Ja natuurlijk omdat je me zo goed kent... Echt in het dagelijks leven zou je niet eens een klein beetje tegen me op kunnen...quote:Op vrijdag 10 juni 2005 10:14 schreef petitlapin het volgende:
[..]
jij bent gewoon een goedgelovige lamme hyperlabiele lul die door zijn vriendin een goede hak is gezet.
ik blijf er bij, jou zou je echt alles kunnen wijsmaken, iedere dag ben ik meer verbaasd van je debiliteit
... en van vrouwen heb je al helemaal geen verstand.
als jij daar plezier in treft dat ik in het dagelijkse leven niet tegen je op kan, okquote:Op vrijdag 10 juni 2005 10:17 schreef JoeyT het volgende:
Ja natuurlijk omdat je me zo goed kent... Echt in het dagelijks leven zou je niet eens een klein beetje tegen me op kunnen...
Wat maakt ze me dan wijs klein konijn? Zwanger is ze hoor. Met mn eigen ogen gezien. Het is gebeurd toen we nog samen waren, van vreemdgaan was geen sprake... Dus zeg me waar ik ben ingetrapt?
Je bent lachwekkend mevrouw... Ze zag de breuk aankomen, dus ging ze mij brainwashen zodat ik 1 keer geen condoom zou gebruiken. Door haar speciale krachten en mijn superior seed raakte ze naar verwachting meteen zwanger...quote:Op vrijdag 10 juni 2005 10:40 schreef petitlapin het volgende:
[..]
als jij daar plezier in treft dat ik in het dagelijkse leven niet tegen je op kan, ok.
als jij niet vindt dat je ergens bent ingetrapt, zal ik je dan ook maar in die waan laten, misschien, heel misschien zag zij de bui van de breuk al veel vroeger hangen dan jij ... 't is maar een suggestie.
heel dit topic is gelul, schat. Wat wil je nou dat we zeggen. Wil je echt advies, hulp, ok ... MIjn moeder is gynaecologe, als je een snelle abortus wil, kom eens langs, zou ik zeggen. Of wil je een echo van jullie kleine schat, ook okay, al zal dat nu nog te vroeg zijn ...quote:
Super lief vriendje voor haar? Je ging vreemd !quote:Op donderdag 9 juni 2005 20:48 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Tuurlijk is het niet zo erodrome... Dit verhaal heeft Milagro gewoon helemaal verzonnen. Toen we onveilige sex bedreven waren we nog helemaal samen... Mn ex wist helemaal niets af van mijn vreemd gaan (was ik toen eigenlijk al vreemdgegaan) en ik was echt een super lief vriendje voor dr...
Het is ook gewoon helemaal niet zo dat mijn ex mij wanhopig vast probeerde te houden. Op dat moment was t eerder omgekeerd.
Deze verhaallijn van milagro klopt dus van geen kant...
Nee, dit was een flauwekul post. Ik snap niet dat deze is blijven staan, terwijl een wel serieuze opmerking over dat je gek bent om een kind te krijgen als je nog studeert - je vergooit je toekomst dan immers - verwijderd isquote:Op donderdag 9 juni 2005 23:52 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Ben je nou serieus? Christelijk gelul allemaal...
Het enige waar jij in ben getrapt, ZELF, is dat je het onveilig hebt gedaan.quote:
En sorry, hier moest ik toch wel weer om lachen hoorquote:Op vrijdag 10 juni 2005 10:01 schreef JoeyT het volgende:
Verder doe ik op dit moment zoveel mogelijk voor mn ex, alhoewel dat nu al aardig op mn zenuwen begint te werken. Ik zit de hele dag in de stress, ik lees erover , ik zoek hulp en zij gaat geirriteerd lopen doen als ik achter dr broek aan zit...
Druk met welke beslissingen??? Op dit moment kan ik niet veel hoor... Volgende week zullen we een afspraak hebben met de hulpinstantie en dan kunnen we echt een besluit nemen. En denken kan ook achter een pc... Ik moet zo werken en dan nog kan ik erover nadenkenquote:Op vrijdag 10 juni 2005 11:32 schreef Lylak het volgende:
Slachtofferrol spelen doet ie inderdaad erg goed...
Vraag me ook erg af in hoeverre dit allemaal klopt. Op FOK of wel forum dan ook, kun je wel je ei kwijt, maar om zo'n verhaal kenbaar te maken op een forumHij heeft tijd zat om te posten en om op elke aanval een verdediging op te gooien, terwijl je normaal gesproken daar echt de tijd en zin niet voor zou hebben lijkt me...Druk met beslissingen nemen die er op dit moment toe doen... en aan de consequenties denken die aan welk van beide beslissingen dan ook hangt...
@sweetgirly: denk dat ie die ballen al heeftgetuige de staat van zijn (ex)vriendin
![]()
Idd ik had al voor mezelf besloten om ermee te kappen...quote:Op vrijdag 10 juni 2005 11:40 schreef Moonah het volgende:
Jullie hebben een deskundige ingeschakeld voor advies. Prima plan!![]()
Maar Joey, waarom post je hier nog?
Verdere 'discussie' hier is toch zinloos? Een hoop gebash, leedvermaak en andere vetes die hier worden uitgevochten. Hou de eer () aan jezelf en trek je hieruit terug.
Hoewel ik wél graag een post over het genomen besluit zou lezen...![]()
Succes en sterkte.quote:Op vrijdag 10 juni 2005 11:49 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Idd ik had al voor mezelf besloten om ermee te kappen...
Mooi geweest...
Zal het misschien wel laten weten als een een beslissing is genomen...
Yep, das waar en nog goed geschoten ook gelijkquote:Op vrijdag 10 juni 2005 11:32 schreef Lylak het volgende:
@sweetgirly: denk dat ie die ballen al heeftgetuige de staat van zijn (ex)vriendin
![]()
Ik kan me zo kwaad maken om de VBOK. Zo nu en dan hangen de stations vol met hun posters: wij bieden hulp aan moeder en ongeboren kind. Maar nergens maken ze duidelijk waar 'VBOK' voor staat: vereniging ter bescherming van het ongeboren kind. Ze zijn inderdaad principieel tegen abortus, en indoctrineren bovendien basisschoolkinderen om geld binnen te halen.quote:Op vrijdag 10 juni 2005 12:33 schreef merdeka het volgende:
JoeyT, hoe heet die hulpinstantie? Als het het vbok is, weet dan dat zij in principe tegen abortus zijn, ook al leveren ze hulp bij abortusverwerking. Vandaar dat ze misschien ook niet zo´n haast maken met jullie afspraak.
Is dit echt zo, want ik ga inderdaad naar het VBOKquote:Op vrijdag 10 juni 2005 12:37 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Ik kan me zo kwaad maken om de VBOK. Zo nu en dan hangen de stations vol met hun posters: wij bieden hulp aan moeder en ongeboren kind. Maar nergens maken ze duidelijk waar 'VBOK' voor staat: vereniging ter bescherming van het ongeboren kind. Ze zijn inderdaad principieel tegen abortus, en indoctrineren bovendien basisschoolkinderen om geld binnen te halen.
*Bijgelezen*quote:Op vrijdag 10 juni 2005 12:36 schreef milagro het volgende:
maak je over JoeyT geen zorgen, merdeka, hij is elders op FOk al weer druk doende zijn versierpraktijken te etaleren
Niks mis met de hulpverlening van ze, ze zijn echt goed bij het ondersteunen van vrouwen die hun kindje willen houden. En als je besluit tot een abortus kan je daarna ook bij ze terecht.quote:Op vrijdag 10 juni 2005 12:37 schreef JoeyT het volgende:
Is dit echt zo, want ik ga inderdaad naar het VBOK![]()
Zullen we de filmrechten kopen?quote:
Heb je enig idee wat de afkorting VBOK betekentquote:Op vrijdag 10 juni 2005 12:37 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Is dit echt zo, want ik ga inderdaad naar het VBOK![]()
Ok heel erg bedankt dat je me dit laat weten. Ik zal dat fiom gaan bellen. Ik ga nu werken...quote:Op vrijdag 10 juni 2005 12:41 schreef merdeka het volgende:
[..]
Niks mis met de hulpverlening van ze, ze zijn echt goed bij het ondersteunen van vrouwen die hun kindje willen houden. En als je besluit tot een abortus kan je daarna ook bij ze terecht.
Maar hun advies over de zwangerschap zal pro-life zijn, knoop dat in je oren. Geen schijn van kans dat ze je vriendin een abortus aanraden. Als je objectieve hulp wilt kan je beter direct naar het fiom gaan/bellen.
Als je mee leest doe t dan goed. Ga terug naar het eerste topic en zie dat mij een link aangereikt werd met de website van het VBOK...quote:Op vrijdag 10 juni 2005 12:47 schreef milagro het volgende:
Wat een handige voorzet, Merdeka, dat VBOK gebeuren, wat heel toevallig precies de instantie blijkt te zijn die uitgekozen is.
1 seconde info inwinnen en ze hadden kunnen ZIEN waar die instantie voor staat
maar nee, dat is natuuuuuuurlijk niet gebeurd, netzomin als dat er hier uit zichzelf gemeld is dat het de VBOK betreft.
dus ongewild geeft merdeka een nieuwe plotwending
En dan lees jij die website NIET, mijn God, wat een lulkoek allemaal dit.quote:Op vrijdag 10 juni 2005 12:48 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Als je mee leest doe t dan goed. Ga terug naar het eerste topic en zie dat mij een link aangereikt werd met de website van het VBOK...
Ik ben weg, groetjes
quote:
De VBOK biedt hulp bij ongewenste zwangerschap en na zwangerschapsverlies.
De VBOK geeft voorlichting op scholen en verenigingen.
De VBOK gaat ervan uit dat de mens vanaf de conceptie beschermwaardig is.
Ik las de link naar de vbok die JoeyT werd aangeraden in een eerder topic, vandaar dat ik maar even informeerde.quote:Op vrijdag 10 juni 2005 12:47 schreef milagro het volgende:
Wat een handige voorzet, Merdeka, dat VBOK gebeuren, wat heel toevallig precies de instantie blijkt te zijn die uitgekozen is.
1 seconde info inwinnen en ze hadden kunnen ZIEN waar die instantie voor staat
maar nee, dat is natuuuuuuurlijk niet gebeurd, netzomin als dat er hier uit zichzelf gemeld is dat het de VBOK betreft.
Spannend!quote:Op vrijdag 10 juni 2005 12:47 schreef milagro het volgende:
quote:
Dat is heeeeeeeeeeel eng, Claudiaquote:Op vrijdag 10 juni 2005 12:49 schreef Claudia_x het volgende:
Toen ik in groep 7 zat, hebben ze bij ons op school een voorlichtingsmiddag verzorgd. Ik zat op een school met de Bijbel. Er werd zelfs een inzamelingswedstrijdje aan gekoppeld: wie het meeste geld binnenhaalde, kon iets leuks winnen. En hoe oud ben je dan? Elf?
Klopt, ik heb er zelfs nog pepermuntjes voor verkocht als 8e-groeperquote:Op vrijdag 10 juni 2005 12:49 schreef Claudia_x het volgende:
Toen ik in groep 7 zat, hebben ze bij ons op school een voorlichtingsmiddag verzorgd. Ik zat op een school met de Bijbel. Er werd zelfs een inzamelingswedstrijdje aan gekoppeld: wie het meeste geld binnenhaalde, kon iets leuks winnen. En hoe oud ben je dan? Elf?
Dat laatste, aannemende dat deze hele klucht waar is, geloof ik zo.quote:Op vrijdag 10 juni 2005 12:59 schreef merdeka het volgende:
[..]
Klopt, ik heb er zelfs nog pepermuntjes voor verkocht als 8e-groeperwist als kind ook niet beter...
Nu moet ik zeggen dat ze qua hulpverlening goed bekend staan, en vooral als je het kind wilt houden zal dat ook het geval zijn. Ze hebben ook geen christelijk uitgangspunt, want ik dan wel weer kan waarderen. Maar ze gaan er inderdaad vanuit dat er vanaf de conceptie ene volwaardig menselijk leven ontstaat. Ik vind het prima als men die mening heeft, ook al deel ik hem niet, maar het biedt geen objectief oordeel wanneer een zwanger meisje bij ze aanklopt. Dat pretenderen ze dan ook niet, hun afkorting en uitganspunten worden in voorlichtingsmateriaal breed uitgemeten. JoeyT had dus beter kunnen weten.
Maar misschien komt de vbok het vriendinnetje van JoeyT wel handig uit?
Gut, pepermuntjes ja! Het is een wonder dat ik nog goed terechtgekomen ben na al die jaren indoctrinatie.quote:Op vrijdag 10 juni 2005 12:59 schreef merdeka het volgende:
Klopt, ik heb er zelfs nog pepermuntjes voor verkocht als 8e-groeperwist als kind ook niet beter...
Ik vind het prima dat ze het als uitgangspunt hebben, hoor. Sterker nog: ik vind dat er in Nederland doorgaans veel te weinig stil wordt gestaan bij adoptie als mogelijkheid. Abortus is hier zo vanzelfsprekend. Ik schrik daar best van. Mensen zeggen heel gemakkelijk dat een kind beter af is als het niet geboren wordt, maar dat is toch heel lastig? Hoe kan een kind nu het beste af 'zijn' om niet te 'bestaan'? Desalniettemin lijkt abortus me vaak de beste keuze, al is het geen lichtzinnige keuze.quote:Nu moet ik zeggen dat ze qua hulpverlening goed bekend staan, en vooral als je het kind wilt houden zal dat ook het geval zijn. Ze hebben ook geen christelijk uitgangspunt, want ik dan wel weer kan waarderen. Maar ze gaan er inderdaad vanuit dat er vanaf de conceptie ene volwaardig menselijk leven ontstaat. Ik vind het prima als men die mening heeft, ook al deel ik hem niet, maar het biedt geen objectief oordeel wanneer een zwanger meisje bij ze aanklopt. Dat pretenderen ze dan ook niet, hun afkorting en uitganspunten worden in voorlichtingsmateriaal breed uitgemeten. JoeyT had dus beter kunnen weten.
quote:
Bummerquote:Op vrijdag 10 juni 2005 12:53 schreef merdeka het volgende:
[..]
Hier is dus voor de verandering géén n complottheorie aan te koppelen
Ik zou het denk ik ook niet kunnen, maar een abortus is voor mij niet zo'n gemakkelijke beslissing als het slikken van de pil. Mijn gevoel is: het kind is er al, en het wordt heel snel steeds meer een kind. Daarom begrijp ik die pro-life-fanaten wel. Niemand moet eraan denken om het leven van een reeds geboren kind te beeindigen. Het is immers leven, en leven dient beschermd te worden. Maar dat is moeilijker met een ongeboren kind. Sommige mensen kunnen er vrede mee hebben dat het in het begin nog maar een klompje cellen is, dat er niet van 'leven' in betekenisvolle zin te spreken valt. Voor andere mensen heeft het meteen die betekenis, en dan voelt abortus als moord. Wetenschap biedt geen uitkomst voor zulke emotionele kwesties, en daarom blijft het een persoonlijke beslissing.quote:Op vrijdag 10 juni 2005 13:20 schreef milagro het volgende:
Ik zou een kind dat ik 9 maanden gedragen heb, heb voelen trappelen, heb gebaard, gezien, gevoeld, geroken, in mijn armen heb gehad, NOOIT kunnen afstaan.
Als abortus geen optie (meer) is, dan zou ik het houden.
Dat is zo, maar niet veel mensen plegen grondige research. En iemand die ongewild zwanger is, is meestal niet cool, calm and collected. Het moet niet al te veel moeite zijn om in ieder geval ergens op die posters te zetten: 'Vereniging ter Bescherming van het Ongeboren Kind'.quote:Maar op die site ,als je hem doorleest tenminste, is het toch echt wel duidelijk waar hij voor staat, hoor.Hun verenigingsblad heet Laat Leven
moetten wij, lurkers, nu straks allemaal naar het ouders forum verkassen om dit verhaal te kunnen blijven volgen?quote:Op vrijdag 10 juni 2005 13:05 schreef petitlapin het volgende:
gaat JoeyT naar een pro-life instelling, terwijl hij een abortus wil
slimme move
Voor mij is het uiteraard ook niet hetzelfde als de pil slikken, maar ik zie een dag over tijd, een paar dagen over tijd niet als een kind, dat weggehaald wordt.quote:Op vrijdag 10 juni 2005 13:40 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Ik zou het denk ik ook niet kunnen, maar een abortus is voor mij niet zo'n gemakkelijke beslissing als het slikken van de pil. Mijn gevoel is: het kind is er al, en het wordt heel snel steeds meer een kind. Daarom begrijp ik die pro-life-fanaten wel. Niemand moet eraan denken om het leven van een reeds geboren kind te beeindigen. Het is immers leven, en leven dient beschermd te worden. Maar dat is moeilijker met een ongeboren kind. Sommige mensen kunnen er vrede mee hebben dat het in het begin nog maar een klompje cellen is, dat er niet van 'leven' in betekenisvolle zin te spreken valt. Voor andere mensen heeft het meteen die betekenis, en dan voelt abortus als moord. Wetenschap biedt geen uitkomst voor zulke emotionele kwesties, en daarom blijft het een persoonlijke beslissing.
[..]
De 'vader' in dit geval heeft wel allle tijd en zin om her en der te posten en te pochen over zijn kwaliteiten als versierder, dan lijkt mij dat je ook even tijd maakt om je goed te informeren over zoiets belangrijks als dit.quote:Dat is zo, maar niet veel mensen plegen grondige research. En iemand die ongewild zwanger is, is meestal niet cool, calm and collected. Het moet niet al te veel moeite zijn om in ieder geval ergens op die posters te zetten: 'Vereniging ter Bescherming van het Ongeboren Kind'.
Hier ben ik het helemaal mee eens. Hoe het wetenschappelijk gezien in elkaar zit is niet relevant in dat soort kwesties, bovendien is de wetenschap er ook helemaal niet eenduidig over.quote:Op vrijdag 10 juni 2005 13:40 schreef Claudia_x het volgende:
Voor andere mensen heeft het meteen die betekenis, en dan voelt abortus als moord. Wetenschap biedt geen uitkomst voor zulke emotionele kwesties, en daarom blijft het een persoonlijke beslissing.
Die posters zijn inderdaad niet zo duidelijk. Maar op het voorlichtingsmateriaal dat ze verspreiden, bij de huisarts bijvoorbeeld, staat wel heel duidelijk dat ze pro-life zijn, en op internet ook. Ze verhullen het bepaald niet. Ik vind het wel heel erg eigenaardig dat JoeyT die link naar de vbok aanklikt en vervolgens NIET doorheeft dat het pro-life is. Met zijn ´grondige research´ heeft meneer dan alleen maar het telfoonnummer van die site geplukt en geen verdere infoquote:Dat is zo, maar niet veel mensen plegen grondige research. En iemand die ongewild zwanger is, is meestal niet cool, calm and collected. Het moet niet al te veel moeite zijn om in ieder geval ergens op die posters te zetten: 'Vereniging ter Bescherming van het Ongeboren Kind'.
Je bent het hele gebeuren zelf begonnenquote:Op zaterdag 11 juni 2005 02:31 schreef JoeyT het volgende:
Ik begin dit geouwehoer beetje zat te worden, heb vandaag een heel goed gesprek met mn ex gehad en we weten nu iig wat we allemaal moeten doen... THX
Toegevoegde waardequote:Op zaterdag 11 juni 2005 02:32 schreef yvonne het volgende:
[..]
Je bent het hele gebeuren zelf begonnen
YW
Wtf, ze is zwanger??? Dude dit is het begin van de rest van je leven, en das niet prettig. Als ze echt borderline heeft kan ze je kind niet opvoeden en jij lijkt me daar ook geen figuur voor. So, good luck to you're all.quote:Op zaterdag 11 juni 2005 02:31 schreef JoeyT het volgende:
Ik begin dit geouwehoer beetje zat te worden, heb vandaag een heel goed gesprek met mn ex gehad en we weten nu iig wat we allemaal moeten doen... THX
Die heb je al, tranceptorquote:Op zaterdag 11 juni 2005 02:33 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Toegevoegde waarde![]()
Maar ik had het idd beter met een kloon kunnen aanmaken...
Ben nog steeds trots op t feit dat ik heel t FOK! 'personeel' naar mn topics kan lokken...quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |