Ik dacht precies hetzelfde!!!!!!quote:Op dinsdag 14 juni 2005 19:42 schreef babette21 het volgende:
ik heb 't idee dat Annemieke Verdoorn zwanger is...
Daar kan je bijna niet omheen!!quote:Op dinsdag 14 juni 2005 19:46 schreef haagse_elfje het volgende:
Ik ga maar ook eens ff op de pensvan Annemieke letten tis mij namelijk nog niet opgevallen.
Reden te meer om Joyce er uit te jagen.quote:Op dinsdag 14 juni 2005 19:42 schreef babette21 het volgende:
fuck he, Hillard lijkt vandaag echt op Gollum
ik heb 't idee dat Annemieke Verdoorn zwanger is... die pens viel me al 'n tijdje op, maar aangezien ze als Joyce 'n miskraam heeft gehad maar nog steeds zo'n buik heeft...........
Babette heeft Do van Vliet-flashback
En vergeet niet dat Joyce ook van het Hilton mag jumpen.quote:Op dinsdag 14 juni 2005 20:02 schreef haagse_elfje het volgende:
ik heb het gezien, het lijkt idd of ze zwanger is....
Tara ga maar fijn zelfmoordplegen, als de rest van de Walsumpjes het nou ook doen
quote:Schrama en Foppele lenen hun stemmen
Inge Schrama, bekend als Sjors uit GTST, leent in de nieuwe Disneyfilm Herbie: Fully Loaded haar stem aan het karakter Maggie. Sander Foppele, momenteel te zien in ONM als Daan, vertolkt de rol van Ray Junior. De film draait vanaf 6 juli in de Nederlandse bioscopen.
BRON: NOS-TT P404
als ik die film al ooit wil kijken, ga ik wel voor de Engelse versiequote:Op dinsdag 14 juni 2005 20:57 schreef Iwan1976 het volgende:
foppele-nieuws
Of gebruik gewoon de Herbie esseance shampoo, daar had Pascal uit GTST haar stem al aan uitgeleendquote:Op dinsdag 14 juni 2005 21:06 schreef babette21 het volgende:
[..]
als ik die film al ooit wil kijken, ga ik wel voor de Engelse versie
Ik zie liever de Duitse Herbiefilms uit de jaren '70.quote:Op dinsdag 14 juni 2005 21:13 schreef soapie het volgende:
Ben geen Herbie fan!!! Komt dat ff goed uit!!!!!!![]()
Ja, hij weet inmiddels hoe achterlijk dom justitie in dit land is dus hij moet oppassen.quote:Op dinsdag 14 juni 2005 22:01 schreef marleenhoofd- het volgende:
niels is best dom om hillard neer te schieten..
quote:NMO-personeel verbaasd over ONM-plannen
Het personeel van de NMO is verbaasd over de plannen van de directie van de omroep om deel te gaan nemen in de BNN-soap 'Onderweg Naar Morgen'. Vooral de genoemde bijdrage van 1 miljoen euro steekt.
In een brief aan het management schrijven ze onder meer: De NMO verkeert in woelige tijden. Vanaf september moet de NMO de helft van haar budget inleveren en het personeelsbestand wordt fors ingekrompen. Voor het personeel is er nog geen sociaal plan, wat er met de programmering gaat gebeuren is volstrekt onduidelijk en iedereen verkeert in grote onzekerheid.
Groot was dan ook onze verbazing toen wij via krant moesten vernemen dat 'de NMO een zak geld heeft staan die ze niet op kon krijgen' (Trouw 14 juni 2005) en daarom 1 MILJOEN EURO gaat steken in een soap die BNN onlangs van de commerciële omroep heeft aangekocht.
Wij als voltallig personeel begrijpen niet hoe de NMO, juist in deze tijd waarin contracten met NMO werknemers worden opgezegd en programmabudgetten fors worden ingekrompen, 1 miljoen over heeft in haar reserves.
Wij begrijpen ook niet waarop de NMO op voordracht van de netcoördinator, een miljoen Euro steekt in een soap serie van BNN, waarin ze volgens BNN directeur Laurens Dillrich inhoudelijk geen zeggenschap krijgt.
Wij als personeel hebben naar aanleiding van alle ophef in de media de volgende vragen:Hoe komt het dat de NMO zoveel geld op haar reserves heeft staan? Klopt het dat er teveel geld op de reserves staat en dat dit geld of moet worden teruggeven of aan andere omroepen moet worden weggeven, of moet worden gedeeld met het CMO? Zoja, waarom is dit geld nooit in kwaliteitsverbetering van eigen programmering gestoken? Klopt het bericht uit de krant dat de NMO geen enkele zeggenschap krijgt op de verhaallijn in deze soap? Zoja; waarom steekt de NMO 1 miljoen euro in een soap waarover de NMO geen zeggenschap heeft? Überhaupt: waarom steekt de NMO 1 miljoen in euro in een soap die een andere omroep gaat uitzenden en kiest men niet voor een kwaliteitsimpuls voor haar eigen programmering? In hoeverre past het financieel ondersteunen van een soap bij de doelstellingen die de NMO als 39f omroep heeft? Wij zouden het op prijs stellen als jullie deze vragen zo spoedig mogelijk, liefst deze week willen beantwoorden.
Lees de complete bief hier bij Broadcast Magazine.
BRON: medialog.blogspot.com
Hij moet haar nog gaan omleggen.....quote:Op woensdag 15 juni 2005 17:06 schreef Iwan1976 het volgende:
Hillard is niet de enige TBS-er die een bejaarde om heeft gelegd:[upd] Ontsnapte TBS'er vast voor moord
Het is al weken geleden opgenomen.quote:Op woensdag 15 juni 2005 18:11 schreef weet_ik_veel het volgende:
Hij moet haar nog gaan omleggen.....
Dan is er dus ook al opgenomen dat Aafke en Victor terugkomen!quote:
En dat Miquel ontdooit is!!!!quote:Op woensdag 15 juni 2005 19:00 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Dan is er dus ook al opgenomen dat Aafke en Victor terugkomen!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |