je wel'
![]()
Zo leef jij ook nogquote:Op vrijdag 10 juni 2005 11:11 schreef Ballicious het volgende:
Watskeburt?
ja dat praat wat makkelijker hequote:Op vrijdag 10 juni 2005 11:10 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Dat spraken ze net met elkaar af: 'ik mail je wel'
![]()
nou je weet tochquote:Op vrijdag 10 juni 2005 11:11 schreef Ballicious het volgende:
Watskeburt?
Ik leef nog, vraag niet hoe op dit moment. Ben iets te vroeg uit bed gekomen na een nachtelijke escapade.quote:
hoe?quote:Op vrijdag 10 juni 2005 11:12 schreef Ballicious het volgende:
[..]
Ik leef nog, vraag niet hoe op dit moment. Ben iets te vroeg uit bed gekomen na een nachtelijke escapade.
Ga terug je bed inquote:Op vrijdag 10 juni 2005 11:12 schreef Ballicious het volgende:
[..]
Ik leef nog, vraag niet hoe op dit moment. Ben iets te vroeg uit bed gekomen na een nachtelijke escapade.
Je bent erdoorheen gezakt samen met je vriendin ?quote:
quote:Op vrijdag 10 juni 2005 11:13 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Je bent erdoorheen gezakt samen met je vriendin ?
Nee, alleen. Ben er nogal hard op neer gekomen vanacht. Oftewel omgevallen en op m'n bed terecht gekomen.quote:Op vrijdag 10 juni 2005 11:13 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Je bent erdoorheen gezakt samen met je vriendin ?
Ze zeggen niets meer in draadloze netwerk topicquote:
Ik had nog zo gezegd "GEEN BOMMETJE"quote:Op vrijdag 10 juni 2005 11:15 schreef Ballicious het volgende:
[..]
Nee, alleen. Ben er nogal hard op neer gekomen vanacht. Oftewel omgevallen en op m'n bed terecht gekomen.
gaf je moeder je een duw omdat je niet voor t donker thuis was gekomen?quote:Op vrijdag 10 juni 2005 11:15 schreef Ballicious het volgende:
[..]
Nee, alleen. Ben er nogal hard op neer gekomen vanacht. Oftewel omgevallen en op m'n bed terecht gekomen.
quote:Op vrijdag 10 juni 2005 11:15 schreef Ballicious het volgende:
[..]
ze zijn een beetje stil daarquote:Op vrijdag 10 juni 2005 11:15 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Ze zeggen niets meer in draadloze netwerk topic
Gaat moeilijk vanuit een warm exotisch oord.quote:Op vrijdag 10 juni 2005 11:16 schreef c0mpleX het volgende:
[..]
gaf je moeder je een duw omdat je niet voor t donker thuis was gekomen?
saunaquote:Op vrijdag 10 juni 2005 11:17 schreef Ballicious het volgende:
[..]
Gaat moeilijk vanuit een warm exotisch oord.
jullie kweken ook wiet?quote:Op vrijdag 10 juni 2005 11:17 schreef Ballicious het volgende:
[..]
Gaat moeilijk vanuit een warm exotisch oord.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |