nee maar heb wel heel vaak meegelezenquote:Op vrijdag 10 juni 2005 11:27 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
En ik snap niet dat jij dit topic gaat missen, zo'n die hard posten was je hier nou ook weer niet
quote:Op vrijdag 10 juni 2005 11:27 schreef stribe het volgende:
[..]
ff iets anders, ik las in een ander topic dat je vriendin tegenwoordig wel slikt![]()
![]()
Dat komt omdat complex zijn werk niet doet en ze dus geen gebruik kunnen maken van de ICTquote:Op vrijdag 10 juni 2005 11:27 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Goed bezig![]()
Net maar Rijkswaterstaat gebeld, zijn al die geitenwollensokken afwezig vandaag![]()
quote:Op vrijdag 10 juni 2005 11:28 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Dat komt omdat complex zijn werk niet doet en ze dus geen gebruik kunnen maken van de ICT
Met volle teugenquote:Op vrijdag 10 juni 2005 11:27 schreef stribe het volgende:
[..]
ff iets anders, ik las in een ander topic dat je vriendin tegenwoordig wel slikt![]()
![]()
Kan me niet voorstellen dat dit topic zo boeiend is om alleen mee te lezenquote:
Wanneer zal ik mn ban krijgen denk je Jitzquote:Op vrijdag 10 juni 2005 11:27 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Goed bezig![]()
Net maar Rijkswaterstaat gebeld, zijn al die geitenwollensokken afwezig vandaag![]()
Slikken is goed voor je tanden, als je het niet doet sla ik ze eruit !!quote:
hier gaat het er nog over dat zijn vriendin niet slikt, weet niet meer waar ik het las dat ze wel slikt.quote:
En die van jou nog steeds nietquote:Op vrijdag 10 juni 2005 11:30 schreef stribe het volgende:
[..]
hier gaat het er nog over dat zijn vriendin niet slikt, weet niet meer waar ik het las dat ze wel slikt.
neequote:
vanmiddagquote:Op vrijdag 10 juni 2005 11:29 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Wanneer zal ik mn ban krijgen denk je Jitz
Over 28 minuten ben ik toch wegquote:
sssstquote:Op vrijdag 10 juni 2005 11:28 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Dat komt omdat complex zijn werk niet doet en ze dus geen gebruik kunnen maken van de ICT
Jitz bel die lui nog eens op, zeg even dat ze een stagiair op de afdeling ICT hebben zitten die de hele dag geen fuck, maar wel Fok! doetquote:
quote:Op vrijdag 10 juni 2005 11:33 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Jitz bel die lui nog eens op, zeg even dat ze een stagiair op de afdeling ICT hebben zitten die de hele dag geen fuck, maar wel Fok! doet
gelukkig zit ik niet in R'damquote:Op vrijdag 10 juni 2005 11:34 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ik zal ze in rotterdam nog wel een keertje bellen
Wie maakte er ook alweer foto's van keys in de computerwinkel?quote:Op vrijdag 10 juni 2005 11:34 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Daar is maar 1 oplossing voor, KOPEN !
Jatten is not done
ssshhtt dat weten zij nietquote:Op vrijdag 10 juni 2005 11:35 schreef jitzzzze het volgende:
Tear, ik zag dat je iemand bekeerd hebt. Maar nu deze uitspraak:
[..]
Wie maakte er ook alweer foto's van keys in de computerwinkel Bart Smit?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |