abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_27802413
Wat een handige voorzet, Merdeka, dat VBOK gebeuren, wat heel toevallig precies de instantie blijkt te zijn die uitgekozen is.

1 seconde info inwinnen en ze hadden kunnen ZIEN waar die instantie voor staat
maar nee, dat is natuuuuuuurlijk niet gebeurd, netzomin als dat er hier uit zichzelf gemeld is dat het de VBOK betreft.

dus ongewild geeft merdeka een nieuwe plotwending
[i]"you left me standing here, a long long time ago"[/i]
  vrijdag 10 juni 2005 @ 12:47:14 #177
88139 JoeyT
Ecoutez.. We komen hard...
pi_27802415
quote:
Op vrijdag 10 juni 2005 12:41 schreef merdeka het volgende:

[..]

Niks mis met de hulpverlening van ze, ze zijn echt goed bij het ondersteunen van vrouwen die hun kindje willen houden. En als je besluit tot een abortus kan je daarna ook bij ze terecht.

Maar hun advies over de zwangerschap zal pro-life zijn, knoop dat in je oren. Geen schijn van kans dat ze je vriendin een abortus aanraden. Als je objectieve hulp wilt kan je beter direct naar het fiom gaan/bellen.
Ok heel erg bedankt dat je me dit laat weten. Ik zal dat fiom gaan bellen. Ik ga nu werken...

Thx voor de ontopic reacties
"Meisje kijk me aan en laat je tranen lopen.
Oog in oog met genialiteit sta je.
Hier had je toch niet op durven hopen.
Je gaat met Joey mee, want deze jongen komt zo hard."
  vrijdag 10 juni 2005 @ 12:48:26 #178
88139 JoeyT
pi_27802445
quote:
Op vrijdag 10 juni 2005 12:47 schreef milagro het volgende:
Wat een handige voorzet, Merdeka, dat VBOK gebeuren, wat heel toevallig precies de instantie blijkt te zijn die uitgekozen is.

maar nee, dat is natuuuuuuurlijk niet gebeurd, netzomin als dat er hier uit zichzelf gemeld is dat het de VBOK betreft.

Als je mee leest doe t dan goed. Ga terug naar het eerste topic en zie dat mij een link aangereikt werd met de website van het VBOK...

Ik ben weg, groetjes
pi_27802479
Toen ik in groep 7 zat, hebben ze bij ons op school een voorlichtingsmiddag verzorgd. Ik zat op een school met de Bijbel. Er werd zelfs een inzamelingswedstrijdje aan gekoppeld: wie het meeste geld binnenhaalde, kon iets leuks winnen. En hoe oud ben je dan? Elf?

[ Bericht 31% gewijzigd door Claudia_x op 10-06-2005 12:50:51 (Je wist al dat er een site bestond) ]
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_27802564
quote:
Op vrijdag 10 juni 2005 12:48 schreef JoeyT het volgende:

[..]

Als je mee leest doe t dan goed. Ga terug naar het eerste topic en zie dat mij een link aangereikt werd met de website van het VBOK...

Ik ben weg, groetjes
En dan lees jij die website NIET, mijn God, wat een lulkoek allemaal dit.
quote:

De VBOK biedt hulp bij ongewenste zwangerschap en na zwangerschapsverlies.
De VBOK geeft voorlichting op scholen en verenigingen.
De VBOK gaat ervan uit dat de mens vanaf de conceptie beschermwaardig is.

vrijdag 10 juni 2005 @ 12:53:48 #181
90273 merdeka
In My Life I Love You More
pi_27802610
quote:

Ik las de link naar de vbok die JoeyT werd aangeraden in een eerder topic, vandaar dat ik maar even informeerde.
Hier is dus voor de verandering géén n complottheorie aan te koppelen
Better to be hated for who you are than loved for who you're not
Wow Scotty - you can beam me up any time - with pleasure! ;)
Sooner or later your bf watches too much Fuse and stars in C movies...
pi_27802617
quote:

Spannend!
quote:
Op vrijdag 10 juni 2005 12:47 schreef JoeyT het volgende:

Thx voor de ontopic reacties

Ot reactie nog maar: http://www.abortus.com/ voor je ex-vriendinnetje, overigens vind ik het nog steeds vreemd dat jullie niet naar de huisarts zijn geweest, toch? Iig zij dan.
pi_27802706
quote:
Op vrijdag 10 juni 2005 12:49 schreef Claudia_x het volgende:
Toen ik in groep 7 zat, hebben ze bij ons op school een voorlichtingsmiddag verzorgd. Ik zat op een school met de Bijbel. Er werd zelfs een inzamelingswedstrijdje aan gekoppeld: wie het meeste geld binnenhaalde, kon iets leuks winnen. En hoe oud ben je dan? Elf?
Dat is heeeeeeeeeeel eng, Claudia
  vrijdag 10 juni 2005 @ 12:59:18 #184
90273 merdeka
pi_27802795
quote:
Op vrijdag 10 juni 2005 12:49 schreef Claudia_x het volgende:
Klopt, ik heb er zelfs nog pepermuntjes voor verkocht als 8e-groeper wist als kind ook niet beter...

Nu moet ik zeggen dat ze qua hulpverlening goed bekend staan, en vooral als je het kind wilt houden zal dat ook het geval zijn. Ze hebben ook geen christelijk uitgangspunt, want ik dan wel weer kan waarderen. Maar ze gaan er inderdaad vanuit dat er vanaf de conceptie ene volwaardig menselijk leven ontstaat. Ik vind het prima als men die mening heeft, ook al deel ik hem niet, maar het biedt geen objectief oordeel wanneer een zwanger meisje bij ze aanklopt. Dat pretenderen ze dan ook niet, hun afkorting en uitganspunten worden in voorlichtingsmateriaal breed uitgemeten. JoeyT had dus beter kunnen weten.

Maar misschien komt de vbok het vriendinnetje van JoeyT wel handig uit?
pi_27802967
gaat JoeyT naar een pro-life instelling, terwijl hij een abortus wil

slimme move
ensemble, tout est plus joli
PETITLAPIN krijgt een DOCHTER
pi_27802995
quote:
Op vrijdag 10 juni 2005 12:59 schreef merdeka het volgende:

[..]

Klopt, ik heb er zelfs nog pepermuntjes voor verkocht als 8e-groeper wist als kind ook niet beter...

Nu moet ik zeggen dat ze qua hulpverlening goed bekend staan, en vooral als je het kind wilt houden zal dat ook het geval zijn. Ze hebben ook geen christelijk uitgangspunt, want ik dan wel weer kan waarderen. Maar ze gaan er inderdaad vanuit dat er vanaf de conceptie ene volwaardig menselijk leven ontstaat. Ik vind het prima als men die mening heeft, ook al deel ik hem niet, maar het biedt geen objectief oordeel wanneer een zwanger meisje bij ze aanklopt. Dat pretenderen ze dan ook niet, hun afkorting en uitganspunten worden in voorlichtingsmateriaal breed uitgemeten. JoeyT had dus beter kunnen weten.

Maar misschien komt de vbok het vriendinnetje van JoeyT wel handig uit?
Dat laatste, aannemende dat deze hele klucht waar is, geloof ik zo.
Zij wilt Joeyt helemaal niet kwijt, daarom is ze zwanger tenslotte, en ze wilt dus ook dat kind helemaal niet kwijt

Dat Joey beweert dat het verwekt is toen het nog aan was, doet er helemaal niet toe, Joey koketteert al weken hier met zijn neukertjes en liefde en sex die hij kan scheiden, vriendinnetje voelde aan haar water natuurlijk dat hij zich niet zo 1,2,3 écht zou binden aan 1.

Joey beweert nu ineens dat zij niets wist van zijn geneuk en standpunten inzake sex en liefde, natuurlijk zegt hij dat, anders klopt het allemaal niet meer
pi_27803324
quote:
Op vrijdag 10 juni 2005 12:59 schreef merdeka het volgende:

Gut, pepermuntjes ja! Het is een wonder dat ik nog goed terechtgekomen ben na al die jaren indoctrinatie.
quote:
Ik vind het prima dat ze het als uitgangspunt hebben, hoor. Sterker nog: ik vind dat er in Nederland doorgaans veel te weinig stil wordt gestaan bij adoptie als mogelijkheid. Abortus is hier zo vanzelfsprekend. Ik schrik daar best van. Mensen zeggen heel gemakkelijk dat een kind beter af is als het niet geboren wordt, maar dat is toch heel lastig? Hoe kan een kind nu het beste af 'zijn' om niet te 'bestaan'? Desalniettemin lijkt abortus me vaak de beste keuze, al is het geen lichtzinnige keuze.

Waar ik me aan erger is dat de VBOK vaak juist niet duidelijk is over dit uitgangspunt. Ik ken de organisatie alleen van het posterbombardement in de stations, en daarmee wordt helemaal niet duidelijk waar ze in geloven. Ze zouden alleen maar hun afkorting voluit hoeven spellen. Dat zou al genoeg zijn. Maar dat doen ze niet. Als ik niet die basisschoolervaring met ze zou hebben, dan zou ik ook niet beter weten.
pi_27803491
Ik zou een kind dat ik 9 maanden gedragen heb, heb voelen trappelen, heb gebaard, gezien, gevoeld, geroken, in mijn armen heb gehad, NOOIT kunnen afstaan.
Als abortus geen optie (meer) is, dan zou ik het houden.

Maar op die site , als je hem doorleest tenminste, is het toch echt wel duidelijk waar hij voor staat, hoor.
Hun verenigingsblad heet Laat Leven
pi_27803695
quote:
Op vrijdag 10 juni 2005 13:20 schreef milagro het volgende:

Hun verenigingsblad heet Laat Leven

Joey, das wel een beetje dom van je. Als je zwanger bent of weet dat iemand zwanger van jou is, en zoals je zelf eerder zei, ik ben druk bezig met alles te lezen, alles op te zoeken enzo, dan zoek je toch ook goed!

Naja, het zal wel
  Admin vrijdag 10 juni 2005 @ 13:38:29 #190
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_27804073
quote:
Op vrijdag 10 juni 2005 12:53 schreef merdeka het volgende:

[..]

Hier is dus voor de verandering géén n complottheorie aan te koppelen
Bummer
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.

Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
pi_27804145
quote:
Op vrijdag 10 juni 2005 13:20 schreef milagro het volgende:
Ik zou een kind dat ik 9 maanden gedragen heb, heb voelen trappelen, heb gebaard, gezien, gevoeld, geroken, in mijn armen heb gehad, NOOIT kunnen afstaan.
Als abortus geen optie (meer) is, dan zou ik het houden.
Ik zou het denk ik ook niet kunnen, maar een abortus is voor mij niet zo'n gemakkelijke beslissing als het slikken van de pil. Mijn gevoel is: het kind is er al, en het wordt heel snel steeds meer een kind. Daarom begrijp ik die pro-life-fanaten wel. Niemand moet eraan denken om het leven van een reeds geboren kind te beeindigen. Het is immers leven, en leven dient beschermd te worden. Maar dat is moeilijker met een ongeboren kind. Sommige mensen kunnen er vrede mee hebben dat het in het begin nog maar een klompje cellen is, dat er niet van 'leven' in betekenisvolle zin te spreken valt. Voor andere mensen heeft het meteen die betekenis, en dan voelt abortus als moord. Wetenschap biedt geen uitkomst voor zulke emotionele kwesties, en daarom blijft het een persoonlijke beslissing.
quote:
Maar op die site ,als je hem doorleest tenminste, is het toch echt wel duidelijk waar hij voor staat, hoor.Hun verenigingsblad heet Laat Leven
Dat is zo, maar niet veel mensen plegen grondige research. En iemand die ongewild zwanger is, is meestal niet cool, calm and collected. Het moet niet al te veel moeite zijn om in ieder geval ergens op die posters te zetten: 'Vereniging ter Bescherming van het Ongeboren Kind'.
pi_27804270
quote:
Op vrijdag 10 juni 2005 13:05 schreef petitlapin het volgende:
gaat JoeyT naar een pro-life instelling, terwijl hij een abortus wil

slimme move
moetten wij, lurkers, nu straks allemaal naar het ouders forum verkassen om dit verhaal te kunnen blijven volgen?
I've got a plan so cunning you could put a tail on it and call it a weasel
pi_27804282
quote:
Op vrijdag 10 juni 2005 13:40 schreef Claudia_x het volgende:

[..]

Ik zou het denk ik ook niet kunnen, maar een abortus is voor mij niet zo'n gemakkelijke beslissing als het slikken van de pil. Mijn gevoel is: het kind is er al, en het wordt heel snel steeds meer een kind. Daarom begrijp ik die pro-life-fanaten wel. Niemand moet eraan denken om het leven van een reeds geboren kind te beeindigen. Het is immers leven, en leven dient beschermd te worden. Maar dat is moeilijker met een ongeboren kind. Sommige mensen kunnen er vrede mee hebben dat het in het begin nog maar een klompje cellen is, dat er niet van 'leven' in betekenisvolle zin te spreken valt. Voor andere mensen heeft het meteen die betekenis, en dan voelt abortus als moord. Wetenschap biedt geen uitkomst voor zulke emotionele kwesties, en daarom blijft het een persoonlijke beslissing.
[..]
Voor mij is het uiteraard ook niet hetzelfde als de pil slikken, maar ik zie een dag over tijd, een paar dagen over tijd niet als een kind, dat weggehaald wordt.
Een te late menstruatie kan ook heel goed een vroege miskraam zijn, geen hond die daar bij stilstaat. Okay, dan is het niet moedwillig weggehaald, maar er is dan toch ook zogenaamd een kind in wording gestorven.
Ik zou er iig geen trauma aan over houden , een abortus in een vroeg stadium.
Dat het geen leuke ervaring zal zijn en geen licht genomen beslissing lijkt me evident.
quote:
Dat is zo, maar niet veel mensen plegen grondige research. En iemand die ongewild zwanger is, is meestal niet cool, calm and collected. Het moet niet al te veel moeite zijn om in ieder geval ergens op die posters te zetten: 'Vereniging ter Bescherming van het Ongeboren Kind'.
De 'vader' in dit geval heeft wel allle tijd en zin om her en der te posten en te pochen over zijn kwaliteiten als versierder, dan lijkt mij dat je ook even tijd maakt om je goed te informeren over zoiets belangrijks als dit.
De paniek aan zijn kant lijkt me nog al mee te vallen, gezien zijn postgedrag dus.
Hoe zijn vriendin er aan toe is , is een ander verhaal.
  vrijdag 10 juni 2005 @ 14:18:31 #194
90273 merdeka
pi_27805316
quote:
Op vrijdag 10 juni 2005 13:40 schreef Claudia_x het volgende:
Voor andere mensen heeft het meteen die betekenis, en dan voelt abortus als moord. Wetenschap biedt geen uitkomst voor zulke emotionele kwesties, en daarom blijft het een persoonlijke beslissing.
Hier ben ik het helemaal mee eens. Hoe het wetenschappelijk gezien in elkaar zit is niet relevant in dat soort kwesties, bovendien is de wetenschap er ook helemaal niet eenduidig over.
Relevant is hoe iemand het al dan niet afbreken van haar zwangerschap ervaart. Zowel het voldragen als het afbreken van een ongewenste zwangerschap kan zeer traumatisch zijn.
quote:
Die posters zijn inderdaad niet zo duidelijk. Maar op het voorlichtingsmateriaal dat ze verspreiden, bij de huisarts bijvoorbeeld, staat wel heel duidelijk dat ze pro-life zijn, en op internet ook. Ze verhullen het bepaald niet. Ik vind het wel heel erg eigenaardig dat JoeyT die link naar de vbok aanklikt en vervolgens NIET doorheeft dat het pro-life is. Met zijn ´grondige research´ heeft meneer dan alleen maar het telfoonnummer van die site geplukt en geen verdere info
  zaterdag 11 juni 2005 @ 02:31:04 #195
88139 JoeyT
pi_27826313
Ik begin dit geouwehoer beetje zat te worden, heb vandaag een heel goed gesprek met mn ex gehad en we weten nu iig wat we allemaal moeten doen... THX
  Admin zaterdag 11 juni 2005 @ 02:32:16 #196
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_27826336
quote:
Op zaterdag 11 juni 2005 02:31 schreef JoeyT het volgende:
Ik begin dit geouwehoer beetje zat te worden, heb vandaag een heel goed gesprek met mn ex gehad en we weten nu iig wat we allemaal moeten doen... THX
Je bent het hele gebeuren zelf begonnen
YW
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.

zaterdag 11 juni 2005 @ 02:33:41 #197
88139 JoeyT
pi_27826359
quote:
Op zaterdag 11 juni 2005 02:32 schreef yvonne het volgende:

[..]

Je bent het hele gebeuren zelf begonnen
YW
Toegevoegde waarde

Maar ik had het idd beter met een kloon kunnen aanmaken...
  zaterdag 11 juni 2005 @ 02:34:34 #198
81273 tommytheman
zie ook mijn andere post
pi_27826369
quote:
Op zaterdag 11 juni 2005 02:31 schreef JoeyT het volgende:
Wtf, ze is zwanger??? Dude dit is het begin van de rest van je leven, en das niet prettig. Als ze echt borderline heeft kan ze je kind niet opvoeden en jij lijkt me daar ook geen figuur voor. So, good luck to you're all.
  Admin zaterdag 11 juni 2005 @ 02:35:42 #199
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_27826388
quote:
Op zaterdag 11 juni 2005 02:33 schreef JoeyT het volgende:

[..]

Toegevoegde waarde

Maar ik had het idd beter met een kloon kunnen aanmaken...
Die heb je al, tranceptor

zaterdag 11 juni 2005 @ 02:41:54 #200
88139 JoeyT
pi_27826448
quote:
Op zaterdag 11 juni 2005 02:35 schreef yvonne het volgende:

[..]

Die heb je al, tranceptor
Ben nog steeds trots op t feit dat ik heel t FOK! 'personeel' naar mn topics kan lokken...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')