Ja sorry, kan me er mateloos over opwinden als iemand zo ziek is om de irl problemen waar die niet mee om kan gaan hier nog eens terug laat komenquote:Op vrijdag 10 juni 2005 01:19 schreef milagro het volgende:
[..]
True, een modje haalt het morgen wel weg vast, dit geouwehoer en dit dus ook weer
Als je het nou eerder in dit topic op deze manier had verwoord, was er niets aan het handje geweestquote:Op vrijdag 10 juni 2005 01:21 schreef Aelalcallorgan het volgende:
Laters.
Joey, lees eff wat ik gezegd heb.
Ben t met je eens, denk er goed over na, geen overhaaste beslissingen maken en laat je goed informeren. Zoals ik al postte, het is geen peanuts, en je kunt het niet overschatten.
Je bent jong, je leven ligt nog voor je en zonder basis kom je niet zo ver.
Precies... het is gewoon pure uitlokking en haat naar Neva toe.quote:Op vrijdag 10 juni 2005 01:31 schreef Xennia het volgende:
[..]
Als je het nou eerder in dit topic op deze manier had verwoord, was er niets aan het handje geweest
dit is trouwens onzin, je levert jezelf niet op of in, kom zeg, niet gaan doen of het hebben van kinderen 1 grote opoffering is en je jezelf compleet verliest, larie.quote:Je GEEFT jezelf voor je kind, je levert jezelf op. Er is geen jij, het is jij in het kinds leven. Punt.
Nee, maar ik stop hem ook niet in een isoleercel met zachte wanden om te verkomen dat hij zich ooit pijn gaat doen...quote:Op vrijdag 10 juni 2005 01:15 schreef Aelalcallorgan het volgende:
[..]
Mooie instelling. Laat je je kind ook hard struikelen om te kijken wanneer t wat breekt ofwat?
Is dat zo... Ze heeft het nl wel al tegen de psychiater verteld en die heeft verder niets aan de medicijnen gedaan...quote:Op vrijdag 10 juni 2005 00:28 schreef Xennia het volgende:
[..]
-Moeder slikt medicijnen die ongetwijfeld schadelijk zijn voor de foetus
en welk advies heeft de psy gegeven ?quote:Op vrijdag 10 juni 2005 09:38 schreef JoeyT het volgende:
Is dat zo... Ze heeft het nl wel al tegen de psychiater verteld en die heeft verder niets aan de medicijnen gedaan...
Thxquote:Op vrijdag 10 juni 2005 01:21 schreef Aelalcallorgan het volgende:
Laters.
Joey, lees eff wat ik gezegd heb.
Ben t met je eens, denk er goed over na, geen overhaaste beslissingen maken en laat je goed informeren. Zoals ik al postte, het is geen peanuts, en je kunt het niet overschatten.
Je bent jong, je leven ligt nog voor je en zonder basis kom je niet zo ver.
Die kon begrijpen als ze het weg zou halen, maar ook als ze t zou houden dan kon hij die beslissing steunen. Hij houdt zich dus vrij oppervlakkig. En vindt dat ze er zelf heel goed over na moet denken.quote:Op vrijdag 10 juni 2005 09:44 schreef petitlapin het volgende:
[..]
en welk advies heeft de psy gegeven ?
Zo ....!!, waar haal jij het lef vandaan zo over mensen te oordelen!!quote:Op vrijdag 10 juni 2005 09:47 schreef Sissey het volgende:
Jullie mogen eigenlijk geen kind krijgen. Het kind heeft totaal geen toekomst, jullie zijn beiden zo labiel als de pest, ik ben in principe ook tegen abortus, maar dit is toch wel een goede reden om het wel te doen, want je verziekt op deze manier niet alleen jullie levens, maar ook van dat kindje.
omdat hij gewoon 100 % gelijk heeftquote:Op vrijdag 10 juni 2005 09:57 schreef ikkepikkeporretje het volgende:
Zo ....!!, waar haal jij het lef vandaan zo over mensen te oordelen!!
Nee we hebben nog geen besluit genomen, dat zal pas gebeuren NA het gesprek met de hulpverlener. Aankomende dinsdag heeft ze ook een gesprek met haar psycholoog, ik zal eens kijken of ik mee mag.quote:Op vrijdag 10 juni 2005 09:47 schreef Sissey het volgende:
JoeyT , even een tip van deze kant. Dit topic begint nu echt in herhaling te vallen.
Weet je nu al of jullie het kind houden? Zo ja..zeur dan niet zo en onderneem actie en kijk of er voor jullie kind een toekomst is weggelegd.
Zo niet..zeur dan ook niet, maar zorg als de sodemieter dat jullie dat vruchtje laten aborteren!!
Jullie mogen eigenlijk geen kind krijgen. Het kind heeft totaal geen toekomst, jullie zijn beiden zo labiel als de pest, ik ben in principe ook tegen abortus, maar dit is toch wel een goede reden om het wel te doen, want je verziekt op deze manier niet alleen jullie levens, maar ook van dat kindje.
Ik zie dat je op al mijn reacties gaat lopen reageren??? Leuke bezigheid.quote:Op vrijdag 10 juni 2005 09:57 schreef ikkepikkeporretje het volgende:
[..]
Zo ....!!, waar haal jij het lef vandaan zo over mensen te oordelen!!
ik bedoel het helemaal niet slecht...quote:Op vrijdag 10 juni 2005 10:03 schreef Sissey het volgende:
Ynske, erg lief bedoeld, maar borderline is echt niet de enige reden waarom ze geen kind mogen krijgen. Het ligt aan de mate waarin je dat hebt, je hebt namelijk ook extreme gevallen en die mogen van mij dus echt geen kids krijgen! En wat dacht je van medicatie om borderline in bedwang te houden? Denk je niet dat de ongeboren vrucht daar last van zal krijgen?
Wat dacht je van hun financiele situatie? Een kind krijgen veranderd ALLES!! Dat kunnen deze twee naar mijn ogen nog "kinderen" echt niet aan. Da's zielig voor het kindje.
Willen ze dit kind, dan moeten ze hun leven met 360 graden gaan draaien, want er komt veel bij kijken. School blijven volgen??? PECH GEHAD...zoek maar een fulltime baan, want met alleen een lullig studiefinancierinkje kom je er ECHT niet.
Ik ben een soort van ervaringsdeskundige, dus ik stoor me ENORM aan al die mensen die zeggen dat het wel moet lukken, een kindje in zo'n situatie...
Sorry, moest ff stoom afblazen!!!!!!!
ff offtopic, hebben jullie ook zoveel last van rare bijen, hommels en andere kamikazebeestjes? Ze vallen me hier gewoon aan!!!!!
ben ik met je eens dat het geen grapje is en er niet luchtig over gedaan kan worden, maar JIJ hebt het recht toch niet zo te oordelen overt mensen die je verder buiten FOK niet kent.quote:Op vrijdag 10 juni 2005 10:06 schreef Sissey het volgende:
[..]
Ik zie dat je op al mijn reacties gaat lopen reageren??? Leuke bezigheid.
En om even antwoord te geven op jouw mooie reatie: Heb jij dit topic gelezen??? Lees eens even goed, komen deze 2 mensen over alsof ze een kind kunnen opvoeden?
Ik ben misschien wat bot, maar een kind in een buik is geen grapje waar je even luchtig over praat.
Jammergenoeg is dat er niet, maar het is inderdaad aan hun om te beslissen of ze het laten komen of niet, daar geef ik je gelijk in!! Ik zou het in ieder geval niet zo verstandig van ze vinden.quote:Op vrijdag 10 juni 2005 10:09 schreef Ynske het volgende:
[..]
daarnaast het is niet aan mij om te zeggen dat ze t kindje moeten laten weghalen of laten komen. het enige dat ik belangrijk vind, is dat er een stabile basis moet zijn, geld, huisje, liefde en warmte
jij bent gewoon een goedgelovige lamme hyperlabiele lul die door zijn vriendin een goede hak is gezet.quote:Op vrijdag 10 juni 2005 10:01 schreef JoeyT het volgende:
Toen ik het ook aan mn beste vriend vertelde zei die: Ik had het van iedereen verwacht behalve van jou...
Waarom heb ik dat recht niet? In een forum mag je je mening laten horen toch? Dan had Joeyt maar niet zo'n topic moeten openen met daarin nogal beladen onderwerpen.quote:Op vrijdag 10 juni 2005 10:11 schreef ikkepikkeporretje het volgende:
[..]
ben ik met je eens dat het geen grapje is en er niet luchtig over gedaan kan worden, maar JIJ hebt het recht toch niet zo te oordelen overt mensen die je verder buiten FOK niet kent.
Ik vind het nogal wat wat je zegt namelijk....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |