sinds wanneer is Duitsland een warm exotisch oord?quote:Op vrijdag 10 juni 2005 11:19 schreef Ballicious het volgende:
Ik ben weg, tsuß. Groeten aan Draco.
jep, al 2 missies gehaaldquote:Op vrijdag 10 juni 2005 11:19 schreef DaYwALKuR het volgende:
yo guys, over 10min pauze, hebben jullie ookal GTA: SA ?
quote:Op vrijdag 10 juni 2005 11:19 schreef Ballicious het volgende:
Ik ben weg, tsuß. Groeten aan Draco.
Gister heel lang gespeeld, vind hem in het begin alleen wel een beetje tegenvallen eerlijk gezegdquote:Op vrijdag 10 juni 2005 11:19 schreef DaYwALKuR het volgende:
yo guys, over 10min pauze, hebben jullie ookal GTA: SA ?
Kom eraanquote:Op vrijdag 10 juni 2005 11:20 schreef jitzzzze het volgende:
Tear, je moet even draadloos rellen
wacht eerst maar af of t goed gekeurd wordquote:Op vrijdag 10 juni 2005 11:22 schreef stribe het volgende:![]()
YEAH!!!! zojuist me afstudeer verslag ingeleverd
![]()
wat zal ik dit topic missen als ik ben afgestudeerd. misschien maar eens een topic openen
voor ex-stagiairs![]()
Wat leuk, je eigen privé-topicquote:Op vrijdag 10 juni 2005 11:22 schreef stribe het volgende:![]()
![]()
wat zal ik dit topic missen als ik ben afgestudeerd. misschien maar eens een topic openen
voor ex-stagiairs![]()
Ik kan ook nog maar max 14dagen genieten van dit topicquote:Op vrijdag 10 juni 2005 11:22 schreef stribe het volgende:![]()
![]()
voor ex-stagiairs![]()
quote:Op vrijdag 10 juni 2005 11:22 schreef c0mpleX het volgende:
[..]
wacht eerst maar af of t goed gekeurd word
Rel gestartquote:Op vrijdag 10 juni 2005 11:20 schreef jitzzzze het volgende:
Tear, je moet even draadloos rellen
89 pagina's exclusief bijlagenquote:Op vrijdag 10 juni 2005 11:22 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Wat leuk, je eigen privé-topic![]()
Wel goed bezig met je verslag enzo
quote:
ons?quote:Op vrijdag 10 juni 2005 11:24 schreef stribe het volgende:
[..]
89 pagina's exclusief bijlagen![]()
komen nog 20 bijlagen bij![]()
M'n stagebegeleider had voor zijn afstudeerverslag toen der tijd een 8, hij zei gister
dat zijn verslag niet aan het van ons kon tippen.
Het gaat om de kwaliteit niet om de quantiteitquote:Op vrijdag 10 juni 2005 11:24 schreef stribe het volgende:
[..]
89 pagina's exclusief bijlagen![]()
komen nog 20 bijlagen bij![]()
M'n stagebegeleider had voor zijn afstudeerverslag toen der tijd een 8, hij zei gister
dat zijn verslag niet aan het van ons kon tippen.
Ja de school heeft als voorkeur dat je met z'n 2en afstudeerd.quote:
Oftewel jij hebt geen flikker gedaan en die andere kerel heeft zich de tering gewerktquote:Op vrijdag 10 juni 2005 11:25 schreef stribe het volgende:
[..]
Ja de school heeft als voorkeur dat je met z'n 2en afstudeerd.
FOK!quote:Op vrijdag 10 juni 2005 11:26 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Oftewel jij hebt geen flikker gedaan en die andere kerel heeft zich de tering gewerkt
Dan kom ik ook wel aan 89, ik heb alleen iets van 40 pagina's (zonder bijlages)quote:Op vrijdag 10 juni 2005 11:25 schreef stribe het volgende:
[..]
Ja de school heeft als voorkeur dat je met z'n 2en afstudeerd.
En ik snap niet dat jij dit topic gaat missen, zo'n die hard posten was je hier nou ook weer nietquote:
ff iets anders, ik las in een ander topic dat je vriendin tegenwoordig wel sliktquote:Op vrijdag 10 juni 2005 11:26 schreef DaYwALKuR het volgende:
[..]
Dan kom ik ook wel aan 89, ik heb alleen iets van 40 pagina's (zonder bijlages)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |