zo stond het er niet, en ik heb vanavond niet mijn beste humeur, dusquote:
Aanbieding bij de ALDI...quote:
tIS MAAR HOE JE MIJN betuttelende dingen opvat... Ik heb ze nooit naar haar gebracht als betuttelend... Ze is mn kleine meisje, ja t spijt me maar zo zou ik jou ook noemen met je 1.58... Niks betuttelends aan...quote:Op woensdag 20 juli 2005 23:07 schreef Wolkje het volgende:
[..]
zo stond het er niet, en ik heb vanavond niet mijn beste humeur, dus![]()
Bovendien heb je wel vaker wat betuttelende dingen gezegd, waarvan ik een beetje raar op keek.
Daarentegen was het wel leuk om te lezen dat kleine meisjes sexy zijn, in een ander topic![]()
wolkje + mijn vriendinnetje...quote:
Zegquote:
Ik las het toevallig vanmiddagquote:T houdt je wel bezig
Je haalt de woorden uit mijn mond.quote:
Als ik t over mijn borderliner heb, dan weet ik dat ik er een aantal mee op de kast krijg... Dus blijkbaar toch een sterke kant van mijquote:Op woensdag 20 juli 2005 23:19 schreef Copycat het volgende:
[..]
Je haalt de woorden uit mijn mond.
En JoeyT: Ironie is overduidelijk niet je sterkste kant.
Ik denk dat jij ironie verwart met van dik hout grappenquote:Op woensdag 20 juli 2005 23:53 schreef JoeyT het volgende:
Als ik t over mijn borderliner heb, dan weet ik dat ik er een aantal mee op de kast krijg... Dus blijkbaar toch een sterke kant van mij
Dank voor de uitleg wolkje, is zo ongeveer wat (ze) bedoelde...quote:Op woensdag 20 juli 2005 23:04 schreef Wolkje het volgende:
[..]
ik denk dat ze (/hij) bedoelt dat degene die zichzelf het borderlinestempeltje willen geven, over het algemeen doosjes zijn die aanstellerig doen en aandacht willen, en dat zijn duidelijk geen geitenwollensokkers.
maakt het je wat uit of die vriend al dan niet borderline heeft?quote:Op woensdag 27 juli 2005 19:00 schreef Sloper het volgende:
Ik heb ook een vraag aan de experts.
Ik vermoed dat een goede vriend van mij borderline heeft. Dit heb ik niet van de 1 op de andere dag bedacht. Ik ken deze man al een jaar of 10.
Nu weet ik dat toen zijn ouders zijn gescheiden, na een tijd, borderline is vastgesteld bij zijn moeder. Is borderline erferlijk?
En, ik weet dat het niet makkelijk is, is er een soort stappenplan of checklist waarmee je redelijk accuraat kun bepalen of iemand dit syndroom heeft. Ik wil ook wel een persoonsbeschrijving maken en dat jullie aan de hand daarvan kunnen bepalen of het bepaalde karaktistiek van borderline in voorkomen.
Borderline is GEEN ziekte, Borderline is een persoonlijkheids-stoornis, daarom heet het ook BPS=Borderline Persoonlijkheids Stoornisquote:Op zondag 12 juni 2005 20:36 schreef MissPeppertje het volgende:
[..]
Stiekem vond ik het wel een hele goede manier![]()
![]()
![]()
Maar ik snap wat Avator bedoeld, iedereen roept hier maar ZOU HET VAN MIJN VRIEND/VRIENDIN GEEN BORDERLINE KUNNEN ZIJN???
Mensen moesten eens weten hoe een erge ziekte dat is. Ik heb ooit die stempel op me gekregen, en toen is het er gelukkig weer vanaf gehaald maar andere mensen bij mij in therapie hadden (en hebben natuurlijk nog steeds want het is niet te genezen je moet er mee leren leven) dit, en het is gewoon best wel een enge ziekte...
Dus een geesteziekte is geen ziekte? MMkayquote:Op maandag 1 augustus 2005 02:45 schreef Gekke_mus het volgende:
[..]
Borderline is GEEN ziekte, Borderline is een persoonlijkheids-stoornis, daarom heet het ook BPS=Borderline Persoonlijkheids Stoornis
Volgens mij wordt je graag bestempeld want je maakt er zo openbaarlijk een drama van, en je maakt er een ZIEKTE van...je gaat er echt NIET dood van hoor...tenzij je dissociatief bent/wordt en zelfmoord pleegt![]()
De geslepen narcistische zuigende borderliner zal echt wel een vriend/vriendin hebben bij we ze haar hart uitstort en volledig in vertrouwens neemt, Zij verwacht dat luisterende begripvolle oor echter wel op elk willekeurig moment van de dag.quote:Op donderdag 30 juni 2005 18:41 schreef tulpje6 het volgende:
Als borderliner, ben je dan tegen IEDEREEN en VOORTDUREND onuitstaanbaar en wispelturig en blabla (weet nog steeds niet precies wat borderline nu inhoudt)
Hieruit begrijp ik dat jij ze ook goed kent?quote:Op maandag 1 augustus 2005 03:08 schreef Loedertje het volgende:
[..]
De geslepen narcistische zuigende borderliner zal echt wel een vriend/vriendin hebben bij we ze haar hart uitstort en volledig in vertrouwens neemt, Zij verwacht dat luisterende begripvolle oor echter wel op elk willekeurig moment van de dag.
Borderliners zijn goede toneelspelers .
Yep, mijn moeder had o.a deze kenmerken en ik ben een tijdje werkzaam geweest in een psychiatrische instelling waar veel bordelinerpersoonlijkheden zaten.quote:Op maandag 1 augustus 2005 03:09 schreef Wojworshebn het volgende:
[..]
Hieruit begrijp ik dat jij ze ook goed kent?![]()
Okay als je moeder het heeft is idd kut, als kind kun je zoiets nooit snappen, maakt me nieuwschierig hoe jij nu bent trouwensquote:Op maandag 1 augustus 2005 03:13 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Yep, mijn moeder had o.a deze kenmerken en ik ben een tijdje werkzaam geweest in een psychiatrische instelling waar veel bordelinerpersoonlijkheden zaten.
Heb je in hun ogen ooit iets fout gedaan (ook al was je drie) waarmee je hun hebt beledigd dan is er niets meer aan je goed en kunnen ze je voor altijd haten/verneden ect.
Rare mensen die borderliners
Ik maakte MI geen fout, ze<< kunnen>> geslepen zijn dus plannen bewust hoe ze bijvoorbeeld mensen tegen elkaar uit zullen gaan spelen of opstoken zodat er ruzie ontstaat.quote:Op maandag 1 augustus 2005 03:10 schreef Wojworshebn het volgende:
Maar je maakt een fout, toneelspelers doen het bewust, zij hebben geen keuze
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |