abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_27794049
quote:
Op vrijdag 10 juni 2005 01:19 schreef milagro het volgende:

[..]

True, een modje haalt het morgen wel weg vast, dit geouwehoer en dit dus ook weer
Ja sorry, kan me er mateloos over opwinden als iemand zo ziek is om de irl problemen waar die niet mee om kan gaan hier nog eens terug laat komen

Ook een editpost?
Don't walk in front of me, I may not follow... Don't walk behind me, I may not lead...
Just walk beside me and be my friend.
Games
  vrijdag 10 juni 2005 @ 01:31:22 #127
82136 Xennia
gekroond
pi_27794117
quote:
Op vrijdag 10 juni 2005 01:21 schreef Aelalcallorgan het volgende:
Laters.
Joey, lees eff wat ik gezegd heb.
Ben t met je eens, denk er goed over na, geen overhaaste beslissingen maken en laat je goed informeren. Zoals ik al postte, het is geen peanuts, en je kunt het niet overschatten.
Je bent jong, je leven ligt nog voor je en zonder basis kom je niet zo ver.
Als je het nou eerder in dit topic op deze manier had verwoord, was er niets aan het handje geweest
  † In Memoriam † vrijdag 10 juni 2005 @ 01:34:46 #128
47213 ArmaniMania
pi_27794148
quote:
Op vrijdag 10 juni 2005 01:31 schreef Xennia het volgende:

[..]

Als je het nou eerder in dit topic op deze manier had verwoord, was er niets aan het handje geweest
Precies... het is gewoon pure uitlokking en haat naar Neva toe.
We hebben al verschillende keren afspraken gemaakt dat die trol en Neva elkaar zouden mijden, maar dat lapt ze gewoon aan haar laars.

Conclusie, ze is mentaal ziek en heeft echt hulp nodig.
pi_27794185
quote:
Je GEEFT jezelf voor je kind, je levert jezelf op. Er is geen jij, het is jij in het kinds leven. Punt.
dit is trouwens onzin, je levert jezelf niet op of in, kom zeg, niet gaan doen of het hebben van kinderen 1 grote opoffering is en je jezelf compleet verliest, larie.

Ook dat ligt helemaal aan jezelf, hoe je ermee omgaat, net zoals met een scheiding, je hebt echt nog wel enige invloed in hoe de zaken verlopen.
[i]"you left me standing here, a long long time ago"[/i]
  vrijdag 10 juni 2005 @ 09:28:01 #130
37769 erodome
Zweefteef
pi_27796760
quote:
Op vrijdag 10 juni 2005 01:15 schreef Aelalcallorgan het volgende:

[..]

Mooie instelling. Laat je je kind ook hard struikelen om te kijken wanneer t wat breekt ofwat?
Nee, maar ik stop hem ook niet in een isoleercel met zachte wanden om te verkomen dat hij zich ooit pijn gaat doen...

Je moet rekening houden met risiko's, dingen tegen elkaar opwegen, maar je moet ook weten dat het leven nu eenmaal risiko's kent en dat je niet alles kan voorkomen, anders kan je niet meer leven...
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
pi_27796917
Loopt dit bullshit topic nu nog steeds?
  vrijdag 10 juni 2005 @ 09:38:27 #132
88139 JoeyT
Ecoutez.. We komen hard...
pi_27796978
quote:
Op vrijdag 10 juni 2005 00:28 schreef Xennia het volgende:

[..]

-Moeder slikt medicijnen die ongetwijfeld schadelijk zijn voor de foetus
Is dat zo... Ze heeft het nl wel al tegen de psychiater verteld en die heeft verder niets aan de medicijnen gedaan...
"Meisje kijk me aan en laat je tranen lopen.
Oog in oog met genialiteit sta je.
Hier had je toch niet op durven hopen.
Je gaat met Joey mee, want deze jongen komt zo hard."
pi_27797132
quote:
Op vrijdag 10 juni 2005 09:38 schreef JoeyT het volgende:

Is dat zo... Ze heeft het nl wel al tegen de psychiater verteld en die heeft verder niets aan de medicijnen gedaan...
en welk advies heeft de psy gegeven ?
ensemble, tout est plus joli
PETITLAPIN krijgt een DOCHTER
  vrijdag 10 juni 2005 @ 09:47:42 #134
119529 Sissey
klein en fijn
pi_27797213
JoeyT , even een tip van deze kant. Dit topic begint nu echt in herhaling te vallen.
Weet je nu al of jullie het kind houden? Zo ja..zeur dan niet zo en onderneem actie en kijk of er voor jullie kind een toekomst is weggelegd.
Zo niet..zeur dan ook niet, maar zorg als de sodemieter dat jullie dat vruchtje laten aborteren!!

Jullie mogen eigenlijk geen kind krijgen. Het kind heeft totaal geen toekomst, jullie zijn beiden zo labiel als de pest, ik ben in principe ook tegen abortus, maar dit is toch wel een goede reden om het wel te doen, want je verziekt op deze manier niet alleen jullie levens, maar ook van dat kindje.
  vrijdag 10 juni 2005 @ 09:48:09 #135
99247 Lylak
Naces y vives solo
pi_27797220
om zijn levens verhaal op FOK te posten
Hatred and ignorance go hand-in-hand.
La casa meva es casa nostra.
En todo estás y tú eres todo.
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie vrijdag 10 juni 2005 @ 09:50:09 #136
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_27797267
JoeyT
hoe voel je je nu? heb je een beetje geslapen vannacht?
je moet maar eens op de site van borderline.pagina.nlkijken daar staan ook verhalen over mensen met borderline die zwanger raakten.
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
  vrijdag 10 juni 2005 @ 09:53:28 #137
88139 JoeyT
pi_27797355
quote:
Op vrijdag 10 juni 2005 01:21 schreef Aelalcallorgan het volgende:
Laters.
Joey, lees eff wat ik gezegd heb.
Ben t met je eens, denk er goed over na, geen overhaaste beslissingen maken en laat je goed informeren. Zoals ik al postte, het is geen peanuts, en je kunt het niet overschatten.
Je bent jong, je leven ligt nog voor je en zonder basis kom je niet zo ver.
Thx ... Nogmaals ik zal een weloverwogen belsissing nemen waar ook mijn ex achter staat. Verder snap ik alle ophef niet zo... ...
  vrijdag 10 juni 2005 @ 09:56:46 #138
88139 JoeyT
pi_27797437
quote:
Op vrijdag 10 juni 2005 09:44 schreef petitlapin het volgende:

[..]

en welk advies heeft de psy gegeven ?
Die kon begrijpen als ze het weg zou halen, maar ook als ze t zou houden dan kon hij die beslissing steunen. Hij houdt zich dus vrij oppervlakkig. En vindt dat ze er zelf heel goed over na moet denken.
pi_27797447
quote:
Op vrijdag 10 juni 2005 09:47 schreef Sissey het volgende:

Jullie mogen eigenlijk geen kind krijgen. Het kind heeft totaal geen toekomst, jullie zijn beiden zo labiel als de pest, ik ben in principe ook tegen abortus, maar dit is toch wel een goede reden om het wel te doen, want je verziekt op deze manier niet alleen jullie levens, maar ook van dat kindje.
Zo ....!!, waar haal jij het lef vandaan zo over mensen te oordelen!!
pi_27797465
succes met jullie !!! beslissing
pi_27797486
quote:
Op vrijdag 10 juni 2005 09:57 schreef ikkepikkeporretje het volgende:

omdat hij gewoon 100 % gelijk heeft
  vrijdag 10 juni 2005 @ 10:01:50 #142
88139 JoeyT
pi_27797563
quote:
Op vrijdag 10 juni 2005 09:47 schreef Sissey het volgende:
JoeyT , even een tip van deze kant. Dit topic begint nu echt in herhaling te vallen.
Weet je nu al of jullie het kind houden? Zo ja..zeur dan niet zo en onderneem actie en kijk of er voor jullie kind een toekomst is weggelegd.
Zo niet..zeur dan ook niet, maar zorg als de sodemieter dat jullie dat vruchtje laten aborteren!!

Nee we hebben nog geen besluit genomen, dat zal pas gebeuren NA het gesprek met de hulpverlener. Aankomende dinsdag heeft ze ook een gesprek met haar psycholoog, ik zal eens kijken of ik mee mag.
Als we r kind houden dan zal ik er alles aan doen dat het een gelukkig kindje zal zijn. Ik kom hier op FOK! idd wat labiel over, maar mijn echte leven ziet er wel erg goed uit. Toen ik het ook aan mn beste vriend vertelde zei die: Ik had het van iedereen verwacht behalve van jou...
Verder doe ik op dit moment zoveel mogelijk voor mn ex, alhoewel dat nu al aardig op mn zenuwen begint te werken. Ik zit de hele dag in de stress, ik lees erover , ik zoek hulp en zij gaat geirriteerd lopen doen als ik achter dr broek aan zit...
pi_27797582
oh... je kent de mensen waar het omgaat persoonlijk en goed genoeg om daar over te oordelen....
ik dacht dat deze meneer slechts bekend was op dit foum maar je schijnt nogal dicht bij de bron van het vuur te zitten?
  vrijdag 10 juni 2005 @ 10:03:08 #144
119529 Sissey
klein en fijn
pi_27797589
Ynske, erg lief bedoeld, maar borderline is echt niet de enige reden waarom ze geen kind mogen krijgen. Het ligt aan de mate waarin je dat hebt, je hebt namelijk ook extreme gevallen en die mogen van mij dus echt geen kids krijgen! En wat dacht je van medicatie om borderline in bedwang te houden? Denk je niet dat de ongeboren vrucht daar last van zal krijgen?

Wat dacht je van hun financiele situatie? Een kind krijgen veranderd ALLES!! Dat kunnen deze twee naar mijn ogen nog "kinderen" echt niet aan. Da's zielig voor het kindje.

Willen ze dit kind, dan moeten ze hun leven met 360 graden gaan draaien, want er komt veel bij kijken. School blijven volgen??? PECH GEHAD...zoek maar een fulltime baan, want met alleen een lullig studiefinancierinkje kom je er ECHT niet.

Ik ben een soort van ervaringsdeskundige, dus ik stoor me ENORM aan al die mensen die zeggen dat het wel moet lukken, een kindje in zo'n situatie...
Sorry, moest ff stoom afblazen!!!!!!!

ff offtopic, hebben jullie ook zoveel last van rare bijen, hommels en andere kamikazebeestjes? Ze vallen me hier gewoon aan!!!!!
  vrijdag 10 juni 2005 @ 10:06:55 #145
119529 Sissey
klein en fijn
pi_27797667
quote:
Op vrijdag 10 juni 2005 09:57 schreef ikkepikkeporretje het volgende:

[..]

Ik zie dat je op al mijn reacties gaat lopen reageren??? Leuke bezigheid.

En om even antwoord te geven op jouw mooie reatie: Heb jij dit topic gelezen??? Lees eens even goed, komen deze 2 mensen over alsof ze een kind kunnen opvoeden?
Ik ben misschien wat bot, maar een kind in een buik is geen grapje waar je even luchtig over praat.
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie vrijdag 10 juni 2005 @ 10:09:19 #146
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_27797727
quote:
Op vrijdag 10 juni 2005 10:03 schreef Sissey het volgende:
Ynske, erg lief bedoeld, maar borderline is echt niet de enige reden waarom ze geen kind mogen krijgen. Het ligt aan de mate waarin je dat hebt, je hebt namelijk ook extreme gevallen en die mogen van mij dus echt geen kids krijgen! En wat dacht je van medicatie om borderline in bedwang te houden? Denk je niet dat de ongeboren vrucht daar last van zal krijgen?

Wat dacht je van hun financiele situatie? Een kind krijgen veranderd ALLES!! Dat kunnen deze twee naar mijn ogen nog "kinderen" echt niet aan. Da's zielig voor het kindje.

Willen ze dit kind, dan moeten ze hun leven met 360 graden gaan draaien, want er komt veel bij kijken. School blijven volgen??? PECH GEHAD...zoek maar een fulltime baan, want met alleen een lullig studiefinancierinkje kom je er ECHT niet.

Ik ben een soort van ervaringsdeskundige, dus ik stoor me ENORM aan al die mensen die zeggen dat het wel moet lukken, een kindje in zo'n situatie...
Sorry, moest ff stoom afblazen!!!!!!!

ff offtopic, hebben jullie ook zoveel last van rare bijen, hommels en andere kamikazebeestjes? Ze vallen me hier gewoon aan!!!!!
ik bedoel het helemaal niet slecht...
ik weet wel dat daar verhalen staan (positief en negatief) over hoe vrouwen hun zwangerschap ervaarden.

daarnaast het is niet aan mij om te zeggen dat ze t kindje moeten laten weghalen of laten komen. het enige dat ik belangrijk vind, is dat er een stabile basis moet zijn, geld, huisje, liefde en warmte
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
pi_27797782
quote:
Op vrijdag 10 juni 2005 10:06 schreef Sissey het volgende:

[..]

Ik zie dat je op al mijn reacties gaat lopen reageren??? Leuke bezigheid.

En om even antwoord te geven op jouw mooie reatie: Heb jij dit topic gelezen??? Lees eens even goed, komen deze 2 mensen over alsof ze een kind kunnen opvoeden?
Ik ben misschien wat bot, maar een kind in een buik is geen grapje waar je even luchtig over praat.
ben ik met je eens dat het geen grapje is en er niet luchtig over gedaan kan worden, maar JIJ hebt het recht toch niet zo te oordelen overt mensen die je verder buiten FOK niet kent.
Ik vind het nogal wat wat je zegt namelijk....

Ik reageer trouwens niet op jou hoor!! misschien toeval dat we in dezelfde actieve topics posten??
  vrijdag 10 juni 2005 @ 10:11:37 #148
119529 Sissey
klein en fijn
pi_27797786
quote:
Op vrijdag 10 juni 2005 10:09 schreef Ynske het volgende:

[..]

daarnaast het is niet aan mij om te zeggen dat ze t kindje moeten laten weghalen of laten komen. het enige dat ik belangrijk vind, is dat er een stabile basis moet zijn, geld, huisje, liefde en warmte
Jammergenoeg is dat er niet, maar het is inderdaad aan hun om te beslissen of ze het laten komen of niet, daar geef ik je gelijk in!! Ik zou het in ieder geval niet zo verstandig van ze vinden.
pi_27797849
quote:
Op vrijdag 10 juni 2005 10:01 schreef JoeyT het volgende:

Toen ik het ook aan mn beste vriend vertelde zei die: Ik had het van iedereen verwacht behalve van jou...
jij bent gewoon een goedgelovige lamme hyperlabiele lul die door zijn vriendin een goede hak is gezet.

ik blijf er bij, jou zou je echt alles kunnen wijsmaken , iedere dag ben ik meer verbaasd van je debiliteit ... en van vrouwen heb je al helemaal geen verstand.
  vrijdag 10 juni 2005 @ 10:14:12 #150
119529 Sissey
klein en fijn
pi_27797852
quote:
Op vrijdag 10 juni 2005 10:11 schreef ikkepikkeporretje het volgende:

[..]

ben ik met je eens dat het geen grapje is en er niet luchtig over gedaan kan worden, maar JIJ hebt het recht toch niet zo te oordelen overt mensen die je verder buiten FOK niet kent.
Ik vind het nogal wat wat je zegt namelijk....
Waarom heb ik dat recht niet? In een forum mag je je mening laten horen toch? Dan had Joeyt maar niet zo'n topic moeten openen met daarin nogal beladen onderwerpen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')